Ben vanochtend al wezen sportenquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
wie gaat er even mee rondje hardlopen
ik dacht dat je ripped wilde worden, gaat lastig verhaal worden nu je ook al niet op je dieet letquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat lijkt teveel op cardio
I'll pass
Ikquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
neh. Ik wil wel een rondje mee snacken?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
hee milfjequote:Op donderdag 6 juli 2017 20:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh. Ik wil wel een rondje mee snacken?
Ja bedankt.quote:
Mee snacken? Ik moet mijn rondje teniet doen dmv snacksessie met jou??quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jah das leuker tochquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mee snacken? Ik moet mijn rondje teniet doen dmv snacksessie met jou??
Is goed
Heb je weer gezopen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:55 schreef madeliefff het volgende:
Plantjes zijb net kinderen...ze houden je continu bezig. Eerst begonnen ze in de achtertuin om aandacht te vragen door zich te laten opeten door een kutkever. Dus toen kwam ik to the rescue. En nu aan de voorkant luizen in een plantje. De eenden die hier in de straat chillen pikken ook altijf water van ze dus dan moet ik ze weer wegsturen . Soms moet ik die eenden gewoob wegsturen ondat ze aan t wippen zijn. 1 keer hadden 2 mannetjes eenden ( hugo en ik noemen ze terminator en donald) ruzie om katrien ( t enige vrouwtje dat hier komt) . Ruzie...veren all over the place. Popcornmomentje wel hoor. Mja tegen mij blaast due terminator ook. Hij is de stoere eend van het stel.
Verstandige keuze hoor. Darwin award incoming.quote:
Kom, morgen weer foodfestivalquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:55 schreef madeliefff het volgende:
Plantjes zijb net kinderen...ze houden je continu bezig. Eerst begonnen ze in de achtertuin om aandacht te vragen door zich te laten opeten door een kutkever. Dus toen kwam ik to the rescue. En nu aan de voorkant luizen in een plantje. De eenden die hier in de straat chillen pikken ook altijf water van ze dus dan moet ik ze weer wegsturen . Soms moet ik die eenden gewoob wegsturen ondat ze aan t wippen zijn. 1 keer hadden 2 mannetjes eenden ( hugo en ik noemen ze terminator en donald) ruzie om katrien ( t enige vrouwtje dat hier komt) . Ruzie...veren all over the place. Popcornmomentje wel hoor. Mja tegen mij blaast due terminator ook. Hij is de stoere eend van het stel.
okquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:56 schreef madeliefff het volgende:
Plantjes zijb net kinderen...ze houden je continu bezig. Eerst begonnen ze in de achtertuin om aandacht te vragen door zich te laten opeten door een kutkever. Dus toen kwam ik to the rescue. En nu aan de voorkant luizen in een plantje. De eenden die hier in de straat chillen pikken ook altijd water van ze dus dan moet ik ze weer wegsturen . Soms moet ik die eenden gewoon wegsturen ondat ze aan t wippen zijn. 1 keer hadden 2 mannetjes eenden ( hugo en ik noemen ze terminator en donald) ruzie om katrien ( t enige vrouwtje dat hier komt) Ruzie...veren all over the place. Popcornmomentje wel hoor. Mja tegen mij blaast due terminator ook. Hij is de stoere eend van het stel.
als je niet onzeker bent over je geaardheid is geen problem hoorquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verstandige keuze hoor. Darwin award incoming.
hihiquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja met jou is alles wel leuker
Jaja tot ze je op dumpert zetten terwijl je je lul tussen 2 takken schuurt en je het lachertje van het land bent.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:59 schreef zeer het volgende:
[..]
als je niet onzeker bent over je geaardheid is geen problem hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |