Vies racistisch inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha een islamiet komt binnen en gelijk vraag over couscous
Oh ja, kwart voor 5 he? tot zoquote:
ja ik zit nu met vragenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoogvliet? emte? spar? lidl? aldi? jan linders? Digros?
oke dan vind ik het ook niet jammerquote:
nee maar ik wil weten wat de goede is, niet wat slechte isquote:
Vond het wel opvallend, ja.quote:
zoiets zou niet eens in mij opkomen tbhquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat heeft nog niemand hier gedaan
ik verwachte een mopquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
'plof' ?quote:
tot zoquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zoiets zou niet eens in mij opkomen tbh
zwaartepunt nog meer verlagen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
tot zo![]()
gaan we die kleine een lesje leren
Correct.quote:
komt een boze moslim de straat in rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
zij eten heel veel couscous, oh wat gek om dat dan te vragenquote:
tot maandag dan maar weer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zwaartepunt nog meer verlagen.
[..]
Correct.
Ja naar een Marokkaanse winkel, haal Dari couscous. Beste couscous is die in een grote witte kartonachtige zak van 12 kg. maar dnek niet dat je zo veel couscous nodig hebt. Dus daarna komt bekenste commerciele merk in Marokko. Dari dus, blauwe verpakking.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dan vind ik het ook niet jammer
[..]
nee maar ik wil weten wat de goede is, niet wat slechte is
over kaas kun je me alles vragenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net alsof wij niet weten waar je goede couscous kan kopen
Is ook wel correct in mijn geval maar toch...niet eens een poging.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net alsof wij niet weten waar je goede couscous kan kopen
Ja, dat is gekquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zij eten heel veel couscous, oh wat gek om dat dan te vragen
ook heel gek om een italiaan te vragen naar welk pizzadeeg de beste is
yess, thankuquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:04 schreef Okurr het volgende:
[..]
Ja naar een Marokkaanse winkel, haal Dari couscous. Beste couscous is die in een grote witte kartonachtige zak van 12 kg. maar dnek niet dat je zo veel couscous nodig hebt. Dus daarna komt bekenste commerciele merk in Marokko. Dari dus, blauwe verpakking.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
komt een boze moslim de straat in rijden.GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, ja zou ik best vaag vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zij eten heel veel couscous, oh wat gek om dat dan te vragen
ook heel gek om een italiaan te vragen naar welk pizzadeeg de beste is
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Samequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook wel correct in mijn geval maar toch...niet eens een poging.
Tot maandag, grote vriend.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd
[..]
Eh, ja zou ik best vaag vinden eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ligt eraan op welke regio aan haar hij bedoelt natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik denk dat je mij bedoelt?
Ja en een chinees vraag je omde beste bami en een pool om de beste grondverf....quote:
vandaar mijn twijfelsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke regio aan haar hij bedoelt natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
ik denk niet dat je weet dat je zowel pizza & pastadeeg niet kan halen in Nederlandse supermarktenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en een chinees vraag je omde beste bami en een pool om de beste grondverf....
Nevermind, ja.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en een chinees vraag je omde beste bami en een pool om de beste grondverf....
Nevermind, ja.
Marokkaan vraag je welk slot je het beste niet kan nemenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nevermind, ja.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef wise het volgende:
iemand zegt iets over asielzoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Pardon!?quote:
Oke.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat je weet dat je zowel pizza & pastadeeg niet kan halen in Nederlandse supermarkten
in mainzquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Remqo het volgende:
WCH, waar kan ik de beste apfelstrudels halen?
ja wat is het nouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ja kan wel, maar onzettend matige kwaliteit
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Marokkaan vraag je welk slot je het beste niet kan nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |