Van mij krijgt men toch geen hoogte.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjon lijkt me ook een inspirerende bron.
Ach dergelijke fantasieën zijn op Fok inmiddels vrij gangbaar. Als onze nationaalpopulistische vrienden eenmaal aan de macht zijn dan is het eindelijk tijd voor zuiveringen zoals die worden doorgevoerd die lichtend voorbeeld Erdogan.quote:
Heb je een doekje nodig? Je kwijlt een beetje.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Wat is dit voor een domme TopicTitel ?
Extreemlinks breekt half Hamburg af en jij maakt een nieuw deel in de reeks aan met "Dood aan extreemrechts" ?
Iemand voelt zich aangesproken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Extreemlinks breekt half Hamburg af en jij maakt een nieuw deel in de reeks aan met "Dood aan extreemrechts" ?
Bek dicht, idioot.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Zwart of wit is geen kleur, die er tussen dat zijn die welke mij boeien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik weet het, maar toch blijft het verbazingwekkend. Ik zal wel te oud aan het worden zijn ofzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dergelijke fantasieën zijn op Fok inmiddels vrij gangbaar. Als onze nationaalpopulistische vrienden eenmaal aan de macht zijn dan is het eindelijk tijd voor zuiveringen zoals die worden doorgevoerd die lichtend voorbeeld Erdogan.
Heeft niets met aangesproken te maken, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat POLCAFE het afvoerputje van Fok is waar radicaal links zich verzamelt.quote:
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over het afvoerputjequote:
En wat het veroorzaakt heeft weet jij niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heeft niets met aangesproken te maken, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat POLCAFE het afvoerputje van Fok is waar radicaal links zich verzamelt.
Maar dit soort topictitels waar extreemrechts erbij wordt gehaald juist als in de afgelopen dagen extreemlinks een puinhoop van Hamburg maakt, zijn wel erg absurd.
Als je de POL SC 'radicaal links' noemt, moet je zelf wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ver aan de rechterzijde zitten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heeft niets met aangesproken te maken, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat POLCAFE het afvoerputje van Fok is waar radicaal links zich verzamelt.
Maar dit soort topictitels waar extreemrechts erbij wordt gehaald juist als in de afgelopen dagen extreemlinks een puinhoop van Hamburg maakt, zijn wel erg absurd.
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over het afvoerputje![]()
Klopt ja, stikt hier van de SP of CPN stemmende antifa's.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over het afvoerputje![]()
Hij kan het heeft dus meer woorden in zijn lexicon.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, beste blauwe maan, deze SC wordt vooral bevolkt door users die echt rechts zijn. Niet die achterlijke domrechtse stroming die figuren zoals jij aanhangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |