Jep komt zeker in buurt. Het is niet best. Maar ik durf er niet veel over te zeggen, ik ben er stil vanquote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 17:53:30De komst van een traumahelicopter voor #Nouri wordt aangekondigd. #Ajax #bidden reageer retweet
Ze moeten eerst proberen hem te stabiliseren. Daarna pas vervoeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:53 schreef BobW het volgende:
Eerste post over Nouri om 17:28, bijna een half uur man godverdomme
ik heb echt geen idee, hoop het beste voor die jongenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Tja, laten we het er het beste maar van hopen.
Als je er direct bij bent met mensen die er verstand (en de middelen) van hebben dan is de kans toch best groot dat het hart weer op gang komt ?
Er lag binnen een paar minuten al wel wat onderquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze moeten eerst proberen hem te stabiliseren. Daarna pas vervoeren.
Volgens mij doen ze dat ook wel hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze niet een grondig hartonderzoek bij elke speler? Mocht het, en ik speculeer, een hartaanval zijn dan is het door zijn conditie en leeftijd wss een (opspoorbare) hartaandoening
wordt best grondig getest toch meen ik?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze niet een grondig hartonderzoek bij elke speler? Mocht het, en ik speculeer, een hartaanval zijn dan is het door zijn conditie en leeftijd wss een (opspoorbare) hartaandoening
mee eens maar laten we eerst even afwachten tot we weten wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
dat is al vrij standaard.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
DAM heeft hier jaren terug al een verklaring opgegeven.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Doen ze wel, Koné werd paar jaar geleden afgekeurd bij Ajax omdat hij hartproblemen had volgens mijquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |