Sta je daar inderdaad met je goede gedrag je leven te wagen tegen een groep met randmongolen en dan krijg je ook nog een of andere kuthoer met haar kut kritiek.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel apart dat de politie de schuld krijgt van dat de halve stad in de fik wordt gestoken en geplunderd.
Die hangen uit het raam met hun telefoontjesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arme inwoners van Hamburg. Doen geen oog dicht dit hele weekend.
Als je oproerpolitie inzet kan je oproer verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Houtenbeen het volgende:
De Duitse groenlinks zegt dat het de schuld is van de politietwitter:welt twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 00:14:32G-20-Krawalle in Hamburg: Grüne machen Polizei für Eskalation mitverantwortlich https://t.co/zu5JLt9bpx https://t.co/K1akfsElca reageer retweet
En dan wetende dat je ook haar vrijheid aan het verdedigen bent.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sta je daar inderdaad met je goede gedrag je leven te wagen tegen een groep met randmongolen en dan krijg je ook nog een of andere kuthoer met haar kut kritiek.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als je oproerpolitie inzet kan je oproer verwachten natuurlijk.
Die homo moet eens wat dichterbij gaan met z'm camera. Beetje lafjes helemaal achterin.quote:
En als je de zedenpolitie inzet zal iedereen elkaar opeens verkrachten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als linkse idioten samenkomen kun je oproer verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
in hoeveel parsecs?quote:
Doggy wel dan, die kop hoef ik niet te zien als ik haar ster splijt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:17 schreef FYazz het volgende:
[..]
Moet dat nou, ik ben nogal visueel ingesteld
Waarom was dat wijf zo hysterisch?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef Strani het volgende:
Je zal er maar naast wakker worden, die what the fuck-stem..
Die zitten nu in Hamburg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef Montagui het volgende:
Bijna 10 topics en the usual links georienteerde users houden zich over het algemeen stil.
Frappant en tekenend.
Iemand kwam te dicht bij haar aura staan denk ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom was dat wijf zo hysterisch?
Aanranding wrs?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom was dat wijf zo hysterisch?
Dan moet ze gewoon even wat aan haar shakra's doen en een groene amethyst over haar handen wrijven. Op-ge-lost!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand kwam te dicht bij haar aura staan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |