Daar staat hetzelfde volgens mij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Of "omdat LK het op forum.fok.nl zegt".
Huh?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vast. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik mij altijd verre gehouden heb van de civiele overheid en geen enkel idee heb hoe het intern georganiseerd is.
Met die wappies prima, ze lijken vooralsnog in aantal toe te nemen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
Je vraagt je soms echt af of het nog goed gaat komen met al die wappies op het Internet.
Kansloos helaas.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
Je vraagt je soms echt af of het nog goed gaat komen met al die wappies op het Internet.
Huh wat? Ik heb 10 jaar in het leger gezeten, dan werk je dus ook voor de overheid maar de interne structuur is wel wat andersquote:
Wat betekent 'civiele overheid'?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb 10 jaar in het leger gezeten, dan werk je dus ook voor de overheid maar de interne structuur is wel wat anders
Die delen van de overheid die nog nooit een stormloopbaan van dichtbij hebben gezien.quote:
Niet echtquote:
Dat is 't vooral idd. En die 'direct omgeving' was vaak beperkt tot mensen als de plaatselijke pizzabezorger.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het relatieve aantal wappies blijft gewoon stabiel, alleen konden ze vroeger enkel hun directe omgeving vervelen, nu de hele wereld via youtube en facebook.
Tja...ik weet niet hoe ik het dan moet uitleggen. Iemand die bij OCW werkt heeft een hele andere structuur met andere lagen dan iemand die beroepsmilitair is. Of iemand die voor het waterschap werkt.quote:
Hier op Fok zenden ze enkel naar elkaar.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
Het ergste zijn wappies met zendingsdrang
Lijkt goed te werkenquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier op Fok zenden ze enkel naar elkaar.
Het is een zogenaamde 'contradictio in terminis". De overheid kan nooit civiel zijn. Per definitie niet. Ook als je als militair het onderscheid maakt tussen civilisten / burgers (niet militairen) en militairen. Beide dienen namelijk dezelfde overheid. Het begrip civiele overheid is dan ook vrij opmerkelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...ik weet niet hoe ik het dan moet uitleggen. Iemand die bij OCW werkt heeft een hele andere structuur met andere lagen dan iemand die beroepsmilitair is. Of iemand die voor het waterschap werkt.
Opmerkelijk maar in die hoek niet ongebruikelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is een zogenaamde 'contradictio in terminis". De overheid kan nooit civiel zijn. Per definitie niet. Ook als je als militair het onderscheid maakt tussen civilisten / burgers (niet militairen) en militairen. Beide dienen namelijk dezelfde overheid. Het begrip civiele overheid is dan ook vrij opmerkelijk.
Gewoon weer een anglicisme, niet zo opmerkelijk allemaal. https://en.wikipedia.org/wiki/Civil_authorityquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is een zogenaamde 'contradictio in terminis". De overheid kan nooit civiel zijn. Per definitie niet. Ook als je als militair het onderscheid maakt tussen civilisten / burgers (niet militairen) en militairen. Beide dienen namelijk dezelfde overheid. Het begrip civiele overheid is dan ook vrij opmerkelijk.
Ja, wat jij wilt, ik spreek simpelweg uit mijn ervaring. Als wij ondersteuning verleenden bij overstromingen werd het omschreven als steun verlenen aan civiele hulpdiensten bijvoorbeeld. Ik zie dat niet als tegenstrijdig maar goed.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |