ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Maar toch doe je moeilijk over Hoogeveen als IC station. Elke trein in Hoogeveen haalt het jaarlijkse aantal instapper van dat station.
Joh wat zal mij heel dat Hoogeveen aan m'n zak schimmelen man Het is gewoon één van die begrippen en verhalen in de spoorwereld. Waar er zo veel van zijn
Ik zat nog even te kijken naar de statistieken van de treinen over de HSL maar ik vind het toch wel bijzonder dat er zo ontzettend weinig dagen zijn dat er geen uitval is. Vertraging is tot daar aan toe maar op een dag zonder externe verstoringen moet uitval toch te voorkomen zijn dunkt me. (De laatste keer was 25 juni overigens, een zomerzondag).
Op dinsdag 4 juli 2017 20:22 schreef RokStarr het volgende: Vandaag maar eens op zoek gegaan naar de tijdelijke bushalte bij Hollands Spoor. Manmanman ze kunnen ook echt niks daar
htm
Dat mensen daar niet zo apeshit over gaan als over de ns...
Dat het treinverkeer uitvalt wil nog niet zeggen dat alle bussen en auto's ineens niet meer rijden
Een tijd terug was ik onderweg naar huis toen de trein in Tilburg tot stilstand kwam. "Aanrijding met een persoon bij Gilze-Rijen, geen treinen, kan wel een tijd duren."
Over vervangend vervoer was nog niets bekend (het gebeurde vlak voor de avondspits), dus ik ben toen in de eerste de beste bus naar "Breda" gestapt. Lijn 132 via Baarle-friggin'-Nassau
Hier heb je ook wel eens mensen die de trein missen en dan met de bus van Hengelo naar Almelo of andersom willen. Is met 45 minuten tegenover 10 minuten trein ook niet echt aan te raden.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
In mijn geval was het net zo snel als blijven wachten. Toen ik aankwam in Breda waren de eerste treinvervangende bussen ook net aangekomen. Dan zit ik toch liever in die lijn 132, zie ik tenminste nog eens wat van de provincie
De buschauffeur deed het ook leuk, die bus zat stampvol met omreizigers. Dus noemde ze alle dorpen op waar dat ding zou stoppen
Op woensdag 5 juli 2017 17:59 schreef James1988 het volgende: In mijn geval was het net zo snel als blijven wachten. Toen ik aankwam in Breda waren de eerste treinvervangende bussen ook net aangekomen.
Dan zit ik toch liever in die lijn 132, zie ik tenminste nog eens wat van de provincie
Op woensdag 5 juli 2017 17:59 schreef James1988 het volgende: In mijn geval was het net zo snel als blijven wachten. Toen ik aankwam in Breda waren de eerste treinvervangende bussen ook net aangekomen. Dan zit ik toch liever in die lijn 132, zie ik tenminste nog eens wat van de provincie
De buschauffeur deed het ook leuk, die bus zat stampvol met omreizigers. Dus noemde ze alle dorpen op waar dat ding zou stoppen
Ik had al bedacht dat, mocht ik op Belgisch grondgebied om ID worden gevraagd, ik een sprintje zou trekken naar NL om dan vrolijk m'n rijbewijs te laten zien aan de flikken
Hier heb je ook wel eens mensen die de trein missen en dan met de bus van Hengelo naar Almelo of andersom willen. Is met 45 minuten tegenover 10 minuten trein ook niet echt aan te raden.
Tot vorige dienstregeling kon je vanuit mijn dorp met lijn 73 rechtstreeks naar Groningen.
Maar eerst met de 73 naar Emmen is sneller. Dat wist ook niet iedereen
Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef Peterselieman het volgende: Kennen jullie de ombouw van de Hoekse Lijn die in september 2017 gereed had moeten zijn nog?
Hahahahhahiiiiiihoooooohhoohohoho, quelle surprise?
Overigens uitzendkracht, vandaag bij de NS ook eentje. Vlak voor Heiloo, dames en heren dit is station Alkmaar, rijden door naar Schagen, we hebben vertraging maar waar dat aan lag weet ik ook niet precies zegt de conducteur, bedankt voor het reizen met de NS, dit is het eindpunt van de trein, station Alkmaar.
Zonnesteek, uitzendkracht, grappenmaker, roept u maar!
Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef Peterselieman het volgende: Kennen jullie de ombouw van de Hoekse Lijn die in september 2017 gereed had moeten zijn nog?
Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef Peterselieman het volgende: Kennen jullie de ombouw van de Hoekse Lijn die in september 2017 gereed had moeten zijn nog?
Op woensdag 5 juli 2017 23:51 schreef b2py het volgende: Hi ha ho open raam boven vierkante wielen allemaal boze mens0n die gek worden van de herrie kusje kthxbye
Zeg maar tegen ze dat mensen die boos worden omdat het raam dicht is zijn nog gevaarlijker zijn