Olvarit goeroe zelfs.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
De aflevering is nu al beter dan gisteren. Sportdiëtiste en d'n Jurgen.
zou dat drankje verwisselen voor wat babyvoeding met een rietjequote:
Aangetrokken als meesterknecht voor Kruijswijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:23 schreef kawotski het volgende:
Heb ik iets gemist, VDB2 bij Lotto Jumbo?
Zit ie nog op de fiets?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aangetrokken als meesterknecht voor Kruijswijk.
Dat is van voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Door begon Gert-Jan Theunisse toch al mee?
Lekker sprintjes aantrekken voor Greipel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Groenewegen niet naar Lotto-Soudal?
#dtv
Die mensen hebben gewoon Hofland aangetrokken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Groenewegen niet naar Lotto-Soudal?
#dtv
Griepel is al uitgerangeerd, die mag dan weer sprints aantrekken, net zoals hij vroeger voor Cav deed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker sprintjes aantrekken voor Greipel.
Wat te denken van Rasmus Guldhammer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:51 schreef heywoodu het volgende:
EBH was in een van de PCM-spelletjes een megatalent die je dan ineens ontdekte bij het scouten in Noorwegen, de enige renner die ik daar eerder van kende dan van de echte wereld![]()
Om er eens een Karstenwaardige anekdote in te gooien.
Nooit tegengekomen, is ook wel vrij lang geleden dat ik het gespeeld hebquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat te denken van Rasmus Guldhammer.
Mentaal is hij al gestopt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:58 schreef heywoodu het volgende:
VDB2 is al gestopt? Ik dacht dat hij na dit jaar klaar was, maar hij praat alsof het er al lang op zit.
thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een man met een scooter die dingen rondbrengt, dat kennen we ergens van.
Lotto Soudal is Roompot, maar dan met wat meer geld.quote:
Al een jaar of vijf toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mentaal is hij al gestopt.
Mani is wel erg stil. Zou hij mee zijn gegaan naar dat kasteel?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan fietsen en daarna de kast leegroven. Is ze ook de diëtist van Mani?
Boasson Hagen was veruit op zijn best bij HTC, zoals bijna iedereen die bij HTC gereden heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij die oude beelden had EBH ook 10 kilo minder ofzo.
In 2012 4de geworden in de Tour, waar is de tijdquote:
Ik vind hem alleen retevervelend op Twitter en in zijn overdrijving in columns. Op TV vind ik hem nog wel te pruimen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ben je echt een Thijs fanboy of heerlijk ergeren?
Maar wie is er dan het schizofrene figuur?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen retevervelend op Twitter en in zijn overdrijving in columns. Op TV vind ik hem nog wel te pruimen.
Zijn eerste jaar was hij zowat de meest aanvallende renner van de hele tour.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef Madhouse11 het volgende:
Die hoogtepunten van VDB![]()
Dat ze de 2 aanvalletjes in 7 jaar hebben kunnen vinden is op zoch al knap
Welterustenquote:
twitter:mathieuvdpoel twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 16:44:15Dit dus... https://t.co/M56ox6LCZo reageer retweet
Karl blijkt toch verstand van muziek te hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat R_R donderdag met het broekje uit naar Het Huis kijkt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Goedele Wachters van het JOURNAAL eigenlijk met wielrennen dat ze op 16 juli te gast is?
niet meer dan gisterenquote:Op zondag 9 juli 2017 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benieuwd hoeveel open deuren Sven vandaag gaat intrappen.
ik kan het ook niet.quote:
Pak je toch gewoon een flinke slokquote:
Al dat gewacht altijd iddquote:
(lol)twitter:willfoth twitterde op zondag 09-07-2017 om 20:24:45No press conference by Team Sky tomorrow on the rest day. First time in 29 years I've known this so it's worth mentioning. reageer retweet
Belga Sport > ATquote:Op zondag 9 juli 2017 23:06 schreef Marcoss het volgende:
Die docu van Andere Tijden kunnen ze toch nooit overtreffen
En als Nys vervolgens zegt dat 'ie het niet zo mooi vindt, dan denk ik "en jij was zeker schoon."quote:Op zondag 9 juli 2017 23:09 schreef Marcoss het volgende:
Vind het juist wel mooi dat hij het gewoon eerlijk zegt, veel anderen denken het ook, maar geven dan politiek correct antwoord
Gevallen voor Sarahquote:Op zondag 9 juli 2017 23:13 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Niets of niemand overtreft Belga Sport.
Het moet wel gezegd worden dat veel Vlamingen, ook zal zijn ze acteur, muzikant of politicus een bepaalde basiskennis van wielrennen hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Goedele Wachters van het JOURNAAL eigenlijk met wielrennen dat ze op 16 juli te gast is?
En kon het goed vinden met dokter Leinders.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nog een paar kritische vragen aan Sven...die reed destijds ook bij die ploeg.
Het wordt onderwezen op de basisschoolquote:Op maandag 10 juli 2017 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het moet wel gezegd worden dat veel Vlamingen, ook zal zijn ze acteur, muzikant of politicus een bepaalde basiskennis van wielrennen hebben.
quote:Op maandag 10 juli 2017 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Het wordt onderwezen op de basisschool
Als ze niet slagen op school moeten moeten ze een extra cursus over veldrijden volgen.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Het wordt onderwezen op de basisschool
Ik heb zelf ook niet vaak gekeken vanwege a) 3e Tour programma op de avond dus mijn honger is gestild en b) het late tijdstip.twitter:vrdaam twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 16:36:13Remarkable drop TV-ratings #ViveLeVelo after 9 stages: only 638K vs 796K (2013), 794K (2014) & 789K (2015) @sporza_koers @vrt @Vannieuwkerke reageer retweet
Eerste twee doen niet ter zake, het zijn immers Belgische kijkcijfers.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb zelf ook niet vaak gekeken vanwege a) 3e Tour programma op de avond dus mijn honger is gestild en b) het late tijdstip.twitter:vrdaam twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 16:36:13Remarkable drop TV-ratings #ViveLeVelo after 9 stages: only 638K vs 796K (2013), 794K (2014) & 789K (2015) @sporza_koers @vrt @Vannieuwkerke reageer retweet
Het merendeel kijkt gewoon NOS.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:16 schreef franklop het volgende:
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de verhouding NOS/Sporza tijdens de rit. SKO geeft geen kijkcijfers van de Belg
Dat lijkt me ook wel vrij bekend toch? Wat zelfverklaarde die hards kijken de Belg, maar nagenoeg alle casual kijkers die ik er ooit over gesproken heb keken gewoon bij de NOS. Op zich logisch ook, Belg is zelfs regelmatig vrij lastig te verstaan als je het niet gewend bent lijkt me.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het merendeel kijkt gewoon NOS.
http://www.nu.nl/sport-overig/2295128/kijken-belg-fabel.html
In feite hetzelfde als dat gedoe met Gilbert vorig jaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:27 schreef wimderon het volgende:
Offredo had zich als een mongool gedragen en zelf de eerste tikken uitgedeeld, volgens de andere kant van het verhaal.
Kijk je niet naar het sportjournaal en Tourjournaal? Dan zit je al op 5 keer.quote:
toen was ik buitenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk je niet naar het sportjournaal en Tourjournaal? Dan zit je al op 5 keer.
Niks gehoord (op TV of hier) over Laporte, maar ik had het idee dat die het vandaag behoorlijk netjes deed door Bouhanni na die laatste bocht nog ff langs een paar man bijna naar de kop te rijden. Gewoon even een gedachtegang, maar ik was benieuwd of anderen het ook opgevallen was.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sabatini heeft het goed gedaan.
Wat is dat toch. Iedere lead-out die episch faalt krijgt ineens schouderklopjes.
Hij snapt het wel zo te zienquote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:03 schreef heywoodu het volgende:
Maarten jongen, spreek Tom even in het Engels aan, dit is vrij kansloos richting je gast.
(H)quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Karl Vannieuwkercke nu op Een bij Het Huis nu.
Commentaar van Jose de Cauwer is meer to the point en hij ziet zaken ook snellerquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat geschreeuw van Michel, tot twee keer toe 'HIJ HEEFT ZIJN KOPMAN ACHTERGELATEN!!11EINZZEINZZ"
Gisteren bij Kittel ook al. "Kittel wint, uitbollend....UITBOLLEND@!!!"
José moet toch ook in die cabine met Michel zitten met zo'n gevoel van:quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:36 schreef komrad het volgende:
[..]
Commentaar van Jose de Cauwer is meer to the point en hij ziet zaken ook sneller
nee ik kijk dit op TVquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je stream loopt wellicht ietwat achter
Je neemt een quote van twee dagen geledenquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik kijk dit op TVMaar ik ben wel slechthorend, misschien helpt dat
Het is iig lang niet zo hinderlijk als die padden bij Dione.
Hij had de kern ook nauwelijks door, namelijk dat Froome erg slecht ging. Matig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:36 schreef komrad het volgende:
[..]
Commentaar van Jose de Cauwer is meer to the point en hij ziet zaken ook sneller
quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je neemt een quote van twee dagen geleden
Jose zag het direct, alleen dat viel weg in de histeriequote:Op donderdag 13 juli 2017 22:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had de kern ook nauwelijks door, namelijk dat Froome erg slecht ging. Matig.
Britten, mooie praatjes over fair play maar als het er om gaatquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:49 schreef heywoodu het volgende:
Yates gelijk even aangeven dat ze wat te drinken gepakt hebben, naaier dat het is.
Tja, dat vind ik terecht, als jij geen water aanneemt omdat het niet mag en anderen doen dat wel, hebben er voordeel aan, en blijven onbestraft... Opnieuw gaat het erom dat ze consequent zijn, en dat lijken ze niet te zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:49 schreef heywoodu het volgende:
Yates gelijk even aangeven dat ze wat te drinken gepakt hebben, naaier dat het is.
vandaag zal het wel harken geweest zijn op de Ventoux voor hem, beetje breder gewordenquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die oude beelden van Wiggins.
Nog steeds zo teringlachwekkend dat hij een Tour heeft gewonnen.
Tuurlijk, maar ik vond het wel geinig dat hij gelijk ff zat te gebarenquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik terecht, als jij geen water aanneemt omdat het niet mag en anderen doen dat wel, hebben er voordeel aan, en blijven onbestraft... Opnieuw gaat het erom dat ze consequent zijn, en dat lijken ze niet te zijn.
Wat ik wel irritant vind is dat ik nu het derde praatprogramma over wielrennen zie en niemand echt uitsluitsel geeft over het reglement. Pak het erbij, laat het zien, inclusief vertaling. Hoe moeilijk is het mensen, het is jullie werk.
ja, dat "moest" gewoon. Net zoals Evans en Sastre ook nooit de beste waren vgs mijquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die oude beelden van Wiggins.
Nog steeds zo teringlachwekkend dat hij een Tour heeft gewonnen.
Oké, ja, sommigen vinden dat echtquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vond het wel geinig dat hij gelijk ff zat te gebaren
Het is niet veel anders dan alle handjes die omhoog gaan om een penalty te claimenquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, ja, sommigen vinden dat echt
quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
José moet toch ook in die cabine met Michel zitten met zo'n gevoel van:
Titiquote:
Wie is in jozefsnaam die razende autist aan de rechterkant?quote:
Hannes.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is in jozefsnaam die razende autist aan de rechterkant?
Als je ouders besluiten om je Hannes te noemen weet je bij voorbaat al dat het niet veel meer gaat worden.quote:
Wiggo was die Tour wel echt de beste, denk ik, geloof nog steeds niet dat Froome bergop zoveel tijd had kunnen winnen op Wiggo dat hij genoeg voorsprong had voor de laatste tijdrit..quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat "moest" gewoon. Net zoals Evans en Sastre ook nooit de beste waren vgs mij
Mooie aflevering.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Karl Vannieuwkercke nu op Een bij Het Huis nu.
Een vrouw, hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:47 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is Hannes dan de nieuwe André Meganck? Dacht dat die door een vrouw was vervangen.
Wattequote:Op zondag 16 juli 2017 23:20 schreef Evertjan het volgende:
Nu met een vrouwelijke presentator ze doen gewoon de NOS naapen
experimentje. Denk ThijsZ aan kop van de tafel die Dione als expert inroept. Zou kolderiek zijn, maar in België kan het welquote:Op zondag 16 juli 2017 23:22 schreef meneerfiets het volgende:
Waarom is die vrouw nu plots presentatrice?
Ze doet het niet onaardig, ze presenteert al enkele jaren het nieuws.quote:Op zondag 16 juli 2017 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
experimentje. Denk ThijsZ aan kop van de tafel die Dione als expert inroept. Zou kolderiek zijn, maar in België kan het wel
Zeker, in België kan hetquote:Op zondag 16 juli 2017 23:25 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ze doet het niet onaardig, ze presenteert al enkele jaren het nieuws.
In het begin wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |