Belga Sport > ATquote:Op zondag 9 juli 2017 23:06 schreef Marcoss het volgende:
Die docu van Andere Tijden kunnen ze toch nooit overtreffen
En als Nys vervolgens zegt dat 'ie het niet zo mooi vindt, dan denk ik "en jij was zeker schoon."quote:Op zondag 9 juli 2017 23:09 schreef Marcoss het volgende:
Vind het juist wel mooi dat hij het gewoon eerlijk zegt, veel anderen denken het ook, maar geven dan politiek correct antwoord
Gevallen voor Sarahquote:Op zondag 9 juli 2017 23:13 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Niets of niemand overtreft Belga Sport.
Het moet wel gezegd worden dat veel Vlamingen, ook zal zijn ze acteur, muzikant of politicus een bepaalde basiskennis van wielrennen hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Goedele Wachters van het JOURNAAL eigenlijk met wielrennen dat ze op 16 juli te gast is?
En kon het goed vinden met dokter Leinders.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nog een paar kritische vragen aan Sven...die reed destijds ook bij die ploeg.
Het wordt onderwezen op de basisschoolquote:Op maandag 10 juli 2017 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het moet wel gezegd worden dat veel Vlamingen, ook zal zijn ze acteur, muzikant of politicus een bepaalde basiskennis van wielrennen hebben.
quote:Op maandag 10 juli 2017 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Het wordt onderwezen op de basisschool
Als ze niet slagen op school moeten moeten ze een extra cursus over veldrijden volgen.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Het wordt onderwezen op de basisschool
Ik heb zelf ook niet vaak gekeken vanwege a) 3e Tour programma op de avond dus mijn honger is gestild en b) het late tijdstip.twitter:vrdaam twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 16:36:13Remarkable drop TV-ratings #ViveLeVelo after 9 stages: only 638K vs 796K (2013), 794K (2014) & 789K (2015) @sporza_koers @vrt @Vannieuwkerke reageer retweet
Eerste twee doen niet ter zake, het zijn immers Belgische kijkcijfers.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb zelf ook niet vaak gekeken vanwege a) 3e Tour programma op de avond dus mijn honger is gestild en b) het late tijdstip.twitter:vrdaam twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 16:36:13Remarkable drop TV-ratings #ViveLeVelo after 9 stages: only 638K vs 796K (2013), 794K (2014) & 789K (2015) @sporza_koers @vrt @Vannieuwkerke reageer retweet
Het merendeel kijkt gewoon NOS.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:16 schreef franklop het volgende:
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de verhouding NOS/Sporza tijdens de rit. SKO geeft geen kijkcijfers van de Belg
Dat lijkt me ook wel vrij bekend toch? Wat zelfverklaarde die hards kijken de Belg, maar nagenoeg alle casual kijkers die ik er ooit over gesproken heb keken gewoon bij de NOS. Op zich logisch ook, Belg is zelfs regelmatig vrij lastig te verstaan als je het niet gewend bent lijkt me.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het merendeel kijkt gewoon NOS.
http://www.nu.nl/sport-overig/2295128/kijken-belg-fabel.html
In feite hetzelfde als dat gedoe met Gilbert vorig jaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:27 schreef wimderon het volgende:
Offredo had zich als een mongool gedragen en zelf de eerste tikken uitgedeeld, volgens de andere kant van het verhaal.
Kijk je niet naar het sportjournaal en Tourjournaal? Dan zit je al op 5 keer.quote:
toen was ik buitenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk je niet naar het sportjournaal en Tourjournaal? Dan zit je al op 5 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |