quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom poppen dansen eigenlijk, heb het ze ook nooit zien doen, tenminste niet meer sinds ik geen LSD meer doe
Pop aan een touwtje toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha was grapje tochhhh
niet zo negatief enzo
[..]
Zo is het.
die harde taco's zijn dan ook alleen maar onhandig.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb lang geen taco's op joh
[..]
[ afbeelding ]
wil jij hem misschien voor mij kopen
gaat niet om inhoud, moet gewoon lahcen dat jij en azpisels hele tijd hetzelfde zeggenquote:
ja maar wel lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
die harde taco's zijn dan ook alleen maar onhandig.
Koekje van eigen deegquote:
Weet ik, maar dat is hoe ik je eerst heb gezien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
en sowieso eigen haar kleur is donkerblond, dat licht blonde was ook al nep (geen verf, maar gewoon bleek)
Wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gaat niet om inhoud, moet gewoon lahcen dat jij en azpisels hele tijd hetzelfde zeggen
Ja of zachte taco's makenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar wel lekker
al kun je dan beter iets eten en nacho's overheen flikkeren volgens mij
Pisquote:
soulmates hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gaat niet om inhoud, moet gewoon lahcen dat jij en azpisels hele tijd hetzelfde zeggen
oh, en dat blijft dan hangen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is hoe ik je eerst heb gezien.
vrije vingersquote:
maar dat lijkt me dan weer niet lekkerquote:
hoop het niet voor jequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ben gewoon een jonge versie van wch, met haar.
haal dat hartje maar weg hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ben gewoon een jonge versie van wch, met haar.
okéquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, en dat blijft dan hangen?
[..]
vrije vingers
[..]
maar dat lijkt me dan weer niet lekker
denk niet dat ze pis bedoelt, maar ze raffelt op zn minst je naam af, en dat is zorgelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat de liefde tussen ons op zijn einde begint te komen
Dat heb ik ook altijd bij jou, vandaar koekje van eigen deegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gast ik weet echt niet waar je het over hebt gewoon
FGquote:
oh, dat vind ik wel jammerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
In mijn hoofd zul je altijd blond zijn.
sure mateyquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij jou, vandaar koekje van eigen deeg![]()
brrrquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ga de rest van de dag crack whiteknighten
Ja, precies. Dat heeft nog niemand hier gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk niet dat ze pis bedoelt, maar ze raffelt op zn minst je naam af, en dat is zorgelijk
'die'quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he jou had ik nodig
welke couscous is de goede
niet die van de jumbo of ahquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he jou had ik nodig
welke couscous is de goede
Dekamarktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |