zoals? en met wie?quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet goed?
[..]
Hm, genoeg te vergelijken.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als jij nou je jarretels+kousen aan mij laat zien dan laat ik die van mij aan jou zien![]()
Flauwquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]Ik heb mijn kousen nog niet pantys terug gebracht. Gordel zit ergens in een koffer
ruilen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
En wat als ik die van mij nou laat zien?
Eh, wacht...
Als één schaap over de dam is....quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
En wat als ik die van mij nou laat zien?
Eh, wacht...
Nou je mag ook wel iets anders showen hoorquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik zoiets in huis heb.
Ik kwam er niet mee, dus is het niet aan mij tochquote:
Ja geldt dat ook? Kittens was het tochquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je mag ook wel iets anders showen hoor![]()
Alleen als ze echt zijn en ik ze mag aaienquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kwam er niet mee, dus is het niet aan mij toch
[..]
Ja geldt dat ook? Kittens was het toch
Dan ken je fetlife ook vast welquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:59 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Bedankt iedereen voor het warm welkom(Ik ben niet elke dag online) maar LovelyLady met kinky bedoel ik bdsm. Dus role-play,bondage dmv tape en of boeien, gagbal, lak overknee's, opdrachten, verschillende setjes in lak en leer en nog meer
hahaha zo ik kom ff binnenvallen met wat info over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |