haha jellyquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steekt veel te veel uit. Net Kim Kardashian
Kijken we Louis Theroux of House of Cardsquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
prima, heb wel zin in rode wijn
Wtf manquote:
okquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijken we Louis Theroux of House of Cards
Nee prof neequote:
VAN WIE IK MAAK HEM KAPOTquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb vernomen dat jij daar de grootste kwebbelkous bent
lolquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb de wc ontstopt door hem dicht te tapen
lolquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Werkt er tenminste nog iets/iemand hier
plastic tas erop. Langs rand met ducttape vastmaken en dan blijven doorspoelen. Door de druk van het water plopt het zo openquote:
op het discord groepje na zijn wij hardwerkende Nederlandersquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Werkt er tenminste nog iets/iemand hier
Hmm. Nice.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
plastic tas erop. Langs rand met ducttape vastmaken en dan blijven doorspoelen. Door de druk van het water plopt het zo open
Ik was te lui om de tape helemaal rondom te doen dus is wel beetje vies water doorheen gesijpeldmaar ik moest toch schoonmaken
ik had een gigantische boodschap gedaanquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Nice.
Waardoor was hij verstopt, of weet je dat niet?
pics?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had een gigantische boodschap gedaan
Waarom vraag je dit
ik ga snel naar de ah. Zie je daarquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er komt weer onweer aan Mortie
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm. Nice.
Waardoor was hij verstopt, of weet je dat niet?
ik had een gigantische boodschap gedaan
viespeukquote:
Volledig mee eens grote vriendquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op het discord groepje na zijn wij hardwerkende Nederlanders
maar jij bent toch een marokkaan?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op het discord groepje na zijn wij hardwerkende Nederlanders
Gedurfde uitspraakquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar jij bent toch een marokkaan?
daarom, ik zag jou en dacht: kan m wel gewoon eruit gooienquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak
Maar ik heb je back broer dat weet je
JT!quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mensen die een team supporten met TJ erin, tuurlijk
Dat swsquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
nee niet mn penis, maar die ook wel eigk
Dat lijkt teveel op cardioquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
wie gaat er even mee rondje hardlopen
Ben vanochtend al wezen sportenquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
ik dacht dat je ripped wilde worden, gaat lastig verhaal worden nu je ook al niet op je dieet letquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat lijkt teveel op cardio
I'll pass
Ikquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
neh. Ik wil wel een rondje mee snacken?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
hee milfjequote:Op donderdag 6 juli 2017 20:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh. Ik wil wel een rondje mee snacken?
Ja bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |