Heb er gister ook even naar gekeken en het ziet er eigenlijk uit als 90% van alle andere coins. Ik blijf er vanaf.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:20 schreef edcetera het volgende:
Wat is er eigenlijk zo uniek aan Verge, behalve dat het "privacy protection/anonymity" biedt? (zoals diverse andere
Op de website afgaande ziet het er niet indrukwekkend uit (en wat is hun roadmap: geen plannen voor de toekomst?).
Dus je gaat nu weer op zoek naar een coin die voor een paar cent verhandeld? Of tienden van een cent? Ik ben nu alleen nog met aandelen bezig, dus ik moet best even wennen aan de prijzen van crypto's. Maar ja, al je het voor 0,1 cent per coin koopt, en verkoopt voor 0,3, is je investering drie keer over de kop gegaan. Het ziet aleen wat raar.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:28 schreef Mand het volgende:
Prijs + privacy zal een grote rol spelen in Verge. Inmiddels alweer verkocht met leuke winst. Nu verder shoppen in de lagere segmenten.
Of het gaat naar 0,01 cent in een korte periode: Koersverloop is veel extremer, dan de klassieke aandelenmarkt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus je gaat nu weer op zoek naar een coin die voor een paar cent verhandeld? Of tienden van een cent? Ik ben nu alleen nog met aandelen bezig, dus ik moet best even wennen aan de prijzen van crypto's. Maar ja, al je het voor 0,1 cent per coin koopt, en verkoopt voor 0,3, is je investering drie keer over de kop gegaan. Het ziet aleen wat raar.
Ik stop momenteel wat meer geld in nieuwere munten. Ik leg bijvoorbeeld 1000 euro in op 1,3,11 of 14 satoshi etc. Verder zakken kan bijna niet meer, dus verliezen ook maximaal beperkt. Vorige week bijvoorbeeld Turbo gekocht. turboproject.org. Geen idee wat dat project gaat doen, op 3, 1000 euro inleg. en staat momenteel op 7 satoshi. Een probleem hier, je moet sneller een besluit nemen en dus de kans dat je geld stopt in een scam is groter.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus je gaat nu weer op zoek naar een coin die voor een paar cent verhandeld? Of tienden van een cent? Ik ben nu alleen nog met aandelen bezig, dus ik moet best even wennen aan de prijzen van crypto's. Maar ja, al je het voor 0,1 cent per coin koopt, en verkoopt voor 0,3, is je investering drie keer over de kop gegaan. Het ziet aleen wat raar.
Nee, ik bewaar ze voorlopig even. Ik hodl alles voorlopig. Ik wilde eth in ruilen tegen waves maar waves kwam niet laag genoeg en eth niet hoog genoeg.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Beter, is er ook bij een x % dat je ze omwisseld voor btc of hodl je gewoon?
Je weet wanneer je met een hype te maken hebt als zelfs de schoenmaker je adviseert Ethereums te kopen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:19 schreef metallicelmo het volgende:
is Ethereum een hype? Het feit dat iedereen roept dat Ethereum fantastisch is, zelfs mensen die nog geen muis kunnen bedienen vertrouw ik niet helemaal
Welke exchange? Yobit of zo?quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:04 schreef Mand het volgende:
[..]
Ik stop momenteel wat meer geld in nieuwere munten. Ik leg bijvoorbeeld 1000 euro in op 1,3,11 of 14 satoshi etc. Verder zakken kan bijna niet meer, dus verliezen ook maximaal beperkt. Vorige week bijvoorbeeld Turbo gekocht. turboproject.org. Geen idee wat dat project gaat doen, op 3, 1000 euro inleg. en staat momenteel op 7 satoshi. Een probleem hier, je moet sneller een besluit nemen en dus de kans dat je geld stopt in een scam is groter.
Zeg Magnet, schrijf jij graag?quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:16 schreef ratatat het volgende:
In de volkskrant vandaag een groot artikel over ETH. Laatst al een stuk over Brave/BAT. Het lijkt er op dat er daar een cryptofanaat in de redactie zit.
Vele munten gaan dood he, dan verlies je je geld gewoon.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:04 schreef Mand het volgende:
[..]
Ik stop momenteel wat meer geld in nieuwere munten. Ik leg bijvoorbeeld 1000 euro in op 1,3,11 of 14 satoshi etc. Verder zakken kan bijna niet meer, dus verliezen ook maximaal beperkt. Vorige week bijvoorbeeld Turbo gekocht. turboproject.org. Geen idee wat dat project gaat doen, op 3, 1000 euro inleg. en staat momenteel op 7 satoshi. Een probleem hier, je moet sneller een besluit nemen en dus de kans dat je geld stopt in een scam is groter.
Je moet ook niet het geld stoppen in oude munten die al een aantal jaren dood zijn. Alleen net nieuw gelanceerde projecten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vele munten gaan dood he, dan verlies je je geld gewoon.
Je stopt dus geld in projecten zonder je er in te verdiepen? Dat heet gokken. Het lijkt mij in ieder geval niet zo slim.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:04 schreef Mand het volgende:
[..]
Vorige week bijvoorbeeld Turbo gekocht. turboproject.org. Geen idee wat dat project gaat doen, op 3, 1000 euro inleg. en staat momenteel op 7 satoshi.
Ook al denk je alles te weten van een project. Kun je alsnog genaaid worden door de verkeerde informatie. Nu met Turbo, ja er is weinig informatie beschikbaar. En al moet ik het de deur uitgooien voor 4/5 sat. winst is winst.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je stopt dus geld in projecten zonder je er in te verdiepen? Dat heet gokken. Het lijkt mij in ieder geval niet zo slim.
Dan nog dit: dat die coins op 7 satoshi staan wil niet zeggen dat je ze ook voor 7 satoshi kwijt kan. Vaak is het orderboek zo flinterdun dat de koers in elkaar knalt zodra je een bescheiden sellorder plaatst.
O.a. wagerrquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vele munten gaan dood he, dan verlies je je geld gewoon.
En al stars binnenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:13 schreef ratatat het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds geen enkele regel code hebben:
https://github.com/wagerr
Waves zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:25 schreef TourOfData het volgende:
Wat een dump op Bitstamp zeg.. . 600 BTC.
Jezus zeg, lijkt wel of ze een tijdmachine hebben gebruikt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:06 schreef Mand het volgende:
Ik ben alweer weg uit Turbo. wel winst overigens. Kreeg net de volgende linken:
https://github.com/IrisToken/IrisToken
https://github.com/TurboCoinProject/TurboCoin
https://bitcoingarden.org/forum/index.php?topic=15898.0
https://bitcoingarden.org/forum/index.php?topic=16294.0
Volgens mij begint het hier voor de meesten pas vanaf 10k.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:59 schreef Maikuuul het volgende:
Is er ook een bepaald bedrag waarbij jullie geld uitbetalen eigenlijk?
Mocht mijn portfolio ooit de 10k aantikken dan betaal ik 50% uit (ookal wil ik hodlen, dit is een mooi bedrag wat ik goed kan gebruiken tijdens het reizen).
shitcoinquote:
Das zeker niet verkeerd nee. Maar hun instapbedrag is dan ook stukken hoger dan de mijne (60euro). Is inmiddels 2000 waard dus mag niet klagen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Volgens mij begint het hier voor de meesten pas vanaf 10k.
misschien nu maar in 2013 was Bitcoin ook een shitcoin waarmee je een pizza kon kopen en verder niets.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
shitcoin
geen adoptatie vanuit de markt
Dat is wel lekker, wat is er zo vaak over de kop gegaan?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das zeker niet verkeerd nee. Maar hun instapbedrag is dan ook stukken hoger dan de mijne (60euro). Is inmiddels 2000 waard dus mag niet klagen.
Wel sick als ik met 1k was ingestaptmaar dat is altijd achteraf
niet zo happenquote:Op donderdag 6 juli 2017 16:00 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
misschien nu maar in 2013 was Bitcoin ook een shitcoin waarmee je een pizza kon kopen en verder niets.
Zo zijn er tientallen andere munten. Waarom waves?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:00 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
misschien nu maar in 2013 was Bitcoin ook een shitcoin waarmee je een pizza kon kopen en verder niets.
https://tweakers.net/nieu(...)als-factchecker.htmlquote:Google steekt geld in Nederlands project voor blockchain als factchecker
Google heeft als onderdeel van zijn Digital News Initiative 800.000 euro toegekend aan zes Nederlandse journalistieke projecten. Google steunt onder andere het gebruik van blockchain als factchecker en een webgebaseerde omgeving voor lokale onderzoeksjournalistiek.
Een van de zes Nederlands projecten die geld krijgt, is PoliFLW van de Open State Foundation. Het idee is dat journalisten van een dienst gebruik kunnen maken, waarmee ze de publieke uitspraken en gedragingen van groepen politici kunnen volgen. De Open State Foundation zat eerder achter Diplotweets en Politwoops, om verwijderde socialemediaberichten van politici inzichtelijk te maken.
Ook De Utrechtse Internet Courant, Design Innovation Group & Milvum kan op geld uit het fonds rekenen met het idee voor een blockchain als factchecker. Hierbij moeten gebruikers een indicatie krijgen van de betrouwbaarheid van artikelen door likes en dislikes die journalisten kunnen toekennen. De journalisten dienen hierbij als belangrijkste schakels in de blokketen en dienen informatie als feiten te markeren. Hiermee 'pakken ze hun rol als controlerende macht weer op', aldus DUIC, dat al eerder steun kreeg van de SIDN voor het project. De Utrechtse Internet Courant wil het idee testen met Utrechts nieuws.
Google zegde verder financiële steun toe aan gepersonaliseerde BNR-afspeellijsten van nieuwsfragmenten, een veilige online werkomgeving voor lokale onderzoeksjournalisten, aan een on-demand-dienst voor actuele cartoons en aan een project van de VPRO om een dienst op te zetten waarmee onderzoeksjournalisten hun publiek via audio op de hoogte blijven houden van hun vorderingen.
Het gaat om ronde drie van het Digital News Initiative dat Google en Europese nieuwsuitgevers hebben opgezet. Bij de eerdere rondes kregen onder andere Blendle, NRC Media en Follow the Money financiële steun.
In totaal steunt Google 107 Europese projecten die technologie inzetten voor journalistieke producties. Hiermee is een bedrag van bijna 22 miljoen euro gemoeid. Projecten konden zich inschrijven om in aanmerking te komen voor geld uit het fonds; Google maakte donderdag de winnende projecten bekend.
Vet..quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)als-factchecker.html
Niet echt currency gedoe, maar toch.
Want waarom vindt jij het gewauwel?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus een menselijke blockchain tegen fake news? Wat een gewauwel. Google heeft echt geld teveel...
kortom; moon!quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:16 schreef metallicelmo het volgende:
Ethereum is eigenlijk vreemd in cryptoland vind ik. Het is net als bijvoorbeeld Stedin (energiebedrijf), als je stroom wil in je huis moet je ook een contact of doorvoer krijgen of betalen van Stedin. Daar bovenop komt het contract met Eneco bijvoorbeeld.
Al die ICO's met tokens voor nieuwe project lopen op het Ethereum netwerk, vind je het gek dat Ethereum dan zo snel is gestegen omdat je verplicht bent om eerst Ethereum aan te schaffen om mee te doen met een ICO. Vervolgens worden die ETH vanuit exchanges naar privé wallets verplaatst en daarna pas omgeruild voor tokens. Dus de exchanges zien geen "verkoop" order maar gewone withdraws. Dus blijft de prijs relatief gelijk staan? Dus de enige waarde die ETH zelf heeft is eigenlijk het feit dat tokens verplicht gebruik maken van de functie van het Ethereum netwerk, en meer niet?
of zeg ik nou iets heel raars
Op zich wel handig om daar dan foto's uit Noord Korea etc. te plaatsen aangezien ze er daar wel een handje van hebben om bepaalde personen uit foto's / video's te laten verdwijnen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus een menselijke blockchain tegen fake news? Wat een gewauwel. Google heeft echt geld teveel...
Op zoveel nivo's...voornamelijk omdat het een poging is om journalisten weer als een soort onbetwistbare autoriteit te herstellen. Dat is achterhaald. En die VPRO app is helemaal lachen. Audio...podcast anyone?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want waarom vindt jij het gewauwel?
Dat is gewoon het database bestandquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een .db3 file doet voor een wallet?
Ik zit in Veritaseum, eerst gebouwd voor bitcoin maar onlangs geport naar Ethereum. Dus het lijkt me dat andere tokens ook gewoon overgezet kunnen wordenquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:02 schreef michel343 het volgende:
Hallo Iedereen,
Sinds een maand heb ik ook het cryptovirus te pakken en volg dit topic dan ook elke dag (met nog vele andere sites). Vind het verslavend me te verdiepen in de techniek en verschillende coins. Ondertussen een aantal munten gekocht en ondanks de daling gaat het aardig. GO VERGE!
Nou zit ik met een vraag waar ik het antwoord niet echt op kan vinden:
Stel, Ether is het toch niet, er gaat wat mis, er komt er één die groter wordt, betere techniek of 1 van de 100 redenen waardoor de markt kan veranderen.... Wat zou er dan gebeuren met alle plannen, coins en tokens die op Ether draaien? Zouden die dan zo over kunnen stappen naar een ander platform of is het wat een pech alles weg en opnieuw beginnen.
Alvast bedankt
Dan zijn ze welkom op Wavesquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:02 schreef michel343 het volgende:
Stel, Ether is het toch niet, er gaat wat mis, er komt er één die groter wordt, betere techniek of 1 van de 100 redenen waardoor de markt kan veranderen.... Wat zou er dan gebeuren met alle plannen, coins en tokens die op Ether draaien? Zouden die dan zo over kunnen stappen naar een ander platform of is het wat een pech alles weg en opnieuw beginnen.
Alvast bedankt
Ja maar als alle schoenmakers nou eens ethers zouden kopen komt er misschien weer wat beweging in. Denk toch dat we op termijn naar een markt gaan waarin ook Henk en Ingrid gaan investeren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wanneer je met een hype te maken hebt als zelfs de schoenmaker je adviseert Ethereums te kopen.
Verge, heb ongeveer 1/3e (220.000stuks) rond de 150 en 200sat toen verkocht om in mijn kansen wat meer te spreiden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:04 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, wat is er zo vaak over de kop gegaan?
Oh lekker hoor goedkoop ingeslagen dus ;-) dat zijn leuke deals!quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verge, heb ongeveer 1/3e (220.000stuks) rond de 150 en 200sat toen verkocht om in mijn kansen wat meer te spreiden.
Heb er nog 430k over maar die houd ik vast.
Hoe erg zou het zijn als het zou gebeuren? Volgens mij helemaal niet en zou de markt alleen maar groter worden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar als alle schoenmakers nou eens ethers zouden kopen komt er misschien weer wat beweging in. Denk toch dat we op termijn naar een markt gaan waarin ook Henk en Ingrid gaan investeren.
Zou alleen maar beter zijn als het als betaalmiddel wordt gezien in plaats van gokken/aandelen zoals nu.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe erg zou het zijn als het zou gebeuren? Volgens mij helemaal niet en zou de markt alleen maar groter worden.
Eth is niet gemaakt als betaalmiddel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zou alleen maar beter zijn als het als betaalmiddel wordt gezien in plaats van gokken/aandelen zoals nu.
Net geprobeerd. Moet video-callen met een Duitse helpdesk en mijn ID laten zien. Dus dat moet lukken (heb paspoort alleen niet bij me).quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Iemand zich hier al geverifieerd op het waves platform om euro/dollar te storten/uit te laten betalen?
Dat heb ik vanochtend gedaan, nu is het afwachten op verificatie van waves. Duurt enkele uren tot enkele dagen 😯quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
Net geprobeerd. Moet video-callen met een Duitse helpdesk en mijn ID laten zien. Dus dat moet lukken (heb paspoort alleen niet bij me).
Ik hoor heel veel negatieve reacties dat zo veel mensen zonder "verstand" van crypto er in stappen, maar de industrie zoals hij nu is kan niet zo groot zijn geworden zonder die mensen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zou alleen maar beter zijn als het als betaalmiddel wordt gezien in plaats van gokken/aandelen zoals nu.
Oww, interessant. Is dat gewoon een Europese SEPA transactie naar je bankrekening?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Iemand zich hier al geverifieerd op het waves platform om euro/dollar te storten/uit te laten betalen?
Ja, als ik het goed heb begrepen wel! Ik ga jullie wel op de hoogte houden als ik eenmaal zo'n transactie kan maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Oww, interessant. Is dat gewoon een Europese SEPA transactie naar je bankrekening?
http://support.wavesplatf(...)-with-sepa-transfer/quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja, je koopt of verkoopt zeg maar het euro/usd token en die kan je via sepa terugkopen/verkopen.
Merci! Lekker bezig dat wavesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:15 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
http://support.wavesplatf(...)-with-sepa-transfer/
Ook TKNcard. Slimme scam maar trap er niet in!quote:Hi xxx,
You have a new direct message from the WeTrust team (wetrustplatform.slack.com).
@slackbot View in the archives
slackbot 7:20 PM, July 7th
@weavor asked me to remind you “=== URGENT ANNOUNCEMENT ===
Please be advised that we are experiencing some errors with the WeTrust (TRST) Token smart contract.
We decided that the best way to solve the problem is to fork the Smart Contract.
It was a simple procedure and everything worked out without issues.
We approached a seamless process to update the smart contract
using an automatic process through MyEtherWallet services.
Please use the link below to unlock your wallet through MyEtherWallet
and follow the instructions on their website.
https://myetherwallet.comblalbalbalfakeurl
Failure to do so may result in loss of TRST tokens.
Thank you for your cooperation and understanding.
WeTrust
2016 WeTrust Inc. All rights reserved.
https://www.wetrust.io”.
Ze lijken het systematisch te doen en een blik op de Ether wallets duidt er op dat ze al over $300k aan coins hebben. Deze businessquote:slackbot 7:20 PM, July 7th
@tokene asked me to remind you "=== URGENT ANNOUNCEMENT ===
Please be advised that we are experiencing some errors with the TokenCard (TKN) Token smart contract.
We decided that the best way to solve the problem is to fork the Smart Contract.
It was a simple procedure and everything worked out without issues.
We approached a seamless process to update the smart contract
using an automatic process through MyEtherWallet services.
Please use the link below to unlock your wallet through MyEtherWallet
and follow the instructions on their website.
https://myetherwallet.com#balblalblanpeURL
Failure to do so may result in loss of TKN tokens.
Thank you for your cooperation and understanding.
TokenCard
http://tokencard.io/".
Ik denk dat het niet zozeer negatief is richting de nieuwe mensen maar meer richting hun gedrag....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel negatieve reacties dat zo veel mensen zonder "verstand" van crypto er in stappen, maar de industrie zoals hij nu is kan niet zo groot zijn geworden zonder die mensen.
wel zo oud als de weg na romequote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:32 schreef kthxbye het volgende:
Be careful! Ik trapte er bijna in.
[..]
Ook TKNcard. Slimme scam maar trap er niet in!
[..]
Ze lijken het systematisch te doen en een blik op de Ether wallets duidt er op dat ze al over $300k aan coins hebben. Deze business![]()
Check al deze tokens:
https://etherscan.io/addr(...)16fdfde7a7#tokentxns
Hele slimme scam...
Ja maar het zit hem ook vooral in hoe snel dit mainstream-proof gemaakt wordt, want dan wordt het nog veel groter dan dit. Die marketcap blijft dan niet op 100 miljard total, die gaat dan vertien- zoniet ver-nogmeer-voudigen. Ik zie het allemaal als voorstadium van... Het wordt nog niet écht gebruikt, hier en daar lopen projecten.... Net als internet in 1996 ook nog niet écht gebruikt werd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zozeer negatief is richting de nieuwe mensen maar meer richting hun gedrag....
"Everyone is a pro in a bull market" is wel van toepassing.
Ik zie her en der instappers die bijv +100% maken (terwijl de markt bijv +300 doet) en ze voelen zich een hele mijnheer en hebben er ineens verstand van, terwijl de cryptomarkt oh zo verraderlijk kan zijn....
De uitspraak "Just hodl" zal ook niet altijd blijven goed gaan.
Overigens bedoel ik niemand in het bijzonder en ben zelf (volgens mij) ook niet negatief naar nieuwelingen. De posts in dit topic zijn wel anders dan 5-6mnd geleden maar dat is inherent aan het aantal nieuwkomers.
Die in de "scene" overigens "dumb money" genoemd worden
Eens, er wordt natuurlijk behoorlijk wat geld ingepompt door kleedkamerverhalen als "nu Bitcoin kopen word je vet rijk" om bij de eerste dip 2 weken later alles met verlies te verkopenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel negatieve reacties dat zo veel mensen zonder "verstand" van crypto er in stappen, maar de industrie zoals hij nu is kan niet zo groot zijn geworden zonder die mensen.
Ik heb ondertussen mijn inleg er x3 uitgehaald en sta nu nog x9 oid met mijn huidige coins.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eens, er wordt natuurlijk behoorlijk wat geld ingepompt door kleedkamerverhalen als "nu Bitcoin kopen word je vet rijk" om bij de eerste dip 2 weken later alles met verlies te verkopen
Stiekem zou ik alles willen verkopen als de koers stijgt (zoals met Verge vandaag) om 0.15btc winst te pakken op 1 op 1 dag. Maar dan bedenk ik dat het potentieel veel groter is en ik gewoon tot november moet wachten en kijken waar het dan op staat.
Verge ja?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen mijn inleg er x3 uitgehaald en sta nu nog x9 oid.
Is lekker joh, gewoon afentoe even wat er uit halen.
Ik ben ontsnapt, de doosflappen waren opengezetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Blijf ff op je trollbox met die onzin
Ik vraag me af of er eigenlijk wel zo veel gaat gebeuren met de bitcoin houders.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:34 schreef blackmore het volgende:
Interessante post op Tweakers...: "bitcoin-op-1-augustus-uasf-en-segwit2x-wat-wanneer-en-waarom"
https://rannasha.tweakblo(...)at-wanneer-en-waarom
Ah, mijn mailadres registreren werkt nu wel. Heb nu 15 gratis LBC. De software is helaas nog wel behoorlijk crappy.quote:
ja klopt iddquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ah, mijn mailadres registreren werkt nu wel. Heb nu 15 gratis LBC. De software is helaas nog wel behoorlijk crappy.
Zag hem vanmiddag ook voor het eerst op de 2e pagina van coinmarketcap.quote:
shitcoins zijn nooit goed om te kopen, ook niet wanneer er een mogelijkheid tot artificial pump is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:31 schreef Thezappa het volgende:
NXT keldert ook , goed moment om meer te kopen
Klopt, geen idee waarom. Is Ignis al uitgegeven? Nee toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:31 schreef Thezappa het volgende:
goedquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:33 schreef computerprobleems het volgende:
[..]
shitcoins zijn nooit goed om te kopen, ook niet wanneer er een mogelijkheid tot artificial pump is.
shitcoins zijn en zullen altijd shitcoins blijven.
enkele coins die matteren zijn ltc, ether, en bitcoin. al het andere is shit.
volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:39 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Klopt, geen idee waarom. Is Ignis al uitgegeven? Nee toch?
Als je toch de vergelijking met internet maakt:quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar het zit hem ook vooral in hoe snel dit mainstream-proof gemaakt wordt, want dan wordt het nog veel groter dan dit. Die marketcap blijft dan niet op 100 miljard total, die gaat dan vertien- zoniet ver-nogmeer-voudigen. Ik zie het allemaal als voorstadium van... Het wordt nog niet écht gebruikt, hier en daar lopen projecten.... Net als internet in 1996 ook nog niet écht gebruikt werd.
Daarom, ik verwacht dat het nog een stuk bizarder gaat worden dan dat we nu gezien hebben, dit hele feestje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je toch de vergelijking met internet maakt:
December, 1996
36 millions
0.9 %
IDC
Jun. 2016
3,631 millions
49.5 %
*http://www.internetworldstats.com/emarketing.htm
Dus 50x zoveel gebruikers. Daarbij is de intensiviteit ook nog fors gestegen: In 1996 zat ik nog een paar uurtjes per week onder het genot van een piepend en krakend modem naar wat websites te kijken, terwijl de meeste mensen nu vrijwel de hele dag in verbinding zijn met een of andere dienst).
Vertaal dat eens naar het aantal personen, die zich bezig houden met cryptos en wat ermee gedaan wordt behalve traden en wat er in de toekomst gebeurt als het grootste gedeelte van de transacties, contracten en noem maar op aan deze technologie gekoppeld is
Wagerr mag van mij ook moon idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:28 schreef ongelovelijk het volgende:
Wagerr op 50% nu, jammer dat waves niet een keer lekker doorknalt omhoog
Gaan die nieuwe coins niet altijd als een raket de eerste 2 dagen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:28 schreef ongelovelijk het volgende:
Wagerr op 50% nu, jammer dat waves niet een keer lekker doorknalt omhoog
c-c-c-c-c-c-c-combobreaker1!1!!!!!!!!11quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Lekker zakken in het weekend en dan aankomende week weer kopen!
Ik snap dat soort smileys nooit, er zijn hier mensen die in ETH zitten (ik niet) en dan ga je een beetje blij lopen doen omdat ETH zakt (en zij dus verlies hebben).quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:25 schreef Stokkie_ het volgende:
Wel een serieus krakje vandaag, ETH dan eindelijk naar de 160?
Hoe gaat het met jou en je discipelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik snap dat soort smileys nooit, er zijn hier mensen die in ETH zitten (ik niet) en dan ga je een beetje blij lopen doen omdat ETH zakt (en zij dus verlies hebben).
Mag je ook niet blij zijn als de koersen flink stijgen (niet leuk t.o.v mensen, die de boot gemist hebben)?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik snap dat soort smileys nooit, er zijn hier mensen die in ETH zitten (ik niet) en dan ga je een beetje blij lopen doen omdat ETH zakt (en zij dus verlies hebben).
Heb besloten daar voorlopig niet over te hebben hier in het topic om negatieve (offtopic) commentaren proberen te beperken. We hebben een looptijd van 3mnd afgesproken en in die tijd doen wij ons ding. Na afloop zal ik hier wel verslag doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en je discipelen?
Die mensen verliezen geen geld.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mag je ook niet blij zijn als de koersen flink stijgen (niet leuk t.o.v mensen, die de boot gemist hebben)?
Of minder winst. Verlies heb je pas als je uitcasht lager dan je aanschafprijs.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ach voor mij is het een instap moment en voor de ander z'n verlies, zo werkt het nou eenmaal. En als je het geld wat je in crypto's steekt niet kan missen had je er nooit aan moeten beginnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
dan ga ik mijn eerste kopenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:25 schreef Stokkie_ het volgende:
Wel een serieus krakje vandaag, ETH dan eindelijk naar de 160?
lijkt me in elk geval niet netjes om andere die andere keuzes maken af te zeikenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Die mensen verliezen geen geld.
Maar wellicht ben ik te positief ingesteld met de gedachte dat we hier een soort van community hebben/hadden....
anderen kunnen goedkoop kopen, zo gaat dat toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En zo te zien nog lang niet klaar met zakkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:03 schreef fukforce het volgende:
Stratis weer flink gekelderd naar 4,50 Eur
Gaan we kopenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:17 schreef michel343 het volgende:
[..]
En zo te zien nog lang niet klaar met zakken
Of niet hebben verkocht op 800 satquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Toto69 het volgende:
Je zou toch ook maar op sia zijn ingestapt toen ie rond de 800 zat of zozo meteen sub 400..
Alhoewel ik het maar vreemd vind, kijk ik wel uit naar het resultaat na 3 maanden, of het nou goed ging of slecht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:12 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heb besloten daar voorlopig niet over te hebben hier in het topic om negatieve (offtopic) commentaren proberen te beperken. We hebben een looptijd van 3mnd afgesproken en in die tijd doen wij ons ding. Na afloop zal ik hier wel verslag doen.
Yikes daar koop ik mijn lsdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:54 schreef EggsTC het volgende:
Alphabay servers seized, dit heeft ook invloed op de crypto's.
Ik zie niet in hoe dat gaat werken. Hoe gaat men direct stroom van particulier A naar particulier B brengen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Iemand die meedoet met de Suncontract ICO? https://suncontract.org/
Zie de whitepapers, ik vind het aardig bedacht. Maar wel extreem lange termijn dit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat gaat werken. Hoe gaat men direct stroom van particulier A naar particulier B brengen?
Kun je een kort antwoord geven mbt mijn vraag? PLEEEAAAASEEEEE?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zie de whitepapers, ik vind het aardig bedacht. Maar wel extreem lange termijn dit.
Je bent te lui om even de white paper te lezen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:22 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Kun je een kort antwoord geven mbt mijn vraag? PLEEEAAAASEEEEE?
Eigenlijk moet ik dit niet eens quoten en t gewoon latenquote:HOW DOES IT
WORK?
We will start by developing new services which will optimise energy trading.
Firstly, we will establish the SunContract Energy pool. The idea is to join
together electrical power producers and consumers and enable them to
trade electricity through the Pool. After successful registration everybody
can join the Pool. But in order to actually trade electricity one would need
to obtain SunContract tokens (SNC). SNC’s will be issued at the SunContract
token sale as a software and energy licence to use the Energy Pool.
Te laat heb nu sinds een paar weken zonnepanelen 😜quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je bent te lui om even de white paper te lezen?
[..]
Eigenlijk moet ik dit niet eens quoten en t gewoon laten
Vooral te druk met koken om de whitepapier te lezen! Maar bedankt!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je bent te lui om even de white paper te lezen?
[..]
Eigenlijk moet ik dit niet eens quoten en t gewoon laten
Ik ga het lezen, maar klinkt als iets wat al een beetje bestaat. Www.powerpeers.nlquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zie de whitepapers, ik vind het aardig bedacht. Maar wel extreem lange termijn dit.
Kunnen missen en daadwerkelijk verlies leiden is natuurlijk wel een heel verschil. Verlies leiden is nooit leuk ook al kun je het geld missen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:32 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ach voor mij is het een instap moment en voor de ander z'n verlies, zo werkt het nou eenmaal. En als je het geld wat je in crypto's steekt niet kan missen had je er nooit aan moeten beginnen.
Verlies heb je pas als je t neemt, en kom, het gaat maar om een intraday dipje. HODLquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kunnen missen en daadwerkelijk verlies leiden is natuurlijk wel een heel verschil. Verlies leiden is nooit leuk ook al kun je het geld missen.
ALL IN!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:36 schreef fukforce het volgende:
Ik hoop dat ik van het weekend nog wat Stratis kan bijkopen
Waves en Stratis
Vandaag Wings eruit gegooid voor Stratis ik had aardig wat verlies op mijn Wings maar omdat Stratis ook aardig in prijs is gedaald. Kon ik vandaag toch nog 655 stuks Stratis krijgen voor 9000 Wings. En op de lange termijn heb ik meer vertrouwen in Stratis dan in Wings.quote:
Het ging om de opmerking, niet om wat je moet doen. Natuurlijk ga je niet gelijk verkopen. Laten we eerlijk zijn, de afgelopen 2 weken heeft hij er al slechter voor gestaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:33 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Verlies heb je pas als je t neemt, en kom, het gaat maar om een intraday dipje. HODL
Wings is wel triest de laatste weken ja. Ik heb er ook 750, best wel hoog gekocht, op 60 cent ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:45 schreef fukforce het volgende:
[..]
Vandaag Wings eruit gegooid voor Stratis ik had aardig wat verlies op mijn Wings maar omdat Stratis ook aardig in prijs is gedaald. Kon ik vandaag toch nog 655 stuks Stratis krijgen voor 9000 Wings. En op de lange termijn heb ik meer vertrouwen in Stratis dan in Wings.
Vandaag was het beetje een nu of nooit moment voor mij, ik ben bang dat ze nog verder zullen zakken. Ik had mijn Wings ook tussen 0,40 en 0,60 cent gekocht slechte investering tot nu toe. Ik ben in ieder geval blij dat ik er toch nog aardig wat Stratis voor heb kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wings is wel triest de laatste weken ja. Ik heb er ook 750, best wel hoog gekocht, op 60 cent ofzo.
stel dat ze gaan inkopen of olie verhandelen in dubai conquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zag hem vanmiddag ook voor het eerst op de 2e pagina van coinmarketcap.
Flink gegroeid in die paar uurtjes
Ik blijf uit de buurt van Arabierenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:30 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
stel dat ze gaan inkopen of olie verhandelen in dubai con
Dat was van korte duur.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zag hem vanmiddag ook voor het eerst op de 2e pagina van coinmarketcap.
Flink gegroeid in die paar uurtjes
Top 3 moet zeker lukken aankomend seizoenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je van Feyenoord volgend seizoen ouwe reus?
Haha. Nee. Ik hoef geen skybox. Sta prima op Zquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:19 schreef fukforce het volgende:
[..]
Top 3 moet zeker lukken aankomend seizoen![]()
Ben je al aan het sparen voor die skybox
Z-side hooliganquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Nee. Ik hoef geen skybox. Sta prima op Z
Net redelijk wat aangeschaftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wagerr gaat gestaag richting de top 100 op coinmarketcap.
Nice, ik heb er wel watquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wagerr gaat gestaag richting de top 100 op coinmarketcap.
Omdat ik het team niet superovertuigend vind ben ik wat voorzichtig geweest in de ICO en heb niet enorm dik ingeslagen. Wel vroeg ingestapt waardoor ik ze redelijk goedkoop heb kunnen krijgen. Nog iets hoger en ze zijn voor mij x2 gegaan. Als ze x4 zijn verkoop ik er 25000.quote:
Als ze die bet chain daadwerkelijk van de grond krijgen ga je spijt krijgen van die 25k.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat ik het team niet superovertuigend vind ben ik wat voorzichtig geweest in de ICO en heb niet enorm dik ingeslagen. Wel vroeg ingestapt waardoor ik ze redelijk goedkoop heb kunnen krijgen. Nog iets hoger en ze zijn voor mij x2 gegaan. Als ze x4 zijn verkoop ik er 25000.
WAVESquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi hoi![]()
N.a.v. de lage rentestand ben ik geinteresseerd geraakt in de digitale valuta en na mij een beetje te hebben ingelezen ben ik van plan om er wellicht een begin mee te maken.
Aangezien hier al wat battle hardened veterans zitten (neem ik aan) ben ik benieuwd of er nog tips en trics zijn.
Ook heb ik een vraag, is het verstandig als "starter" om bij bekende digitale valuta in te kopen, zoals bitcoin of Ethereum? Of moet ik juist voor een kleinere, relatief onbekende munt gaan?
Dan heb ik er daar nog een veelvoud van over die gratis geld zijn geworden omdat ik mijn inleg er grotendeels uitgehaald heb.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als ze die bet chain daadwerkelijk van de grond krijgen ga je spijt krijgen van die 25k.
Netjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan heb ik er daar nog een veelvoud van over die gratis geld zijn geworden omdat ik mijn inleg er grotendeels uitgehaald heb.
Dank, ik ga eens even op onderzoek uit.quote:
https://steemit.com/chain(...)d-why-you-should-tooquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dank, ik ga eens even op onderzoek uit.
Wat is de reden eigenlijk dat ik hier voor moet gaan.
Zijn ze op dit moment nog te krijgen en waar?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan heb ik er daar nog een veelvoud van over die gratis geld zijn geworden omdat ik mijn inleg er grotendeels uitgehaald heb.
Wat een slecht stuk. Dat is geen reclame voor Waves. Waves is niet de nieuwe Ethereum maar een blockchain met zijn eigen features en niches. Ik bedoel niet dat ik Waves niks vind, ik heb er zelf ook een paar en die houd ik voorlopig nog even vast.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://steemit.com/chain(...)d-why-you-should-too
Tidex en op de DEX in je Waves wallet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:32 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Zijn ze op dit moment nog te krijgen en waar?
Wagerr niet. Alleen tidex ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:32 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Zijn ze op dit moment nog te krijgen en waar?
Dit is het meest heldere verhaal dat ik heb gelezen afgelopen tijd over dat hele 1 augustus gebeuren, echt een aanrader, neem er even de tijd voorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:34 schreef blackmore het volgende:
Interessante post op Tweakers...: "bitcoin-op-1-augustus-uasf-en-segwit2x-wat-wanneer-en-waarom"
https://rannasha.tweakblo(...)at-wanneer-en-waarom
Goed stuk inderdaad, bedankt voor het delenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:04 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dit is het meest heldere verhaal dat ik heb gelezen afgelopen tijd over dat hele 1 augustus gebeuren, echt een aanrader, neem er even de tijd voor
Wacht al sinds april op 2nd tier verification poloniexquote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:34 schreef Mattt het volgende:
Eindelijk Tier 3 verificatie op kraken na weken wachten. Iemand die weet hoe lang een SEPA withdrawal duurt vanaf Kraken?
Ik heb deze week een mail gehad van Kraken dat ze mijn Tier 2 verificatie hebben goedgekeurd na 2,5 maandquote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Wacht al sinds april op 2nd tier verification poloniex
http://www.cryptocoinupdates.com/populous-scam-alert/quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:41 schreef niggeplease het volgende:
zit hier iemand in Populous (PPT)? hoor er goede verhalen over maar tis me nog niet echt duidelijk wat t is.
Waarom zou je dat willen? Je koopt zelf ook niet in dollars.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:40 schreef carebaer het volgende:
Goede app die blockfolio app hoor, maar is er ook een manier om bij 'details' van een munt (daar waar je de candlestick grafieken ziet) de waarde van de munt uit te drukken in usd/eur in plaats van satoshi?
De gegevens er onder zoals 24h market data en holdings staan ook in fiat aangegeven..
Op de waarde in dollars klikken, dan veranderd deze in BTC (en andersom)?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:40 schreef carebaer het volgende:
Goede app die blockfolio app hoor, maar is er ook een manier om bij 'details' van een munt (daar waar je de candlestick grafieken ziet) de waarde van de munt uit te drukken in usd/eur in plaats van satoshi?
De gegevens er onder zoals 24h market data en holdings staan ook in fiat aangegeven..
Behalve naast de chartsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:57 schreef daankes het volgende:
[..]
Op de waarde in dollars klikken, dan veranderd deze in BTC (en andersom)?
Je wil toch weten hoeveel je zou kunnen uitcashen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Je koopt zelf ook niet in dollars.
Maar dat zie je toch in het overzicht scherm?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Je wil toch weten hoeveel je zou kunnen uitcashen.
Ik zie liever ¤10.348,54 staan dan 5,213674382 btc.
Je bedoelt dus eigenlijk dat het nog meer gaat zakken? Althans dat is wat ik er nu uit opmaak 😊quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:46 schreef edraket31 het volgende:
ETH: Dit scenario begint zich langzaamaan toch wel te ontplooien.
[ afbeelding ]
Had deze al een tijdje geleden opgezet maar niet gepost hier omdat ik er zelf weinig bij kon voorstellen dat t zou uitkomen, maar begin er langzamerhand toch wel vertrouwen in te krijgen.
Heb zelf die eerste dump naar 240 gepakt obv onderstaand plaatje (overduidelijk een bearflag), door onoplettendheid/drukte op het werk/slapen/focus op btc (zal 1 van die geweest zijn, kweenie meer welke) de 2e run gemist. Indien het nog een keer richting trendlijn kruipt wellicht een mooie entry voor een dikke short. Zit er al een paar dagen met lede ogen naar te kijken maar stap nu niet zomaar meer in (dont chase candles)
[ afbeelding ]
blauwe vak zou target KUNNEN zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:49 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat het nog meer gaat zakken? Althans dat is wat ik er nu uit opmaak 😊
Ik baal nog steeds dat mijn trieste eth is blijven hangen tijd geleden, had ongetwijfeld veel van je kunnen leren. Thanks voor de charts. Ik ga denk ik mijn inleg cashen en mijn eth verspreiden over waves, strat en ans.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:46 schreef edraket31 het volgende:
ETH: Dit scenario begint zich langzaamaan toch wel te ontplooien.
[ afbeelding ]
Had deze al een tijdje geleden opgezet maar niet gepost hier omdat ik er zelf weinig bij kon voorstellen dat t zou uitkomen, maar begin er langzamerhand toch wel vertrouwen in te krijgen.
Heb zelf die eerste dump naar 240 gepakt obv onderstaand plaatje (overduidelijk een bearflag), door onoplettendheid/drukte op het werk/slapen/focus op btc (zal 1 van die geweest zijn, kweenie meer welke) de 2e run gemist. Indien het nog een keer richting trendlijn kruipt wellicht een mooie entry voor een dikke short. Zit er al een paar dagen met lede ogen naar te kijken maar stap nu niet zomaar meer in (dont chase candles)
[ afbeelding ]
Ik zou niet roekeloos alles maar in andere coins stoppen. ETH zal veel alts meetrekken in de malaise (als het doorzet). Ik begin het idee te krijgen dat de alts in een bearmarket terecht komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat mijn trieste eth is blijven hangen tijd geleden, had ongetwijfeld veel van je kunnen leren. Thanks voor de charts. Ik ga denk ik mijn inleg cashen en mijn eth verspreiden over waves, strat en ans.
Ongeveer 24 uur op werkdagen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:34 schreef Mattt het volgende:
Eindelijk Tier 3 verificatie op kraken na weken wachten. Iemand die weet hoe lang een SEPA withdrawal duurt vanaf Kraken?
Bij mij maar 6 uur! Voor negen ochtends overboeken op een werkdag!quote:
Je verwacht dus dat de huidige situatie doortrekt tot na augustus?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou niet roekeloos alles maar in andere coins stoppen. ETH zal veel alts meetrekken in de malaise (als het doorzet). Ik begin het idee te krijgen dat de alts in een bearmarket terecht komen.
Sowieso lijkt mij de pret met x10, x20, x100 wel even voorbij. Whales hebben flink gepumpt en gecashed, gaan nu alles (of in ieder geval veel) laten wegzakken en gaan dan een paar maandjes accumuleren.
Edit: om te voorkomen dat er weer iemand over glazen bol of geodriehoekjes begint: dit zijn gewoon wat hersenspinsels van mij, onder geen beding een voorspelling
Ben je uitgestapt?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:
Ach. Ik weet niet hoe met jullie zit maar ik heb er dit jaar toch al lekker op verdiend. Had meer kunnen zijn als ik eerder naar fiat was gegaan, maar dat is niet anders.
Na de zomer sta ik weer klaar met wat verse eurootjes om in crypto te gaan stoppen.
Wat was je totale winst dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:
Ach. Ik weet niet hoe met jullie zit maar ik heb er dit jaar toch al lekker op verdiend. Had meer kunnen zijn als ik eerder naar fiat was gegaan, maar dat is niet anders.
Na de zomer sta ik weer klaar met wat verse eurootjes om in crypto te gaan stoppen.
Nee, inleg x4 eruit en zit nog wel er in. Alleen Waves is groot qua % van mijn portfolio, voor de rest vooral nog klein in dingen als VIA, RADS, ETH en MGO.quote:
Ik vind het onzinnig om hier exacte bedragen te gaan noemen.quote:
Tsja, maar zoom eens in op december 2013. Toen was er een piek in de marketcap van bijna 16 miljard die daarna 2 jaar lang verder gezakt is naar 4 miljard, 75% dus. Daarna is de markt weer lekker ruim anderhalf jaar gestegen. Helaas heb ik crypto pas in april 2017 echt ontdekt. In 2013 ooit eens lopen spelen met bitcoin op 600 euro koers die daarna zakte naar 200, dus mijn interesse was gauw weg, had ik 't maar bijgehouden.. :pquote:
Ik kocht altijd alleen mijn drugs met bitcoin, had wel van andere coins gehoord maar deed het altijd af als immitatie bitcoin,dus nooit serieus naar gekeken. Ook pas sinds dit jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Tsja, maar zoom eens in op december 2013. Toen was er een piek in de marketcap van bijna 16 miljard die daarna 2 jaar lang verder gezakt is naar 4 miljard, 75% dus. Daarna is de markt weer lekker ruim anderhalf jaar gestegen. Helaas heb ik crypto pas in april 2017 echt ontdekt. In 2013 ooit eens lopen spelen met bitcoin op 600 euro koers die daarna zakte naar 200, dus mijn interesse was gauw weg, had ik 't maar bijgehouden.. :p
Wie weet gaan we nu lekker paar jaar zakken om vervolgens weer keihard terug te komen.
Ik hoop in ieder geval dat er heel veel nutteloze coins de pleuris krijgen, kapot gaan en van de markt verdwijnen. Ik vrees echter het ergste..
wat is je portfolio? ga je helemaal uitstappen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:18 schreef VeX- het volgende:
Hmm, er staan meer voortekenen dat de boel nog flink gaat zakken dan dat het gaat stijgen. Alles diep in het rood en het is nog maar 8 juli.
Uiteraard veel te laat maar misschien toch het moment eieren voor m'n geld te kiezen.
Ik kijk eerst nog of er een herstelmoment komt om uit te stappen en dan beslis ik.
Dit dus, ik had voor drugs eerst 37 bitcoins gekocht waarbij ik nog moeilijk deed tegenover de bitcoin-handelaar dat de koers iets van 3,70 per stuk was en hij 3,90 vroeg ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kocht altijd alleen mijn drugs met bitcoin, had wel van andere coins gehoord maar deed het altijd af als immitatie bitcoin,dus nooit serieus naar gekeken. Ook pas sinds dit jaar.
Waves=70% van portefeuille. Een groot deel is nog van de ico dus daar zit ik nog goed mee. Daarnaast verwacht ik de komende tijd veel ontwikkelingen dus ik blijf het liefst erin, maar niet tegen elke prijs.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wat is je portfolio? ga je helemaal uitstappen?
Precies hetzelfde hier. Ik verwacht begin van de nieuwe week wel een stijging, dan trek ik mijn inleg er uit en speel ik verder met het 'gratis' vermogen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:33 schreef VeX- het volgende:
[..]
Waves=70% van portefeuille. Een groot deel is nog van de ico dus daar zit ik nog goed mee. Daarnaast verwacht ik de komende tijd veel ontwikkelingen dus ik blijf het liefst erin, maar niet tegen elke prijs.
Verder btc, eth, bitbay en wat andere coins voor de fun.
Ik sta nog flink in de plus maar ik kan slecht tegen het zien hoe m'n geld verdampt en de bijbehorende maanden van stilstand. Dan kan ik het er beter uithalen en in iets anders investeren.
Zou er dan wel helemaal uitgaan ja.
mogen mods wel drugs gebruiken?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kocht altijd alleen mijn drugs met bitcoin, had wel van andere coins gehoord maar deed het altijd af als immitatie bitcoin,dus nooit serieus naar gekeken. Ook pas sinds dit jaar.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:53 schreef niggeplease het volgende:
zie ETH nog wel -50% gaan. onder de $100 zal ie niet meer gaan denk ik.
Ach, BTC ging bijna -90% in de bear periode van tijdje terug... Dat zie ik met Eth ook wel kunnen hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:53 schreef niggeplease het volgende:
zie ETH nog wel -50% gaan. onder de $100 zal ie niet meer gaan denk ik.
Je weet toch dat NXT op zijn eind loopt he? Ardor is de opvolger. Er is al een eindatum voor het dev team, support loopt langer door. Na de uitgifte van Ignis zal ie wel helemaal instorten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:31 schreef Thezappa het volgende:
iet met beveiliging denk ikquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:55 schreef carebaer het volgende:
Waarom heeft een wallet adres eigenlijk kleine letters en hoofdletters? Maakt toch helemaal geen onderscheid als je coins naar je adres wil sturen?
Jawel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:55 schreef carebaer het volgende:
Waarom heeft een wallet adres eigenlijk kleine letters en hoofdletters? Maakt toch helemaal geen onderscheid als je coins naar je adres wil sturen?
Is inmiddels 10-15 miljard gezakt in een paar weken, denk zelf dat het vooral veel mensen zijn die ingestapt zijn vanwege het nieuws en hype rondom bitcoin en vanwege slecht nieuws/hard/softfork het niet aan durven vast te houden en hun deel weer verkopen.quote:
Thanks!!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jawel.
Veel coins gebruiken Base58 tekens in hun adressen, transactie-ID's en private keys.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Base58
1 hoofdletter vervangen door een kleine en je stuurt ze naar een heel ander niet bestaand adres.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:35 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Thanks!!
Ik lees zo nu en dan trouwens dat jij best een aardige portefeuille opgebouwd heb. Mag ik vragen hoe ie er uit ziet?
PM'en mag ook
Het is wel market cap he, dat het 10 tot 15 miljard gezakt is betekent niet dat er 10 tot 15 miljard uitgecashed is, er wordt enkel verhandeld tegen een lagere vraagprijs.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is inmiddels 10-15 miljard gezakt in een paar weken, denk zelf dat het vooral veel mensen zijn die ingestapt zijn vanwege het nieuws en hype rondom bitcoin en vanwege slecht nieuws/hard/softfork het niet aan durven vast te houden en hun deel weer verkopen.
maar als de prijs daalt is er toch meer verkocht dan gekocht, dus uitgecashed?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:07 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Het is wel market cap he, dat het 10 tot 15 miljard gezakt is betekent niet dat er 10 tot 15 miljard uitgecashed is, er wordt enkel verhandeld tegen een lagere vraagprijs.
Nee dat hoeft niet eens, stel er zijn maar 10 BTC's in omloop en de laatste is verkocht/gekocht voor $1000 dan is de market cap $10.000, vervolgens koopt 1 iemand 1 BTC voor $1200, dan is de market cap gelijk $12.000, vervolgens maakt iemand een foutje en verkoopt 1 BTC voor 10$, de market cap is nu $100.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:13 schreef niggeplease het volgende:
[..]
maar als de prijs daalt is er toch meer verkocht dan gekocht, dus uitgecashed?
Klopt, maar het volume is niet enkele coins maar $1 miljard per dag dus als zulke prijsdalingen plaatsvinden moet er veel verkocht worden. Dus ik denk dat er dan uitgecashed is, kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:25 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet eens, stel er zijn maar 10 BTC's in omloop en de laatste is verkocht/gekocht voor $1000 dan is de market cap $10.000, vervolgens koopt 1 iemand 1 BTC voor $1200, dan is de market cap gelijk $12.000, vervolgens maakt iemand een foutje en verkoopt 1 BTC voor 10$, de market cap is nu $100.
Nu is bovenstaand scenario wel wat extreem maar het gaat om het idee. Er is voor $1200 aan BTC gekocht en voor $10 verkocht. De market cap is niet meer dan het totale aantal BTC in omloop vs de prijs van de laatst verhandelde BTC.
Ok. In dat geval bedankt voor je extreem heldere en uitgekristalliseerde onderbouwing. Geen speld tussen te krijgen.quote:
jaquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok. In dat geval bedankt voor je extreem heldere en uitgekristalliseerde onderbouwing. Geen speld tussen te krijgen.
Als jij nu voor E100 BTC koopt en morgen is die E100 BTC nog maar E60 waard dan is er gewoon E40 verdampt niets meer niets minder dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:39 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Klopt, maar het volume is niet enkele coins maar $1 miljard per dag dus als zulke prijsdalingen plaatsvinden moet er veel verkocht worden. Dus ik denk dat er dan uitgecashed is, kan het mis hebben.
Er zijn gewoon geen conclusies aan de market cap te verbinden, er kan enorm veel gekocht zijn op de hoge koers en weinig tijdens de daling. Mogelijk zijn er veel holders of voor een bepaalde tijd minder kopers. Je kan er beter naar kijken of dalingen en stijgingen met laag/hoog volume zijn geweest. Een stijging bij laag volume geeft bijv. aan dat er veel meer kopers dan verkopers zijn, een daling vice versa. Een stijging bij hoog volume duidt op veel weerstand wat kan aangeven dat er erg veel verkopers zijn, een daling met hoog volume, nou je snapt t nu vast wel..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:39 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Klopt, maar het volume is niet enkele coins maar $1 miljard per dag dus als zulke prijsdalingen plaatsvinden moet er veel verkocht worden. Dus ik denk dat er dan uitgecashed is, kan het mis hebben.
Yo swa je bent er weerquote:Op zondag 9 juli 2017 00:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ja ja, ik leef nog
Drukke week, vandaag internet aangelegd bij vrienden en dan ook nog 2 druk gestoorde frettenpups in huis die me failliet eten.
Nah, zit zelf nog op 1000 stuks te azen om een rond getal van 60k Waves te krijgen.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:19 schreef fukforce het volgende:
[..]
Yo swa je bent er weer
Gooi eens ff een sell wall op Bittrex ik heb goedkope Waves nodig
Heb vandaag en gister nog wat Stratis op de kop kunnen tikken voor een mooi prijsje en ook nog wat Waves voor mijn moeder.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nah, zit zelf nog op 1000 stuks te azen om een rond getal van 60k Waves te krijgen.
hoevaak ga je in dit topic nog melden dat je Waves en Stratis gaat kopen? Want het begint wel een heel doorzichtig verhaal te worden namelijk wanneer je er voor de 5e keer een post aan wijdt. Ga lekker ergens anders trollen?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:31 schreef fukforce het volgende:
[..]
Heb vandaag en gister nog wat Stratis op de kop kunnen tikken voor een mooi prijsje en ook nog wat Waves voor mijn moeder.
Zo vaak als ik dat nodig achtquote:Op zondag 9 juli 2017 00:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hoevaak ga je in dit topic nog melden dat je Waves en Stratis gaat kopen? Want het begint wel een heel doorzichtig verhaal te worden namelijk wanneer je er voor de 5e keer een post aan wijdt.
Down the drain net als de markt, verwachten we een opleving van dit topic na augustus?quote:
De Bitcoin ruzie is 1 van de redenen. Een opleving of boom is te verwachten als er overeenstemming bereikt wordt. Als er straks 2 of wellicht zelfs drie Bitcoins (chains)zijn, kan de markt nog veel veder zakken.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:53 schreef fukforce het volgende:
[..]
Down the drain net als de markt, verwachten we een opleving van dit topic na augustus?
Blijf vooral zo reageren, charts posten zonder toelichting (en als er naar gevraagd wordt, blijkt dat je zelf niet eens snapt wat je post), prijsverwachtingen zonder enige onderbouwing....en het aantal ervaren posters zal alleen maar nog minder worden. Echt nivootje trollbox, volgens mij zit je hier ook sinds poloniex zijn trollbox sloot.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 11:35 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Blijf vooral zo reageren, charts posten zonder toelichting (en als er naar gevraagd wordt, blijkt dat je zelf niet eens snapt wat je post), prijsverwachtingen zonder enige onderbouwing....en het aantal ervaren posters zal alleen maar nog minder worden. Echt nivootje trollbox, volgens mij zit je hier ook sinds poloniex zijn trollbox sloot.
Goed bezig.....NOT
ftfyquote:Op zondag 9 juli 2017 11:35 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Blijf vooral zo reageren, charts posten zonder toelichting (en als er naar gevraagd wordt, blijkt dat je zelf niet eens snapt wat je post), prijsverwachtingen zonder enige onderbouwing....en het aantal ervaren posters zal alleen maar nog minder worden. Echt nivootje trollbox, volgens mij zit je hier ook sinds poloniex zijn trollbox sloot.
Goed bezig.....NOT
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:21 schreef kthxbye het volgende:
Like I said...
Wat is dit topic aan het aftakelen zeg![]()
![]()
![]()
Kunnen we weer normaal doen tegen elkaar en het over coins hebben?
Interessant project, ik ga een plukje aanschaffen. Deze coin heeft ook een reden om meer waard te worden.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:17 schreef Toto69 het volgende:
Meer mensen hier interesse in TENX? Ze hebben al een werkend product. Vooral populair in Azië. Met TENX krijg je een soort Visa Card waarmee je dan echt met crypto kunt betalen zover ik het begrijp. Ico prijs was ong. 80 cent, staat nu heel iets hoger op bittrex.
Tof. Ik zit er in op 43k satoshi dus je kan er nu goedkoper in dan ikquote:Op zondag 9 juli 2017 15:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Interessant project, ik ga een plukje aanschaffen. Deze coin heeft ook een reden om meer waard te worden.
https://www.tenx.tech/whitepaper/tenx_whitepaper_final.pdf
quote:Op zondag 9 juli 2017 15:30 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Interessant project, ik ga een plukje aanschaffen. Deze coin heeft ook een reden om meer waard te worden.
https://www.tenx.tech/whitepaper/tenx_whitepaper_final.pdf
Ik wacht ook nog even met aanschaffen, er staat dusdanig veel in de Ask dat het er op lijkt dat er veel mensen vanaf willen.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof. Ik zit er in op 43k satoshi dus je kan er nu goedkoper in dan ik
Het ziet er inderdaad goed uit en het is HET project van Singapore. Kan ook zomaar overslaan naar China e.d.
Ja, momenteel krijgt hij rake klappen. Te vroeg ingestaptquote:Op zondag 9 juli 2017 15:59 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even met aanschaffen, er staat dusdanig veel in de Ask dat het er op lijkt dat er veel mensen vanaf willen.
Ik neem aan dat je op Bittrex zit. In theorie kan het toch zijn dat er op hetzelfde moment, voor in dit geval Tenx, op bijv. Bittrex heel veel Tenx wordt aangeboden terwijl er op een andere exchange juist heel veel gevraagd wordt?quote:Op zondag 9 juli 2017 15:59 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even met aanschaffen, er staat dusdanig veel in de Ask dat het er op lijkt dat er veel mensen vanaf willen.
Wat is het?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:59 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen die in Decred zitten?
Ik denk zelf dat Decred het kleinere broertje is van Bitcoin. Ontwikkeld door de originele Bitcoin ontwikkelaars, evenveel coins als bitcoin (max 21 miljoen dacht ik) En het mooiste is dat er een ingebouwd voting systeem in zit zodat je niet van die discussies krijgt over wat er moet gebeuren met de coin. Iedereen kan zeg maar een stem uitbrengen en daarop past de software zich aan. Best geavanceerd, kan het zelf moeilijk uitleggen. Gestegen dit jaar van een paar euro naar 35 ofzoquote:
Volgens mij bepalen de miners uiteindelijk de koers, niet de tokenhoudersquote:Op zondag 9 juli 2017 19:38 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Decred het kleinere broertje is van Bitcoin. Ontwikkeld door de originele Bitcoin ontwikkelaars, evenveel coins als bitcoin (max 21 miljoen dacht ik) En het mooiste is dat er een ingebouwd voting systeem in zit zodat je niet van die discussies krijgt over wat er moet gebeuren met de coin. Iedereen kan zeg maar een stem uitbrengen en daarop past de software zich aan. Best geavanceerd, kan het zelf moeilijk uitleggen. Gestegen dit jaar van een paar euro naar 35 ofzo
De miners? Wat dacht je van wat de gek er voor geeft?quote:Op zondag 9 juli 2017 20:43 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Volgens mij bepalen de miners uiteindelijk de koers, niet de tokenhouders
Die bepalen de prijs, niet de blockchain-tech. Als je tokenhouders laat bepalen 'wat er met een coin' moet gebeuren is het sowieso gedoemd te mislukken. Zonder visie geen succesvol product maar een soort vlot op open zee. Kijk maar naar het succes van GeenPeil bijv ('de kiezer bepaalt')quote:Op zondag 9 juli 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De miners? Wat dacht je van wat de gek er voor geeft?
Oh, met 'de koers' veronderstelde ik de geldende financiële waarde, en niet de richting die men op moest.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:00 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Die bepalen de prijs, niet de blockchain-tech. Als je tokenhouders laat bepalen 'wat er met een coin' moet gebeuren is het sowieso gedoemd te mislukken. Zonder visie geen succesvol product maar een soort vlot op open zee. Kijk maar naar het succes van GeenPeil bijv ('de kiezer bepaalt')
quote:Op zondag 9 juli 2017 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, met 'de koers' veronderstelde ik de geldende financiële waarde, en niet de richting die men op moest.
Gevalletje communicatiestoornis
Als je nog 10 minuten langer wacht, heb je ook dát antwoord helemaal zelf uitgevonden via Google en kun je dit berichtje weer wijzigen met een nieuwe vraag waar je na 10 minuten zelf weer het antwoord op vindt.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:12 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Via Bittrex kun je toch euro deposit/withdrawal doen via sepa?
Bittrex is blijkbaar USA based, dus dat wordt KrakenOf zijn er naast Kraken nog meer goede opties om euro deposit/withdrawal te doen?
Hmm blijkbaar moet je bij Kraken dus eerst een sepa deposit doen voordat je uberhaupt een bitcoin adres kan generaten? Nu wil ik even een klein bedrag naar mijn Kraken account overmaken (ik ben tier 3 verified). Nu moet ik dus die 'reference code' bij mijn bankoverschrijving invullen. Ik heb ING, maar in welk veld in ING vul ik die reference code in? Gewoon in het vakje van 'omschrijving'?
Zit idd te twijfelen om er een aantal te kopen... ☺quote:Op zondag 9 juli 2017 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je nu mooi laag op instappen zit alleen vast in tenx nu
Alleen wanneer is dat? 😀quote:Op zondag 9 juli 2017 22:35 schreef niggeplease het volgende:
wacht nog even met kopen tot de downtrend over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |