quote:
Noemen ze dat niet 'passief-agressief communiceren'? Iets heel lief als wens brengen wat eigenlijk gewoon een keiharde eis is?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:19 schreef Tijger_m het volgende: [..] Precies
Het was meer over welk type auto, mijn vrouw vergeet nog wel eens om haar redenering volledig uit te drukken en zegt weleens "Liever heb ik x" terwijl ze eigenlijk bedoeld "Y gaat gewoon helemaal niet gebeuren"
Dus ja, als ik dan zeg "goh, die V90 is toch wel heel erg mooi" terwijl zij al besloten heeft dat ze nooit in een dergelijke lage auto wil rijden maar hoog wil zitten maar dat niet naar mij toe communiceert...dan vliegen er ineens vonken.
Liefde maakt blind, kan jij dat gezegde niet?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Waarom geef je zo'n mens dan ook een huissleutel? Ze wacht maar lekker.
Ik denk dat heel veel relationele conflicten komen door de foute aanname dat de ander wel weet wat je wel of niet wilt.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet 'passief-agressief communiceren'? Iets heel lief als wens brengen wat eigenlijk gewoon een keiharde eis is?
Hmm oké, je hebt gelijk John.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, kan jij dat gezegde niet?
Neuh, dit was gewoon meer onvoldoende communiceren, zij dacht dat ik iets wilde wat zij niet wilde terwijl ik helemaal geen serieuze voorkeur had, ik vond en vind het gewoon een hele mooie auto. Ik wilde de Mercedes CLS Shooting Breakquote:Op maandag 3 juli 2017 11:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet 'passief-agressief communiceren'? Iets heel lief als wens brengen wat eigenlijk gewoon een keiharde eis is?
Oh, die vind ik ook wel fraai idd.... blijft Mercedes natuurlijk, maar als het toch Duits moet zijn dan maar Mercedes.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuh, dit was gewoon meer onvoldoende communiceren, zij dacht dat ik iets wilde wat zij niet wilde terwijl ik helemaal geen serieuze voorkeur had, ik vond en vind het gewoon een hele mooie auto. Ik wilde de Mercedes CLS Shooting Break![]()
Ach, die dingen gebeuren als er stress is, nieuwe baan en zo, je plek vinden en dan ontspoort iets relatief onbelangrijks even, geeft ook niks, gewoon uitpraten voor je naar bed gaat en move on.
Wie gebruikt de auto het meeste, die heeft het meeste recht van spreken toch?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuh, dit was gewoon meer onvoldoende communiceren, zij dacht dat ik iets wilde wat zij niet wilde terwijl ik helemaal geen serieuze voorkeur had, ik vond en vind het gewoon een hele mooie auto. Ik wilde de Mercedes CLS Shooting Break![]()
Ach, die dingen gebeuren als er stress is, nieuwe baan en zo, je plek vinden en dan ontspoort iets relatief onbelangrijks even, geeft ook niks, gewoon uitpraten voor je naar bed gaat en move on.
Oh, als dat het criterium is dan maakt dat de weg voor mijn autokeuze behoorlijk vrijquote:Op maandag 3 juli 2017 11:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie gebruikt de auto het meeste, die heeft het meeste recht van spreken toch?
Ik laat mijn partner zelf beslissen, als het fout gaat heb ik het tenminste niet gedaan.
Ja, en wat krijgen we volgend jaar (ja, leuk he?), ee Skoda Kodiaqquote:Op maandag 3 juli 2017 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die vind ik ook wel fraai idd.... blijft Mercedes natuurlijk, maar als het toch Duits moet zijn dan maar Mercedes.
Wel niet janken achteraf dan, ook niet als er iets mis mee is, dan ook zelf ervoor opdraaien.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, als dat het criterium is dan maakt dat de weg voor mijn autokeuze behoorlijk vrij
Juist. Mannen maken die aanname overigens nooit.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel relationele conflicten komen door de foute aanname dat de ander wel weet wat je wel of niet wilt.
Hell no dat die hier op de oprit zou komen te staan, zeker niet met zo'n leasebudget.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en wat krijgen we volgend jaar (ja, leuk he?), ee Skoda Kodiaq![]()
Ok, toegegeven, hele hele mooie Kodiaq met zo ongeveer alle opties, 4x4 en 2 liter turbo benzine motor maar toch
Geenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn vriendin zoekt voor haar zaak ook een leaseauto, maar het moet praktisch zijn, dus we krijgen een bestelbus
Ligt eraan waar je woont, als er haast niet gestrooid wordt?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
4x4 is wel essentieel in dit natte polderland.
Klopt.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
4x4 is wel essentieel in dit natte polderland.
Hopelijk niet, maar ik heb niets te kiezen. Hopelijk kiest ze gewoon een Volkswagen of Mercedes, en niet een Peugeot of Citroën. Maar mijn vriendin kennende wordt het gewoon die Peugeotquote:
Heeft die ook sperrdiffs?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt.
Nah, was meer een configuratie issue, je kan de 2.0 TSI met DSG niet krijgen zonder 4x4. Het is ook geen permanente 4x4, de auto schakelt hem in als hij denkt dat het nodig is omdat je tractie verliest.
We hebben er in gereden en eerlijk gezegd, als het stuur een BMW of Mercedes badge had gehad dan had ik het ook geloofd. We shall see maar de indruk voor ons was uitermate positief.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hell no dat die hier op de oprit zou komen te staan, zeker niet met zo'n leasebudget.
Er zijn grenzen.
Franse autos hebben meer zit comfort.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hopelijk niet, maar ik heb niets te kiezen. Hopelijk kiest ze gewoon een Volkswagen of Mercedes, en niet een Peugeot of Citroën. Maar mijn vriendin kennende wordt het gewoon die Peugeot
Man man man, laat haar dan ook eens in een fatsoenlijke auto rijden, dan leert ze dat wel af.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hopelijk niet, maar ik heb niets te kiezen. Hopelijk kiest ze gewoon een Volkswagen of Mercedes, en niet een Peugeot of Citroën. Maar mijn vriendin kennende wordt het gewoon die Peugeot
Overal buiten de Randstad lijkt me. In de bergen dus.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont, als er haast niet gestrooid wordt?
Boodschappen doen op de Veluwe:quote:Op maandag 3 juli 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Overal buiten de Randstad lijkt me. In de bergen dus.
Dat is voor haar geen criterium. Het moet praktisch zijn, meer niet. Het is ook niet mijn zaak, dus ik heb niets te zeggen. Ik heb zelf ook geen auto nodig, woon op 5 minuten van mijn werk. Pas als ik een nieuwe baan heb en zelf een auto aan moet schaffen zal het iets fatsoenlijks worden, ben ik bangquote:Op maandag 3 juli 2017 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man man man, laat haar dan ook eens in een fatsoenlijke auto rijden, dan leert ze dat wel af.
Ik zie hier ook wel eens zo'n mafketel met slurf rijden. Die zou je toch per direct op willen blazen.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Boodschappen doen op de Veluwe:
[ afbeelding ]
Ook fatsoenlijk rijdende auto's kunnen praktisch zijn....quote:Op maandag 3 juli 2017 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is voor haar geen criterium. Het moet praktisch zijn, meer niet. Het is ook niet mijn zaak, dus ik heb niets te zeggen. Ik heb zelf ook geen auto nodig, woon op 5 minuten van mijn werk. Pas als ik een nieuwe baan heb en zelf een auto aan moet schaffen zal het iets fatsoenlijks worden, ben ik bang
Hebben we gedaan!quote:Op maandag 3 juli 2017 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man man man, laat haar dan ook eens in een fatsoenlijke auto rijden, dan leert ze dat wel af.
Handig als de veerpont weer eens niet opschiet.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zie hier ook wel eens zo'n mafketel met slurf rijden. Die zou je toch per direct op willen blazen.
Ja, maar niet alsof de auto waterdicht is. Dus de pantoffels van de chauffeur worden gewoon nat.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Handig als de veerpont weer eens niet opschiet.
Ho ho, Landrovers kunnen door minstens 60 cm waterquote:Op maandag 3 juli 2017 11:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja, maar niet alsof de auto waterdicht is. Dus de pantoffels van de chauffeur worden gewoon nat.
Bestond Saab nog maar....quote:Op maandag 3 juli 2017 11:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hebben we gedaan!
XC 60 was niks, Mitsubishi was niks, BMW X3 was niks, X1 te klein, Audi Q5 te klein en een beetje meh voor het geld, LR Discovery Sport...reed niet slecht maar viel mij tegen, Jaguar F-Pace hadden we zo genomen maar net te duur, XC 90 idem, Mercedes GLS (?), onprettige bediening, reed niet slecht maar kofferbak matig.
En zo kan ik nog even doorgaan
Zij is een auto-analfabeet. Ik ook, overigens, maar ik weet nog wel wat kwaliteit is. Zij runt een aantal werkgelegenheidsprojecten namens een stichting. Zij leeft daarom in de veronderstelling dat haar auto niet te patserig mag zijn. Dat begrijp ik, je wilt geen BMW 7-serie voor de deur parkeren als je projecten runt voor langdurig werklozen en zwakbegaafden voor een stichting zonder winstoogmerk. Maar zij zweert daarom alles met de merken Mercedes, Audi en BMW af, bij voorbaat. Ik denk dat dat zelfs opgaat wanneer ze een bestelbus moet kiezen. Dat ze zelfs dan niet voor Mercedes kiest maar voor zo'n brakke Peugeot Partner, "omdat die zo lekker klein en praktisch is, en geen Mercedes".quote:Op maandag 3 juli 2017 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook fatsoenlijk rijdende auto's kunnen praktisch zijn....
Correct, maar het is leuk om over die verschillen te grappen.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:40 schreef john2406 het volgende:
Moet toch een ieder voor zichzelf uitmaken wat die prefereert, zou eentonig zijn de wereld iedereen dezelfde auto of dezelfde vrouw.
Als Mozes een droge doorgang maakt zeker.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ho ho, Landrovers kunnen door minstens 60 cm water
quote:Op maandag 3 juli 2017 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met snorkel wel meer. (Al rijdt de kenner tegenwoordig in een Toyota. )quote:Op maandag 3 juli 2017 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ze een station had gewild dan was het makkelijk geweest, dan was het de V90 geworden. Maar helaas, ze is een dwerg (1.62 of zo) en wil hoger zittenquote:
Dat is een reden om te scheiden.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
Komt je partner ineens thuis met een Multipla
Klopt de CIA in Pakistan rijdt in Toyota's.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met snorkel wel meer. (Al rijdt de kenner tegenwoordig in een Toyota. )
Die hebben sowieso geen smaak in auto's, dat zijn Amerikanenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt de CIA in Pakistan rijdt in Toyota's.
Ik moest al lachen voor ik op play geklikt hadquote:
Heel de wereld rijdt in Toyota's die krijg je maar amper kapot. En gaan ze kapot, dan kun je zelfs in putfucknergenshuizen nog reserve onderdelen kopenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt de CIA in Pakistan rijdt in Toyota's.
quote:Op maandag 3 juli 2017 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die hebben sowieso geen smaak in auto's, dat zijn Amerikanen
Oefquote:Op maandag 3 juli 2017 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
Komt je partner ineens thuis met een Multipla
Wat was er dan mis met de XC90? Ik snap het niet....quote:Op maandag 3 juli 2017 11:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ze een station had gewild dan was het makkelijk geweest, dan was het de V90 geworden. Maar helaas, ze is een dwerg (1.62 of zo) en wil hoger zitten
Fix.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil graag zo'n ding om andere auto's straffeloos te kunnen beuken uitgelachen te worden.
Wel een beetje een auto voor mannen met een klein piemeltje..quote:Op maandag 3 juli 2017 11:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil graag zo'n ding om andere auto's straffeloos te kunnen beuken.
Nu moet ik zeggen dat wij een suffe grijze Ford Focus hebbenquote:
De schoonouders van mijn oudste zoon hebben deze trouwens:quote:Op maandag 3 juli 2017 11:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan komt een hummer en die walst over je heen.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te duur, helaas, we moesten op 30K per jaar baseren en dan viel de 90 buiten de boot.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat was er dan mis met de XC90? Ik snap het niet....
Audi... dat is dan weer jammerquote:Op maandag 3 juli 2017 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat wij een suffe grijze Ford Focus hebbenmaar da's iig bewust kansloos. Hopelijk straks met een dubbel salaris iets van een Audi A3 ofzo
of een Q3, maar die zijn wat buiten budget
En internet is voor sociaal uitgedaagde nerds, maar daar maken wij ook gebruik van.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel een beetje een auto voor mannen met een klein piemeltje..
Heb ik pas één keer gezien in Nederland, dus die kans is klein.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
En dan komt een hummer en die walst over je heen.
En dan lekker overdwars twee parkeerplaatsen innemen, want anders past 't niet.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
De schoonouders van mijn oudste zoon hebben deze trouwens:
[ afbeelding ]
Daar doet z'n schoonmoeder boodschappen mee, want z'n schoonvader heeft voor z'n werk de Transporter nodig![]()
Ik vind dat geen lelijke autoquote:Op maandag 3 juli 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Die stomme Cactussen zijn hier ook exponentieel aan het toenemen, overigens. In Nederland ook?
Komen wel, met groot rijbewijs ook nog gunstig in de wegenbelasting.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heb ik pas één keer gezien in Nederland, dus die kans is klein.
Speciaal met stootkussens aan de zijkanten, ideale boodschappenwagen.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Die stomme Cactussen zijn hier ook exponentieel aan het toenemen, overigens. In Nederland ook?
Ik vind ze wel iets hebben, voor zo erbij.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt ze ook zonder krijgen, toch?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het legoblokjes op wielen, die panelen
Eensch.quote:
In Schubbekutteveen wel joh, daar zijn de parkeerplaatsen een stuk groter, daar hoeven ze geen 6 parkeerplaatsen in een stukje van 11 meter breed te proppen.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan lekker overdwars twee parkeerplaatsen innemen, want anders past 't niet.
Oh ja, heel populair hier ook.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, Soneal herkent ze al met modelnaam.... en niet dat ik verder zo van de Citroën ben, dus hij is niet geïndoctrineerd wat dat betreft.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja dat is ook zo mooi aan Nederland. Kennelijk denken de ontwerpers van parkeerplaatsen hier dat de gemiddelde auto één meter breed is.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Schubbekutteveen wel joh, daar zijn de parkeerplaatsen een stuk groter, daar hoeven ze geen 6 parkeerplaatsen in een stukje van 11 meter breed te proppen.
Hehehe, ja, en ze lijken steeds kleiner te wordenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo mooi aan Nederland. Kennelijk denken de ontwerpers van parkeerplaatsen hier dat de gemiddelde auto één meter breed is.
Nou ben ik niet zo van de SUV's maar voor zo'n F-Pace zou ik nog wel wat principes opzij kunnen schuivenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eensch.
Zelfde probleem met de F-Pace, 20 euro p/m over budget maar ze doen niet aan uitzonderingen om geen scheve ogen te krijgen. Terecht op zich alleen voor ons wel jammer.
Da's goed te doen, jaquote:Op maandag 3 juli 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo van de SUV's maar voor zo'n F-Pace zou ik nog wel wat principes opzij kunnen schuiven
En dan in een woonwijk per 20 woningen (die de auto in de voortuin kunnen zetten) 5 extra parkeerplaatsen (van 1.80 breed idd.....) Alsof we in Vinex-wijken niet al jaren meer dan 1.2 auto per huishouden hebben.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo mooi aan Nederland. Kennelijk denken de ontwerpers van parkeerplaatsen hier dat de gemiddelde auto één meter breed is.
twitter:RLOppenheimer twitterde op maandag 03-07-2017 om 07:59:47What do you see, Mr. President? #Trump @nrc https://t.co/LBTtOUNvjq reageer retweet
Wat een toeval, deze auto's kreeg ik laatst ook allemaal van de zaak.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hebben we gedaan!
XC 60 was niks, Mitsubishi was niks, BMW X3 was niks, X1 te klein, Audi Q5 te klein en een beetje meh voor het geld, LR Discovery Sport...reed niet slecht maar viel mij tegen, Jaguar F-Pace hadden we zo genomen maar net te duur, XC 90 idem, Mercedes GLS (?), onprettige bediening, reed niet slecht maar kofferbak matig.
En zo kan ik nog even doorgaan
Ja, het zijn de secundaire voorwaarden als leerkracht die het hem doen, he?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een toeval, deze auto's kreeg ik laatst ook allemaal van de zaak.
Whehehe.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RLOppenheimer twitterde op maandag 03-07-2017 om 07:59:47What do you see, Mr. President? #Trump @nrc https://t.co/LBTtOUNvjq reageer retweet
Subtiel.
Hebben we ook eentje van zelfs mee naar den Haag gereden, dacht dat ik met de Audi de stad niet in mocht.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:58 schreef Friek_ het volgende:
Zelf ga ik trouwens voor een Suzuki Alto. Tot zover mijn bijdrage.
Maar goed, bij jou harkt natuurlijk de vrouw alle centen binnen. Dat scheelt.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, het zijn de secundaire voorwaarden als leerkracht die het hem doen, he?
Joh, gewoon een proefrit gaan maken, kost niks, en niet vertellen dat je leerkracht bent natuurlijk
Niks mis mee, leuk auto'tje. Wij hebben een tijdje met een Fiat 500 gereden, zo onbetrouwbaar als de pest maar wel een leuk auto'tjequote:Op maandag 3 juli 2017 11:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben in zo'n ding op vakantie geweest naar Roemenië. Het kan bestquote:Op maandag 3 juli 2017 11:58 schreef Friek_ het volgende:
Tja, Friek, niets belet jou om een vriendin te vinden die het leuk doet in het zakenlevenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar goed, bij jou harkt natuurlijk de vrouw alle centen binnen. Dat scheelt.
Arme jij hoe lang heb jij moeten uitrusten van de rit?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n ding op vakantie geweest naar Roemenië. Het kan best
Ja, het kost ook allemaal geld zat.... als ik bereken wat er hier minder binnen zou komen met een leaseauto op de oprit dan is dat gewoon best een enorm verschil.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's goed te doen, ja
Achteraf komt het allemaal wel goed uit, natuurlijk, Kodiaq heeft een berg minder bijtelling en tja, een nieuw huis en zo...kost toch allemaal wel veel geld
Jij moet eens gaan vissen in een villawijk en niet in de paupercafe's van Nijmegen.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Was prima te doen. Het was het jaar 2000, dus geen airco of enig ander comfort, maar zonder enig haperen tot achter Boekarest gekomen. Wel een aanslag op de vering, de wegen daarquote:Op maandag 3 juli 2017 12:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Arme jij hoe lang heb jij moeten uitrusten van de rit?
We duimen voor jequote:Op maandag 3 juli 2017 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag hoor ik als het meezit of ik mag komen voor een sollicitatie voor 'n baan die ik wel graag wil. *staart naar mailtabje*
Dat is zeker zo. Even op jacht in de dertigpluskroeg.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Friek, niets belet jou om een vriendin te vinden die het leuk doet in het zakenleven
Idd. Lid worden van een tennisvereniging in de buurt van zo'n villawijk, bijv.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij moet eens gaan vissen in een villawijk en niet in de paupercafe's van Nijmegen.
Verstandig, als je toch voornamelijk in de stad moet rijden, en niet zoveel kilometers maakt.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:58 schreef Friek_ het volgende:
Want dat werkt bij jou ook zo goed?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij moet eens gaan vissen in een villawijk en niet in de paupercafe's van Nijmegen.
Als jij ze eenmaal gevonden hebt moet jij het wel niet verzaken, geef haar wat ze elders niet kan vinden, of moeilijk kan vinden.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mischien is dit wat voor je?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Even op jacht in de dertigpluskroeg.
quote:Op maandag 3 juli 2017 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Want dat werkt bij jou ook zo goed?
Dat zeg je ook alleen maar omdat je daar zelf kwamquote:Op maandag 3 juli 2017 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niks mis met paupercafé's in Nimma overigens.
2 minuten ernaar hier.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:02 schreef remlof het volgende:
Nou NL-alert werkt prima, had 'm al twee minuten voordat het luchtalarm afging.
Sssssht!quote:Op maandag 3 juli 2017 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je daar zelf kwam
Dat staat waarschijnlijk ook prima in die business, een filosoof als partner.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Friek, niets belet jou om een vriendin te vinden die het leuk doet in het zakenleven
De huisfilosoof die een beetje stofzuigt en de ramen lapt.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat waarschijnlijk ook prima in die business, een filosoof als partner.
Bedoel maar, zo'n Zuidas typetje maakt daar helemaal de blits mee bij haar dinnetjes.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was alleen voor iPhone dan? Omdat die tot nu toe geen NL-alert konden handelen?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:02 schreef remlof het volgende:
Nou NL-alert werkt prima, had 'm al twee minuten voordat het luchtalarm afging.
Nee hoor, mijn Windows Mobile ging ook af. Exact op tijd.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was alleen voor iPhone dan? Omdat die tot nu toe geen NL-alert konden handelen?
Ik heb niets ontvangen iig....
Kan ook een kaarsje voor je aansteken, doe ik vaak bij de buurman, heeft ook een motor, als ik een kaarsje aanmaak voor hem heeft die altijd regen onderweg.quote:
Goed voor tijdens de fundraisers enzo. Gespreksopganghouder.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat. Kunstenaars doen het ook altijd goed, maar een filosoof zal betrouwbaarder overkomen.
Maak je indruk mee, niet de zoveelste makelaar of fiscalist maar een echte, afgestudeerde, filosoof.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat. Kunstenaars doen het ook altijd goed, maar een filosoof zal betrouwbaarder overkomen.
Je moet het aanzetten, geloof ik. Ik heb het uit. Bloedirritant geluid. Als er iets is, is er wel iemand anders die me waarschuwtquote:
Klinkt als "downdaten". Daar blijken de dames nog niet zo happig op te zijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je uit de goedheid van je hart iemand met het Syndroom van Down meeneemt naar 'n feestje, voor de vorm.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klinkt als "downdaten". Daar blijken de dames nog niet zo happig op te zijn.
Als de biologische klok aan het tikken is laten die wel bepaalde principes vallen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Had hem wel op mijn werktelefoon (Android) en niet op mijn iPhone. Maar op beide nooit zelf iets ingesteld.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was alleen voor iPhone dan? Omdat die tot nu toe geen NL-alert konden handelen?
Ik heb niets ontvangen iig....
Downdaten is gewoon een eufemisme voor "je stelt te hoge eisen, mens".quote:Op maandag 3 juli 2017 12:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, joh, een filosoof is natuurlijk geen IT'er of electro technicus, he?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oe, dat wordt lastig bij een echte ramp danquote:Op maandag 3 juli 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:
Nou, lekker op tijd... zit ik net op de (baggertrage) site crisis.nl te kijken hoe dat zit met dat controlebericht, komt hij binnen.... om 12.10 uur dus.
RIP Leandra.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:
Nou, lekker op tijd... zit ik net op de (baggertrage) site crisis.nl te kijken hoe dat zit met dat controlebericht, komt hij binnen.... om 12.10 uur dus.
Misschien nog nuttig als men je onder het puin wil vinden ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ja, of uit de goedheid van je hart iemand met een diploma filosofie meeneemt naar 'n feestje, voor de vorm. Principe is inderdaad hetzelfde.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je uit de goedheid van je hart iemand met het Syndroom van Down meeneemt naar 'n feestje, voor de vorm.
Ik heb een Samung S7.... Samsungs zijn vanaf 2012 al standaard ingesteld op het weergeven van NL Alert, en mijn toestel bestond in 2012 nog niet.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet het aanzetten, geloof ik. Ik heb het uit. Bloedirritant geluid. Als er iets is, is er wel iemand anders die me waarschuwt
De Russen vallen natuurlijk precies om 12:00 op de eerste maandag van een maand ons land binnen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het voor de echt is denkt toch iedereen dat het een oefening is.
Nee hoor, opleidingsniveau is key bij dat soort dingen, zeker als de dames zelf meer dan voldoende verdienen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, u is ook getrouwd met een filosoof?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, opleidingsniveau is key bij dat soort dingen, zeker als de dames zelf meer dan voldoende verdienen.
Daarbij is een kunstenaar of filosoof interessant genoeg om interessant mee te kunnen doen.
Oh, tofquote:Op maandag 3 juli 2017 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien krijg ik 'm zelfs in het VK wel eerder, dan stuur ik je wel een Whatsappje Le, om je te redden
Oh, JIJ bent de filosofie student!quote:Op maandag 3 juli 2017 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier niet degene die het gros van het geld binnenharkt
Sorry, john. Zal blijven opletten.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dacht advocaat, en of getrouwd weet ik niet,wel bij de les blijven he.
Enkel succesverhalen, wat dat betreft. Eentje die van wanhoop het onderwijs in is gegaan, en eentje die bijstand loopt te trekken omdat hij te lui is om überhaupt iets te doen.quote:
Vergeet je niet nog een soort?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Enkel succesverhalen, wat dat betreft. Eentje die van wanhoop het onderwijs in is gegaan, en eentje die bijstand loopt te trekken omdat hij te lui is om überhaupt iets te doen.
Ach ja, zo zou ik mezelf ook kunnen noemen natuurlijkquote:
Dat is gek. Volgens de UvA ga je na je studie wijsbegeerte gewoon aan de slag bij een bank:quote:Op maandag 3 juli 2017 12:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Enkel succesverhalen, wat dat betreft. Eentje die van wanhoop het onderwijs in is gegaan, en eentje die bijstand loopt te trekken omdat hij te lui is om überhaupt iets te doen.
quote:Wijsbegeerte
Als je een studie Wijsbegeerte hebt afgerond, beschik je over een gedegen vakkennis, een brede culturele bagage, historisch besef en een sterk ontwikkeld abstractievermogen. Dit maakt je ruim inzetbaar op de arbeidsmarkt.
Filosofen komen in de meeste uiteenlopende functies terecht waar een sterk analytisch denkvermogen vereist is, variërend van beleidsmedewerker, redacteur, journalist, schrijver en publicist tot een functie in het bedrijfsleven of bij een bank.
Jouw partner toch?quote:
Geen van beide, en ja, we zijn keurig getrouwd.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jouw partner toch?
Of is die makelaar?
Altijd mooi, die aanbevelingen. Natuurlijk in het kader van "fair and balanced" ook een verhaaltje van de enige alumnus van de afgelopen 20 jaar die überhaupt een baan in het bedrijfsleven heeft weten te bemachtigen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is gek. Volgens de UvA ga je na je studie wijsbegeerte gewoon aan de slag bij een bank:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2017 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is gek. Volgens de UvA ga je na je studie wijsbegeerte gewoon aan de slag bij een bank:
[..]
Ja, een jongen die in 2002 is afgestudeerd en toevallig (via,via) CRM expert is geworden bij een grote Duitse firma. Die dan nog elk jaar opgetrommeld wordt voor de open dag met de boodschap 'dit is ook gewoon mogelijk!'.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Altijd mooi, die aanbevelingen. Natuurlijk in het kader van "fair and balanced" ook een verhaaltje van de enige alumnus van de afgelopen 20 jaar die überhaupt een baan in het bedrijfsleven heeft weten te bemachtigen.
Filosofen gaan nog wel eens aan de slag met ethische kwesties bij financiële instellingen. Besluiten om in clusterbommen te beleggen en zo.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me een Friek die je hypotheekaanvraag behandelt....
Maar hoeveel m² heeft u nu werkelijk nodig? Die villa is toch een beetje aan de ruime kant voor een tweepersoons huishouden zonder kinderen?
Om de hoek worden de kanslozen die net hun masterbul in ontvangst hebben mogen nemen kaltgestellt.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, een jongen die in 2002 is afgestudeerd en toevallig (via,via) CRM expert is geworden bij een grote Duitse firma. Die dan nog elk jaar opgetrommeld wordt voor de open dag met de boodschap 'dit is ook gewoon mogelijk!'.
Tijdens een vergadering: "Maar wat is dat nou echt, een krediet?"quote:Op maandag 3 juli 2017 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
Kijk, ambities, daar hebben we wat aan.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Pffff, ik word gewoon paus met mijn studie. Dat was een Duitser een paar jaar terug ook gelukt.
Jij doet ook filosofie, toch?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Pffff, ik word gewoon paus met mijn studie. Dat was een Duitser een paar jaar terug ook gelukt.
Klopt wel trouwens. Ik 'ken' iemand die na een master filosofie op het hoofdkantoor van de Rabo als adviseur 'corporate sociale responsibility' aan de slag ging.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Filosofen gaan nog wel eens aan de slag met ethische kwesties bij financiële instellingen. Besluiten om in clusterbommen te beleggen en zo.
Hah, van de man hier die zijn 36 uur per week voor 30 uur gaat vullen met vergaderingenquote:Op maandag 3 juli 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tijdens een vergadering: "Maar wat is dat nou echt, een krediet?"
Als de bank daar in wil beleggen dan kun je daar waarschijnlijk best een goed excuus voor bij elkaar filosoferen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Filosofen gaan nog wel eens aan de slag met ethische kwesties bij financiële instellingen. Besluiten om in clusterbommen te beleggen en zo.
Yep. Het is trouwens niet mijn enige studie. Als het echt niet lukt, kan ik het nog altijd met mijn hbo-diploma proberen.quote:
Ja, laatst een vak gevolgd van een ethicus die dan bij banken, de rechterlijke macht, en binnen het bedrijfsleven hielp bij het bewerkstelligen van ethisch verantwoord handlnen binnen die organisaties. Het kán dus wel, al werkt hij voor de rest gewoon een halve week voor de uni, volgens mij.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit vind ik nou echt een uitstekende post.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:28 schreef Ryon het volgende:
Echte mannen hebben trouwens gewoon een degelijke studie economie gedaan en kiezen daarna voor de zekerheid van een vast ambtelijke aanstelling bij een rijksministerie. Zal je maar net zien dat die allemaal homo zijn.
Met die hele hype van bedrijven om op maatschappelijk vlak iets te betekenen is er een heel werkveld voor filosofen ontstaanquote:Op maandag 3 juli 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt wel trouwens. Ik 'ken' iemand die na een master filosofie op het hoofdkantoor van de Rabo als adviseur 'corporate sociale responsibility' aan de slag ging.
Dat lijkt me een onderschattig. Ik ga voor de 100%.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, van de man hier die zijn 36 uur per week voor 30 uur gaat vullen met vergaderingen
Juristen: "Het is niet verboden".quote:Op maandag 3 juli 2017 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de bank daar in wil beleggen dan kun je daar waarschijnlijk best een goed excuus voor bij elkaar filosoferen.
"Jongens, laten we eerlijk zijn. Zo'n hypotheek is eigenlijk een social construct. Tijd om Foucault eens los te laten op onze Customer Due Diligence afdeling."quote:Op maandag 3 juli 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tijdens een vergadering: "Maar wat is dat nou echt, een krediet?"
En toch een kunstenaar als partner, want dat kunnen ze zich permitteren.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:28 schreef Ryon het volgende:
Echte mannen hebben trouwens gewoon een degelijke studie economie gedaan en kiezen daarna voor de zekerheid van een vast ambtelijke aanstelling bij een rijksministerie. Zal je maar net zien dat die allemaal homo zijn.
Je moet wel lunchen, he?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me een onderschattig. Ik ga voor de 100%.
No worries, ik heb uiteindelijk alleen maar middelbare school en ik ben niet eens palletsorteerder geworden.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yep. Het is trouwens niet mijn enige studie. Als het echt niet lukt, kan ik het nog altijd met mijn hbo-diploma proberen.
Garpjas.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, jij support Wales? Dat vind ik dan wel weer lief.
Als je een afdeling CSR nodig hebt betekent het mijns inziens vooral dat je van nature een kutbedrijf bent. Beetje als een onvriendelijke collega die af en toe taart brengt naar de kopieerjongens geeft om die een beetje voor eigen gewin te vriend te houden.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met die hele hype van bedrijven om op maatschappelijk vlak iets te betekenen is er een heel werkveld voor filosofen ontstaan
Dat half jaartje filosofie biedt natuurlijk al gedegen vakkennis en brede culturele bagage waarmee je ruim inzetbaar bent op de arbeidsmarkt.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No worries, ik heb uiteindelijk alleen maar middelbare school en ik ben niet eens palletsorteerder geworden.
Hihiquote:Op maandag 3 juli 2017 12:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
"Jongens, laten we eerlijk zijn. Zo'n hypotheek is eigenlijk een social construct. Tijd om Foucault eens los te laten op onze Customer Due Diligence afdeling."
Dat is wel knap.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No worries, ik heb uiteindelijk alleen maar middelbare school en ik ben niet eens palletsorteerder geworden.
Ook alleen maar omdat ze menen dat ze het verdienen om op de rode loper te staan bij premières, zonder er zelf iets voor te doen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch een kunstenaar als partner, want dat kunnen ze zich permitteren.
Liefde en aanmoediging tellen ook, hoor.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze menen dat ze het verdienen om op de rode loper te staan bij premières, zonder er zelf iets voor te doen.
Een glasblazer en een mijnwerker?quote:
Geloof me, dat wordt er hier wel ingebakken.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:36 schreef Leandra het volgende:
Een glasblazer en een mijnwerker?
Weet de jeugd over 20 jaar nog wel wat dat is?
Nou ja, je onderhoudt degene met wie je over de rode loper gaatquote:Op maandag 3 juli 2017 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze menen dat ze het verdienen om op de rode loper te staan bij premières, zonder er zelf iets voor te doen.
Kom nou, genoeg werk voor slimme mensen in Nederland ook zonder papieren, alleen figuren als Drugshond of LK worden palletsoorteerdersquote:Op maandag 3 juli 2017 12:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is wel knap.![]()
Ik vrees ook niet echt. Als ik genoeg verdien om niet in een pauperbuurt terecht te komen en fatsoenlijk eten kan kopen, ben ik al vrij snel gelukkig.
1887, he, toen er nog gewerkt moest wordenquote:Op maandag 3 juli 2017 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een glasblazer en een mijnwerker?
Weet de jeugd over 20 jaar nog wel wat dat is?
De Engelse jeugd, de Amerikaanse jeugd gaat het weer leren.
Nog steeds? Wow.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geloof me, dat wordt er hier wel ingebakken.
Nadruk op historie.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijnhistorie is hier echt een ding.
Ondanks filosofie heb ik over mijn inzetbaarheid niets te klagen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat half jaartje filosofie biedt natuurlijk al gedegen vakkennis en brede culturele bagage waarmee je ruim inzetbaar bent op de arbeidsmarkt.
Maar heeft de jeugd echt nog enig besef van hoe zwaar dat was?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijnhistorie is hier echt een ding.
Hehe. Nja ik heb eigenlijk nog wel goede hoop dat de mijne zowaar nog iets verdienen gaat ook. Wel iemand die binnen die sector kansrijk is voor de goede rollen en een prima netwerkje binnen die wereld heeft. Niet dat het me boeit trouwens, wil hem gewoon een beetje gelukkig zien op die podia.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, je onderhoudt degene met wie je over de rode loper gaat
Oh hoh, wordt Kaas dadelijk nog "de man van"quote:Op maandag 3 juli 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Nja ik heb eigenlijk nog wel goede hoop dat de mijne zowaar nog iets verdienen gaat ook. Wel iemand die binnen die sector kansrijk is voor de goede rollen en een prima netwerkje binnen die wereld heeft.
Dit. Hoewel het niet hebben van een vervolgopleiding bij sollicitatieprocedures mij wel op achterstand zet. Maar nu ik ouder word is het ontbreken van een diploma steeds minder een issue, merk ik, en weegt de werkervaring een stuk zwaarder.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom nou, genoeg werk voor slimme mensen in Nederland ook zonder papieren, alleen figuren als Drugshond of LK worden palletsoorteerders
Dat zou een mooie bijkomstigheid zijn, maar daar heb je hem niet op uitgekozen naar ik aanneemquote:Op maandag 3 juli 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Nja ik heb eigenlijk nog wel goede hoop dat de mijne zowaar nog iets verdienen gaat ook. Wel iemand die binnen die sector kansrijk is voor de goede rollen en een prima netwerkje binnen die wereld heeft. Niet dat het me boeit trouwens, wil hem gewoon een beetje gelukkig zien op die podia.
Gelukkig zijn de musical'sterren' eigenlijk nooit bekend bij het grote publiek.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh hoh, wordt Kaas dadelijk nog "de man van"
Meestal niet, ik ben in Wales in de Big Pit geweest, een soort van openlucht museum van een kolen mijn en daar worden er geen doekjes om gewonden maar het geeft je natuurlijk weinig idee hoe zwaar en gevaarlijk het was.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar heeft de jeugd echt nog enig besef van hoe zwaar dat was?
Misschien de verwarming even uitzetten?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Man man wat een hitte. Het lijkt wel een tropisch regenwoud hier.
Later wel een geadopteerd negertje, uiteraard.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan weer van die stinkend rijke homo's natuurlijk.... 2 forse inkomens, geen kinderen.
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meestal niet, ik ben in Wales in de Big Pit geweest, een soort van openlucht museum van een kolen mijn en daar worden er geen doekjes om gewonden maar het geeft je natuurlijk weinig idee hoe zwaar en gevaarlijk het was.
Man van musical ster gespot met kapsalon houder "Ik viel voor zijn kebab"quote:Op maandag 3 juli 2017 12:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de musical'sterren' eigenlijk nooit bekend bij het grote publiek.
Zou ook wel kut zijn als er roddelpers op af zou komen, want dan gaan m'n escapades opvallen.
Daar heb ik geen controle over, en ik bedoelde buiten.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien de verwarming even uitzetten?
Ben jij nog in Nederland?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen controle over, en ik bedoelde buiten.
Ga dan naar binnen knurft.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen controle over, en ik bedoelde buiten.
Ja, want heel veel mensen hebben tot aan de 90er jaren in de mijnen gewerkt, ik ken er ook aardig wat, en die vertellen dat maar al te vaak en graag!quote:Op maandag 3 juli 2017 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar heeft de jeugd echt nog enig besef van hoe zwaar dat was?
Gewoon net als Elton John doen, de kids met hun nanny onderbrengen in een belendend pand. Wel de publiciteit, niet de lastenquote:Op maandag 3 juli 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee dan, want één is zielig en eenzaam.
Ah, dat is een stuk recenter dan ik verwacht had.... iedereen die nu boven de 20 is heeft dus nog meegemaakt dat bekenden in de mijnen aan het werk waren.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want heel veel mensen hebben tot aan de 90er jaren in de mijnen gewerkt, ik ken er ook aardig wat, en die vertellen dat maar al te vaak en graag!
Binnen en buiten warm, is dat ook nog een optie?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga dan naar binnen knurft.
Hoe warm is het buiten helemaal? 20 graden ofzo?
Hier niet, binnen 19.5 graden.... das niet warm als je in een shirtje zit.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Binnen en buiten warm, is dat ook nog een optie?
Wat is jouw bloeddruk, waht? Want als je het zo warm hebt bij dit soort temperaturen zit er volgens mij iets niet helemaal goed.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Binnen en buiten warm, is dat ook nog een optie?
Yup!quote:Op maandag 3 juli 2017 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat is een stuk recenter dan ik verwacht had.... iedereen die nu boven de 20 is heeft dus nog meegemaakt dat bekenden in de mijnen aan het werk waren.
Ja okay, maar verhalen horen en het dagelijks meemaken is toch net wat anders, maar verbijsterend, dat dat zulke recente geschiedenis is.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup!Maar ook jonger, die zullen de verhalen van grooutouders, ooms en tantes horen
Verbijsterend.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
De laatste mijn hier in Yorkshire ging 2 jaar geleden dicht.
Eén keer is al zonde genoeg van de plekken die ze hadden te vergeten.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, maar één keer.... ze hadden haar ook kunnen vragen het te presenteren
Dat denk ik ook altijd bij haar cabaretvoorstellingen.quote:
Ze is gewoon net zo onleuk als die andere, die Sanne Wallis de Vries.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd bij haar cabaretvoorstellingen.
Die kan ik nog wel grappig vinden, maar Claudia is echt onvoorstelbaar ongrappig. Dat belegen VARA-sausje wat over al haar grappen zitquote:Op maandag 3 juli 2017 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is gewoon net zo onleuk als die andere, die Sanne Wallis de Vries.
Eens.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel grappig vinden, maar Claudia is echt onvoorstelbaar ongrappig. Dat belegen VARA-sausje wat over al haar grappen zit
Ja precies, dat oubollige VARA-sausje. Echt zonde dat zo iemand in Zomergasten komt.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel grappig vinden, maar Claudia is echt onvoorstelbaar ongrappig. Dat belegen VARA-sausje wat over al haar grappen zit
Prima benen voor een transseksueel.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Volgens Google is dat het volgende:
[ afbeelding ]
En het gebit van een heroïnegebruiker.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Prima benen voor een transseksueel.
Het lijkt op een jaren '70 band. Laten we niet doen of het dan verrassend is.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En het gebit van een heroïnegebruiker.
Dat zijn ze ook. Zelfs nog zonder filmpje:quote:Op maandag 3 juli 2017 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het lijkt op een jaren '70 band. Laten we niet doen of het dan verrassend is.
quote:De band ontstond halverwege de jaren zestig onder de naam Part Four. Later noemden ze zich Los Caracas. Pas in 1970 werd de naam van de band Middle of the Road.
Voordat Middle of the Road wordt opgericht, verdienen de leden hun brood als kapster (Sally), cameraman (Ken), vertegenwoordiger (Eric) en opzichter (Ian). Op uitnodiging van een Argentijnse manager - die zegt in zijn geboorteland te beschikken over belangrijke contacten met grote tv-maatschappijen - vertrekt de groep in het voorjaar van 1970 naar Italië met de bedoeling daar aan te monsteren op een cruiseschip naar Argentinië. Eénmaal in de haven van Genua beland, komt men tot de ontdekking dat er helemaal geen cruiseschip naar Argentinië vertrekt. Ook de Argentijnse manager is opeens verdwenen en, veel erger, met hem de laatste spaarcenten van de groep.
Wie heeft het over de jaren 70?quote:Op maandag 3 juli 2017 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, in de jaren 70 waren er nog geen CD's
Zo hoort. List en bedrog in de kei- en keiharde entertainmentbranche wakkert de creativiteit aan van muzikanten.quote:
Eigenlijk was het best een leuke band.quote:
Draag jij nooit make-up?quote:Op maandag 3 juli 2017 14:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Komt vooral door afval van producten die vrouwen gebruiken, vermoed ik zo.
Je tekent ook geen nepsproetjes op je hoofd?quote:Op maandag 3 juli 2017 14:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Snorcreme bij speciale gelegenheden.
Charles Tyler lijkt ook wel erg veel op Charles Taylor. Toeval? Ik denk het niet!quote:Op maandag 3 juli 2017 14:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Komt vooral door afval van producten die vrouwen gebruiken, vermoed ik zo.
Een of andere stagiaire heeft "fish physiologist" niet helemaal correct vertaald..quote:Op maandag 3 juli 2017 14:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Jammer. Ik had een andere studie moeten doen.[ afbeelding ]twitter:
Baardwaxquote:Op maandag 3 juli 2017 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik gebruikte vorig jaar een tijdje baardwax en zo. Maar ben weer helemaal over die baardfase heen.
Ja, dat vermoed ik ook. Maar het is leuker om te denken dat er vispsychologen bestaan.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een of andere stagiaire heeft "fish physiologist" niet helemaal correct vertaald..
Ik ken zelfs iemand die onderzoek doet naar de persoonlijkheden van koolmezenquote:Op maandag 3 juli 2017 14:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik ook. Maar het is leuker om te denken dat er vispsychologen bestaan.
Nee dank. Alhoewel wenkbrauwen inkleuren wel grappig lijkt.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je tekent ook geen nepsproetjes op je hoofd?
[ afbeelding ]
Jammer.
Een docent van mij is bezig met het bewustzijn van planten. Dat is ook vrij bijzonder.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ken zelfs iemand die onderzoek doet naar de persoonlijkheden van koolmezen
Is dit trouwens een man of vrouw?quote:Op maandag 3 juli 2017 14:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je tekent ook geen nepsproetjes op je hoofd?
[ afbeelding ]
Jammer.
Door schade en schande kan men liedjes zingen, zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zo hoort. List en bedrog in de kei- en keiharde entertainmentbranche wakkert de creativiteit aan van muzikanten.
Een man. Hij was in het nieuws omdat hij een paar maanden terug als eerste man op de cover van de Covergirl mocht staan.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Is dit trouwens een man of vrouw?
Aha.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een man. Hij was in het nieuws omdat hij een paar maanden terug als eerste man op de cover van de Covergirl mocht staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |