oh dat is wel lame jaquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
waren m'n gewone hardloopschoenen, blaren zitten bovenop m'n tenen
onderbouw eensquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haagse publiek beste publiek
Ze zijn heel lief. Schelden niet, rellen niet. Het zijn gewoon stuk voor stuk lieverds.quote:
liep op gegeven moment langs een mature bbw die naked aan het zonnen was ;s ze deed dr benen open toen ik langs kwam maar ik dacht 'nee mushi mushi mushi taste like sushi'quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:49 schreef zeer het volgende:
[..]
liep op gegeven moment langs een mature bbw die naked aan het zonnen was ;s ze deed dr benen open toen ik langs kwam maar ik dacht 'nee mushi mushi mushi taste like sushi'
kon alleen nog maar stamelenquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
helemaal geen opmerking gemaakt?
als ik loop krijg ik altijd zon mini pikkie en heb al bloedlul dus dat vind ik op zulke momenten allemaal veel te confronterendquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
had ook even naar je zak kunnen grijpen
voortaan ff sok erin, dan kan je ook op die momenten shinenquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik loop krijg ik altijd zon mini pikkie en heb al bloedlul dus dat vind ik op zulke momenten allemaal veel te confronterend
had wel gedacht toen idd ff de schoeben en sokken uit, twee vliegen in 1 klap, barefeet thru hiking én big dick illusiequote:Op donderdag 6 juli 2017 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voortaan ff sok erin, dan kan je ook op die momenten shinen
wow echt niet normaal als ze Binnenhof opblazen!!quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
Dacht serieus hebben ze Binnenhof opgeblazen totdat ik de regen hoorde
Bizar hard soms die knallen. Dacht ook dat het IS was.quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
Dacht serieus hebben ze Binnenhof opgeblazen totdat ik de regen hoorde
beter dan dat wordt het gewoon niet, ja naakt hiken, maar dan heb je geen dikke lul meerquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:58 schreef zeer het volgende:
[..]
had wel gedacht toen idd ff de schoeben en sokken uit, twee vliegen in 1 klap, barefeet thru hiking én big dick illusie
HEEFT IS BINNENHOF OPGEBLAZEN?!quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bizar hard soms die knallen. Dacht ook dat het IS was.
maar dan ziet iedereen wel m'n 10/10 bil dus dat maakt veel goedquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beter dan dat wordt het gewoon niet, ja naakt hiken, maar dan heb je geen dikke lul meer
lekker kontje ja?quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:02 schreef zeer het volgende:
[..]
maar dan ziet iedereen wel m'n 10/10 bil dus dat maakt veel goed
Weet het wel zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wil niet opscheppen maar denk dat hij jelly op mij zou zijn
quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wil niet opscheppen maar denk dat hij jelly op mij zou zijn
juist geilquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steekt veel te veel uit. Net Kim Kardashian
haha jellyquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steekt veel te veel uit. Net Kim Kardashian
Kijken we Louis Theroux of House of Cardsquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
prima, heb wel zin in rode wijn
Wtf manquote:
okquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijken we Louis Theroux of House of Cards
Nee prof neequote:
VAN WIE IK MAAK HEM KAPOTquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb vernomen dat jij daar de grootste kwebbelkous bent
lolquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb de wc ontstopt door hem dicht te tapen
lolquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Werkt er tenminste nog iets/iemand hier
plastic tas erop. Langs rand met ducttape vastmaken en dan blijven doorspoelen. Door de druk van het water plopt het zo openquote:
op het discord groepje na zijn wij hardwerkende Nederlandersquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Werkt er tenminste nog iets/iemand hier
Hmm. Nice.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
plastic tas erop. Langs rand met ducttape vastmaken en dan blijven doorspoelen. Door de druk van het water plopt het zo open
Ik was te lui om de tape helemaal rondom te doen dus is wel beetje vies water doorheen gesijpeldmaar ik moest toch schoonmaken
ik had een gigantische boodschap gedaanquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Nice.
Waardoor was hij verstopt, of weet je dat niet?
pics?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had een gigantische boodschap gedaan
Waarom vraag je dit
ik ga snel naar de ah. Zie je daarquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er komt weer onweer aan Mortie
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm. Nice.
Waardoor was hij verstopt, of weet je dat niet?
ik had een gigantische boodschap gedaan
viespeukquote:
Volledig mee eens grote vriendquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op het discord groepje na zijn wij hardwerkende Nederlanders
maar jij bent toch een marokkaan?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op het discord groepje na zijn wij hardwerkende Nederlanders
Gedurfde uitspraakquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar jij bent toch een marokkaan?
daarom, ik zag jou en dacht: kan m wel gewoon eruit gooienquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak
Maar ik heb je back broer dat weet je
JT!quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mensen die een team supporten met TJ erin, tuurlijk
Dat swsquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
nee niet mn penis, maar die ook wel eigk
Dat lijkt teveel op cardioquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
wie gaat er even mee rondje hardlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |