Samequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook wel correct in mijn geval maar toch...niet eens een poging.
Tot maandag, grote vriend.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd
[..]
Eh, ja zou ik best vaag vinden eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ligt eraan op welke regio aan haar hij bedoelt natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik denk dat je mij bedoelt?
Ja en een chinees vraag je omde beste bami en een pool om de beste grondverf....quote:
vandaar mijn twijfelsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke regio aan haar hij bedoelt natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha een islamiet komt binnen en gelijk vraag over couscous
ik denk niet dat je weet dat je zowel pizza & pastadeeg niet kan halen in Nederlandse supermarktenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en een chinees vraag je omde beste bami en een pool om de beste grondverf....
Nevermind, ja.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en een chinees vraag je omde beste bami en een pool om de beste grondverf....
Nevermind, ja.
Marokkaan vraag je welk slot je het beste niet kan nemenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nevermind, ja.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef wise het volgende:
iemand zegt iets over asielzoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Pardon!?quote:
Oke.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat je weet dat je zowel pizza & pastadeeg niet kan halen in Nederlandse supermarkten
in mainzquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Remqo het volgende:
WCH, waar kan ik de beste apfelstrudels halen?
ja wat is het nouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ja kan wel, maar onzettend matige kwaliteit
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Marokkaan vraag je welk slot je het beste niet kan nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |