Filmpjes in kwestie staan nog op Discord.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:35 schreef Stompzinnig het volgende:
Klaassen, ben jij op een andere manier anoniem te bereiken?
Alleen als Braddie er eventueel om zou kunnen lachen en de nieuwe moderator gaat van elke post bepalen of Braddie er eventueel wel of niet om zou kunnen lachen.quote:
Link naar haar kanaal plsquote:Op maandag 10 juli 2017 19:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Praadje gooit net zoals hem ook alles op internet.
Kerplunk is Braddie!quote:Op maandag 10 juli 2017 19:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alleen als Braddie er eventueel om zou kunnen lachen en de nieuwe moderator gaat van elke post bepalen of Braddie er eventueel wel of niet om zou kunnen lachen.
Feilloos systeem.
Wellicht is Brad toch een bastaardzoon van Praadje.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:35 schreef Chai het volgende:
hoe weet Braddie zoveel persoonlijke shit van Praadje
niemand verplicht hier te zijnquote:Op maandag 10 juli 2017 19:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alleen als Braddie er eventueel om zou kunnen lachen en de nieuwe moderator gaat van elke post bepalen of Braddie er eventueel wel of niet om zou kunnen lachen.
Feilloos systeem.
Ik durf dit niet bij voorbaat uit te sluiten.quote:
Nee, net zoals niemand verplicht is om gezond te leven.quote:
Het was ook inderdaad niet fraai. En dan druk ik het nog heel zacht uit.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel. En ondanks dat ik eigenlijk alleen nog maar in WEB post lijkt het mij verstandig voor alle partijen, maar voornamelijk Braad zelf, dat dit topic gewoon gesloten wordt.
Ik heb niks meegekregen van vanmiddag maar als ik het allemaal zo lees wordt het wel een heel droevige situatie allemaal.
Gewoon in topics inderdaad. Vorige topic ook nog allemaal dingen over haar man, kinderen, pleegkinderen, al werd dat door een mod snel verwijderd met de melding dat het beter in PM/DM konquote:
Goede eerste post dit.quote:
Ja, zag vanmiddag kortstondig nogal bizarre details voorbijkomenquote:Op maandag 10 juli 2017 19:48 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Gewoon in topics inderdaad. Vorige topic ook nog allemaal dingen over haar man, kinderen, pleegkinderen, al werd dat door een mod snel verwijderd met de melding dat het beter in PM/DM kon
Istochgewoongezelligzegjezus.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Het was ook inderdaad niet fraai. En dan druk ik het nog heel zacht uit.
Wat mij betreft heeft het allemaal wel een dieptepunt bereikt. Of het open mag blijven is niet aan mij.
Nog even wachten.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:49 schreef 164836 het volgende:
Braddie, we weten dat je leest, kom eens online
Braddie heeft een ban en zit nu dus waarschijnlijk lekker met zijn twaalufkommaviercentimeter paarspuntige lans te spelen tot hij weer mag Fok!'en.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:49 schreef 164836 het volgende:
Braddie, we weten dat je leest, kom eens online
welk gifje?quote:Op maandag 10 juli 2017 15:19 schreef chroestjov het volgende:
Dus dat gifje mag niet o.i.d.? De vorige keer werd het verwijderd in dat subforum over gehaktballen en nu meteen weer hier.
Het is zelfs gemaakt door een moderator.
quote:Op maandag 10 juli 2017 15:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Steppen door het magazijn op de pompwagen
Ga janken manquote:Op maandag 10 juli 2017 19:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Feilloos systeem.
is ook wel erg moeilijk te bevatten.quote:
Zou kunnen. Hij gaf vanmiddag al aan dat ie weinig lol uit dit apparaat haalde, hij mist z'n Tyrosquote:Op maandag 10 juli 2017 20:31 schreef Stompzinnig het volgende:
BRADS GEDONEERDE KEYBOARD OP MARKTPLAATS EN VERKOOPPAGINA OP FACEBOOK GESPOT!
nooitquote:Op maandag 10 juli 2017 20:31 schreef Stompzinnig het volgende:
Het zou mij niets verbazen als dit nieuws niet fake blijkt te zijn.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:31 schreef Stompzinnig het volgende:
Jij hebt al eerder laten blijken onbetrouwbaar te zijn.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:31 schreef Stompzinnig het volgende:
Mot toch wa zonder gifjes.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:38 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jij hebt al eerder laten blijken onbetrouwbaar te zijn.
Dat was inderdaad één van de dingen die deze reeks de moeite waard maakten.quote:
Ik had gedacht dat dit de kijkcijfers niet zou bevorderen maar hij heeft toch al 30 kijkers.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:41 schreef nostra het volgende:
Geen livestreams meer op YT. YT is alleen nog maar voor vlogs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |