Ik zie het eerder op deze gifs dan op de stream van Zigg-oquote:
Een Nederlander in Ferrari zien is trouwens ook geen straf hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de Spaanse pers zijn Ferrari en Max al dichtbij een overeenkomst voor volgend jaar. Die zien Carlos natuurlijk graag in de RB volgend jaar.
Als dat zou gebeuren....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de Spaanse pers zijn Ferrari en Max al dichtbij een overeenkomst voor volgend jaar. Die zien Carlos natuurlijk graag in de RB volgend jaar.
Exit Raikkonen dan? En wil Vettel wel met Max?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Geeft allemaal gedoe weer. Moeten we allemaal onze Aston Martin inruilen voor een Ferrari.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Een Nederlander in Ferrari zien is trouwens ook geen straf hoor
Zou het niet erg vinden, als Max het ook maar een keer ooit wordt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en dan heeft renault het lek boven en wordt Danny Ric WDC...
Mag hopen dat dat niet waar is. Lijkt me geen goede zet voor Max. Moet daar pas later in zijn carrie heen gaan (als hij er al heen wil), en als 1e rijder.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren. RB gaat sowieso de hoofdprijs vragen voor die transfer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Exit Raikkonen dan? En wil Vettel wel met Max?
Ik zou het mooi vinden hoor, maar ik geloof er niet zo veel van.
Max wordt sowieso kampioen, dat heb gestaan op facebook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden, als Max het ook maar een keer ooit wordt.
Klaagde ook over grip.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:37 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Heel matig.
Force India was nog beter.
Zul je net zien dat Ferrari volgend jaar weer tegenvaltquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet dan ook niet hoe lang ik het volhoudquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
daar ben je dan alsnog heel laat mee.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef MakkieR het volgende:
GP confidential spreekt nou trouwens ook al over Verstappen die in 2018 over gaat stappen naar Ferrari. Verder ook wel shockend dat Silverstone misschien straks geen F1 meer gaat doen volgens hetzelfde TV programma.
En op een schaal van roddelblad tot wetenschappelijk magazine, waar kunnen we GP Confidential plaatsen qua betrouwbaarheid?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef MakkieR het volgende:
GP confidential spreekt nou trouwens ook al over Verstappen die in 2018 over gaat stappen naar Ferrari. Verder ook wel shockend dat Silverstone misschien straks geen F1 meer gaat doen volgens hetzelfde TV programma.
CNNquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:11 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
En op een schaal van roddelblad tot wetenschappelijk magazine, waar kunnen we GP Confidential plaatsen qua betrouwbaarheid?
Silverstone had gewoon haar contract verlengt paar weken terug toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef MakkieR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |