SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Tis ook iets te warm om echt voluit te gaan dansenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:24 schreef sacha het volgende:
ik stop even met dansen, tis tenslotte geen woensdag hakdag
Waarom is er eigenlijk gekozen voor tijd met slotje?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Je slot is weer op!
Ff opnieuw inroosteren?
Is softwarematig zo, en ook om een beetje de controle over de boel te houden voor het geval er een onsportieve dj is die continu door wil blijven draaien terwijl een ander in de agenda staat, of als iemand wegloopt van de computer en de boel maar laat draaien zonder uit te loggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk gekozen voor tijd met slotje?
Iemand op fiverr.com denk ik!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:40 schreef Paul het volgende:
Wie heeft die jingle ingesproken van RADIO49?
heb ik t gemist?quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 06:21 schreef just me het volgende:
[..]vanuit de tuin, ik ruik de lavendel, het lijkt wel vakantie
Kabouter 2 werd wakker, ik ook. Hij ligt nu bij zijn moeder verder te dutten en ik ben klaar wakker
Straks naar Drievliet en daar komt Junior ookquote:Op zaterdag 8 juli 2017 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Goed geregeld dan.
Kun jij genieten van de vogeltjes, en de heerlijke ochtend.
Gezellig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 06:48 schreef just me het volgende:
[..]
Straks naar Drievliet en daar komt Junior ookfijne dag
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:06 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal. Wat een drukte hier![]()
Just me, hou dat vakantiegevoel lekker vast. Heel veel plezier vandaag!
Daar sluit me bij aan.quote:
dat is balen...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar sluit me bij aan.
Nieuwe auto zou vandaag opgepikt kunnen worden, maar die staat helaas nog ergens in het zuiden van Nederland in een haven...
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar sluit me bij aan.
Nieuwe auto zou vandaag opgepikt kunnen worden, maar die staat helaas nog ergens in het zuiden van Nederland in een haven...
Okay. Dat is dan nog te overzien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk tot volgende week.
Heb sowieso geen tijd om 'm eerder op te halen...
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar sluit me bij aan.
Ik had laatst "Pakket afgeleverd" bij Track & Trace staan, terwijl ik niks ontvangen had. Een aantal dagen (na wat mailtjes en telefoontjes) kwam ik er achter dat het pakket beschadigd aan PostNL was aangeboden en dat zij het weer teruggestuurd hadden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zou gister een pakketje krijgen. Status werd ineens "1e afleverpoging niet gelukt" terwijl er niemand aangebeld heeft, noch een briefje achtergelaten heeft.
PostNL
Ah, scheelt weer!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pakket hier net afgeleverd. Bezorger rijdt dagelijks deze wijk. Hij was hem gister vergeten in z'n bus te gooien omdat de doos enorm beschadigd was en hem dus als schade doos had achtergelaten.
Dat is ook niet mooiquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pakket hier net afgeleverd. Bezorger rijdt dagelijks deze wijk. Hij was hem gister vergeten in z'n bus te gooien omdat de doos enorm beschadigd was en hem dus als schade doos had achtergelaten.
Gelukkig is het opgelost, want je had het net zo goed nooit ontvangenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had laatst "Pakket afgeleverd" bij Track & Trace staan, terwijl ik niks ontvangen had. Een aantal dagen (na wat mailtjes en telefoontjes) kwam ik er achter dat het pakket beschadigd aan PostNL was aangeboden en dat zij het weer teruggestuurd hadden.
Toen ik de winkel belde zeiden ze dat ze nog 2 exemplaren op voorraad hadden, dus zei ik: "Stuur daar dan 1 van op!"In plaats van dat ze deze conclusie automatisch trokken...
En direct er achteraan kreeg ik een antwoord op dezelfde vraag die ik hen eerder online had gesteld, en daar werd me verteld dat het bedrag terug overgemaakt was en dat ik het opnieuw moest bestellen!
Anyway, uiteindelijk heb ik het wel gekregen, maar dat het op "Afgeleverd" stond was gewoon fout. De postbode snapte er ook niks van. Hij zei dat hij er in het weekend zelfs over had zitten piekeren, of hij het misschien op een verkeerd adres afgeleverd had!
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook niet mooi.
[..]
Gelukkig is het opgelost, want je had het net zo goed nooit ontvangen![]()
Soms krijg ik ook pas een mail dat het vandaag afgeleverd zal worden als het al afgeleverd is, dat heeft ook niet zoveel zin
Tja, het is soms ook moeilijk, want er zullen ook genoeg mensen zijn die doen alsof ze iets niet hebben binnengekregen, zeker als het iets waardevols is. Schijnt een groot issue onder Ebay-verkopers te zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]Handig!
En nee, als ik het niet zou ontvangen, zou ik sowieso een aantal flink pissige telefoontjes hebben gepleegd en tegen zowel PostNL als de winkel hebben verteld dat ze het onderling maar moesten uitzoeken wiens schuld het is, maar dat ik mijn pakket wel moet hebben.
Sowieso kan ik goed met de postbode overweg en wist hij wel dat hij die dag geen groot pakket bij me had afgeleverd.
Ik heb het een keer eerder meegemaakt; toen bestond een bestelling uit 2 pakketten en ik had er maar 1 binnen gekregen. Toen kostte wel even wat meer moeite om de betrokken partijen te overtuigen dat ik niet alles had binnengekregen.
Hier bij mijn ouders wordt ie wel eens achter de woning neergezet, maar dat is een vrijstaande woning, bij een appartementencomplex zou ik dat ook niet willenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
Haloooo,
Ik heb wel eens dat de bezorger hem voor mijn woning neerzet, nou is het opzich een appartement met hoofdingang, maar toch, stel dat een van de bewoners denkt hey leuk..!
Dus die flapdrol tekent ook voor mijn pakket. Als het nog eens gebeurt maak ik een melding.
Ik vind dat je dat gewoon uit principe niet hoort te doen. Het is ook nog eens erg stom, want als hij weg is en ik maak een melding heeft die bezorger een groot probleem. Als hij getekend heeft namens mij dan lijkt mij dat gewoon fraude.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hier bij mijn ouders wordt ie wel eens achter de woning neergezet, maar dat is een vrijstaande woning, bij een appartementencomplex zou ik dat ook niet willen
Oh, ja maar ik bedoelde ongetekende pakketen, getekende sowieso niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat gewoon uit principe niet hoort te doen. Het is ook nog eens erg stom, want als hij weg is en ik maak een melding heeft die bezorger een groot probleem. Als hij getekend heeft namens mij dan lijkt mij dat gewoon fraude.
In de studentenflat waar ik een aantal jaren geleden woonde, is dat gebeurd. Pakket van m'n huisgenoot was in de vrij toegankelijke hal neergezet, waar ie vervolgens door iemand anders gejat is. Huismeester heeft zich er mee bemoeid en uiteindelijk is het pakket weer terug gekomen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
Haloooo,
Ik heb wel eens dat de bezorger hem voor mijn woning neerzet, nou is het opzich een appartement met hoofdingang, maar toch, stel dat een van de bewoners denkt hey leuk..!
Dus die flapdrol tekent ook voor mijn pakket. Als het nog eens gebeurt maak ik een melding.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
Haloooo,
Ik zit met muizen. Er staan nu een paar lokdozen in huis, maar het is gewoon geen prettig idee, omdat ik een appartement woon en dus op dezelfde verdieping slaap.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb net wat kattendrollen bij mijn ooievaarsbek geraniums en citroenmirte weggeschept.
Aangezien ik de katten hier uit de buurt toch wat weg wil houden, kijk ik online wat ik er tegen kan doen.
De eerste tip die ik qua planten tegen katten tegenkwam is de ooievaarsbek geranium, en de 3e tip was planten met een citrusgeur!
Aluminum folie werkt ook heel goed bij/tegen katten, al staat het niet zo mooi in je tuinquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb net wat kattendrollen bij mijn ooievaarsbek geraniums en citroenmirte weggeschept.
Aangezien ik de katten hier uit de buurt toch wat weg wil houden, kijk ik online wat ik er tegen kan doen.
De eerste tip die ik qua planten tegen katten tegenkwam is de ooievaarsbek geranium, en de 3e tip was planten met een citrusgeur!
Nee snap ik idd!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit met muizen. Er staan nu een paar lokdozen in huis, maar het is gewoon geen prettig idee, omdat ik een appartement woon en dus op dezelfde verdieping slaap.
Hehehe snap ik!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aluminum folie werkt ook heel goed bij/tegen katten, al staat het niet zo mooi in je tuin
Ik lees wisselende berichten over ultrasone geluiden en het effect daarvan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee snap ik idd!
Ik zit nu naar van die sensoren te kijken; de meesten zenden een bepaald ultrasoon geluid uit met wisselende resultaten, en een andere sluit je op de tuinslang aan!
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik lees wisselende berichten over ultrasone geluiden en het effect daarvan.
Fix wat padden, als die katten dan hun rug likken kun je lachenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zeg ik!![]()
Ja zo'n ding met een tuinslang er aan is misschien effectiever, maar er staan net 2 planten in de weg voor een clear shot langs de heg!
Daarbij huppelen hier ook steeds kikkertjes rond. Geen idee of die beesten dat ding ook triggeren. (Koudbloedig en klein, dus zal WAARSCHIJNLIJK wel meevallen.)
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fix wat padden, als die katten dan hun rug likken kun je lachen
Als de microfoon aangaat luister ikquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:18 schreef peaceman het volgende:
over een kwartier begin ik voor de belangstellenden
wordt lastig zonder microfoon...quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:26 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 meldt zich en is inmiddels ingeschakeld
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:29 schreef peaceman het volgende:
welkom allen en hopelijk veel plezier zo.
idd!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hadden we ook gewoon kunnen horen als Vout had gedraaid
Qua titel had het wel gekundquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vout draait nog erger.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe is jouw show verlopen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:35 schreef Paul het volgende:
Ok ik luister ff, wel microfoontje kopen dan he
is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:35 schreef Paul het volgende:
Wat mij betreft goedquote:
Dank je.quote:
Dan geef jij daarna toch het goede voorbeeld?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:35 schreef Paul het volgende:
quote:
Lol nee, ik moet niet elke dag gaan dat is beter voor mij en julliequote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan geef jij daarna toch het goede voorbeeld?
Ik heb wel een mic, maar deze werkt nog niet in Vdj.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan geef jij daarna toch het goede voorbeeld?
Je hoort ons niet klagenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:37 schreef peaceman het volgende:
ongewoon begin voor een uitzending van mij
quote:
Ah ja da's soms akelig lastig. Heb je de Pro versie of de gewone?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb wel een mic, maar deze werkt nog niet in Vdj.
Alsof dat zo moeilijk isquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb wel een mic, maar deze werkt nog niet in Vdj.
De gewone.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja da's soms akelig lastig. Heb je de Pro versie of de gewone?
Met de gewone versie is het makkelijker als met de Pro.
Kasabian - L.S.F. (Lost Souls Forever)quote:
Ik heb zowel 7 als 8.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is
Waarom kan jij trouwens wel live met VDJ? Heb jij een oudere versie? Want ik moet betalen als ik dat wil.
Sommige DJ's draaien liever muziek zonder er zelf bij te pratenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:40 schreef Paul het volgende:
Microfoon gebruiken is helemaal niet moeilijk![]()
Gewoon aanzettenhup
Is erg lang geleden, maar je moet NIET de setting kiezen met de microfoon, maar met een line-in geloof ik. Gewoon het meest basale wat je kan vinden, en dan bij de settings de microfoonknop toevoegen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
De gewone.
Kun jij nog eens helpen met de settings?
Misschien lukt het dan wel.
Ja.... triest zeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:44 schreef peaceman het volgende:
Melting... nieuws meegekregen van Nouri?
Belangrijkste is dat hij nog leeft.... - de rest is van latere zorgquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... triest zeg.
Zou wel eens einde carrière kunnen zijn voor hem.
Mag toch wel vragen wie er geband is?quote:
eens, maar eerst maar een hopen dat ie geen geestelijke schade hieraan overhoudt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... triest zeg.
Zou wel eens einde carrière kunnen zijn voor hem.
Even kijken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Is erg lang geleden, maar je moet NIET de setting kiezen met de microfoon, maar met een line-in geloof ik. Gewoon het meest basale wat je kan vinden, en dan bij de settings de microfoonknop toevoegen.
Weet ik, maar is zoveel leukerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommige DJ's draaien liever muziek zonder er zelf bij te praten
dus dat werd droge cornflakes?quote:
Vervelend inderdaad. Andere browser proberen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:48 schreef CindieY het volgende:
Heel irritant, maar die live-functie in topics blijft bij mij vaak hangen, waardoor ik opeens een zooitje posts tegelijk zie komen.
quote:
Nee, ik nam maar wat water.quote:
Ik vrees dat de autist in mij niet met een andere browser overweg kanquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad. Andere browser proberen?
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verstandig. Dat neem ik elke morgen... ik lust geen melk.
Ik begin de dag altijd met iets van zuivel; meestal drinkyoghurt, zoals Optimel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verstandig. Dat neem ik elke morgen... ik lust geen melk.
Went snel hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vrees dat de autist in mij niet met een andere browser overweg kan![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:54 schreef peaceman het volgende:
ik begin altijd met thee en door de week met een banaan
Tegenwoordig is alles ongezondquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:54 schreef Paul het volgende:
Ik lust wel melk, maar drink het al jaren niet meer. Omdat het ongezond is.
jij eet en drinkt niets meer wat ongezond is?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:54 schreef Paul het volgende:
Ik lust helemaal geen zuiveldranken. Alleen chocomel van Nutriciaquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Één van de weinige mensen die geen melk lusten dan.
Je drinkt ook geen alcohol en eet geen andere ongezonde dingen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:54 schreef Paul het volgende:
Die pure variant!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lust helemaal geen zuiveldranken. Alleen chocomel van Nutricia
Jawel, maar melk is echt het slechtste!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij eet en drinkt niets meer wat ongezond is?
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:54 schreef Paul het volgende:
en ik maar denken dat dat suiker was..quote:
Chocomel is al jaren niet meer van Nutriciaquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lust helemaal geen zuiveldranken. Alleen chocomel van Nutricia
Teveel melk is toch ongezond. Alles trouwens wat teveel is, bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:54 schreef Paul het volgende:
Je weet wel wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Chocomel is al jaren niet meer van Nutricia
Chocomel puur is lekker ja. Maar het spul is momenteel schreeuwend duur. Zo'n pak Chocomel vers kost gewoon 1,46 euro per liter, zag ik vandaag. Vind ik best prijzig.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:58 schreef CindieY het volgende:
Ik ben nu m'n avondeten naar binnen aan het schuiven en door het geklets over melk heb ik zin in een glas melk na, maar dat heb ik natuurlijk niet in huis
Die is erg sterk van smaak.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is die lekker? Ik drink alleen de reguliere, originele.
Vers?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Chocomel puur is lekker ja. Maar het spul is momenteel schreeuwend duur. Zo'n pak Chocomel vers kost gewoon 1,46 euro per liter, zag ik vandaag. Vind ik best prijzig.
Geen idee. Ik betwijfel of ik ooit nog een account op FOK! aanmaak na deze. Ik begin ook zo m'n bedenkingen te krijgen over de toekomst van FOK! als zodanig. Misschien iets waar we bij R49 achter de schermen eens over na moeten gaan denken.quote:
op zich mee eens, maar aan de andere kant horen we dat geneuzel over het eventuele einde van fok al jaren...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik betwijfel of ik ooit nog een account op FOK! aanmaak na deze. Ik begin ook zo m'n bedenkingen te krijgen over de toekomst van FOK! als zodanig. Misschien iets waar we bij R49 achter de schermen eens over na moeten gaan denken.
die hierna..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als Paul dit leuk vindt, mag ik zijn muzieksmaak wel.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik betwijfel of ik ooit nog een account op FOK! aanmaak na deze. Ik begin ook zo m'n bedenkingen te krijgen over de toekomst van FOK! als zodanig. Misschien iets waar we bij R49 achter de schermen eens over na moeten gaan denken.
Niet bang zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:05 schreef CindieY het volgende:
Ik ben bang dat fora niet meer echt van deze tijd zijn
Hebbertquote:
ik denk zeker dat er wel behoefte aan is, maar dat er met name onder de jongeren minder .quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:05 schreef CindieY het volgende:
Ik ben bang dat fora niet meer echt van deze tijd zijn
Zeg jij!quote:
ow maar het wordt echt nog wel een beetje freaky misschienquote:
Klopt. Voor nu niet zo'n goed gespreksonderwerp.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
op zich mee eens, maar aan de andere kant horen we dat geneuzel over het eventuele einde van fok al jaren...
Zo heet Chocomel in België, puur omdat iemand anders de rechten op de naam Chocomel al had geclaimd...quote:
Ook eens gehad op een festival, ik MOEST de laatste trein naar huis omdat ik de volgende dag om 5 u op moestquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:11 schreef peaceman het volgende:
Portishead.. paar jaar geleden gemist op Lowlands omdat ik tot op het bot koud was en naar huis gegaan ben. Nog steeds spijt van.
Ah was jij datquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:14 schreef livelink het volgende:
Even uit lurkstand komen voor deze![]()
Dat is echt jaren geleden.
balenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook eens gehad op een festival, ik MOEST de laatste trein naar huis omdat ik de volgende dag om 5 u op moestEn iedereen maar roepen dat ik me gewoon ziek moest melden.
livelink.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:14 schreef livelink het volgende:
Even uit lurkstand komen voor deze![]()
Dat is echt jaren geleden.
da's een oude die hij per ongeluk weer ingesteld heeft en mobiel kan hij 'm niet veranderen, dus we zitten er even mee opgescheeptquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijzondere nieuwe UI heb je. Diepere betekenis?
en hij weet nog niet hoe hij het op het appeltje moet veranderen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's een oude die hij per ongeluk weer ingesteld heeft en mobiel kan hij 'm niet veranderen, dus we zitten er even mee opgescheept
Best leukquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's een oude die hij per ongeluk weer ingesteld heeft en mobiel kan hij 'm niet veranderen, dus we zitten er even mee opgescheept
dat is de ui van mijn originele account (1129)quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijzondere nieuwe UI heb je. Diepere betekenis?
Deze is tof, ja!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:20 schreef DJ11 het volgende:
WAX
Ik word altijd zo vrolijk van dit nummer. Staat vrij hoog in mijn Top 200 allertijden
Ik word er ook altijd vrolijk van. Maar ik heb geen top200.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:20 schreef DJ11 het volgende:
WAX
Ik word altijd zo vrolijk van dit nummer. Staat vrij hoog in mijn Top 200 allertijden
Ik welquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word er ook altijd vrolijk van. Maar ik heb geen top200.
Dat wist ik weer niet. Wel dat Andrew Gold in WAX zat. Heeft ook solo fantastische nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
Wij hebben vanmorgen toevallig die docu over 10CC gekeken en daar werden nogal wat dwarsverbanden van bands besproken... de meeste daarvan zijn vandaag redelijk prominent aanwezig in de uitzending.
WAX was er daar dus 1 van.
dat lukt niet in twee uur...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik welKomend voorjaar maar weer eens updaten, of zo. En dan integraal draaien op Radio 49
Wax was een poprockduo uit de jaren 80 bestaande uit Graham Gouldman en Andrew Gold.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat wist ik weer niet. Wel dat Andrew Gold in WAX zat. Heeft ook solo fantastische nummers gemaakt.
Ik verspreid het gewoon over meerdere shows.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat lukt niet in twee uur...
gaat ook niet lukken met mijn top 1000 (dat is dit jaar het streven)
Grappig. Had ik ook wel moeten weten, eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wax was een poprockduo uit de jaren 80 bestaande uit Graham Gouldman en Andrew Gold.
Graham is dan weer van 10CC
circa 40 nummers per 2/2,5 uur...dat worden heel wat uurtjesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik verspreid het gewoon over meerdere shows.
je hebt ook al wat andere dwarsverbanden gehoord (en er komen ook nog wat)quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grappig. Had ik ook wel moeten weten, eigenlijk.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Peaceman ik mag toch wel aannemen dat Donald Jones - Ik zou je het liefst in een doosje willen doen ook in deze show zit?
ik draai nogal gevarieerd meestalquote:
Ik houd niet van rollercoasters.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helemaal prima, ik hou wel van rollercoasterradio
Graham schreef bijvoorbeeld No Milk Todayquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grappig. Had ik ook wel moeten weten, eigenlijk.
Ik ook niet!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik moest bij de naam van de show eigenlijk hieraan denken
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat Peaceman en Diaan een aankondiging gingen doen
Daar moet ik over 2 weken in. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet!Ik vind de Vliegende Hollander in de Efteling al kut!
![]()
Ja, erg mooi om te zien, dat wel!
Blije doos?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:30 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Moet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar moet ik over 2 weken in. Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:30 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik met 4 maten daar naartoe..... dus moet ik wel mee. Maar de andere achtbanen krijgen ze me niet in.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet?Hoezo dat dan?
En ben je al in die dure nieuwe attractie geweest?
Gaat goedkomenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
circa 40 nummers per 2/2,5 uur...dat worden heel wat uurtjes
Ach, je moet maar denken dat ze uiteindelijk het milieu meer verzieken als ze zwanger worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Blije doos?Menstruerende vrouwen verzieken milieu
Wist ik ook al nietquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Graham schreef bijvoorbeeld No Milk Today
Doorgaans wordt de doos daar ook niet heel erg blij van....quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:30 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat het gewoon goed en klaar is.quote:
Ah!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ga ik met 4 maten daar naartoe..... dus moet ik wel mee. Maar de andere achtbanen krijgen ze me niet in.
En die nieuwe attractie..... 4 keer nu.
True!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, je moet maar denken dat ze uiteindelijk het milieu meer verzieken als ze zwanger worden.
En het nummer na Joe schreef hij ook..quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Sterkte!
En cool!Issie een beetje tof?
Voor mij is het nog veel langer geleden. Zeker 20 jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben al bijna 8 jaar niet meer naar de Efteling geweest. Misschien volgend jaar weer eens een keertje gaan. Eerst dit jaar nog naar Wildlands en daarna Beeld en Geluid Museum.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben al bijna 8 jaar niet meer naar de Efteling geweest. Misschien volgend jaar weer eens een keertje gaan. Eerst dit jaar nog naar Wildlands en daarna Beeld en Geluid Museum.
Wat is Braddie?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal dat "fenomeen" nooit gaan snappen. Maar ieder z'n ding...
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor mij is het nog veel langer geleden. Zeker 20 jaar.
ik ben blij dat ik daar niet alleen in staquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal dat "fenomeen" nooit gaan snappen. Maar ieder z'n ding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |