Nee klopt, maar ik wilde een vrouwelijk (ex-)Kamerlid als plaatje.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2017 14:50 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ga dit even hier neergooien zonder commentaar:
People are dropping $25,000 to get anal Botox
http://nypost.com/2017/06(...)0-to-get-anal-botox/
quote:Best of all, the procedure has also rejuvenated his love life. “I had sex with my husband, and it’s like, ‘Wow – I’m 20 years younger!’” he said. “This is not a stretched-out ass. It’s back to how it was when he met me 13 years ago.”
Het erge is dat ik mij nu al even afvraag of ze de boel nu weer strakker hebben gemaakt of juist losser.quote:
Tja, Linus, daar studeer je nou filosofie voor, he? Wij vragen ons dat totaal niet afquote:Op maandag 3 juli 2017 14:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het erge is dat ik mij nu al even afvraag of ze de boel nu weer strakker hebben gemaakt of juist losser.
Dit is geen filosofische vraag Tijger. Dit is begrijpend lezen.... en ik kan dat niet. Mijn juf van groep 7 wist dat al.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Linus, daar studeer je nou filosofie voor, he? Wij vragen ons dat totaal niet af
Het was dan ook een grap, he, Linusquote:Op maandag 3 juli 2017 14:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit is geen filosofische vraag Tijger. Dit is begrijpend lezen.... en ik kan dat niet. Mijn juf van groep 7 wist dat al.
Voor een musicalster moet het sowieso strak zijn lijkt me.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:58 schreef Ryon het volgende:
Kaas- kan daar wel even wat duiding bij geven.
"Dagboek van een ambtenaar"?quote:Op maandag 3 juli 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Binnenkort allemaal te lezen in de Kaas- nieuwsbrief.
Nou ja, zie het zo, van botox zwellen je lippen op en trekt je voorhoofd strak...extrapoleer dat naar andere regio'squote:Op maandag 3 juli 2017 15:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet... maar ik snap echt niet hoe ik dit moet lezen. Hopelijk overleef ik dit drama.
Maar het verslapt toch ook spieren?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, zie het zo, van botox zwellen je lippen op en trekt je voorhoofd strak...extrapoleer dat naar andere regio's
Het wordt dan weer even tijd dat we deze column van Cuperus aandacht geven. Gewoon om ze weer even met beide beentjes op de grond te zetten.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:03 schreef Ryon het volgende:
Ciriclejerk op Facebook:
Alexander Pechtold prijst Wouter Koolmees de hemel in n.a.v een profiel in de Volkskrant. En de partij kwijlt het halve internet onder.
Hier kwam vanochtend ook al wat kwijl terecht.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:03 schreef Ryon het volgende:
Ciriclejerk op Facebook:
Alexander Pechtold prijst Wouter Koolmees de hemel in n.a.v een profiel in de Volkskrant. En de partij kwijlt het halve internet onder.
PvdA sloopt even D66 op hun nieuw gevonden kroonjuweel. Wat afgedaan wordt als een minderheidspositie die de meeste Nederlanders te ver gaat. Nice.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het wordt dan weer even tijd dat we deze column van Cuperus aandacht geven.
Linus, ik heb geen idee, de gedachte alleen al om moedwillig botulisme te laten injecteren is voor mij al te veel informatiequote:Op maandag 3 juli 2017 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar het verslapt toch ook spieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |