Voor centrale topics moet je altijd iets naar beneden scrollen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:03 schreef KetchupFTW het volgende:
Waar staat dat FvD-topic? Kan het nooit vinden.
In centraal.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:03 schreef KetchupFTW het volgende:
Dan hoor jij er definitief wel thuisquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:03 schreef KetchupFTW het volgende:
Dankquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor centrale topics moet je altijd iets naar beneden scrollen.
Truth.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Studenten zijn niet zozeer onrendabel, ze vormen een investering die op termijn moet renderen.
NWS-users, die zijn echt onrendabel.
Zulke ellende kun je vaak gewoon vinden via indiegogo of kickstarter.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
Dit wil ik in huis!
https://eero.com/
Een probleem, nog niet leverbaar in NL
Ja, dat is het punt niet, ik wil de Eero, er zijn andere mesh en wifi oplossingen beschikbaar maar de Eero is nog niet voor Nederland geschikt. Verkeerde stroom plugs en wattage.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zulke ellende kun je vaak gewoon vinden via indiegogo of kickstarter.
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Inspirerende foto.
[ afbeelding ]
Een superoverpriced wifi-repeater.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
Dit wil ik in huis!
https://eero.com/
Een probleem, nog niet leverbaar in NL
Grolschje en NRC'tje erbij.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Inspirerende foto.
[ afbeelding ]
Mesh werkt toch iets anders. Ik vind het design gewoon mooi dus indien mogelijk is dat wat ik in huis wil hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een superoverpriced wifi-repeater.
Omdat het geen repeaters zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:12 schreef Tchock het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je 500 dollar zou betalen voor een setje wifirepeaters. Ze zijn ook niet uitzonderlijk mooi of zo.
Klopt, maar zo genuanceerd wil ik nu even niet zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Studenten zijn niet zozeer onrendabel, ze vormen een investering die op termijn moet renderen.
NWS-users, die zijn echt onrendabel.
Neem dan deze erbij:quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mesh werkt toch iets anders. Ik vind het design gewoon mooi dus indien mogelijk is dat wat ik in huis wil hebben.
Dan onderschat je wel een beetje de invloed van dit soort figuren op jeugd.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:13 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)afzetterij~a4504906/
Je bent ook wel echt mentaal beperkt als je zo'n nummer gaat bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |