Ik heb dat moment niet meegemaakt, maar de momenten daarvoor.quote:
niet alles zo letterlijk nemenquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
"oma als jij geweest bent, voel ik mij zo blij"?
Dus: blij dat je weer weg bent?
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
"oma als jij geweest bent, voel ik mij zo blij"?
Dus: blij dat je weer weg bent?
En zoveel geld heeft de kabouter ook nietquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Op Aruba wordt de samba helemaal niet gedanst...
detail....quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Op Aruba wordt de samba helemaal niet gedanst...
Niet doen, voor je het weet ben een kapitaal aan merchandise kwijt...quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:09 schreef just me het volgende:
Deze zal ik eens aan de kabouters laten horen
Just's lijk starting over?quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:15 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou, ik zou sommige dingen best over/anders willen doenquote:
ik was nog niet van plan om af te hakenquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:16 schreef peaceman het volgende:
ik kom met mijn laatste plaat niet helemaal uit, maar omdat Paul om kwart voor 11 begint, kan ik dat rechtbreien
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:23 schreef peaceman het volgende:
en zo de laatste plaat.... dat je er nog maar lang mag zijn, we hebben nog niet genoeg van je.
wie weetquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:26 schreef just me het volgende:
Als ik de leeftijd van 70 mag halen krijg ik dan weer een show
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs eerder klaar dan 22.30 uur.
Dank Peaceman, ook namens de geriatrische afdeling van dit topic...
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs eerder klaar dan 22.30 uur.
Dank Peaceman, ook namens de geriatrische afdeling van dit topic...
er is maar 1 just mequote:Op woensdag 5 juli 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
Het is trouwens verbazingwekkend hoe weinig liedjes er met just me zijn en hoeveel liedjes er met just zijn.
ik ga een stukje luisteren... alvast succes!quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Over 10 minuten weer een nieuwe Paul in the Dark show! Aflevering 2
Ik had er nog wel een paar gehad...quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
Het is trouwens verbazingwekkend hoe weinig liedjes er met just me zijn en hoeveel liedjes er met just zijn.
Ik ga ook even luisteren maar niet al te langquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Over 10 minuten weer een nieuwe Paul in the Dark show! Aflevering 2
Senk joe!quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga een stukje luisteren... alvast succes!
met just me?quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had er nog wel een paar gehad...
Ik heb er ooit eens op gezocht en dan kom je wel wat tegen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
met just me?
met just had ik zeker nog minimaal een uur kunnen vullen.
Kan ook aan mijn collectie liggen natuurlijk.
ik wilde wel vooral bekend werk doen in deze uitzending. Dat is aardig gelukt. Had er zelfs over.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens op gezocht en dan kom je wel wat tegen.
Niet allemaal bekend werk...
Ik heb meestal voor uren extra nog over.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wilde wel vooral bekend werk doen in deze uitzending. Dat is aardig gelukt. Had er zelfs over.
ik had nu nog een stuk of 10 bekende over en heel wat onbekendere. Maar voorlopig even geen just meer in mijn titels, althans niet zoveelquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb meestal voor uren extra nog over.
Ik selecteer bij een thema tientallen songs en bepaal tijdens het draaien pas wat ik werkelijk gebruik...
just genoegquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik had nu nog een stuk of 10 bekende over en heel wat onbekendere. Maar voorlopig even geen just meer in mijn titels, althans niet zoveel
Had dat kwartiertje dan ook even gevuld, nu is er een gat van een kwartier voor de volgende draaiert...quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik had nu nog een stuk of 10 bekende over en heel wat onbekendere. Maar voorlopig even geen just meer in mijn titels, althans niet zoveel
ja maar nu kwam ik mooi uit...quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had dat kwartiertje dan ook even gevuld, nu is er een gat van en kwartier voor de volgende draaiert...
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Om de vraag in de song te beantwoorden: Naar mijn nest...
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:54 schreef peaceman het volgende:
Ik ga nog even op de bank verder luisteren. Go Paul
Jepquote:
mooi vooruitzicht!quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Jep
dan eind augustus weer 1,5 week en dan is het
mooi maar ook vreemdquote:
Lekkâh!quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Jep
dan eind augustus weer 1,5 week en dan is het
troost je met de gedachte dat de kinderen van groep 8 toch al weg zouden zijn volgend jaar.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
mooi maar ook vreemd
vandaag was afscheid / uitzwaaien van groep 8 en volgend jaar ben ik er niet meer bij. Wat ik al eerder zei ik ga mijn werk niet missen maar de kinderen enorm
Ohquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:02 schreef CindieY het volgende:
Ik zou het gewoon uitspreken als CindyCindieY is een nickname die echt uit het breezertijdperk stamt, maar ik nog steeds gebruik
maar... maar... er komt dan weer een groep 8 .., ik heb ze wel allemaal binnen zien komenquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
troost je met de gedachte dat de kinderen van groep 8 toch al weg zouden zijn volgend jaar.
ja dat is zo..quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
maar... maar... er komt dan weer een groep 8 .., ik heb ze wel allemaal binnen zien komen
quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat is zo..![]()
missie opbeuren mislukt
daarin reken je genadeloos met hem af? zoals Theo Maassen?quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn directeur ga ik zeker niet missen, ik heb mijn afscheidsspeech al bijna klaar
Ik zal het netjes houdenquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarin reken je genadeloos met hem af? zoals Theo Maassen?
als je vroeger zoveel gedraaid hebt zul je het wel gemist hebben ?quote:
Het is wel weer leuk ja. Maarja je gaat gewoon andere dingen doen in je vrije tijdquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
als je vroeger zoveel gedraaid hebt zul je het wel gemist hebben ?
Ik ben ook jaren weggeweest en dan opeens weet je het weer, Fok!quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Het is wel weer leuk ja. Maarja je gaat gewoon andere dingen doen in je vrije tijd
quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:13 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Straks nog het kinderen voor kinderen liedje
Ik ben net een maandje terug na een break van 4 jaarquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook jaren weggeweest en dan opeens weet je het weer, Fok!
quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben net een maandje terug na een break van 4 jaarHet verbaasde me dat FOK! nog bestond
quote:
Voor mij ook nietquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:21 schreef CindieY het volgende:
Voor mij geen herinneringen bij het Tietenlied hoor
Kan me voorstellen dat een meisje kijkt naar hoe haar borsten groeienquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:21 schreef CindieY het volgende:
Voor mij geen herinneringen bij het Tietenlied hoor
Ik zou een opmerking kunnen makenquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:21 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat een meisje kijkt naar hoe haar borsten groeien
Heb je outpost ooit als DJ gehoord ?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Hij zit ook op FOK!Maar hij logt bijna nooit in
Dan moet hij hier maar eens komenquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Hij zit ook op FOK!Maar hij logt bijna nooit in
Tja... die had wel eens moeite om uit zijn woorden te komenquote:
quote:
oh vandaar.... geregistreerd op: woensdag 5 juli 2017 @ 23:27quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:37 schreef ObNoctis het volgende:
Ik kon het wachtwoord van mijn oude account niet vinden. Rip. Maar lekker bezig hoor Paul. Hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |