Niet echt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:22 schreef Joezi het volgende:
Zijn ze daar blind je ziet toch dat hij een duw geeft met zijn elleboog #TourDuJour
As is verbrande turf. Om maar even een dooddoener te hanteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Johnny niet in de prikkels was gevallen had hij de bergprijs gewonnen die Tour
markeer mijn woorden
Inderdaad, die moet ook uit koers.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind eigenlijk het lelijkste dat De Deeg vol over zijn hoofd rijdt
De Deeg had ook nog bloed aan zijn eerder gekwetste vingerquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ie dankbaar voor zijn. Kan alleen maar beter worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ouiquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling (speciaal voor onlo): Demare dient ook gediskwalificeerd te worden
Eens, Kristoff verdient de etappezegequote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling (speciaal voor onlo): Demare dient ook gediskwalificeerd te worden
vekensiesquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:34 schreef Joezi het volgende:
Wat is Sunwep voor bedrijf eigenlijk? Laminaat ofzo?
Die verzorgen de Lotto.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:34 schreef Joezi het volgende:
ZONvakanties.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:34 schreef Joezi het volgende:
Ken je Harry van Sunweb niet meer?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:34 schreef Joezi het volgende:
Zonneschermen (web tegen zon)quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:34 schreef Joezi het volgende:
Lotto zou dat prima kunnenquote:
Zometeen ook bij de NOSquote:
Ze dachten natuurlijk dat Dumoulin mee zou doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:38 schreef marcodej het volgende:
Jammer voor Jos dat ze een schijtheuvel in de laatste TT hebben gelegd.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze dachten natuurlijk dat Dumoulin mee zou doen.
Lekker wijf achter Johnny ookquote:
In de bergen zullen de Priem en de Gees wel aanvallenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is not dun bij de Nederlandse Lotto. Alle ballen op Dielan en Sjors.
Toch wel een prima aanvalsploegje zo met Gees, Priem en Sjors.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de bergen zullen de Priem en de Gees wel aanvallen
Zal een waardige toevoeging zijn aan elke discussietafel rond wielrennenquote:
Misschien leuk om eens een FOK! tour te organiserenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Wij wielrenners zijn de koningen van de weg.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal een waardige toevoeging zijn aan elke discussietafel rond wielrennen
Deed het als co-commentator ook al aardig.
Volgens een user hier heeft Clement een nog vervelender stemgeluid dan Dirk Bellemakers.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal een waardige toevoeging zijn aan elke discussietafel rond wielrennen
Deed het als co-commentator ook al aardig.
Klopt. Zul je zien dat ze straks nooit meezitten en met het bullshit excuus komen dat het zo moeilijk is om mee te zittenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel een prima aanvalsploegje zo met Gees, Priem en Sjors.
Ja, komt namelijk uit Emmerich.quote:
Heet ie toevallig wimderon?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens een user hier heeft Clement een nog vervelender stemgeluid dan Dirk Bellemakers.
Straatfeest dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, komt namelijk uit Emmerich.
Noem man en paard.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens een user hier heeft Clement een nog vervelender stemgeluid dan Dirk Bellemakers.
Valt met technologie wel aan te sleutelen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was een Limburger.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef franklop het volgende:
Een Fransman die Nederlands praat zonder accent
Was bij de Vuelta ook al.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:48 schreef Aguero het volgende:
Gesink is echt opvallend relaxed dit jaar, goed om te zien.
De buitenechtelijke zoon van AAD300.quote:
smaakquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:52 schreef Joezi het volgende:
Wat vinden jullie het opmerkelijkste verschil tussen mayo en frietsaus?
Dat is ook zo, maar in zo'n programma is dat niet zo erg. Als hij op 83 kilometer van de streep gaat schreeuwen dat Porte wat naar voren schuift in het wiel van Danilo Wyss is dat wel storend.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:32 schreef Aguero het volgende:
Guillaume heeft gewoon naar Quintana gekeken vorig jaar.
Mayo won op Alpe d'Huez. Frietsaus niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:52 schreef Joezi het volgende:
Wat vinden jullie het opmerkelijkste verschil tussen mayo en frietsaus?
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mayo won op Alpe d'Huez. Frietsaus niet.
Ibanquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mayo won op Alpe d'Huez. Frietsaus niet.
Het grote verschil tussen mayonaise en frietsaus vind ik dat je bij mayonaise precies weet wat je krijgt. Bij frietsaus moet je gissen naar de ingrediënten. In principe kan iedere saus zich een frietsaus noemen. Frietsaus is daarnaast vaak een stuk zoeter door suikers!quote:
Zal hij wat meer in getraind moeten worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar in zo'n programma is dat niet zo erg. Als hij op 83 kilometer van de streep gaat schreeuwen dat Porte wat naar voren schuift in het wiel van Danilo Wyss is dat wel storend.
En hij heeft samen met zijn vriendin een instagram account voor hun hont. Misschien kan Johnny de Mol daar een keer langs gaan.quote:
Je rekeningnummer niet mee kunnen nemen als je van bank wisseltquote:
Best een rare naam dus eigenlijk Iban Mayo.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je rekeningnummer niet mee kunnen nemen als je van bank wisselt
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je rekeningnummer niet mee kunnen nemen als je van bank wisselt
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Best een rare naam dus eigenlijk Iban Mayo.
Maar Bankcode Frietsaus bekt niet zo.
Johnny mag wel ondertiteld worden.quote:
Ik heb altijd het idee dan jurymensen niet 100% zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:00 schreef marcodej het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)_verslagen/1.3016863
Wat een aanfluiting deze man.
Op zo'n schoonzoon hoop je als moeder zijnde.quote:
Niks mis mee inderdaad.quote:
debielquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat een deb is manHet is wel een Amsterdammer dus misschien ben ik bevooroordeeld.
Dat boeit mij dan weer niet.quote:
Jij was toch altijd fan met meerrr voor mannenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat een deb is manHet is wel een Amsterdammer dus misschien ben ik bevooroordeeld.
N.a.v. dit:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom nou. Aardige jongen, ik zie wel achterlijkere sporters.
Ah okquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
N.a.v. dit:
http://www.wielerflits.nl(...)echte-verliezer.html
Wat een eindbaas is datquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik hoop toch zo dat dit de vader van Dylan is he
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:07 schreef Karina het volgende:
Nog een fiets classic.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:07 schreef Karina het volgende:
Boogiequote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael vs Thomas, place your bets.
#100%TeamBoogiequote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael vs Thomas, place your bets.
Nou wat een nare kerel.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Thomas is gewoon een vervelend mannetje.. ondanks dat best van ze boek genoten
Onschuldig voor een lekker rukje of het uitnodigen van hoeren?quote:
Michael is een keurige jongen, hij speelt elke avond scrabble met zijn broer.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Onschuldig voor een lekker rukje of het uitnodigen van hoeren?
Ja, je moet wat als je met elkaar verbonden bent door een infuusje.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael is een keurige jongen, hij speelt elke avond scrabble met zijn broer.
quote:
Ik pak m'n handdoekje er vast bij!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat in zijn volgende boek de omerta doorbreken.
Onterecht dat die keer op keer ontbreekt in de Top2000. Als de pokemon themesong er niet in had gezeten had ik die lijst niet meer serieus genomen.quote:
De waarheid over Rini Boogerd.quote:
Bloedtransfusie met 5x letterwaardequote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael is een keurige jongen, hij speelt elke avond scrabble met zijn broer.
1.15 wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:16 schreef Remzz het volgende:
Toch zijn de kijkcijfers te laag tov het programma. Dit kijkt best prima weg, wat ik al eerder zei ze hadden dit gewoon een uurtje moeten doen.
40-45 minutenquote:
Anderhalf uur is te lang maar vanwege de reclame's is een uur ook weer te kort.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:16 schreef Remzz het volgende:
Toch zijn de kijkcijfers te laag tov het programma. Dit kijkt best prima weg, wat ik al eerder zei ze hadden dit gewoon een uurtje moeten doen.
Veel meer prime time dan 8 uur kun je het niet krijgen. Geen concurrentie van De Avondetappe en andere programma's. Het is echt een raadsel waarom het niet scoort, misschien toch iets te weinig plat vermaak en schijtlol...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:16 schreef Remzz het volgende:
Gohquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:19 schreef marcodej het volgende:
Cav ondergaat nog scans. Kan zijn arm niet bewegen. Team gaat er van uit dat er toch iets gebroken is.
Ben van Beurten wordt gemist.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veel meer prime time dan 8 uur kun je het niet krijgen. Geen concurrentie van De Avondetappe en andere programma's. Het is echt een raadsel waarom het niet scoort, misschien toch iets te weinig plat vermaak en schijtlol...
en de 3 reclameblokkenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veel meer prime time dan 8 uur kun je het niet krijgen. Geen concurrentie van De Avondetappe en andere programma's. Het is echt een raadsel waarom het niet scoort, misschien toch iets te weinig plat vermaak en schijtlol...
Het Journaal schijnt meestal wel aardig te scorenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat itempje met die hometrainer mis ik eigenlijk ook wel wat
En de rondemiss. En de itempjes van Diekstra.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat itempje met die hometrainer mis ik eigenlijk ook wel wat
Prima showtje.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Avondetappe bestaat niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:21 schreef Slobeend het volgende:
Bij de Avondetappe is het een ladiesnight.
Inderdaad misschien wel te weinig plat vermaak voor het grote publiek dat 1x per jaar naar wielrennen kijkt, al heb ik liever het huidige format. Stuur dan wel Erik Dijkstra naar Frankrijk in plaats van Filemon en Hartman. En af en toe Jakobs en Plankaert als gast.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
niemand kan RTL 7 vinden op de ABquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vaginaweek met de rondemissen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:22 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk voor het eerst dit seizoen, echt geen rondemiss? Zeker de schuld van die teringwijven van Koffietijd?
Ik ben ook vies madquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:23 schreef tralalala het volgende:
Genot, iedereen mad omdat hun kontmaatje eruit is gestuurd.
Als Mathieu straks een dozijn monumenten heeft gewonnen zijn we dat allemaal weer vergeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, van den Poel en ik werden toen een beetje op hun nummer gezet.
Allemaal een act.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:26 schreef Karina het volgende:
Lol gewoon doorlopen en beginnen
Damn Maxim steelt het showtje van Dries.
Komen terug als hij zijn laatste noot gezongen heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat ze Dries afkappen.
twitter:NOSwielrennen twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:28:16Nu in de Avondetappe: Leontien van Moorsel, Marijn de Vries en Thijs Zonneveld. Te zien op NPO 1 en… https://t.co/ojBcvIOYYT reageer retweet
Dat is wel een heel vervelende tafel zegquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:29 schreef Evertjan het volgende:
twitter:NOSwielrennen twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:28:16Nu in de Avondetappe: Leontien van Moorsel, Marijn de Vries en Thijs Zonneveld. Te zien op NPO 1 en… https://t.co/ojBcvIOYYT reageer retweet
Wat een mensonterende tafelquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:29 schreef Evertjan het volgende:
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:29 schreef Evertjan het volgende:
Alleen maar wijven inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:29 schreef Evertjan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |