Ooooh video-apparatuurquote:Op maandag 3 juli 2017 16:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het probleem daarbij is dat je het direct goed moet gaan doen dus alle treinen uitrusten met videoapparatuur die dat soort ongein detecteren.
Het is gewoon massa dus kan je ook registreren met de meetapparatuur voor mensenquote:Op maandag 3 juli 2017 16:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het probleem daarbij is dat je het direct goed moet gaan doen dus alle treinen uitrusten met videoapparatuur die dat soort ongein detecteren.
Nee. Je weet namelijk niet hoe de massa verdeeld is. Je snapt niet hoe big data werkt, is niet erg, maar bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is gewoon massa dus kan je ook registreren met de meetapparatuur voor mensen
http://nieuws.ns.nl/volge(...)met-reisplanner-app/quote:Op maandag 3 juli 2017 19:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee. Je weet namelijk niet hoe de massa verdeeld is. Je snapt niet hoe big data werkt, is niet erg, maar bemoei je er dan ook niet mee.
Jaquote:Op maandag 3 juli 2017 19:59 schreef trainfreak het volgende:
Even een algemeen vraagje over de OV-chipkaart.
Over een paar weken gaan we een weekend naar Rotterdam (met de auto).
Is het mogelijk om door het station van Rotterdam CS te wandelen van het noorden naar het zuiden of moet je daarvoor langs poortjes?
Na wat zoekwerk op internet kan vind ik dat het volledige station is afgesloten met poortjes, en je maar via de fietstunnel naar de andere kant moet. Is dit nog steeds zo?
en zal ook altijd zo blijven. De "fietstunnel" heeft overigens ook gewoon een trottoirquote:Op maandag 3 juli 2017 19:59 schreef trainfreak het volgende:
Even een algemeen vraagje over de OV-chipkaart.
Over een paar weken gaan we een weekend naar Rotterdam (met de auto).
Is het mogelijk om door het station van Rotterdam CS te wandelen van het noorden naar het zuiden of moet je daarvoor langs poortjes?
Na wat zoekwerk op internet kan vind ik dat het volledige station is afgesloten met poortjes, en je maar via de fietstunnel naar de andere kant moet. Is dit nog steeds zo?
Die verfransing van onsche prachtigste Nederlandsche Taal moet echt ener halt worden toegeroepenquote:
Eens, Randstadrail komt sinds gisteren minder vaak en rijdt met minder lange treintjes maar is übervoll. Alsof iedereen opeens vakantie heeft. RETquote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en hij is veel te kort. Eoa luchtfietser heeft zeker weer bedacht dat het vakantieperiode is. Gênant hoe weinig er met al die inmiddels verzamelde reisgegevens gedaan wordt
Ik had ICM9. Was ruim zat.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en hij is veel te kort. Eoa luchtfietser heeft zeker weer bedacht dat het vakantieperiode is. Gênant hoe weinig er met al die inmiddels verzamelde reisgegevens gedaan wordt
que?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 02:08 schreef MTL het volgende:
[..]
Die verfransing van onsche prachtigste Nederlandsche Taal moet echt ener halt worden toegeroepen
Schandalig dat u hieraan mee doet, waarde collega!
Ja, het gaat wel de goede kant op..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:24 schreef b2py het volgende:
Wauw, NS publiceert nu uit zichzelf de in- en uitstappers per station voor 2015-2016: http://nieuws.ns.nl/welke-stations-groeien-het-snelst/
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:24 schreef b2py het volgende:
Wauw, NS publiceert nu uit zichzelf de in- en uitstappers per station voor 2015-2016: http://nieuws.ns.nl/welke-stations-groeien-het-snelst/
.quote:Op stations waar ook andere treinvervoerders actief zijn (gedeelde stations), zijn alleen de in‐ en uitstappers van NS‐treinen weergegeven
Vraag me af waar de revelatie van de Kennemerlijn in zitquote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel de goede kant op..
Hopelijk geen succes, straks gaan hele horde kudde mensen zich ook nog over het hele perron verplaatsen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:05 schreef dennistd het volgende:
NS gaat in het vervolg op basis van het gewicht van de bakken bepalen waar nog ruimte is voor self-loading cargo: https://tweakers.net/nieu(...)itplaatsen-zijn.html
voor de zekerheid blijf ik nog een paar dagen extra thuisquote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:33 schreef MTL het volgende:
Beter dan geen trein, toch?
Overigens blij dat ik vandaag vrij ben, zo te lezen
Kunnen die rijtijden op de Zeeuwse Lijn eindelijk gehaald wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:32 schreef iBugged het volgende:
Die hele Randstadstoring brengt het treinverkeer zo in dr war dat ze een SLT4 laten rijden als IntercitySprinter laten rijden tussen Rotterdam en Vlissingen
heb je maandagavond toevallig icd want dan moet ik naar Schipholquote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:04 schreef MTL het volgende:
Hahaha, een mooie reis in ieder geval gewenst!
Jep, als de dienst niet wordt weggedraaid of aangepast mag ik maandagavond tussen Rotterdam en Amsterdam pendelenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je maandagavond toevallig icd want dan moet ik naar Schiphol
Die zit nu weer op het niveau van 2013, al is de verdeling over de stations wel veranderd:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Vraag me af waar de revelatie van de Kennemerlijn in zit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2016 2015 2014 2013 Bloemendaal 1343 1192 1258 1385 Santpoort Noord 936 797 822 864 Santpoort Zuid 891 803 799 866 Driehuis 1153 903 974 974 Beverwijk 5782 5572 5823 6237 Heemskerk 2519 2135 2254 2267 Totalen 12624 11402 11930 12593 |
ze zijn toch bezig om onder de vlag van HSL Duitsland de Nederlandse tak opnieuw op te zetten?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:53 schreef dennistd het volgende:
Uitstel van Betaling voor HSL: http://www.transport-onli(...)oor-hsl-logistik-bv/
Ik dacht dat het om iets belangrijks ging, de hogesnelheidslijnquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:53 schreef dennistd het volgende:
Uitstel van Betaling voor HSL: http://www.transport-onli(...)oor-hsl-logistik-bv/
Interessant, de bediening heeft dus beperkte (?) invloed op de tellingen. Of heeft de sluiting van de Velsertunnel voor daadwerkelijk hogere reizigersaantallen gezorgd en zal het nu weer stabiliseren naar iets lager? Of had een betere bediening een nog grotere groei tot gevolg gehad? Zoveel vragen zo weinig antwoorden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die zit nu weer op het niveau van 2013, al is de verdeling over de stations wel veranderd:
[ code verwijderd ]
Dat is per dag he. In Engeland zijn er stations waar ze een tiende van die cijfers in een heel jaar nog niet halenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die zit nu weer op het niveau van 2013, al is de verdeling over de stations wel veranderd:
[ code verwijderd ]
Een tiende maar?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is per dag he. In Engeland zijn er stations waar ze een tiende van die cijfers in een heel jaar nog niet halen
In Nederland zit Leeuwarden Achter de Hoven daar maar net bovenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is per dag he. In Engeland zijn er stations waar ze een tiende van die cijfers in een heel jaar nog niet halen
Maar toch doe je moeilijk over Hoogeveen als IC station. Elke trein in Hoogeveen haalt het jaarlijkse aantal instapper van dat station.quote:
Daar wordt al een paar jaar niet meer gestopt nadat ProRail hekken geplaatst had en iemand vergat het hek te openen om de passagiers eruit te laten...quote:
bovendien moet je tegenwoordig echt wel weten waar het perron precies ligt anders zie je het over het hoofd zo hoog staat het onkruid inmiddelsquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar wordt al een paar jaar niet meer gestopt nadat ProRail hekken geplaatst had en iemand vergat het hek te openen om de passagiers eruit te laten...
Heerenveen ijsstadion dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:33 schreef dennistd het volgende:
Het rustigste station is Eijsden met 161 per dag. Voor NS zelf is het Soest met 201 per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |