Heb er gister ook even naar gekeken en het ziet er eigenlijk uit als 90% van alle andere coins. Ik blijf er vanaf.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:20 schreef edcetera het volgende:
Wat is er eigenlijk zo uniek aan Verge, behalve dat het "privacy protection/anonymity" biedt? (zoals diverse andere
Op de website afgaande ziet het er niet indrukwekkend uit (en wat is hun roadmap: geen plannen voor de toekomst?).
Dus je gaat nu weer op zoek naar een coin die voor een paar cent verhandeld? Of tienden van een cent? Ik ben nu alleen nog met aandelen bezig, dus ik moet best even wennen aan de prijzen van crypto's. Maar ja, al je het voor 0,1 cent per coin koopt, en verkoopt voor 0,3, is je investering drie keer over de kop gegaan. Het ziet aleen wat raar.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:28 schreef Mand het volgende:
Prijs + privacy zal een grote rol spelen in Verge. Inmiddels alweer verkocht met leuke winst. Nu verder shoppen in de lagere segmenten.
Of het gaat naar 0,01 cent in een korte periode: Koersverloop is veel extremer, dan de klassieke aandelenmarkt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus je gaat nu weer op zoek naar een coin die voor een paar cent verhandeld? Of tienden van een cent? Ik ben nu alleen nog met aandelen bezig, dus ik moet best even wennen aan de prijzen van crypto's. Maar ja, al je het voor 0,1 cent per coin koopt, en verkoopt voor 0,3, is je investering drie keer over de kop gegaan. Het ziet aleen wat raar.
Ik stop momenteel wat meer geld in nieuwere munten. Ik leg bijvoorbeeld 1000 euro in op 1,3,11 of 14 satoshi etc. Verder zakken kan bijna niet meer, dus verliezen ook maximaal beperkt. Vorige week bijvoorbeeld Turbo gekocht. turboproject.org. Geen idee wat dat project gaat doen, op 3, 1000 euro inleg. en staat momenteel op 7 satoshi. Een probleem hier, je moet sneller een besluit nemen en dus de kans dat je geld stopt in een scam is groter.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus je gaat nu weer op zoek naar een coin die voor een paar cent verhandeld? Of tienden van een cent? Ik ben nu alleen nog met aandelen bezig, dus ik moet best even wennen aan de prijzen van crypto's. Maar ja, al je het voor 0,1 cent per coin koopt, en verkoopt voor 0,3, is je investering drie keer over de kop gegaan. Het ziet aleen wat raar.
Nee, ik bewaar ze voorlopig even. Ik hodl alles voorlopig. Ik wilde eth in ruilen tegen waves maar waves kwam niet laag genoeg en eth niet hoog genoeg.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Beter, is er ook bij een x % dat je ze omwisseld voor btc of hodl je gewoon?
Je weet wanneer je met een hype te maken hebt als zelfs de schoenmaker je adviseert Ethereums te kopen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:19 schreef metallicelmo het volgende:
is Ethereum een hype? Het feit dat iedereen roept dat Ethereum fantastisch is, zelfs mensen die nog geen muis kunnen bedienen vertrouw ik niet helemaal
Welke exchange? Yobit of zo?quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:04 schreef Mand het volgende:
[..]
Ik stop momenteel wat meer geld in nieuwere munten. Ik leg bijvoorbeeld 1000 euro in op 1,3,11 of 14 satoshi etc. Verder zakken kan bijna niet meer, dus verliezen ook maximaal beperkt. Vorige week bijvoorbeeld Turbo gekocht. turboproject.org. Geen idee wat dat project gaat doen, op 3, 1000 euro inleg. en staat momenteel op 7 satoshi. Een probleem hier, je moet sneller een besluit nemen en dus de kans dat je geld stopt in een scam is groter.
Zeg Magnet, schrijf jij graag?quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:16 schreef ratatat het volgende:
In de volkskrant vandaag een groot artikel over ETH. Laatst al een stuk over Brave/BAT. Het lijkt er op dat er daar een cryptofanaat in de redactie zit.
Vele munten gaan dood he, dan verlies je je geld gewoon.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:04 schreef Mand het volgende:
[..]
Ik stop momenteel wat meer geld in nieuwere munten. Ik leg bijvoorbeeld 1000 euro in op 1,3,11 of 14 satoshi etc. Verder zakken kan bijna niet meer, dus verliezen ook maximaal beperkt. Vorige week bijvoorbeeld Turbo gekocht. turboproject.org. Geen idee wat dat project gaat doen, op 3, 1000 euro inleg. en staat momenteel op 7 satoshi. Een probleem hier, je moet sneller een besluit nemen en dus de kans dat je geld stopt in een scam is groter.
Je moet ook niet het geld stoppen in oude munten die al een aantal jaren dood zijn. Alleen net nieuw gelanceerde projecten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vele munten gaan dood he, dan verlies je je geld gewoon.
Je stopt dus geld in projecten zonder je er in te verdiepen? Dat heet gokken. Het lijkt mij in ieder geval niet zo slim.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:04 schreef Mand het volgende:
[..]
Vorige week bijvoorbeeld Turbo gekocht. turboproject.org. Geen idee wat dat project gaat doen, op 3, 1000 euro inleg. en staat momenteel op 7 satoshi.
Ook al denk je alles te weten van een project. Kun je alsnog genaaid worden door de verkeerde informatie. Nu met Turbo, ja er is weinig informatie beschikbaar. En al moet ik het de deur uitgooien voor 4/5 sat. winst is winst.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je stopt dus geld in projecten zonder je er in te verdiepen? Dat heet gokken. Het lijkt mij in ieder geval niet zo slim.
Dan nog dit: dat die coins op 7 satoshi staan wil niet zeggen dat je ze ook voor 7 satoshi kwijt kan. Vaak is het orderboek zo flinterdun dat de koers in elkaar knalt zodra je een bescheiden sellorder plaatst.
O.a. wagerrquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vele munten gaan dood he, dan verlies je je geld gewoon.
En al stars binnenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:13 schreef ratatat het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds geen enkele regel code hebben:
https://github.com/wagerr
Waves zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:25 schreef TourOfData het volgende:
Wat een dump op Bitstamp zeg.. . 600 BTC.
Jezus zeg, lijkt wel of ze een tijdmachine hebben gebruikt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:06 schreef Mand het volgende:
Ik ben alweer weg uit Turbo. wel winst overigens. Kreeg net de volgende linken:
https://github.com/IrisToken/IrisToken
https://github.com/TurboCoinProject/TurboCoin
https://bitcoingarden.org/forum/index.php?topic=15898.0
https://bitcoingarden.org/forum/index.php?topic=16294.0
Volgens mij begint het hier voor de meesten pas vanaf 10k.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:59 schreef Maikuuul het volgende:
Is er ook een bepaald bedrag waarbij jullie geld uitbetalen eigenlijk?
Mocht mijn portfolio ooit de 10k aantikken dan betaal ik 50% uit (ookal wil ik hodlen, dit is een mooi bedrag wat ik goed kan gebruiken tijdens het reizen).
shitcoinquote:
Das zeker niet verkeerd nee. Maar hun instapbedrag is dan ook stukken hoger dan de mijne (60euro). Is inmiddels 2000 waard dus mag niet klagen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Volgens mij begint het hier voor de meesten pas vanaf 10k.
misschien nu maar in 2013 was Bitcoin ook een shitcoin waarmee je een pizza kon kopen en verder niets.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
shitcoin
geen adoptatie vanuit de markt
Dat is wel lekker, wat is er zo vaak over de kop gegaan?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das zeker niet verkeerd nee. Maar hun instapbedrag is dan ook stukken hoger dan de mijne (60euro). Is inmiddels 2000 waard dus mag niet klagen.
Wel sick als ik met 1k was ingestaptmaar dat is altijd achteraf
niet zo happenquote:Op donderdag 6 juli 2017 16:00 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
misschien nu maar in 2013 was Bitcoin ook een shitcoin waarmee je een pizza kon kopen en verder niets.
Zo zijn er tientallen andere munten. Waarom waves?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:00 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
misschien nu maar in 2013 was Bitcoin ook een shitcoin waarmee je een pizza kon kopen en verder niets.
https://tweakers.net/nieu(...)als-factchecker.htmlquote:Google steekt geld in Nederlands project voor blockchain als factchecker
Google heeft als onderdeel van zijn Digital News Initiative 800.000 euro toegekend aan zes Nederlandse journalistieke projecten. Google steunt onder andere het gebruik van blockchain als factchecker en een webgebaseerde omgeving voor lokale onderzoeksjournalistiek.
Een van de zes Nederlands projecten die geld krijgt, is PoliFLW van de Open State Foundation. Het idee is dat journalisten van een dienst gebruik kunnen maken, waarmee ze de publieke uitspraken en gedragingen van groepen politici kunnen volgen. De Open State Foundation zat eerder achter Diplotweets en Politwoops, om verwijderde socialemediaberichten van politici inzichtelijk te maken.
Ook De Utrechtse Internet Courant, Design Innovation Group & Milvum kan op geld uit het fonds rekenen met het idee voor een blockchain als factchecker. Hierbij moeten gebruikers een indicatie krijgen van de betrouwbaarheid van artikelen door likes en dislikes die journalisten kunnen toekennen. De journalisten dienen hierbij als belangrijkste schakels in de blokketen en dienen informatie als feiten te markeren. Hiermee 'pakken ze hun rol als controlerende macht weer op', aldus DUIC, dat al eerder steun kreeg van de SIDN voor het project. De Utrechtse Internet Courant wil het idee testen met Utrechts nieuws.
Google zegde verder financiële steun toe aan gepersonaliseerde BNR-afspeellijsten van nieuwsfragmenten, een veilige online werkomgeving voor lokale onderzoeksjournalisten, aan een on-demand-dienst voor actuele cartoons en aan een project van de VPRO om een dienst op te zetten waarmee onderzoeksjournalisten hun publiek via audio op de hoogte blijven houden van hun vorderingen.
Het gaat om ronde drie van het Digital News Initiative dat Google en Europese nieuwsuitgevers hebben opgezet. Bij de eerdere rondes kregen onder andere Blendle, NRC Media en Follow the Money financiële steun.
In totaal steunt Google 107 Europese projecten die technologie inzetten voor journalistieke producties. Hiermee is een bedrag van bijna 22 miljoen euro gemoeid. Projecten konden zich inschrijven om in aanmerking te komen voor geld uit het fonds; Google maakte donderdag de winnende projecten bekend.
Vet..quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)als-factchecker.html
Niet echt currency gedoe, maar toch.
Want waarom vindt jij het gewauwel?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus een menselijke blockchain tegen fake news? Wat een gewauwel. Google heeft echt geld teveel...
kortom; moon!quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:16 schreef metallicelmo het volgende:
Ethereum is eigenlijk vreemd in cryptoland vind ik. Het is net als bijvoorbeeld Stedin (energiebedrijf), als je stroom wil in je huis moet je ook een contact of doorvoer krijgen of betalen van Stedin. Daar bovenop komt het contract met Eneco bijvoorbeeld.
Al die ICO's met tokens voor nieuwe project lopen op het Ethereum netwerk, vind je het gek dat Ethereum dan zo snel is gestegen omdat je verplicht bent om eerst Ethereum aan te schaffen om mee te doen met een ICO. Vervolgens worden die ETH vanuit exchanges naar privé wallets verplaatst en daarna pas omgeruild voor tokens. Dus de exchanges zien geen "verkoop" order maar gewone withdraws. Dus blijft de prijs relatief gelijk staan? Dus de enige waarde die ETH zelf heeft is eigenlijk het feit dat tokens verplicht gebruik maken van de functie van het Ethereum netwerk, en meer niet?
of zeg ik nou iets heel raars
Op zich wel handig om daar dan foto's uit Noord Korea etc. te plaatsen aangezien ze er daar wel een handje van hebben om bepaalde personen uit foto's / video's te laten verdwijnen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus een menselijke blockchain tegen fake news? Wat een gewauwel. Google heeft echt geld teveel...
Op zoveel nivo's...voornamelijk omdat het een poging is om journalisten weer als een soort onbetwistbare autoriteit te herstellen. Dat is achterhaald. En die VPRO app is helemaal lachen. Audio...podcast anyone?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want waarom vindt jij het gewauwel?
Dat is gewoon het database bestandquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een .db3 file doet voor een wallet?
Ik zit in Veritaseum, eerst gebouwd voor bitcoin maar onlangs geport naar Ethereum. Dus het lijkt me dat andere tokens ook gewoon overgezet kunnen wordenquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:02 schreef michel343 het volgende:
Hallo Iedereen,
Sinds een maand heb ik ook het cryptovirus te pakken en volg dit topic dan ook elke dag (met nog vele andere sites). Vind het verslavend me te verdiepen in de techniek en verschillende coins. Ondertussen een aantal munten gekocht en ondanks de daling gaat het aardig. GO VERGE!
Nou zit ik met een vraag waar ik het antwoord niet echt op kan vinden:
Stel, Ether is het toch niet, er gaat wat mis, er komt er één die groter wordt, betere techniek of 1 van de 100 redenen waardoor de markt kan veranderen.... Wat zou er dan gebeuren met alle plannen, coins en tokens die op Ether draaien? Zouden die dan zo over kunnen stappen naar een ander platform of is het wat een pech alles weg en opnieuw beginnen.
Alvast bedankt
Dan zijn ze welkom op Wavesquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:02 schreef michel343 het volgende:
Stel, Ether is het toch niet, er gaat wat mis, er komt er één die groter wordt, betere techniek of 1 van de 100 redenen waardoor de markt kan veranderen.... Wat zou er dan gebeuren met alle plannen, coins en tokens die op Ether draaien? Zouden die dan zo over kunnen stappen naar een ander platform of is het wat een pech alles weg en opnieuw beginnen.
Alvast bedankt
Ja maar als alle schoenmakers nou eens ethers zouden kopen komt er misschien weer wat beweging in. Denk toch dat we op termijn naar een markt gaan waarin ook Henk en Ingrid gaan investeren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wanneer je met een hype te maken hebt als zelfs de schoenmaker je adviseert Ethereums te kopen.
Verge, heb ongeveer 1/3e (220.000stuks) rond de 150 en 200sat toen verkocht om in mijn kansen wat meer te spreiden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:04 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, wat is er zo vaak over de kop gegaan?
Oh lekker hoor goedkoop ingeslagen dus ;-) dat zijn leuke deals!quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verge, heb ongeveer 1/3e (220.000stuks) rond de 150 en 200sat toen verkocht om in mijn kansen wat meer te spreiden.
Heb er nog 430k over maar die houd ik vast.
Hoe erg zou het zijn als het zou gebeuren? Volgens mij helemaal niet en zou de markt alleen maar groter worden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar als alle schoenmakers nou eens ethers zouden kopen komt er misschien weer wat beweging in. Denk toch dat we op termijn naar een markt gaan waarin ook Henk en Ingrid gaan investeren.
Zou alleen maar beter zijn als het als betaalmiddel wordt gezien in plaats van gokken/aandelen zoals nu.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe erg zou het zijn als het zou gebeuren? Volgens mij helemaal niet en zou de markt alleen maar groter worden.
Eth is niet gemaakt als betaalmiddel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zou alleen maar beter zijn als het als betaalmiddel wordt gezien in plaats van gokken/aandelen zoals nu.
Net geprobeerd. Moet video-callen met een Duitse helpdesk en mijn ID laten zien. Dus dat moet lukken (heb paspoort alleen niet bij me).quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Iemand zich hier al geverifieerd op het waves platform om euro/dollar te storten/uit te laten betalen?
Dat heb ik vanochtend gedaan, nu is het afwachten op verificatie van waves. Duurt enkele uren tot enkele dagen 😯quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
Net geprobeerd. Moet video-callen met een Duitse helpdesk en mijn ID laten zien. Dus dat moet lukken (heb paspoort alleen niet bij me).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |