abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7337303
Dat vroeg ik me eigenlijk wel af, hoe zit dat, passen jullie nu echt bij je sterrenbeeld, en pas je absoluut niet bij andere sterrebeelden?

Bij mij is het zo dat ik wel bij mn sterrenbeeld pas, maar als ik dan andere sterrenbeelden ga bekijken, pas ik daar eigenlijk ook wel binnen....

en jullie??

pi_7337339
Ik totaal niet, de (naar mijn weten) kenmerken van een leeuw zijn dat ze erg zelfverzekerd zijn, graag in het middelpunt van de belangstelling willen staan, en altijd de leiding nemen (waarbij ze weinig tegenspraak dulden). Dat is zeg maar een beetje mijn tegen overgestelde, dus nee, ik pas niet echt bij mijn sterrebeeld .
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  zaterdag 14 december 2002 @ 21:28:47 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_7337399
Ik pas niet bij m'n sterrenbeeld...maar wel dat andere met die bomen, dat je aan de hand van je geboortedatum kan zien wat voor boom je bent, kwee niet precies hoe dat heet. Dat klopt wel grootendeels en bij wel meer mensen die ik ken.
pi_7337410
Wat zijn de kenmerken van een weegschaal of schorpioen (17otober, wat ben ik?)?
pi_7337445
Zou wel eens gemakkelijk zijn als er eerst een opsomming kan komen van wat er van welk sterrebeeld verwacht wordt.

Ik zou namelijk niet weten of ik zou passen in het gedrag dat verwacht wordt bij mijn sterrebeeld.

En, bedoel je het chinese sterrebeeld of misschien een andere (welke...)

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_7337450
ik wel het is zo neutraal geschreven dat past bijna bij iedereen!
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
  zaterdag 14 december 2002 @ 21:33:21 #7
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_7337464
sterrebeelden zijn bullshit
slaat echt nergens op
sowieso om zulke grote groepen dezefde kenmerken toe te dienen, dat is belachelijk.

maar meestal zijn ze wel zo verwoord dat iedereen er wel wat in kan vinden...

/-=]
|o-0
~~~`
pi_7337474
ikke totaal niet
046
Dank aan Yeahinho
pi_7337485
Ik ben een echte schorpioen, ja mijn sterrenbeeld klopt bij me(vooral de negatieve kanten, grinnik).

Chinees klopt ook al, ben een vuurslang

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7337492
Hier iig die van mij (leeuw)
quote:
Zodiac star sign Leo the Lion
( Thursday 22nd July 1982 to Saturday 21st August 1982 )

The Sun in Leo marks one who has a strong will and great ambition. These people usually enjoy being the center of attention and desire others to think well of them. Their creative accomplishments generally put them in the spotlight, usually outshining coworkers who may become jealous of their proud attitude. Like other Leonians, they are more concerned with the 'big picture' than with the numerous small details in life. As such, they tend to enjoy being in authority and using whatever means are available to achieve their desires. Tact should be developed when dealing with those the Leonian finds 'inferior'.

De rest kun je hier vinden.

pi_7337528
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:33 schreef DeWaasheid het volgende:
sterrebeelden zijn bullshit
slaat echt nergens op
sowieso om zulke grote groepen dezefde kenmerken toe te dienen, dat is belachelijk.

maar meestal zijn ze wel zo verwoord dat iedereen er wel wat in kan vinden...

Ik geloof er verder ook niet in hoor. M'n chinese dierenteken bijvoorbeeld is hond (wat oa staat voor rustig, trouw, etc). Dat past al wat meer bij m'n eigen karakter, maar het is ongeveer het tegenovergestelde van m'n sterrebeeld Leeuw.
  zaterdag 14 december 2002 @ 21:44:47 #12
22259 Fogerty
slapende account
pi_7337638
Maagden zijn heel netjes en opgeruimd en geordend enzo. Dat zegt genoeg over hoe goed ik pas bij mijn sterrenbeeld
Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 14 december 2002 @ 21:46:13 #13
25542 ZTiK
WHO THE MAN »»» méééééééééé
pi_7337664
Ik ben vissen en ik zwem graag.....

Oordelen jullie maar of hij bij me past......

[b]If man is 5[br]And the devil is 6[br]Than that must make me 7[/b]
pi_7337689
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:46 schreef ZTiK het volgende:
Ik ben vissen en ik zwem graag.....

Oordelen jullie maar of hij bij me past......

quote:
Zodiac star sign Pisces the Fishes
( Tuesday 19th February 2002 to Wednesday 20th March 2002 )

As a Piscean, the native is extremely sensitive to the thoughts and feelings of others. Lack of strong willpower is made up by their sympathy for those they come in contact with, especially the poor, weak, or downcast. Generosity is occasionally bountiful, but usually to those who are 'worthy' of natives. As a rule, the Piscean is good-natured and benevolent but is frequently shy and reserved around others. 'Moderation' is a keyword for the Piscean as the duality of this sign keeps them on an even keel, content in the background, frequently keeping them from speaking up

zaterdag 14 december 2002 @ 21:51:42 #15
25542 ZTiK
WHO THE MAN »»» méééééééééé
pi_7337731
staat daar in dat ik graag zwem.....ik heb het niet gezien......
[b]If man is 5[br]And the devil is 6[br]Than that must make me 7[/b]
pi_7337750
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:51 schreef ZTiK het volgende:
staat daar in dat ik graag zwem.....ik heb het niet gezien......
Dan klopt het dus niet, voor jou.

Daag

pi_7337801
Jazeker. Ik ben tweeling; en mijn karakter sluit toch vrij aardig aan bij de 'typische' kenmerken van een tweeling.
Ook is in het verleden proefondervindelijk bewezen dat ik sneller bevriend raak met andere tweelingen dan met mensen van een ander sterrenbeeld.
Eerlijk gezegd hecht ik er verder weinig waarde aan, (en al helemaal niet aan roddelblaadjeshoroscopen) maar ik vind het wel frappant.

edit- leuke link, tx herfst. hier is de mijne:

quote:
The Gemini character is marked by mental agility and activity. The native likes to think and act quickly and decisively. Thirst for knowledge is as great as the eagerness to study and learn new things. As a rule, the Geminian has a definite need for intellectual security in all relationships. These people tend to be their own persons, doing things their own way. As such, they are nonconformists, and tend to fight tradition and the status quo. The Geminian will not hesitate to question things that are 'written in stone', believing in them only after careful and diligent examination.

[Dit bericht is gewijzigd door niego op 14-12-2002 22:02]

pi_7337821
Ik weet niet wat er bij Maagd past...

Ik weet alleen dat ik heel goed met andere maagden kan opschieten en ik ze op een of andere manier beter begrijp dan andere sterrenbeelden...

effe opgezocht:
The native is a very methodical and practical person, who pays meticulous attention to every detail in life. Like other Virgoans, when natives do a job they do it very well and take great pride in their accomplishments, doing their utmost to rely on themselves before seeking help from others. 'Perfection' is important to the Virgoan, thus, natives are very cautious in entering any type of relationship. They may very well search long and hard for a mate (business or romantic) who satisfies their discriminating tastes. After finding this mate, the Virgoan may go overboard with affections.

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_7337980
Hmmmm mijn omgang met andere schorpioenen.........

Of het klikt hartstikke goed, of juist absoluut niet, er zit niets tussenin.

Nu ben ik wel heel erg schorpioen, mijn assedant is ook schorpioen namelijk...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7338649
tuurlijk
  zondag 15 december 2002 @ 01:11:45 #21
32046 bartmfok
Should i believe ?
pi_7340732
ik denk dat er vaak dingen in een horoscoop staan die je graag denkt te zijn. natuurlijk ook een paar negatieve trekjes om het niet al te opvallend te laten zijn. maar de meeste horoscopen die ik lees zouden op mij van toepassing kunnen zijn.

o ja, ik ben schorpioen !

http://www.skepdic.com/astrolgy.html

[Dit bericht is gewijzigd door bartmfok op 15-12-2002 01:18]

how do you like your eggs in the morning ?
pi_7343341
ja
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  zondag 15 december 2002 @ 11:22:32 #23
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_7343359
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:24 schreef Herfst het volgende:
Ik totaal niet, de (naar mijn weten) kenmerken van een leeuw zijn dat ze erg zelfverzekerd zijn, graag in het middelpunt van de belangstelling willen staan, en altijd de leiding nemen (waarbij ze weinig tegenspraak dulden). Dat is zeg maar een beetje mijn tegen overgestelde, dus nee, ik pas niet echt bij mijn sterrebeeld .
Precies 't zelfde met mij
(Un)masking for the greater good.
  zondag 15 december 2002 @ 11:22:43 #24
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7343361
Wat ik zelf weet ben ik een echte leeuw ja .
pi_7343368
haha ik lees net mijn sterrebeeld, tweeling, en het klopt wel zo'n beetje.
Geining
pi_7343377
Ik ben op en top leeuw, en dat klopt wel erg goed met mijn karakter,.... (mijn vader ook trouwens,... )
Alleen zou mijn 'botsend' sterebeeld schorpioen zijn, en zijn al mijn vriendinnen schorpioen! *lol*
en volgens zo'n Yes/flair/ander wijvenblad sterrenbeeld relatiecombi boekjes zouden Leeuw (vrouw) en een Stier(man) absoluut niet bij elkaar passen... Nou is mijn vriend(stier dus) dus wel echt mijn soulmate dus (maar wat er instaat dat Stieren liever rustig aandoen/niksen op de bank dan wat actiefs gaan doen dat klopt wel
The captain of your brainship is drunk.
  zondag 15 december 2002 @ 11:25:46 #27
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_7343384
niet alles past bij me , maar het meeste wel

ben een weegschaaltje

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  zondag 15 december 2002 @ 11:26:36 #28
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_7343391
Mjah, ik pas eigenlijk wel bij alle sterrenbeelden.. Dat bewijst DeWaasheid's opmerking maar weer eens...
Knuffelkikk0r
pi_7343447
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:44 schreef Fogerty het volgende:
Maagden zijn heel netjes en opgeruimd en geordend enzo. Dat zegt genoeg over hoe goed ik pas bij mijn sterrenbeeld
Mijn zus is wel een echte maagd,.. die is echt supernetjes georganiseerd en perfectionistisch......
Tegenovergestelde van mij (bij mij thuis is het altijd een 'georganiseerde'rommel,... of zal ik het maar gewoon toegeven dat het een chaos is ? )
The captain of your brainship is drunk.
  zondag 15 december 2002 @ 11:57:31 #30
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_7343629
Eigenlijk ben ik Leeuw ascendant Boogschutter. Vind mezelf meer een Boogschutter dan een Leeuw.
(Un)masking for the greater good.
pi_7344587
Ik pas weer heel erg in m'n sterrenbeeld: stier
  FOK!fossiel zondag 15 december 2002 @ 13:42:12 #32
25539 Tha_BlonT
Wonderlijke Woorden Wereld
pi_7345107
Ik zal jullie even een geheimpje verklappen, omdat onze moderne wetenschappers de datum van de lente hebben vastgezet,,, lopen we allemaal een sterrenbeeld voor cq achter....

wil je dat eens nalezen, wetenschappelijk onderbouwd...

http://www.greatdreams.com/ages.htm

wil je het in boekvorm mail me dan ff... heb een zeer leuk boekje daarover...

"the great secrets of the spinx"

pi_7345238
Het sterrebeeld dat je gegeven wordt bij je geboorte schijnt niet meer te kloppen. De as van de aarde kantelt met de jaren en dus staat de sterrenhemel nu anders als in de tijd dat de astrologie ontwikkeld werd. Als je nu op 24 juli geboren wordt, ben je een leeuw. Echter de toekenning van dat sterrenbeeld is gebaseerd op de sterrenhemel van een heel wat aantal jaar terug (kweet niet hoelang).
Nu de vraag, welk sterrenbeeld heb ik dan?
Hang natuurlijk af van of je vroeg of laat in je sterrenbeeld zit, maar over het algemeen is het volgende sterrenbeeld van toepassing.
Daarom klopt ie dus nooit!
uistellen kan altijd nog
pi_7345243
arrogant, bijdehand, vervelend, koppig, eigenwijs, trots, lui, dominant,
ik zou wel zeggen dat Leeuw mijn sterrenbeeld is ja
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7345348
Ik ben een waterman. De omschrijvingen die ik daar over gevonden heb, kloppen wel.

Sociaal, denkers, hechten veel waarde aan oprechtheid, eerlijk, begaan met andere mensen, wil graag zijn/haar eigen pad kiezen,staat open voor nieuwe dingen, koppig, standvastig and do not piss them off...

Ik denk, dat iedereen zich ook altijd wel een beetje in een ander sterrenbeeld kan vinden trouwens.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 15 december 2002 @ 13:59:45 #36
22259 Fogerty
slapende account
pi_7345407
quote:
Op zondag 15 december 2002 11:35 schreef Swatkat het volgende:
Mijn zus is wel een echte maagd,.. die is echt supernetjes georganiseerd en perfectionistisch......
Nou moet ik zeggen dat ik op mijn werk wel zo ben. En op mijn studentenflat was ik degene die zorgde dat de gemeenschappelijke keuken geen verschrikkelijke teringzooi werd. Alleen mijn eigen kamer he...dat was nooit wat en dat zal ook nooit wat worden

Nou zit ik ook erg op de grens met weegschaal, dus alles wat qua 'maagd' niet klopt bij mij zal dan wel een weegschaal-eigenschap zijn

Hieperdepiep hoera!
  zondag 15 december 2002 @ 14:02:56 #37
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7345472
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:35 schreef Herfst het volgende:
Zodiac star sign Leo the Lion

The Sun in Leo marks one who has a strong will and great ambition. These people usually enjoy being the center of attention and desire others to think well of them. Their creative accomplishments generally put them in the spotlight, usually outshining coworkers who may become jealous of their proud attitude. Like other Leonians, they are more concerned with the 'big picture' than with the numerous small details in life. As such, they tend to enjoy being in authority and using whatever means are available to achieve their desires. Tact should be developed when dealing with those the Leonian finds 'inferior'.

Bij mij gaat dit redelijk op als ik kijk naar de situatie op m'n werk. Vaak komen collega's bij mij om hulp vragen en meestal heb ik ook wel een oplossing. Echter, in het m'n privé leven sla ik ineens 180 graden om. Dan ben ik erg gesloten en teruggetrokken.

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 15-12-2002 14:03]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7345482
-edit- off topic

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 15-12-2002 14:09]

zondag 15 december 2002 @ 14:08:36 #39
29986 Maleh
Plug'N'Play
pi_7345590
Het lijkt meer of mn sterrenbeeld zich aan mij aanpast..

Maar idd ik voel me als een echte vis in het water.. en alle andere eigenschappen komen toch vrij goed over..

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."
  zondag 15 december 2002 @ 14:35:33 #40
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_7346166
Ik vind mijn westerse sterrenbeeld redelijk bij mij passen, maar mijn Chinese sterrenbeeld klopt wel erg goed vind ik...
  zondag 15 december 2002 @ 14:37:15 #41
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_7346202
Ik mag altijd kiezen
ik ben geboren op 20 feb, ben je dan vissen of waterman? Want in de meeste horoscopen ben ik vissen maar soms staat er dat de 20ste waterman is
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  zondag 15 december 2002 @ 15:16:14 #42
32046 bartmfok
Should i believe ?
pi_7347107
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:56 schreef MUUS het volgende:

Sociaal, denkers, hechten veel waarde aan oprechtheid, eerlijk, begaan met andere mensen, wil graag zijn/haar eigen pad kiezen,staat open voor nieuwe dingen, koppig, standvastig and do not piss them off...

Ik denk, dat iedereen zich ook altijd wel een beetje in een ander sterrenbeeld kan vinden trouwens.

Hee, dat lijk ik wel ! Maar ik ben een schorpioen !
pi_7355443
---------------------------------------------------------------
Ik ben scorp en dat lijk ik wel

mijn antwoord

Kan klopen,maar vanuit een andere manier
-Nou een schorpioen is eerlijk. Heb ik een mooie trui? Nee, hij staat je niet
- Begaan met mensen. een schorp is gevoelig. en als hij wat verder dan zichzelf kijkt, kan hij hierdoor zeer begaan met mensen zijn. vooral met zijn vrienden
-koppig/standvastig: de schorpioen is krachtig en geeft niet snel op
- do not piss off: Nou de wraakzucht van de scorp is befaamd

Dus jij lijkt op een echte schorpioen

zondag 15 december 2002 @ 23:40:45 #44
32046 bartmfok
Should i believe ?
pi_7358348
quote:
Op zondag 15 december 2002 22:06 schreef ondersoeker het volgende:
-Nou een schorpioen is eerlijk. Heb ik een mooie trui? Nee, hij staat je niet
als mijn moeder dat vraagt en ik vind het maar een suffe trui zeg ik alsnog dat het een mooie trui is hoor en dat het haar prima staat !
pi_7360146
Schorpioenen staan natuurlijk wel bekend dat ze altijd enorm trots op hun schorpioen-zijn zijn. Dus die zullen niet zo snel zeggen dat ze niet bij hun sterrenbeeld passen, want dat willen ze juist graag. Bovendien hebben schorpioenen vaak meer dan gemiddelde interesse in de verborgen en mysterieuze kant van het leven. Ze zullen over het algemeen dan ook vrij positief tegenover astrologie staan, en er eerder in geloven.

Een steenbok daarentegen, om maar een voorbeeld te noemen, is meestal heel praktisch ingesteld, en geeft niet zo veel om ongrijpbare zaken. Een steenbok zal dus vrijwel nooit in iets als een horoscoop geloven, en dus ook meestal niet toegeven dat het sterrenbeeld goed bij ze past.

Unox, the worst operating system.
  † In Memoriam † maandag 16 december 2002 @ 01:22:08 #46
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_7360183
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:50 schreef extreme het volgende:
arrogant, bijdehand, vervelend, koppig, eigenwijs, trots, lui, dominant,
ik zou wel zeggen dat Leeuw mijn sterrenbeeld is ja
Zeggen ze dat over Leeuwen?

Nou daar herken ik mezelf echt helemaaal niet in.

pi_7360573
Volgens sommigen ben ik een Leeuw, volgens sommigen Maagd (23 augustus)

Maar qua karakter ben ik een mengsel van beide

pi_7362151
Ram -> 23 maart 1972 en ja het klopt perfect ..

Maar ik zit nu in m'n lief doen periode

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_7365786
quote:
Op maandag 16 december 2002 09:54 schreef Lord Dreamer het volgende:

Hier nog een ram. Klopt precies. Ik ben het gewoon helemaal. Vooral ook heel onschuldig

En mijn geboortesteen is diamond. Das wel handig met kadootjes om te geven, aan mij dan he.

pi_7371820
ik vraag me af waar men het vandaan haalt dat je karakter bepaald wordt door de stant van de aarde t.o.v. de zon.
  † In Memoriam † dinsdag 17 december 2002 @ 03:43:21 #51
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7381591
Vraag mij af of iemand op basis van mijn postings kan zeggen welk sterrenbeeld ik heb ..
pi_7381593
Moet dat om 03:34???

FTW!
  † In Memoriam † dinsdag 17 december 2002 @ 03:55:27 #53
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_7381606
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 03:43 schreef Loedertje het volgende:
Vraag mij af of iemand op basis van mijn postings kan zeggen welk sterrenbeeld ik heb ..
Zal wel iets met water zijn: vissen of waterman?
  † In Memoriam † dinsdag 17 december 2002 @ 04:13:15 #54
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7381637
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 03:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Neen.
Waarom denk je dat eigenlijk?
  † In Memoriam † dinsdag 17 december 2002 @ 04:13:42 #55
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7381638
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 03:44 schreef Prins-Punika het volgende:
Moet dat om 03:34???

Om 04.16 mag ook hoor
  † In Memoriam † dinsdag 17 december 2002 @ 04:19:02 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_7381644
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 04:13 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Neen.
Waarom denk je dat eigenlijk?

Neen? Ik ben zooo slecht in die dingen.

Weet niet, dacht aan iets "vloeiends". Zomaar een associatie.

dinsdag 17 december 2002 @ 20:19:14 #57
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_7395553
mja toch wel....

tweelingen accedant schorpioen en vuur-draak

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_7395638
Mijn sterrenbeeld is Steenbok en ik pas er wel bij
pi_7395749
quote:
Hmmm, Ram of zo. Misschien Schorpioen. Of anders heb je iig een horoscoop met sterke invloeden van deze tekens. In welk sterrenbeeld je zon staat zegt namelijk niet alles.

Maar goed, etc...

dinsdag 17 december 2002 @ 20:56:14 #60
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7396366
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 03:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

vissen is een water teken

Waterman is een LUCHT teken.

dinsdag 17 december 2002 @ 23:44:14 #61
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7400269
Fonkmeistah is Ram.. is vast nog niemand opgevallen
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2002 @ 01:26:04 #62
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7401607
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:28 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Hmmm, Ram of zo. Misschien Schorpioen. Of anders heb je iig een horoscoop met sterke invloeden van deze tekens. In welk sterrenbeeld je zon staat zegt namelijk niet alles.

Maar goed, etc...

Ah, ga eens door..wat zijn die eigenschappen dan wel?
  woensdag 18 december 2002 @ 01:32:09 #63
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7401624
Loedertje is volgens mij ook Ram of Schorpioen.... misschien komt boogschutter er ook nog wel voor in aanmerking, of wat invloeden daarvan.

Fonkmeistah kan ik feliciteren met het Ram-zijn, ik ben er ook zo een!

woensdag 18 december 2002 @ 01:32:51 #64
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7401625
Komt aardig in de richting...

http://www.astro-online.nl/ram.asp

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Admin woensdag 18 december 2002 @ 01:34:29 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7401630
quote:
yep, Leeuw.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 18 december 2002 @ 01:42:32 #66
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7401664
ach laat ook maar.

Bedankt voor de Ram-link.

leuk effe al die ouwe deuren intrappen.

pi_7401756
Mja, eigenlijk wel.

11-02.

† In Memoriam † woensdag 18 december 2002 @ 01:58:21 #68
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_7401758
N.a.v. de link van Static: m.u.v. van agressief (zal wel door de leeftijd komen) een echte Ram.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_7401770
Absoluut niet
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_7401808
Steenbok (11 jan 84, 18h00)

De belangrijkste eigenschappen het astrologische teken de steenbok zijn:

• hardwerkend > Nouw, nee...
  • organiserend > Ook niet echt.
  • geduldig
  • serieus
  • betrouwbaar
  • onzeker
  • voorzichtig
  • structurerend
  • nauwgezet
  • formeel
  • gereserveerd
  • conservatief > Ook niet echt volgens mij.
  • De rest kan ik me wel in vinden, vooral onzeker, geduldig en betrouwbaar.

De steenbok is een serieus mens, met een bijzondere vorm van humor. De steenbok is doelgericht en heeft een enorm uithoudingsvermogen, hetgeen hem/haar de mogelijkheid geeft om vooral successen op de lange termijn te behalen. Waar andere mensen al lang hadden afgehaakt, houdt de steenbok vol tot het bittere einde. De steenbok beschikt over veel geduld.

Kan ik me wel in vinden inderdaad, ik geef niet snel op.

De steenbok doet geen ondoordachte dingen. Voordat hij/zij tot actie overgaat denkt de steenbok goed na over de gevolgen en weegt de verschillende alternatieven tegen elkaar af. De steenbok is praktisch ingesteld en beschikt over een goed financieel en economisch inzicht. Omdat de steenbok vrij conservatief is, is de kans dat hij/zij in zijn/haar leven grote financiële winsten behaalt vrij klein. Om die te behalen moet je bereid zijn risico's te nemen, iets dat niet echt bij de steenbok past. Daar staat tegenover, dat de kans dat de steenbok zonder geld komt te zitten eveneens heel klein is. De steenbok kan goed met geld omgaan.

Ja en nee, ik denk in principe wel goed na over mijn beslissingen, soms te goed wat dan weer heel erg tot twijfel en onzekerheid kan leiden.
    Maar op sommige (negatievere) momenten, ga ik ook weer net irrationeel en onverantwoord handelen.

De steenbok houdt van structuur en houdt ervan dingen die niet gestructureerd zijn of niet gestructureerd verlopen te structureren en in goede banen te leiden. De steenbok is zeer geschikt voor werk bij overheden of andere instellingen waar duidelijke structuren heersen en een duidelijk taakverdeling is. De steenbok voert zijn/haar werk met nauwkeurigheid uit en is bereid de verantwoordelijkheid daarvoor te dragen. De steenbok houdt niet van mensen die hun verantwoordelijkheden ontlopen.

Ja, hier ga ik denk ik wel mee akkoord... dingen die me erg interesseren, wil ik ook gestructureerd hebben. Bij andere dingen is dat een stuk minder.

De steenbok is ambitieus en wil graag iets bereiken en betekenen in de wereld. Status is niet onbelangrijk. Voor de steenbok hebben dingen alleen waarde als hij/zij er hard voor heeft gewerkt. Dingen die gewoon zijn komen aanwaaien geven geen voldoening. De steenbok zal nooit de eer opeisen voor iets dat hij/zij niet gedaan heeft. Als zaken tastbare resultaten opleveren, geeft dat de steenbok de meeste voldoening.

Hmm, weet ik niet... probleem bij mij persoonlijk is net de lak aan ambitie vaak. Maar dingen waar ik wel ambitie voor heb, en waar ik veel voor doe, daar wil ik dan ook wel resultaat van waarnemen, ja.

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 18-12-2002 02:21]

Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      † In Memoriam † woensdag 18 december 2002 @ 02:18:02 #71
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_7401850
    quote:
    Op maandag 16 december 2002 09:54 schreef Lord Dreamer het volgende:

quote:
    Mercurius in je carrièrehuis kan je vandaag wel brengen wat je op het werk verlangt. Toch wordt een diepere behoefte niet ingevuld. Je zou graag aan de buitenwereld willen verwoorden wat werkelijk belangrijk is in jouw leven. Door Mercurius zal de boodschap echter niet zo overkomen als jij bedoelt. Om teleurstellingen te voorkomen kun je vandaag dus misschien beter je mond houden.
    pi_7401890
    Mijn jaarhoroscoop voor 2003:
    quote:
    Uw gezondheid is en blijft in de eerste helft van het jaar belangrijk voor u. Problemen in de (mentale) gezondheid kunnen ontstaan als u blokkades heeft in uw communicatie of zelfexpressie. Zorg ervoor dat u zich kunt uiten op die gebieden. In de liefde zijn successen te verwachten. De behoefte aan liefde en vriendschap wordt sterker dit jaar. U begint voorzichtig aan de bouw van een duurzame relatie. Uw carrière zal dit jaar minder uw belangstelling hebben, uw financiën echter des te meer. Communicatie is daarin altijd al van belang geweest, maar wordt dit jaar nog belangrijker. Creativiteit in communicatie is de sleutel tot uw financiële succes. Dit jaar gaat u zich ook bezighouden met filosofische vraagstukken en gaat u wellicht een opleiding doen. U zult hier veel plezier aan beleven.
    Ik schrik echt heel erg hiervan... Ieder zinnetje komt precies overeen met mijn situatie, en als het waar is, ziet het er positief uit...

Ik heb nooit al te veel geloofd in astrologie, maar begin mijn mening toch te herzien. Ookal intepreteer ik deze tekst natuurlijk wel op mijn manier.. de gelijkenis is wel heel erg... nogmaals, ik schrik heel erg.

Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_7405070
    quote:
    Op woensdag 18 december 2002 01:58 schreef Seborik het volgende:
    Mja, eigenlijk wel.

11-02.

Ach ja, de globale omschrijving klopt wel enigszins, maar wanneer je dan een specifiekere geboortehoroscoop gaat bekijken, dan staat dat vol tegenstrijdigheden en dingen die niet kloppen. Ik vraag me sowieso wel af hoeveel invloed een geboortetijd nu precies heeft, volgens mij is dat toch vrij weinig.
    pi_7407038
    quote:
    Op woensdag 18 december 2002 12:03 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ach ja, de globale omschrijving klopt wel enigszins, maar wanneer je dan een specifiekere geboortehoroscoop gaat bekijken, dan staat dat vol tegenstrijdigheden en dingen die niet kloppen.

Daar ben ik het absoluut niet mee eens.
    Het zou eerder omgekeerd zijn: specifieke horoscoop klopt behoorlijk goed, maar de globale omschrijving zit vol met tegenstrijdigheden of dingen die voor iedereen wel in meer of mindere mate kloppen.
    Ik heb eens een specifieke horoscoop laten maken van mezelf, en het was alsof ik in de spiegel keek. Bijna eng, het leerde me zelfs dingen over mezelf die ik op dat moment nog niet bewust wist (maar later wel verbazend goed bleken te kloppen).
    quote:
    Ik vraag me sowieso wel af hoeveel invloed een geboortetijd nu precies heeft, volgens mij is dat toch vrij weinig.
    Waar baseer je dat vermoeden precies op?
    pi_7407080
    quote:
    Op woensdag 18 december 2002 13:56 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Het zou eerder omgekeerd zijn: specifieke horoscoop klopt behoorlijk goed, maar de globale omschrijving zit vol met tegenstrijdigheden of dingen die voor iedereen wel in meer of mindere mate kloppen.
    Ik heb eens een specifieke horoscoop laten maken van mezelf, en het was alsof ik in de spiegel keek. Bijna eng, het leerde me zelfs dingen over mezelf die ik op dat moment nog niet bewust wist (maar later wel verbazend goed bleken te kloppen).

Bij is het dus anders, het is een persoonlijke ervaring die ik slechts bericht over de site die ik bekeken heb uit de site van static. Daar kun je het niet mee eens zijn, misschien gaat het voor jou juist wel op.
    quote:
    Waar baseer je dat vermoeden precies op?
    Hoever verschuiven planeten in een minuut?
      woensdag 18 december 2002 @ 14:08:22 #76
    37835 Anemoon
    I am a human being??
    pi_7407272
    quote:
    Op woensdag 18 december 2002 13:56 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Dit kan ik volledig beamen.
    Een specifieke horoscoop met alle aspecten en huizen berekend is gelijk een spiegel. Het klopt zo goed en je krijgt zo'n inzicht in je levensloop en je valkuilen waar je voor moet oppassen en je eigen karaktertrekken. Echt geweldig hoor!

http://www.astro-online.nl

Alleen al die korte horoscoop op de bovenstaande link geeft al een heel treffend beeld.

pi_7407377
    quote:
    Op woensdag 18 december 2002 13:58 schreef Seborik het volgende:

Als je die afstand met je fietsje wil overbruggen, ben je wel een aantal jaar aan het fietsen hoor.
    pi_7409717
    zon in ram
    Aktie is een belangrijk aspect in jou leven. Er moet telkens iets anders of nieuws gebeuren om jou behoefte aan aktie te bevredigen. Je kunt nogal impulsief tot aktie overgaan, zonder vooraf alle gevolgen goed en wel te overwegen. Dat kan er gemakkelijk toe leiden dat andere mensen, die doorgaans wat minder impulsief zijn dan jij, wat moeite hebben om jou enthousiasme te delen. Dat wil echter niet zeggen dat andere mensen het niet met je eens zijn, zij hebben vaak gewoon wat meer tijd nodig. Hier ligt een belangrijke uitdaging voor je. Probeer je impulsiviteit onder controle te houden: eerst denken, dan doen. Als je jezelf kunt aanleren om naar andere mensen te luisteren en leert om gedoseerd met je impulsiviteit om te gaan, ben je met jou energie in staat iets in de wereld te bewegen!

maan in kreeft
    In bijna alles dat je in het leven doet laat je je voornamelijk leiden door je gevoelens. Je beslissingen neem je meestal op basis van je gevoelens en je intuïtie, die lang niet altijd ondersteund worden door feiten. Soms zijn je beslissingen zelfs geheel in strijd met de rationaliteit, maar zelfs in dat geval geef je nog steeds de voorkeur aan een intuïtieve beslissing. Je kunt alleen ergens achter staan als je gevoel het echt aanvaard heeft.
    Je hebt de neiging je erg sterk aan dingen te hechten. Zou je bijvoorbeeld een cadeautje krijgen van iemand waar je veel om geeft, dan zou je dat cadeautje wel eens als een symbool kunnen gaan beshouwen voor je relatie met die ander. Je hecht je echter zeker niet alleen aan voorwerpen, noch kun je materialistisch genoemd worden. Je geeft bijzonder veel om je familie en zorgt voor je familieleden waar dat nodig is.

mercurius in ram
    Je voert graag discussies met andere mensen en dan het liefst met mensen die net als jij houden van een scherpe discussie waarin het er zo nu en dan verhit aan toe gaat. Je geniet van de strijd in zo'n discussie. Toch moet je uitkijken dat je geen standpunten gaat verdedigen waar je het in je hart eigenlijk niet mee eens bent. Ook moet je uitkijken dat je niet te snel conclusies trekt.

Je hebt wat moeite om je gedurende langere tijd met een onderwerp bezig te houden. Je snelle wisselingen van onderwerp leiden er veelal toe dat je niet erg diep op zaken in gaat en je kennis van zaken vaak wat oppervlakkig blijft. Dat is niet erg, want jij houdt van afwisseling en verandering, hetgeen betekent dat je je waarschijnlijk veel meer in de breedte dan in de diepte zult ontwikkelen.

venus in stier
    Je bent een praktisch aangelegd, stabiel en constant persoon. Jouw benadering van de liefde en de romantiek is een simpele, recht toe recht aan manier. Deze benadering is door zijn open karakter en eerlijkheid zeer aantrekkelijk en heel vaak zelfs onweerstaanbaar. Je bent altijd vrolijk, opgewekt en niet te serieus in je omgang met andere mensen. Je houdt ervan jezelf te vermaken en je zult er ook voor zorgen dat je vrienden zich vermaken. Je houdt van de goede dingen in het leven, zoals lekker eten en drinken, luxe kleren en een luxe inrichting van je huis.

Je hecht je altijd voor langere tijd aan mensen, je gevoelens voor anderen veranderen niet snel. Als jij verliefd wordt, is dat doorgaans voor de rest van je leven. Je bent een zeer betrouwbare, aanhankelijke en eerlijke levenspartner. Je eist echter wel dezelfde loyaliteit en trouw van je partner, die jij aan je partner geeft.

mars in stier
    Je bent een praktisch ingesteld mens. Je bent vastbesloten en zeer betrouwbaar. Je bent geen snelle werker, maar daar staat tegenover dat je zeer zorgvuldig te werk gaat. Je bent koppig en laat je niet opjutten. Als je eenmaal ergens aan begonnen bent maak je het ook af, hoe moeilijk het ook is. Jouw zorgvuldigheid in je werk komt tot uiting in de kwaliteit van je werk, kwaliteit gaat bij jouw boven kwantiteit.

Aangezien je een sterke behoefte hebt aan bezit en materiele zaken, zul je je energie daarop richten. Je hebt een praktische instelling en je houdt van nuttig werk dat concrete resultaten oplevert. Je hang naar bezittingen kan echter ook tot problemen leiden. Zorg ervoor dat je vrienden en vriendschap niet als bezit gaat beschouwen.

jupiter in steenbok
    Je bent iemand die zich graag houdt aan de letter van de wet. Je bent een zeer integer mens, met name in moreel opzicht en met betrekking tot zakelijke ethiek en de verantwoordelijkheid die hogere functies met zich meebrengen. Je houdt er traditionele en conservatieve gedachten op na. [b]Dit gecombineerd met jouw ethische normen en waarden, maken je bij uitstek geschikt voor een positie met grote economische en politieke verantwoordelijkheden.

[b]Je hebt behoefte aan concrete resultaten Je hebt een ongekend organisatorisch talent en je weet van nature wat kan en wat niet kan. Je kunt dan ook als geen ander gedachten van andere mensen in de praktijk brengen. Je bent een praktisch en realistisch type.

saturnus in tweelingen
    De positie van Saturnus is alleen van belang indien Saturnus een aspect maakt met je zon, je maan, je ascendant of je midhemel (MC). Je hebt een praktisch, ordelijk en logisch werkend verstand. Je gaat gedisciplineerd te werk als je nadenkt, redeneert, schrijft of problemen oplost. Jij beoordeelt ideeën op basis van hun praktische haalbaarheid en op grond van directe ervaringen.[b] Je bent waarschijnlijk zeer sterk op wetenschappelijk en wiskundig gebied. Je houdt ervan duidelijke afspraken te maken. [b]Je eerlijkheid en betrouwbaarheid zijn erg belangrijk voor jouw. Spreken voor groepen is niet je sterkste punt en zul je vermijden. Je kunt jezelf weliswaar helder en logisch uitdrukken, maar je kunt nu eenmaal niet alles in logische bewoording uitdrukken. Je zult daarom aan je emotionele vaardigheden en aan de ontwikkeling van je intuïtie moeten werken.

--------
    Het klopt ook , alleen het materialistische en luxe klopt niet .. althans begint wel meer te kloppen maar nog lang niet .. en door een kleine wijziging ben ik van introvert naar extravert gegaan en zodoen uit de verdeding gekomen en een stand ground positie aangenomen.

Wat zit er toch erg veel aan waarheid in zo'n stukje , als of je ziel wordt blootgelegd. Maar ik kan er wel trots op zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 18-12-2002 16:19]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
      woensdag 18 december 2002 @ 17:14:54 #79
    37835 Anemoon
    I am a human being??
    pi_7411091
    Hmmzz, grappig.
    Jij hebt ook aardig wat in stier en steenbok, dat heb ik zelf ook.
    Verder heb jij maan in kreeft....heel gevoelig/emotioneel dus.
    Kan ik rekening mee houden in discussies, ik zal je voortaan met fluwelen handschoentjes aanpakken!
    pi_7411406
    www.astro.com is wel een goeie site, daar kun je o.a. gratis een persoonlijke horoscoop-tekening met korte uitleg krijgen(moet je natuurlijk wel precies je geboorte-tijdstip en plaats invullen enzo)

zie dus; www.astro.com

pi_7427766
    quote:
    Op woensdag 18 december 2002 17:14 schreef Anemoon het volgende:
    Hmmzz, grappig.
    Jij hebt ook aardig wat in stier en steenbok, dat heb ik zelf ook.
    Verder heb jij maan in kreeft....heel gevoelig/emotioneel dus.
    Kan ik rekening mee houden in discussies, ik zal je voortaan met fluwelen handschoentjes aanpakken!
    Lol .. je hebt wel gelijk emotioneel / gevoelig klopt alleen laat ik me steeds minder daar door leiden dan vroeger, misschien komt het door m'n denk wijze of ervaring maar het rationele is toegenomen en daardoor het emotionele en het laten leiden daardoor minder geworden.
      donderdag 19 december 2002 @ 20:04:34 #82
    37835 Anemoon
    I am a human being??
    pi_7434054
    quote:
    Op donderdag 19 december 2002 15:00 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Lol .. je hebt wel gelijk emotioneel / gevoelig klopt alleen laat ik me steeds minder daar door leiden dan vroeger, misschien komt het door m'n denk wijze of ervaring maar het rationele is toegenomen en daardoor het emotionele en het laten leiden daardoor minder geworden.

Ja precies. Die aarde-tekens maken de mate van invloed van de maan in kreeft een stuk minder. Zij houden je down-to-earth en laconiek. Mooie combinatie dus.
      † In Memoriam † donderdag 19 december 2002 @ 20:26:37 #83
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_7434639
    quote:
    Op woensdag 18 december 2002 13:58 schreef Seborik het volgende:

De aarde draait in 24 uur rond, dat is 360 graden

= 15 graden per uur

= een kwart graad per minuut.

Een graad aan de hemel is ongeveer de breedte van je duim. (als je de arm gestrekt houdt met de duim omhoog) Zoveel verplaatst een planeet zich dus in 4 minuten.

[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 19-12-2002 20:27]

donderdag 19 december 2002 @ 20:27:46 #84
    31536 Pontianak
    Shadow of the Vampire
    pi_7434671
    Ik vraag me dan toch weer af hoe het kan dat mijn kinderen (tweeling, geboren op 10 seconden na exact hetzelfde tijdstip) elkaars absolute tegenpolen zijn in de meeste dingen.... Je zou toch zeggen dat ze heel veel op elkaar moeten lijken gezien het feit dat de planeten in die 10 seconden niet zoveel zijn verschoven....
    Fear their sweet hypnotic voices[br]Flee their icy hands and Breath[br]Save yourself, young bride, from evil[br]Flee the love that brings you death.
      † In Memoriam † donderdag 19 december 2002 @ 20:33:32 #85
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_7434828
    quote:
    Op donderdag 19 december 2002 20:27 schreef Pontianak het volgende:
    Ik vraag me dan toch weer af hoe het kan dat mijn kinderen (tweeling, geboren op 10 seconden na exact hetzelfde tijdstip) elkaars absolute tegenpolen zijn in de meeste dingen.... Je zou toch zeggen dat ze heel veel op elkaar moeten lijken gezien het feit dat de planeten in die 10 seconden niet zoveel zijn verschoven....
    Je zou kunnen zeggen dat je eigenschappen worden bepaald door het moment van je geboorte, maar niet hoe die zich ontwikkelen en wat je ermee doet.
    pi_7434839
    quote:
    zon in stier
    Je bent een geduldige harde werker. Je werkt het liefst in een rustig tempo dat je lang vol kunt houden en wat je doet, dat doe je goed. Andere mensen kunnen je soms wat traag vinden, maar jou zorgvuldigheid kost nu eenmaal tijd. Als andere mensen dingen sneller kunnen dan jij, betekent dat waarschijnlijk dat ze minder zorgvuldig zijn dan jij. Stieren staan nu eenmaal bekend om hun zorgvuldigheid en nauwkeurigheid.
    Je bent gemakkelijk in de omgang met andere mensen. Je bent een gevoelig mens met een evenwichtig karakter. Je bent niet gemakkelijk boos te krijgen, maar ben je eenmaal boos dan ben je ook een echter stier! Iemand die jou kwaad maakt, kan maar beter dekking zoeken. Let erop dat je op zulke momenten geen dingen zegt of doet, waar je later spijt van krijgt. Probeer ook niet te lang boos te blijven, een probleem waar veel stieren last van hebben.

maan in boogschutter
    Zowel fysiek als mentaal ben je behoorlijk rusteloos. Je bent altijd op zoek naar nieuwe informatie of een nieuw avontuur. Zo gauw het nieuwe eraf is kijk je weer verder. Zo zul je je in de loop van je leven op veel verschillende gebieden ontwikkelen. Als het echter op discipline aankomt ben je wat minder sterk. Je hebt de neiging te denken dat alles vanzelf op z'n pootjes terechtkomt. Vreemd genoeg komt dat meestal nog uit ook! Overigens zul je ook niet lang gaan zitten mokken als dat een keer niet het geval is. Er dient zich vast wel weer een nieuwe mogelijkheid of een nieuw avontuur aan.
    Je hebt regelmatig behoefte aan fysieke inspanningen. Je houdt van verschillende sporten, maar hebt mogelijk wat moeite de discipline van regelmatig sporten op te brengen. Toch is het goed voor je om regelmatig fysieke inspanningen te leveren, zodat je je overtollige energie kwijt kunt.

mercurius in stier
    Je bent rustig en geduldig. Je bent bijzonder praktisch ingesteld en laat je vooral leiden door het praktische nut dat je in dingen ziet. Je leert ook het beste door dingen te doen. De ervaringen die je daarbij op doet, hebben een grotere waarde voor je dan de theoretische kennis die je bijvoorbeeld in cursussen of trainingen leert.

Je beschikt over een goed concentratievermogen en bent in staat om gedurende lange tijd aan hetzelfde onderwerp te werken. Als je beslissingen moet nemen, zul je die voor zover mogelijk baseren op je praktische ervaringen. Je neemt veel tijd om na te denken over de mogelijke gevolgen en laat je niet verleiden tot snelle beslissingen. Heb je eenmaal een beslissing genomen, dan laat je je niet gemakkelijk op een ander spoor zetten.

venus in tweelingen
    Je bent nieuwsgierig naar andere mensen. Je hebt grote behoefte aan afwisseling en nieuwe ervaringen. Vooral op sociaal vlak zal zich dit bij jou uiten. Mensen om je heen zullen je nogal eens als een sociaal vlindertje ervaren. Je houdt erg van reizen vooral om nieuwe dingen en nieuwe mensen te zien en te ervaren. Je hebt een zeer vriendelijk en open karakter, dat gecombineerd met je vlotte babbel en je gezonde verstand, altijd gelijkgestemde mensen zal blijven aantrekken. Je wilt het liefste alles meemaken wat er in de wereld en het leven te doen is. Dit betekent dat je snel verveeld zal zijn met datgene waar je meebezig bent, omdat je weer wat nieuws nodig hebt. Vooral in je relaties met andere mensen kan dit tot oppervlakkigheid leiden. Je hebt of neemt nooit de tijd iemand echt goed te leren kennen, dan ben je immers alweer in iemand anders geïnteresseerd.

mars in vissen
    Je hebt onvoorspelbare en extreem heftige emoties. Je ervaart je emoties zelf waarschijnlijk ook als verwarrend. Je bent bepaald niet assertief en je komt meestal over als de rustige buitenstaander, een beetje verlegen en terughoudend, ook al kun je van binnen heel rusteloos zijn. Hierdoor heb je veel tijd nodig om alleen te kunnen zijn, zodat je de zaken weer op een rijtje kunt krijgen. Deze rust heb je waarschijnlijk ook hard nodig omdat je fysiek niet sterk bent. Door jouw fijngevoeligheid word je aangetrokken tot de kunst en muziek. Je hebt een goed gevoel voor kleur, toon en ritme dat je kan helpen je te uiten. Door je eigen sterke emotionele gevoelens, ben je ook zeer goed in staat de emoties van anderen aan te voelen. Je weet haarscherp hoe een ander zich voelt. Daardoor zul je veel van je energie richten op de ondersteuning van mensen die jouw hulp kunnen gebruiken.

jupiter in waterman
    Jij bent iemand die andere kan beoordelen om wie ze zijn en wat ze doen, zonder daarbij te kijken naar rassen, rangen en standen. Je bent eerlijk, sportief en zeer rechtvaardig. Je vindt dat ieder mens moet krijgen wat hij of zij verdient.

Je bent erg tolerant tegenover mensen met een andere levensstijl en/of andere normen en waarden. Je bent een individualist, maar ziet het nut van het werken in een groep ook in. Je ziet weldegelijk ook de behoeften van je vrienden en zoekt naar methodes om zowel in je eigen als in de behoeften van je vrienden te voorzien. Jouw methodes zijn overigens bijvoorkeur nieuw en bijzonder inventief. Je houdt van veranderen, nieuwe methodes voor dezelfde doelen. Je hebt niet al te veel zelfdiscipline en je desinteresse in materiële zaken zal ervoor zorgen dat je nooit erg rijk zult worden.

saturnus in tweelingen
    De positie van Saturnus is alleen van belang indien Saturnus een aspect maakt met je zon, je maan, je ascendant of je midhemel (MC). Je hebt een praktisch, ordelijk en logisch werkend verstand. Je gaat gedisciplineerd te werk als je nadenkt, redeneert, schrijft of problemen oplost. Jij beoordeelt ideeën op basis van hun praktische haalbaarheid en op grond van directe ervaringen. Je bent waarschijnlijk zeer sterk op wetenschappelijk en wiskundig gebied. Je houdt ervan duidelijke afspraken te maken. Je eerlijkheid en betrouwbaarheid zijn erg belangrijk voor jouw. Spreken voor groepen is niet je sterkste punt en zul je vermijden. Je kunt jezelf weliswaar helder en logisch uitdrukken, maar je kunt nu eenmaal niet alles in logische bewoording uitdrukken. Je zult daarom aan je emotionele vaardigheden en aan de ontwikkeling van je intuïtie moeten werken.

Deze is echt bomvol tegenstrijdigheden! Maar ik heb me weleens verdiept hoe het verder zit, als je de huizen en aspecten erbij betrekt. Dan krijgt het meer een plaats, het ligt allemaal veel genuanceerder dan wat zo'n site tevoorschijn weet te toveren. Niemand zit zonder tegenstrijdigheden, dus dat maakt het ook niet ongeloofwaardig. En stukken leerzamer vind ik dan een psychologisch profiel. Dat is slechts een momentopname.
      donderdag 19 december 2002 @ 20:39:18 #87
    31536 Pontianak
    Shadow of the Vampire
    pi_7434984
    quote:
    Op donderdag 19 december 2002 20:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat je eigenschappen worden bepaald door het moment van je geboorte, maar niet hoe die zich ontwikkelen en wat je ermee doet.

Hun eigenschappen zijn sinds hun geboorte nog niet zoveel verandert hoor, van de 2.5 jaar die ze nu zijn hebben ze een heel groot deel liggen te slapen
    Fear their sweet hypnotic voices[br]Flee their icy hands and Breath[br]Save yourself, young bride, from evil[br]Flee the love that brings you death.
      donderdag 19 december 2002 @ 20:53:09 #88
    37835 Anemoon
    I am a human being??
    pi_7435419
    quote:
    Op donderdag 19 december 2002 20:39 schreef Pontianak het volgende:

[..]

Hun eigenschappen zijn sinds hun geboorte nog niet zoveel verandert hoor, van de 2.5 jaar die ze nu zijn hebben ze een heel groot deel liggen te slapen

In wat voor opzicht zijn het dan precies elkaars tegenpolen??
      vrijdag 20 december 2002 @ 00:04:52 #89
    31536 Pontianak
    Shadow of the Vampire
    pi_7440861
    quote:
    Op donderdag 19 december 2002 20:53 schreef Anemoon het volgende:

[..]

In wat voor opzicht zijn het dan precies elkaars tegenpolen??

In bijna alles:
  • de een is rustig, de ander kan geen seconde stilzitten
  • wat de een erg graag lust, gaat de ander van over zijn/haar nek
  • de een is heel open, de ander afwachtend
  • de een is mama's kind, de ander papa's kind
  • de een is kreatief, de ander muzikaal
  • de een heeft een heel groot woordenschat, de ander spreekt daarentegen weer veel duidelijker
  • etc
  • etc
  • Fear their sweet hypnotic voices[br]Flee their icy hands and Breath[br]Save yourself, young bride, from evil[br]Flee the love that brings you death.
      vrijdag 20 december 2002 @ 17:00:20 #90
    37835 Anemoon
    I am a human being??
    pi_7451360
    quote:
    Op vrijdag 20 december 2002 00:04 schreef Pontianak het volgende:

[..]

In bijna alles:

• de een heeft een heel groot woordenschat, de ander spreekt daarentegen weer veel duidelijker
  • etc
  • etc

• Ze lijken wel samen dat ene sterrebeeld te dragen en de karaktertrekken te hebben verdeeld over elkaar.
    De ene is de aanvulling op de ander en vice versa.
    pi_7456259
    De "gewone" horoscopen enzo zijn leuk en grappig, zitten vaak wel wat dingen in die kloppen.

Maar wil je een echte "horoscoop" krijgen, dan moet je hem laten berekenen.

Je moet geboortedatum, geboortetijd en geboorteplaats opgeven, pas dan kunnen ze presieser werken...

Hoe het allemaal presies zit, ik weet het niet, ben niet thuis in astrologie, hou me er niet mee bezig, de toekomst ligt toch niet vast en je maakt je toekomst zelf, dus vind ik het voor mijzelf onnodig om me met dat soort dingen bezig te houden.

Wel heb ik een keer laten berekenen wat ik nu presies ben, schorpioen met assedant schorpioen, stiekum ben ik daar toch wel trots op, wat dan toch wel weer een echte schorpioenen eigenschap is...

pi_7458453
    quote:
    Op vrijdag 20 december 2002 21:58 schreef erodome het volgende:

Wel heb ik een keer laten berekenen wat ik nu presies ben, schorpioen met assedant schorpioen, stiekum ben ik daar toch wel trots op, wat dan toch wel weer een echte schorpioenen eigenschap is...

Ook grappig, je bent ook nog eens een Slang. Listig en ondoorgrondelijk en sluw.

Zelf kan ik me redelijk in mijn horoscoop vinden,
    Een mengsel van Kreeft, Stier, Boogschutter en Maagd
    waarbij de eerste twee mijn overkomen bepalen en de laatste twee hoe ik mijn hobbies benader.

pi_7465520
    quote:
    Op vrijdag 20 december 2002 23:39 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

Ook grappig, je bent ook nog eens een Slang. Listig en ondoorgrondelijk en sluw.

Grinnik, you got it, don't fuck whit me!!!!!!!!!!!

Nee hoor valt best mee, ik ben best aardig(soms)

Een boel dingen kloppen, ben jaloers van aard(geweest), kan heel snel op mijn tenen getrapt zijn enz. enz.

Maar een aantal dingen kloppen ook niet, een hoop van de dingen die niet kloppen zijn verkregen door mentaliteits veranderingen, zo zou een schorpioen(en vuurslang ook) erg wraakzuchtig zijn, ik vind wraak een loos iets(is niet altijd zo geweest).
    Vuurslang zou heel matrealistisch zijn, de hele matrealistische wereld kan me gestolen worden(dit is altijd al zo geweest)..

Ik denk dat je het zo moet zien....
    De positieve eigenschappen en negatieve eigenschappen zijn dingen die in je zitten, ze hoeven er niet uit te komen.
    Het is meer een leidraad in je sterke en zwakke punten, je zwakke punten kan je aan werken, je sterke punten ook.

Zie het niet als zaligmakend, zo van zo ben je, want je bent het zelf die jezelf maakt..

Ken je sterke punten, ken je zwakheden en werk daaraan als het niet bevalt..

zaterdag 21 december 2002 @ 17:30:01 #94
    37835 Anemoon
    I am a human being??
    pi_7467403
    quote:
    Op vrijdag 20 december 2002 21:58 schreef erodome het volgende:

Stiekum trots zijn...typisch schorpioen ja!!
      zaterdag 21 december 2002 @ 21:07:01 #95
    23780 Templ4r
    Spiritual Warrior
    pi_7470633
    quote:
    Op woensdag 18 december 2002 17:32 schreef PHETEP het volgende:
    www.astro.com is wel een goeie site, daar kun je o.a. gratis een persoonlijke horoscoop-tekening met korte uitleg krijgen(moet je natuurlijk wel precies je geboorte-tijdstip en plaats invullen enzo)

zie dus; www.astro.com

Prima link. Klopt goed in mijn geval, vind ik.
      maandag 23 december 2002 @ 22:35:20 #96
    5673 heijx
    Qui que boue
    pi_7508313
    Ik weet ook niet wat nu oorzaak en gevolg zijn, maar ik pas ook angstig goed in mijn sterrenbeeld waterman.

Ik quote uit het Waterman topic van DarkElf.

quote:
    Impulsief, niet stil kunnen zitten, slecht geconcentreerd, creatief, veel plannen en ideeen waarvan slechts weinig afgewerkt wordt, een humaan persoon die liever opkomt voor een ander dan voor zichzelf, verantwoordelijk, gefascineerd door water en wind, flap uit en ga zo nog maar even door met de stereotypen...
    [..]
    Dromer
    Einzelganger maar indien het vertrouwen gewonnen wordt ongelooflijk Trouw
    Neiging tot luiheid
    Verzet tegen autoriteiten
    [..]
    Ik ben iemand die vreselijk kan dagdromen en soms helemaal wegzweef, anderen volgen mijn gedachtengang vaak totaal niet.
    * heijx ten voeten uit...
    Security isn't a dirty word, Blackadder!
    Crevice is... but security isn't.
      dinsdag 24 december 2002 @ 21:17:17 #97
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_7526219
    quote:
    Op zondag 15 december 2002 13:50 schreef Bubba het volgende:
    Het sterrebeeld dat je gegeven wordt bij je geboorte schijnt niet meer te kloppen. De as van de aarde kantelt met de jaren en dus staat de sterrenhemel nu anders als in de tijd dat de astrologie ontwikkeld werd. Als je nu op 24 juli geboren wordt, ben je een leeuw. Echter de toekenning van dat sterrenbeeld is gebaseerd op de sterrenhemel van een heel wat aantal jaar terug (kweet niet hoelang).
    Nu de vraag, welk sterrenbeeld heb ik dan?
    Hang natuurlijk af van of je vroeg of laat in je sterrenbeeld zit, maar over het algemeen is het volgende sterrenbeeld van toepassing.
    Daarom klopt ie dus nooit!
    tsja ik ehba tlijd een beetje het geveol dat de invloed van de sterren te maken heeft met straling en magnetisme, en dan geeft t in principe niks dat de sterren alweer verschoven zijn voor hun licht bij de aarde is: de straling/magenetisme "krachten" doen er immers ook een poss over om bij de aarde te geraken.

ik ben steenbok ascendant ram en ik kon me vroeger nooit ehct vindn in de omschrijving tot ik zlef eens mijn geboorte horoscoop heb berekend(met behulp van een betrouwbare internetsite en erg nauwkeurig op tijd en plaats) en met behulp van die site en een boek van mezelf ben gaan analyseren- en t was gewoon eng wat voor een klopende, zeer gecompliceerde dingen eruit kwamen..... echt heel erg zoals ik echt ben en niet omdat ik zocht naar dingen van mezelf ofzo, wnat ik heb gewoon tabelletjes gebruikt en daarna uitleg gelezen. ook dingen over conflictpunten enzo...brr erg creepy want ik ben dus ehct zoals mijn hororscoop(geboortehoroscoop dan wel) weergeeft...

kan ook idd erg slehct met leeuwen en weegschaeln overweg... paar keergehad dat ik eerst goed met iemand op kon shcieten maar dat ineens doingen me tegen gingen staan, ergernissen en pijnpuntjes- bleken later allemaalleeuwen of weegschaeln te zijn....(typische dat wel)

sorry ik laat me meeslepen in t topic maar ben bets wel geinteresseerd.... hele goeie link (oorspronkelijk zwitsers/duits maar ook enbegsle pagina en je kunt ook je geboorteplaats enzo opzoeken voor de coordinaten- deels betaald, maar veel gratis: [href]http://www.astro.com/atlas/atlquest-eng.html[/href]

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
    pi_7544977
    quote:
    Op vrijdag 20 december 2002 00:04 schreef Pontianak het volgende:

[..]

In bijna alles:

• etc
  • etc

• kijk, typisch een tweeling. of twee
    De grap van een tweeling is juist dat tweeslachtige. assertief en terughoudend. impulsief en schuw. open en afwachtend. aanhankelijk en vrijvechter. denkerig en doenerig.
    Verder vinden tweelingen het gezelschap van een andere tweeling erg prettig, wat dat betreft komt het wel goed met die twee van jou
      donderdag 2 januari 2003 @ 17:34:47 #99
    37960 juffie
    flieft op pepe
    pi_7669293
    Jeps, ik pas echt helemaal bij mijn sterrenbeeld, ram. Ben druk, gepassioneerd en koppig op zijn tijd. Ja, klopt allemaal.
    juf is always right ;)
      zondag 5 januari 2003 @ 17:07:14 #100
    43785 Argentumfeles
    We will bury you
    pi_7721713
    Oh ja, blijf maar hangen in zonnetekens; daar zal echt wat van kloppen NOTTUS. Sterrenbeelden zijn trouwens astronomische waarheden, waar jullie het over hebben zijn zonnetekens. Jammer genoeg zit het woord sterrenbeeld er bij velen ingeramd.
    Meet me in the dreams I want to drown
      woensdag 8 januari 2003 @ 13:22:08 #101
    39848 Guido-Andolini
    Believe nothing, dare all.
    pi_7775498
    Bij mij en de mensen om mij heen klopt het perfect. Ik ben van 17 maart dus ik ben een late Vissen. Dat wil zeggen dat ik in een overgangsgebied naar Ram zit. Dus de vissen wordt wat afgezwakt of verdraaid door de eigenschappen van de Ram.
    Kijk ook of je vroeg of laat bent! Ook bij andere mensen die ik ken gaat dat heel goed op. Zuiver is meestal tussen de 1e van de maand, en de 14e. Daarvoor of daarna is vroeg of laat.
    There is no religion higher than truth
    pi_7787312
    quote:
    Op woensdag 8 januari 2003 13:22 schreef Guido-Andolini het volgende:
    Bij mij en de mensen om mij heen klopt het perfect. Ik ben van 17 maart dus ik ben een late Vissen. Dat wil zeggen dat ik in een overgangsgebied naar Ram zit. Dus de vissen wordt wat afgezwakt of verdraaid door de eigenschappen van de Ram.
    Kijk ook of je vroeg of laat bent! Ook bij andere mensen die ik ken gaat dat heel goed op. Zuiver is meestal tussen de 1e van de maand, en de 14e. Daarvoor of daarna is vroeg of laat.

Ik ben van 27 juni, en herken ook wel wat tweeling-trekjes.
    Heb echter ook venus in tweelingen een een tweeling-moeder.
    Dus van wie ik die trekjes heb.
    Ik heb trouwens ook wel het idee dat vroege kreeften wat meer benaderbaar zijn dan zuivere kreeften (althans die ik ken)
      vrijdag 10 januari 2003 @ 00:24:31 #103
    39848 Guido-Andolini
    Believe nothing, dare all.
    pi_7810737
    quote:
    Op woensdag 8 januari 2003 22:07 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

Ik heb trouwens ook wel het idee dat vroege kreeften wat meer benaderbaar zijn dan zuivere kreeften (althans die ik ken)

Klopt
    There is no religion higher than truth
    pi_7822245
    quote:
    Op zaterdag 14 december 2002 21:22 schreef Solomon het volgende:
    Dat vroeg ik me eigenlijk wel af, hoe zit dat, passen jullie nu echt bij je sterrenbeeld, en pas je absoluut niet bij andere sterrebeelden?

Bij mij is het zo dat ik wel bij mn sterrenbeeld pas, maar als ik dan andere sterrenbeelden ga bekijken, pas ik daar eigenlijk ook wel binnen....

en jullie??

ik heb geen idee!
    ik ben een stier...maar wat zijn de eigenschappen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')