Ja, het concept "huisregels" is blijkbaar te moeilijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd wel wonderlijk besluit gevonden, de wettelijke ruimte van de vrijheid van meningsuiting ook laten gelden voor je website. Daarmee krijg je dus een opeenhoping van de grootste bullshit denkbaar.
Punt is idd dat dat wettelijke kader voor iedere website geldt, dan zou je hier dus in feite hetzelfde kunnen posten als op Stormfront, en de vraag is maar of je dat wilt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd wel wonderlijk besluit gevonden, de wettelijke ruimte van de vrijheid van meningsuiting ook laten gelden voor je website. Daarmee krijg je dus een opeenhoping van de grootste bullshit denkbaar.
Obscure blogjesquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, het concept "huisregels" is blijkbaar te moeilijk.
Je ziet het altijd een beetje aan de vorm van het voorhoofd enzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:09 schreef Kaas- het volgende:
Boosmensen vormen nou eenmaal een lagere levensvorm, dat mag best gezegd worden. Een bioloog zou deze levensvormen eens aandachtig moeten onderzoeken. Wat is het precies dat hen tot verliezers maakt in het leven?
Hun positie waarschijnlijk, en niet zien hoe ze er uit kunnen komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:09 schreef Kaas- het volgende:
Boosmensen vormen nou eenmaal een lagere levensvorm, dat mag best gezegd worden. Een bioloog zou deze levensvormen eens aandachtig moeten onderzoeken. Wat is het precies dat hen tot verliezers maakt in het leven?
Ik zie het altijd al direct aan de ogen. Domme mensen hebben een soort waas voor de ogen, waardoor zij het leven niet helder zien. Informatie die binnenkomt kan niet verwerkt worden en dan worden ze heel erg boos.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je ziet het altijd een beetje aan de vorm van het voorhoofd enzo.
Jij bent ook wel eens boos, Kaas-. Als er weer een lading hommels over de kling wordt gejaagd in Oenkieboenkiestan bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:09 schreef Kaas- het volgende:
Als je hun redeneringen aanhoudt, zou je het moeten kunnen terugzien in schedelgrootte.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:09 schreef Kaas- het volgende:
Je weet dat PVV-stemmers niet worden geduld in het onderwijs?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:12 schreef Friek_ het volgende:
Islam
Terrorisme
Fundamentalisten
Tegen de muur met dat soort lui!
Maar zelfs wanneer ik boos ben, ben ik niet boos.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij bent ook wel eens boos, Kaas-. Als er weer een lading hommels over de kling wordt gejaagd in Oenkieboenkiestan bijvoorbeeld.
Ach, Friek is weer zijn uiterste best aan het doen zichzelf te trollen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat PVV-stemmers niet worden geduld in het onderwijs?
Wellicht is boos niet het juiste woord. Verbolgen of ontgoocheld wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar zelfs wanneer ik boos ben, ben ik niet boos.
In het onderwijs werken dan ook enkel linkse policors. Gutmenschem, die niets anders doen dan onder kinderen brainwashen. Een vak als 'maatschappijleer' komt neer op een snelcursus PvdA stemmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat PVV-stemmers niet worden geduld in het onderwijs?
Een infiltrant om de cultureel-marxistische agenda in het onderwijs te dwarsbomen. Die "studiedagen" zijn gewoon heropvoedingskampen voor leraren, georganiseerd door D66!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ach, Friek is weer zijn uiterste best aan het doen zichzelf te trollen.
Meh, ik moet soms wel giechelen als hij onverwachts uit de hoek komt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:18 schreef Kaas- het volgende:
'Een Friekje plegen' - ook wel, trollen op een manier die nooit 1 persoon aan het lachen heeft gebracht
Begrijpelijk. Rechtse mensen komen hun nest niet uit voor zo'n lullig salaris.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het onderwijs werken dan ook enkel linkse policors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |