Ik kijk er altijd op maar weet met mijn Traject Vrij vaak nog niet zeker of ik nou in/uitgecheckt ben...quote:Op maandag 10 juli 2017 14:31 schreef MTL het volgende:
Dus je kijkt nooit naar het schermpje? Tja, dan houdt het snel op inderdaad
Die dingen hebben ook vaak moeite met het herkennen van mijn chipkaart (met andere pasjes in de buurt), met de gewone kaartlezers heb ik nooit problemen.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:35 schreef James1988 het volgende:
De combilezers (QR-ticket + chipkaart) zijn voor mijn gevoel wel trager dan de lezers die alleen maar een chipkaart aankunnen.
quote:South Devon Railway (SDR), which runs the steam train, said it is taking the investigation "extremely seriously".
dat zien we graag!quote:Op maandag 10 juli 2017 17:50 schreef MTL het volgende:
Hé Salatrel, ze zijn in orde hoor, je mag komen
[ link | afbeelding ]
twitter:dennistd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 23:20:21 @ProRail @Arriva_NL @gemeenteswf Vanmiddag hard gevallen door deze losliggende tegels op station Stavoren. Hoop dat dit snel gefixt wordt. reageer retweet
twitter:ProRail twitterde op maandag 10-07-2017 om 08:19:19 @dennistd @Arriva_NL @gemeenteswf Wat ontzettend vervelend! Valt de schade mee? Kun je aangegeven waar dit precies is op het station? Dan laat ik dit zsm herstellen. ^GR reageer retweet
twitter:dennistd twitterde op maandag 10-07-2017 om 10:26:02 @ProRail @Arriva_NL @gemeenteswf Alleen een zere enkel, knie en arm gelukkig. Het is bij dit hek bij de helling van perron, achter de lantaarnpaal: https://t.co/enCi0lbyDL reageer retweet
Mijn adresgegevens doorgegeven en wat kijk eens wat er vanmiddag bezorgd is:twitter:ProRail twitterde op maandag 10-07-2017 om 11:00:56 @dennistd @Arriva_NL @gemeenteswf Ik heb het direct doorgegeven om dit te laten herstellen. Wil je nog je adresgegevens in een DM sturen? Dan stuur ik nog een aardigheidje ^GR reageer retweet
Als er voor me iemand met hetzelfde abonnement heeft ingecheckt, is vaak niet goed te zien of het nog de melding van de vorige reiziger betreft of mijn melding. Ik zou natuurlijk kunnen wachten tot die melding weg is, maar dat vindt de wachtende meute doorgaans niet zo fijn. Je zou gewoon, net als vroeger, als reiziger altijd en overal moeten kunnen controleren of je over een geldig reisproduct beschikt.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:31 schreef MTL het volgende:
Dus je kijkt nooit naar het schermpje? Tja, dan houdt het snel op inderdaad
De trein kwam eraan en daar keek ik naar tijdens het lopen, niet verwachtend dat er ineens een tegel zoveel lager zou liggen. Wel dus, daar stapte ik half in/op waardoor mijn enkel omklapte en ik viel...quote:Op maandag 10 juli 2017 18:21 schreef b2py het volgende:
Goed bezig maar hoe kan je daarover struikelen?
Dat zeg ik dus: als het inchecken niet goed gaat, krijg je daar direct een melding van. Zie je dus gewoon een incheck staan, dan is het inchecken correct verlopen.quote:Op maandag 10 juli 2017 18:05 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als er voor me iemand met hetzelfde abonnement heeft ingecheckt, is vaak niet goed te zien of het nog de melding van de vorige reiziger betreft of mijn melding. Ik zou natuurlijk kunnen wachten tot die melding weg is, maar dat vindt de wachtende meute doorgaans niet zo fijn. Je zou gewoon, net als vroeger, als reiziger altijd en overal moeten kunnen controleren of je over een geldig reisproduct beschikt.
Vol met rozen en distels. Ik zie het wel hoorquote:Op maandag 10 juli 2017 17:54 schreef dennistd het volgende:
Afgelopen zaterdag ben ik op station Stavoren gevallen door verzakte tegels. 's Avonds even een tweet verstuurd om ze erop te wijzen zodat het gefixt wordt en er dus niet nog iemand valt:twitter:dennistd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 23:20:21 @ProRail @Arriva_NL @gemeenteswf Vanmiddag hard gevallen door deze losliggende tegels op station Stavoren. Hoop dat dit snel gefixt wordt.[ afbeelding ] reageer retweettwitter:ProRail twitterde op maandag 10-07-2017 om 08:19:19 @dennistd @Arriva_NL @gemeenteswf Wat ontzettend vervelend! Valt de schade mee? Kun je aangegeven waar dit precies is op het station? Dan laat ik dit zsm herstellen. ^GR reageer retweettwitter:dennistd twitterde op maandag 10-07-2017 om 10:26:02 @ProRail @Arriva_NL @gemeenteswf Alleen een zere enkel, knie en arm gelukkig. Het is bij dit hek bij de helling van perron, achter de lantaarnpaal: https://t.co/enCi0lbyDL reageer retweetMijn adresgegevens doorgegeven en wat kijk eens wat er vanmiddag bezorgd is:twitter:ProRail twitterde op maandag 10-07-2017 om 11:00:56 @dennistd @Arriva_NL @gemeenteswf Ik heb het direct doorgegeven om dit te laten herstellen. Wil je nog je adresgegevens in een DM sturen? Dan stuur ik nog een aardigheidje ^GR reageer retweet
[ afbeelding ]
Toch netjes van ze [ afbeelding ]
Ik kan wel over minder struikelenquote:Op maandag 10 juli 2017 18:21 schreef b2py het volgende:
Goed bezig maar hoe kan je daarover struikelen?
Je doet nu alsof er maar twee situaties zijn: positieve respons en negatieve respons, maar vergeet de derde variant: geen respons. Als er dan voor je iemand met hetzelfde product is ingecheckt, is dus volkomen onduidelijk of jouw incheck wel of niet geslaagd is en de kakafonie aan piepjes op een druk station zorgt dan helaas ook niet voor duidelijkheid.quote:Op maandag 10 juli 2017 18:58 schreef MTL het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: als het inchecken niet goed gaat, krijg je daar direct een melding van. Zie je dus gewoon een incheck staan, dan is het inchecken correct verlopen.
Punt is dat je dus niet het verschil kunt opmerken tussen geen respons en respons van de voorganger. Dat je kaart dan stuk is, is ook niet noodzakelijkerwijs waar, sommige poortjes pakken de kaart gewoon moeilijker dan andere heb ik al vaker ondervonden. Dat van dat alarm lijkt me sterk, nooit gehoord als ik mensen zag tailgaten.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:27 schreef MTL het volgende:
Bij geen respons is je kaart stuk. En gaat ook het alarm af. Kan je direct even controleren bij de kaartautomaten binnen de poortjes of je ingecheckt bent
Zoals ik al eerder aangaf hoor ik in de spits echt niet bij welke reiziger en/of welk poortje welke piep hoort.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:39 schreef Maegrim het volgende:
Dr komen toch piepjes uit die dingen of ben ik nou gek
Aha. En nu?quote:Op maandag 10 juli 2017 19:57 schreef Kansenjongere het volgende:
En daar is weer die typische NS-houding als diverse reizigers aangeven een probleem met het systeem te ervaren: je moet je bek houden en je maar aan het systeem aanpassen, er is geen probleem.
Dat klopt want dat is zo. Dag trolletje!quote:Op maandag 10 juli 2017 19:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je doet nu alsof er maar twee situaties zijn
Oordopjesquote:Op maandag 10 juli 2017 19:39 schreef Maegrim het volgende:
Dr komen toch piepjes uit die dingen of ben ik nou gek
Daarmee ga je door voor de Darwin-awards.quote:
Dat zegt hij niet - hij zegt dat die respons niet te onderscheiden is op een druk station. Wat in mijn ervaring wel klopt. Gelukkig nog nooit tegen een poortje opgelopenquote:Op maandag 10 juli 2017 19:47 schreef MTL het volgende:
Ik probeer je dus uit te leggen dat er wel degelijk verschil in respons zit als jij niet of niet correct incheckt. Maar prima joh, dan niet. Omdat jij iets nog niet hebt gehoord bestaat het niet
Bijna dagelijkse treinreiziger hier die standaard met minimaal 1 oortje in loopt...quote:
Geloof me, als de alarmpiepjes afgaan omdat je niet bent ingecheckt, dat valt wel op. Zelfs op een groot station.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:09 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet - hij zegt dat die respons niet te onderscheiden is op een druk station. Wat in mijn ervaring wel klopt. Gelukkig nog nooit tegen een poortje opgelopen
Wil je dan ook geloven dat het niet dat ene gekke geval is? Ik heb dat toch echt regelmatig. Dat blijft verwarrend.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:13 schreef MTL het volgende:
[..]
Geloof me, als de alarmpiepjes afgaan omdat je niet bent ingecheckt, dat valt wel op. Zelfs op een groot station.
En voor het ene gekke geval dat je het echt niet zeker meer weet hoef je dus niet speciaal een medewerker op te zoeken die toevallig je kaart uit kan lezen, maar kan je direct na de poortjes het even bij de kaartautomaat bekijken.
quote:Op zondag 9 juli 2017 16:50 schreef b2py het volgende:
De wijzigingen vanaf september mbt PHS in de adviesaanvraag NS aan het Locov: http://locov.nl/actueel/p(...)aag-wijzigingen.aspx
Fixedquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:16 schreef b2py het volgende:
Arriva, Syntus Keolis, CXX en wat buitenlanders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |