Ik heb daar lang geleden al afstand van genomen.quote:
Who cares?quote:
Valt ook wel mee hoorquote:
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar ik doe het wel vaak express om een reactie utit te lokken
Ja ik nietquote:Op maandag 3 juli 2017 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Who cares?
Dat ben ik ook regelmatig.
Werkt bij sommige mensen beter dan bij andere, maar ik zal geen namen noemenquote:
dus dat, veel te druk groepje, als je ze op het strand tegen zou komen zou je 100 meter doorlopen.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar lang geleden al afstand van genomen.
Men is daar soms wat krampachtigquote:Op maandag 3 juli 2017 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoorMaar sommige mensen in R&P happen nogal snel dus dan word je al snel lomp genoemd
![]()
Ik vind het meer eerlijk en oprecht
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Werkt bij sommige mensen beter dan bij andere, maar ik zal geen namen noemen
Hoi Lola![]()
![]()
Wat, wilde pakmannen?quote:Op maandag 3 juli 2017 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dat, veel te druk groepje, als je ze op het strans tegen zou komen zou je 100 meter doorlopen.
quote:
Zie het als 50 afleveringen van de smurfen kijken, als er vijf topics langs geweest zijn heb je alles wel gelezen en komen exact dezelfde onderwerpen en meningen weer voorbij, sommigen vinden dat prettig en anderen krijgen er jeuk aan hun scrotum van, beetje de vos in het gezapige kippenhok ideequote:Op maandag 3 juli 2017 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoorMaar sommige mensen in R&P happen nogal snel dus dan word je al snel lomp genoemd
![]()
Ik vind het meer eerlijk en oprecht
neuh...quote:
Ik ken de context niet, maar eerlijk is soms gewoon nodigquote:Op maandag 3 juli 2017 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens verteld hoe ik met een ex-date was omgegaan, die heb ik heel eerlijk verteld wat ze niet wilde horen en sindsdien ben ik 'lomp' maar liever eerlijk en lomp dan
Ik vind de smurfen dan wel weer leuk...quote:Op maandag 3 juli 2017 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het als 50 afleveringen van de smurfen kijken, als er vijf topics langs geweest zijn heb je alles wel gelezen en komen exact dezelfde onderwerpen en meningen weer voorbij, sommigen vinden dat prettig en anderen krijgen er jeuk aan hun scrotum van, beetje de vos in het gezapige kippenhok idee
Je had het over een groepje, ik moest gek genoeg aan gnoes denken.quote:
Kan soms hard zijn iddquote:Op maandag 3 juli 2017 09:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ken de context niet, maar eerlijk is soms gewoon nodig
Dat heb ik met een stropdas.. Voelt altijd zo benauwdquote:Op maandag 3 juli 2017 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik draag alleen waar ik me prettig in voel, colbertjes horen daar wel af en toe bij, maar een heel kostuum met van die rare broeken niet.
ja die zie je dikwijls in groepen, op het strand ecter zijn het vaker mensenquote:Op maandag 3 juli 2017 09:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je had het over een groepje, ik moest gek genoeg aan gnoes denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |