SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuip meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Good busy Lola
2 nieuwe SC's openen in een half uur tijd
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
Status ontlenen aan een pak is niet de juiste benaming, een politieagent of onderofficier staan economisch sociaal gezien onderaan de ladder, in Nederland tenminste, het is het zweempje van dominantie en gehoorzaamheid aan autoriteit wat vrouwen boeit![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
Good busy Lola
2 nieuwe SC's openen in een half uur tijd![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Status ontlenen aan een pak is niet de juiste benaming, een politieagent of onderofficier staan economisch sociaal gezien onderaan de ladder, in Nederland tenminste, het is het zweempje van dominantie en gehoorzaamheid aan autoriteit wat vrouwen boeit![]()
![]()
Mwa tis gewoon een symbool vd moderne slavernij, fantasieloos uniforme kudde schapenThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Het is ook visueel hoor. De brede schouders, slanke taille. De manier waarop de pantalon om billen spant.
Dat je je handen onder dat jasje wil laten dwalen, dat jasje van zijn schouders wil laten glijden etc etc.
Kop koffie is nodig....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mag ik ookquote:Op maandag 3 juli 2017 09:27 schreef Voxs het volgende:
Het is ook visueel hoor. De brede schouders, slanke taille. De manier waarop de pantalon om billen spant.
Dat je je handen onder dat jasje wil laten dwalen, dat jasje van zijn schouders wil laten glijden etc etc.
Kop koffie is nodig.![]()
![]()
Sssst, daar mag je het hier over hebbenquote:Op maandag 3 juli 2017 09:27 schreef Voxs het volgende:
![]()
Ik zou spontaan een pak aan gaan doenquote:Op maandag 3 juli 2017 09:27 schreef Voxs het volgende:
QFT.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:26 schreef PeZu het volgende:
Mwa tis gewoon een symbool vd moderne slavernij, fantasieloos uniforme kudde schapen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
![]()
Ik heb een liter gezet. Kan zo nieuwe bijzetten
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat deed ikquote:Op maandag 3 juli 2017 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sssst, daar mag je het hier over hebben
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dj? waarom noemen ze je bot in de R&P sc?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vandaar ook mijn vraag!quote:Op maandag 3 juli 2017 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, Rex is juist totaal niet bot?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:
Heb er wel een maar alleen aan gehad op bruiloften of bergrafenissen
Nee ze noemen me lompquote:![]()
mensen zijn al zo lang de weg kwijtquote:There's a virus in my system
quote:
Maar ik doe het wel vaak express om een reactie utit te lokken
quote:oja, lomp! Ik zie het niet.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik heb daar lang geleden al afstand van genomen.quote:
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Who cares?quote:
Dat ben ik ook regelmatig."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Valt ook wel mee hoorquote:Maar sommige mensen in R&P happen nogal snel dus dan word je al snel lomp genoemd
![]()
Ik vind het meer eerlijk en oprecht
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar ik doe het wel vaak express om een reactie utit te lokken![]()
![]()
![]()
Ja ik nietquote:Op maandag 3 juli 2017 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Who cares?
Dat ben ik ook regelmatig.Ik moet er alleen maar om lachen
Werkt bij sommige mensen beter dan bij andere, maar ik zal geen namen noemenquote:
Hoi Lola![]()
![]()
dus dat, veel te druk groepje, als je ze op het strand tegen zou komen zou je 100 meter doorlopen.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar lang geleden al afstand van genomen.There's a virus in my system
Men is daar soms wat krampachtigquote:Op maandag 3 juli 2017 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoorMaar sommige mensen in R&P happen nogal snel dus dan word je al snel lomp genoemd
![]()
Ik vind het meer eerlijk en oprecht
Mogge mopjes![]()
Ik heb zoooo geen zin om te werken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Werkt bij sommige mensen beter dan bij andere, maar ik zal geen namen noemen
Hoi Lola![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat, wilde pakmannen?quote:Op maandag 3 juli 2017 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dat, veel te druk groepje, als je ze op het strans tegen zou komen zou je 100 meter doorlopen.
quote:
Ik heb daar wel eens verteld hoe ik met een ex-date was omgegaan, die heb ik heel eerlijk verteld wat ze niet wilde horen en sindsdien ben ik 'lomp' maar liever eerlijk en lomp dan
Zie het als 50 afleveringen van de smurfen kijken, als er vijf topics langs geweest zijn heb je alles wel gelezen en komen exact dezelfde onderwerpen en meningen weer voorbij, sommigen vinden dat prettig en anderen krijgen er jeuk aan hun scrotum van, beetje de vos in het gezapige kippenhok ideequote:Op maandag 3 juli 2017 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoorMaar sommige mensen in R&P happen nogal snel dus dan word je al snel lomp genoemd
![]()
Ik vind het meer eerlijk en oprecht![]()
![]()
neuh...quote:There's a virus in my system
Ik ken de context niet, maar eerlijk is soms gewoon nodigquote:Op maandag 3 juli 2017 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens verteld hoe ik met een ex-date was omgegaan, die heb ik heel eerlijk verteld wat ze niet wilde horen en sindsdien ben ik 'lomp' maar liever eerlijk en lomp dan
Ik vind de smurfen dan wel weer leuk...quote:Op maandag 3 juli 2017 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het als 50 afleveringen van de smurfen kijken, als er vijf topics langs geweest zijn heb je alles wel gelezen en komen exact dezelfde onderwerpen en meningen weer voorbij, sommigen vinden dat prettig en anderen krijgen er jeuk aan hun scrotum van, beetje de vos in het gezapige kippenhok ideeIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Je had het over een groepje, ik moest gek genoeg aan gnoes denken.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik draag alleen waar ik me prettig in voel, colbertjes horen daar wel af en toe bij, maar een heel kostuum met van die rare broeken niet."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Kan soms hard zijn iddquote:Op maandag 3 juli 2017 09:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ken de context niet, maar eerlijk is soms gewoon nodig
Maar Lola heeft wel beetje gelijk hoor, soms kan het wel wat subtieler
Dat heb ik met een stropdas.. Voelt altijd zo benauwdquote:Op maandag 3 juli 2017 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik draag alleen waar ik me prettig in voel, colbertjes horen daar wel af en toe bij, maar een heel kostuum met van die rare broeken niet.
ja die zie je dikwijls in groepen, op het strand ecter zijn het vaker mensenquote:Op maandag 3 juli 2017 09:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je had het over een groepje, ik moest gek genoeg aan gnoes denken.There's a virus in my system
Colbertje kan makkelijk over een T-shirt vind ik.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik met een stropdas.. Voelt altijd zo benauwd
Ja is ook wel zo, beetje semi-casualquote:Op maandag 3 juli 2017 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Colbertje kan makkelijk over een T-shirt vind ik.
Op het werk kan ik gelukkig aan wat ik wilNu ook, grijze spijkerbroek, groen T-shirt met V-hals en all-stars, lekker simpel
Subtiliteit op fok is vaak ver te zoeken.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan soms hard zijn idd
Maar Lola heeft wel beetje gelijk hoor, soms kan het wel wat subtieler...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vooral grappig om te zien hoe snel je een 'reputatie' te pakken hebtquote:Op maandag 3 juli 2017 09:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Subtiliteit op fok is vaak ver te zoeken.
Denk eraan, zoiets blijft plakken.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vooral grappig om te zien hoe snel je een 'reputatie' te pakken hebt
Dat het al is overgewaaid naar deze SC is erg zatquote:![]()
Borderline, fok.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vooral grappig om te zien hoe snel je een 'reputatie' te pakken hebt
/carequote:Op maandag 3 juli 2017 09:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat het al is overgewaaid naar deze SC is erg zat
Gewoon wat minder ongenuanceerd reageren, wat empathie tonen en af en toe wat woorden afzwakken of zelfs inslikken en je bent in het veelkleurige Teletubbieland waar altijd de zon schijnt met als achtergrondmuziek een Indonesisch zeikbandje, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op maandag 3 juli 2017 09:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vooral grappig om te zien hoe snel je een 'reputatie' te pakken hebt![]()
![]()
![]()
Zei degene die nooit een blad voor de mond neemtquote:Op maandag 3 juli 2017 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon wat minder ongenuanceerd reageren, wat empathie tonen en af en toe wat woorden afzwakken of zelfs inslikken en je bent in het veelkleurige Teletubbieland waar altijd de zon schijnt met als achtergrondmuziek een Indonesisch zeikbandje, zo moeilijk is het allemaal niet![]()
![]()
![]()
Kusjekroelquote:Op maandag 3 juli 2017 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon wat minder ongenuanceerd reageren, wat empathie tonen en af en toe wat woorden afzwakken of zelfs inslikken en je bent in het veelkleurige Teletubbieland waar altijd de zon schijnt met als achtergrondmuziek een Indonesisch zeikbandje, zo moeilijk is het allemaal niet![]()
En degene die wat hij zojuist schreef, ook daadwerkelijk uitvoertquote:Op maandag 3 juli 2017 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei degene die nooit een blad voor de mond neemt
Daarom weet ik het als geen anderquote:Op maandag 3 juli 2017 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei degene die nooit een blad voor de mond neemt![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
En degene die wat hij zojuist schreef, ook daadwerkelijk uitvoert![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:59 schreef Fripsel het volgende:
Het moet wel een hele leuke man zijn voor ik een pak waardeer.
ik bouw mijn eigen welquote:Op maandag 3 juli 2017 09:53 schreef Voxs het volgende:
PeZu: https://www.facebook.com/(...)os/1791192094231579/
Wel echte smurfen.quote:
Niet die geanimeerde 3d-shit
Lekker recalcitrant maar ben niet anders van je gewendquote:Op maandag 3 juli 2017 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zet altijd stempels.![]()
![]()
Vroeger spaarde ik die poppetjes, de echte, niet die later bij de AH te krijgen waren.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel echte smurfen.
Niet die geanimeerde 3d-shit...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja de oude tekenfilmsquote:Op maandag 3 juli 2017 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel echte smurfen.
Niet die geanimeerde 3d-shit![]()
![]()
Natuurlijk de echtequote:Op maandag 3 juli 2017 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel echte smurfen.
Niet die geanimeerde 3d-shitDe rest is nep
Ik heb de Smurfen nog als spelletje op de allereerste GameBoy
Heb je nu in huis een eigen bouwkamer?quote:
jups, nu de lego nog uitpakkenquote:
Nou ja ik doe mijn best om op mijn tong te bijten, tot tien te tellen en mijn lieve kantje te laten spreken, moet van LoLaquote:![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 3 juli 2017 10:02 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb de Smurfen nog als spelletje op de allereerste GameBoy
Zonder wrijving geen glans![]()
Je moet niks, het was een adviesquote:Op maandag 3 juli 2017 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik doe mijn best om op mijn tong te bijten, tot tien te tellen en mijn lieve kantje te laten spreken, moet van LoLa
Boeken besteld *check*
* LovelyLady werkt lijstje af
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2017 10:07:33 ]![]()
nah.... iets minder 8quote:
Waar sta ik op het lijstje?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet niks, het was een advies
Boeken besteld *check*
* LovelyLady werkt lijstje af![]()
Ik moet even inkomen, geef me even de tijdquote:Op maandag 3 juli 2017 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een rare belediging?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat staat er nog meer op je lijstje dan?
Ok is al goed, ik heb broodnodig een nieuwe dekbedovertrek nodig, nog een leuke tip daaromtrent?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet even inkomen, geef me even de tijd![]()
als ik zeg Ikea ga je me doodvermoorden he?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok is al goed, ik heb broodnodig een nieuwe dekbedovertrek nodig, nog een leuke tip daaromtrent?![]()
![]()
haak er een, lekker luchtigquote:Op maandag 3 juli 2017 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok is al goed, ik heb broodnodig een nieuwe dekbedovertrek nodig, nog een leuke tip daaromtrent?There's a virus in my system
Mijn lijstje voor vandaag:
Resultaten van afgelopen week en maand verwerken
Overleg met een aantal artsen
Teamoverleg
Koken
Wasje draaien
DweilenIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Hemaquote:Op maandag 3 juli 2017 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok is al goed, ik heb broodnodig een nieuwe dekbedovertrek nodig, nog een leuke tip daaromtrent?
Momenteel ook in de aanbieding geloof ik
Prima kwaliteit, niet te duur
quote:Op maandag 3 juli 2017 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik zeg Ikea ga je me doodvermoorden he?![]()
![]()
Strijken, dat doe ik dus echt nooitquote:Op maandag 3 juli 2017 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Strijken
was draaien...
administratie/uren invullen
dhivdmquote:
Ik kan het wel hebben hoorquote:
Hema zit in de binnenstad hier en ook al woon ik daar ook ik heb een extreem luie bui dus ik wil niet lopenquote:Op maandag 3 juli 2017 10:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Hema
Momenteel ook in de aanbieding geloof ik
Prima kwaliteit, niet te duur![]()
![]()
er schijnen mensen tshirt en jeans te strijkenquote:![]()
hema.nlquote:Op maandag 3 juli 2017 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hema zit in de binnenstad hier en ook al woon ik daar ook ik heb een extreem luie bui dus ik wil niet lopen
whut....quote:Op maandag 3 juli 2017 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
er schijnen mensen tshirt en jeans te strijken![]()
Wassen, goed uitklapperen, netjes ophangen, aantrekken.
Met mijn dikke kont geen kans op kreukels in jeans
Dat doe ik dus echt nooit en overhemden hang ik na het douchen in de douchecabine, werkt ook perfectquote:Op maandag 3 juli 2017 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik ben zooooo blij dat we geen hemden meer hebben bij het uniformquote:Op maandag 3 juli 2017 10:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus echt nooit en overhemden hang ik na het douchen in de douchecabine, werkt ook perfect
Ik ben anti online kopen ook al kom ik er soms niet onderuit, ik wil meteen iets in mijn handen hebben als ik afrekenquote:![]()
#teamconservatief![]()
![]()
Dan geef ik het op hoorquote:Op maandag 3 juli 2017 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben anti online kopen ook al kom ik er soms niet onderuit, ik wil meteen iets in mijn handen hebben als ik afreken![]()
#teamconservatief
Ik heb trouwens 2 dekbedovertreksets van de Hema. Ze gaan al ruim 2 jaar afwisselend op bed en zijn nog prima
Mijn interesse alarm gaat afquote:Op maandag 3 juli 2017 10:20 schreef Muck het volgende:
[..]
whut....
Wassen, goed uitklapperen, netjes ophangen, aantrekken.
Met mijn dikke kont geen kans op kreukels in jeans![]()
![]()
Wat dan wel?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zooooo blij dat we geen hemden meer hebben bij het uniform
Ok, ok ik ga wel lopen zo dadelijkquote:Op maandag 3 juli 2017 10:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan geef ik het op hoor
Ik heb trouwens 2 dekbedovertreksets van de Hema. Ze gaan al ruim 2 jaar afwisselend op bed en zijn nog prima![]()
![]()
Is het bij ons ook wel eens over gegaan maar ik vind op sommige momenten uniform wel gepaster dan eigen kledingquote:
Helemaal mee eens hoorquote:Op maandag 3 juli 2017 10:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het bij ons ook wel eens over gegaan maar ik vind op sommige momenten uniform wel gepaster dan eigen kleding
Het uniform was aan vervanging toe, maar we moesten ernstig bezuinigen. Omdat we niet meer op straat lopen, is een uniform niet echt noodzakelijk, dus we hebben een dresscode
Zwart met een rood accent. De heren hebben een zwart hemd en een rode das, de dames een rood sjaaltje. Binnen bepaalde richtlijnen, kun je dat toepassen zoals je zelf prettig vindt
Ja dat laatste hebben we bij sommige optredens ook (carnavalsconcert, einde seizoens concert) maar alle officiele dingen doen we nog in uniform. Ook niet altijd ideaal maar ziet er wel gelikt uitquote:Op maandag 3 juli 2017 10:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor
Het uniform was aan vervanging toe, maar we moesten ernstig bezuinigen. Omdat we niet meer op straat lopen, is een uniform niet echt noodzakelijk, dus we hebben een dresscode
Zwart met een rood accent. De heren hebben een zwart hemd en een rode das, de dames een rood sjaaltje. Binnen bepaalde richtlijnen, kun je dat toepassen zoals je zelf prettig vindt
Op Koningsdag vervangen we het rood trouwens door oranjequote:Op maandag 3 juli 2017 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat laatste hebben we bij sommige optredens ook (carnavalsconcert, einde seizoens concert) maar alle officiele dingen doen we nog in uniform. Ook niet altijd ideaal maar ziet er wel gelikt uit
Ik ben ook wel fan van een uniform hoor. Zeker niet ideaal, maar het ziet er gewoon tof uit
Bij de showband waar ik weleens inviel, hebben ze gelukkig nog wel een uniform
Ook met zo'n berenmuts?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Op Koningsdag vervangen we het rood trouwens door oranje
Ik ben ook wel fan van een uniform hoor. Zeker niet ideaal, maar het ziet er gewoon tof uit
Bij de showband waar ik weleens inviel, hebben ze gelukkig nog wel een uniform
Dat valt nog mee danquote:![]()
Wij hebben gelukkig geen hoofddeksel
quote:Op maandag 3 juli 2017 10:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee dan![]()
Wij hebben gelukkig geen hoofddekselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]Ziet er wel netjes uit zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, zonde van mijn tijd, ik hang het wel zorgvuldig op zodat het nagenoeg kreukvrij droogt.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Mijn ex schoonmoeder deed zelfs de onderbroeken.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op maandag 3 juli 2017 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, zonde van mijn tijd, ik hang het wel zorgvuldig op zodat het nagenoeg kreukvrij droogt.En dan dus overhemden extra in de douchecabine en ziet er weer gelikt uit
Deze week kan de was weer lekker buiten drogen.quote:Zat je dit weekend ook te verpieteren achter een natgeregend raam?
Niet getreurd: de barbecue kan deze week waar naar buiten.
We verwachten deze week zomers weer met temperaturen die kunnen oplopen tot 27 graden, meldt Weerplaza.
Is meer een compulsief karaktertrekje dan een praktisch iets, ze zal het huishoudboekje ook wel bijgehouden hebben en alles in een straal van 10 kilometer willen (over)regelenquote:Op maandag 3 juli 2017 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex schoonmoeder deed zelfs de onderbroeken.
Tip, bij dit soort mensen de huissleutels iedere dag ergens anders neerleggen of de lepels en de vorken in de besteklade omwisselen, kun je genieten van een paddenstoelenhoofd![]()
![]()
Daar kun je mij ook gek mee krijgenquote:Op maandag 3 juli 2017 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
de lepels en de vorken in de besteklade omwisselen, kun je genieten van een paddenstoelenhoofd
Alles in mijn keuken heeft een vaste plek en kan ik ook blind pakken als ik aan het koken benIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Dat is ook heel iets anders, want bij mij heeft ook alles een vaste plek, bij mijn ex schoonmoeder (en haar dochter) juist niet, die zijn ook altijd van alles aan het zoeken.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar kun je mij ook gek mee krijgen
Alles in mijn keuken heeft een vaste plek en kan ik ook blind pakken als ik aan het koken ben"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Nu ik erover nadenk heb ik dat in de keuken ook wel zoquote:Op maandag 3 juli 2017 10:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar kun je mij ook gek mee krijgen
Alles in mijn keuken heeft een vaste plek en kan ik ook blind pakken als ik aan het koken ben![]()
![]()
Oh jee, het is weer zoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 10:59 schreef Muck het volgende:
Oh jee, het is weer zoverFoute uurtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik met mijn blije dansjequote:
How to save a life van The Fray komt net voorbij in mijn playlist... Ik heb gelijk zin om Grey's anatomy te kijken![]()
Mannen in pak, mits geschikte man in geschikt pak
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
De mijne in een pak is mwehquote:Op maandag 3 juli 2017 11:20 schreef Molo het volgende:
Mannen in pakken, mits geschikte man in geschikt pak
Je zíét gewoon dat hij zich ongemakkelijk voeltIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Vrouwen in een verkeerd dichtgeknoopt mannenoverhemd zonder iets eronderquote:Op maandag 3 juli 2017 11:20 schreef Molo het volgende:
Mannen in pak, mits geschikte man in geschikt pak![]()
![]()
Vind ik echt zo'n Vrouw katern van de Telegraaf plaatje datquote:Op maandag 3 juli 2017 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen in een verkeerd dichtgeknoopt mannenoverhemd zonder iets eronder![]()
En het merendeel van de vrouwen lijkt dan gewoon een dikke lesboOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Klopt.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik echt zo'n Vrouw katern van de Telegraaf plaatje dat![]()
En het merendeel van de vrouwen lijkt dan gewoon een dikke lesboTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja heerlijk tochquote:Op maandag 3 juli 2017 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mannen raken lodderig van alcohol en krijgen de houding van een peuter
Voor altijd van mijn fetisj af, dankjewelquote:Op maandag 3 juli 2017 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik echt zo'n Vrouw katern van de Telegraaf plaatje dat![]()
En het merendeel van de vrouwen lijkt dan gewoon een dikke lesbo![]()
![]()
Is jouw laatste chick lang geleden eigenlijk? Zo komt het wel beetje over namelijkquote:Op maandag 3 juli 2017 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor altijd van mijn fetisj af, dankjewelOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Is eigenlijk supersupergeheim maar nee hoorquote:Op maandag 3 juli 2017 11:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Is jouw laatste chick lang geleden eigenlijk? Zo komt het wel beetje over namelijk![]()
![]()
Hem kennende was het zijn vrouwelijke collega met een mantelpakje aan die een uur geleden nog onder zijn bureau op d'r knietjes heeft gezeten om hem een blowjob te gevenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Is jouw laatste chick lang geleden eigenlijk? Zo komt het wel beetje over namelijk![]()
![]()
Okergeel is een prachtige en juist enorm sexy kleur manquote:Op maandag 3 juli 2017 11:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik ruik te lang gekookte bloemkool nu en zie de kleur okergeel zelfs
Jurk in die kleur
Donkerbruine eyeliner of smokey eyes, fuchsia bloem in de haren, donkerbruine luchtige sjaal om
Pumps eronder
Ik zou er bíjna vrouwsekser van wordenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hem kennende was het zijn vrouwelijke collega met een mantelpakje aan die een uur geleden nog onder zijn bureau op d'r knietjes heeft gezeten om hem een blowjob te geven![]()
Goed plan wel![]()
![]()
In de IT?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hem kennende was het zijn vrouwelijke collega met een mantelpakje aan die een uur geleden nog onder zijn bureau op d'r knietjes heeft gezeten om hem een blowjob te gevenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wel fijn dat Lola de collega specificeert als vrouwelijke collega
Een mondje is een mondje toch?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Okergeel is een prachtige en juist enorm sexy kleur man
Jurk in die kleur
Donkerbruine eyeliner of smokey eyes, fuchsia bloem in de haren, donkerbruine luchtige sjaal om
Pumps eronder
Ik zou er bíjna vrouwsekser van worden
Van deze bloemrijke beschrijving krijg ik nu een beeld van macaroni uit een pakje en van ongeschoren jaren 70 oksels terwijl er disco uit de luidsprekers galmtquote:Op maandag 3 juli 2017 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Jurk in die kleur
Pumps eronder
Ik zou er bíjna vrouwsekser van worden![]()
![]()
Maak mij gek Moloquote:Op maandag 3 juli 2017 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Jurk in die kleur
Pumps eronder
Trotste mama van Ambar
Oh myquote:Op maandag 3 juli 2017 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van deze bloemrijke beschrijving krijg ik nu een beeld van macaroni uit een pakje en van ongeschoren jaren 70 oksels terwijl er disco uit de luidsprekers galmt![]()
Jij valt op de audit chicks die krampachtig in mantelpakje lopen met allemaal hetzelfde Leco kapsel ofzo? Lekker strak en modern?
Sorry US, gaat niks worden tussen ons dit
Homo's schijnen er wel duizendmaal beter in te zijnquote:Op maandag 3 juli 2017 11:31 schreef Molo het volgende:
Wel fijn dat Lola de collega specificeert als vrouwelijke collega
Een mondje is een mondje toch?![]()
![]()
Ik zoek serieus al tijden een jaren '50 jurk in die kleurquote:
Okergele stof zoeken en goed patroon en naaien die hap.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zoek serieus al tijden een jaren '50 jurk in die kleur
Ik voorzie een aantal weekenden in Maassluis waar ik best een paar uurtje bij jou kan zijn
Trotste mama van Ambar
Ik weet niet meer wat je ook alweer deed nu, het klonk vrij saai itt je IC verledenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zucht, geen IT, ik denk dat de wereld zonder www zou zitten als ze mij daar los zouden laten
Ik heb wel eens een kittig mantelpakje gedaan hier en maar ik prefereer toch meer het veiligheidsspeld door de wenkbrauw typequote:Op maandag 3 juli 2017 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh my
Jij valt op de audit chicks die krampachtig in mantelpakje lopen met allemaal hetzelfde Leco kapsel ofzo? Lekker strak en modern?
Sorry US, gaat niks worden tussen ons dit![]()
![]()
Ik kan niet naaien johquote:Op maandag 3 juli 2017 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Okergele stof zoeken en goed patroon en naaien die hap.
Ik voorzie een aantal weekenden in Maassluis waar ik best een paar uurtje bij jou kan zijn![]()
En die weekenden heb je wel wat beters te doen (pun intended) dan bij mij naaien toch
Als jij het zegt.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan niet naaien joh![]()
En die weekenden heb je wel wat beters te doen (pun intended) dan bij mij naaien tochTrotste mama van Ambar
Uit betrouwbare bron kan ik je vertellen dat dat soort types ook soms prima uit komt in lange A-lijn of swingdressesquote:Op maandag 3 juli 2017 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een kittig mantelpakje gedaan hier en maar ik prefereer toch meer het veiligheidsspeld door de wenkbrauw type
Is best te combineren in de pauzes toch? Vlak bij...quote:Op maandag 3 juli 2017 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan niet naaien joh![]()
En die weekenden heb je wel wat beters te doen (pun intended) dan bij mij naaien tochBis vincit qui se vincit!![]()
Die kleur staat mij nietquote:Op maandag 3 juli 2017 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Jurk in die kleur
Pumps eronder
Wat is een A-lijn jurk dan?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron kan ik je vertellen dat dat soort types ook soms prima uit komt in lange A-lijn of swingdresses![]()
![]()
Moet je ook niet willen als man.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg toch echt dat 90 procent er geen bal van kanZonder wrijving geen glans![]()
True, even bijkomen.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is best te combineren in de pauzes toch? Vlak bij...
Al is Ienie misschien ook wel heel post coïtaal suffig en dan krijg ik straks een lelijke jurk
Heb jij ooit een lelijke jurk van mij gezien?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
True, even bijkomen.
Al is Ienie misschien ook wel heel post coïtaal suffig en dan krijg ik straks een lelijke jurk
Trotste mama van Ambar
Met andere (of zonder) bril en make up ook niet?quote:
Ik kom er wel mee weg, al staat het mijn Portugese vriendin echt beter
Coupenaden zitten raar daar....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had hier behoefte aan.
[ afbeelding ]
En true, alleen mooie dingen ja
Hmmm, zelfs dan niet echtquote:Op maandag 3 juli 2017 11:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Met andere (of zonder) bril en make up ook niet?
Ik kom er wel mee weg, al staat het mijn Portugese vriendin echt beter
Mijn haar en huid zijn zo licht, dat het dan lijkt alsof ik ziek ben
En lelijke hals, maar wel mooi ja die vorm!quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Sisters from other misters?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Post coïtaal suffig![]()
Molo, zijn wij zusjes?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mij staan ook alleen sterke harde kleuren, en zwart, altijd zwartquote:Op maandag 3 juli 2017 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, zelfs dan niet echt
Mijn haar en huid zijn zo licht, dat het dan lijkt alsof ik ziek ben![]()
Sowieso een slecht patroon, want 2 naden in bovenlijfje dat had beter gekund.quote:Trotste mama van Ambar
Ik raak altijd lichtjes opgewonden als vrouwen mooie jurken gaan posten![]()
En nee Molo, ik kom niets tekort![]()
![]()
Hals iets lager, andere gesp/riempjequote:
Dan lekker een andere kleur pakken ja, zat wat mooi is bij lichte chica'squote:Op maandag 3 juli 2017 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, zelfs dan niet echt
Mijn haar en huid zijn zo licht, dat het dan lijkt alsof ik ziek ben
Ik ga meestal indien kleur (veel zwart hier) voor heftige kleur
Gelukkig dan maar dan ik een lange jurk aan hebquote:Op maandag 3 juli 2017 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik raak altijd lichtjes opgewonden als vrouwen mooie jurken gaan posten![]()
En nee Molo, ik kom niets tekort
Hier op.de camping
Bijna alle blauwtinten staan me goed en inderdaad zwart en harde kleurenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij staan ook alleen sterke harde kleuren, en zwart, altijd zwart
Pasteltinten moet ik gewoon niet doen
Behalve poederroze, dat kan dan gek genoeg wel weer
Ja een contourline is mooier. Bij dit model zie je dat haar bovenlijf te lang is. Die coupepunten moeten onder buste lijn, niet er op of over.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso een slecht patroon, want 2 naden in bovenlijfje dat had beter gekund....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Of gewoon slechte coupenadenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja een contourline is mooier. Bij dit model zie je dat haar bovenlijf te lang is. Die coupepunten moeten onder buste lijn, niet er op of over.
Trotste mama van Ambar
Lekker zwieren in die jurk en de boel op stelten zettenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dan ik een lange jurk aan heb
Hier op.de camping![]()
![]()
Ik wist helemaal niet dat vrouwen zo specifiek en gedetailleerd naar jurken keken eigenlijkquote:Op maandag 3 juli 2017 11:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja een contourline is mooier. Bij dit model zie je dat haar bovenlijf te lang is. Die coupepunten moeten onder buste lijn, niet er op of over.![]()
![]()
Jeweettog! Tussen de bejaarde Duitsersquote:Op maandag 3 juli 2017 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zwieren in die jurk en de boel op stelten zetten![]()
![]()
![]()
Goed, ik ga eens wat doen hierOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Als je dit soort jurken voor jezelf maakt, dan let je er op. Het is het verschil tussen een killer look en meh.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat vrouwen zo specifiek en gedetailleerd naar jurken keken eigenlijk...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Lijkt me serieus wel een leuke hobby wel, zeker als je er goed in bentquote:Op maandag 3 juli 2017 11:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je dit soort jurken voor jezelf maakt, dan let je er op. Het is het verschil tussen een killer look en meh.![]()
![]()
Vreselijke hobby echtquote:Op maandag 3 juli 2017 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me serieus wel een leuke hobby wel, zeker als je er goed in bent
Trotste mama van Ambar
Ik ben er goed in, maar enkel het eindresultaat is een leuke hobbyquote:Op maandag 3 juli 2017 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het ookquote:Op maandag 3 juli 2017 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel leuk, tenzij het mislukt.
Het is een soort puzzel en het eindresultaat is vaak erg
Trotste mama van Ambar
Meen je dat? Lijkt me namelijk best vet als vrouw zijnde om een zelf gemaakte jurk aan te trekken naar een bruiloft of zo en dan complimentjes te krijgen en begeerlijke blikkenquote:![]()
![]()
Dit is waar.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meen je dat? Lijkt me namelijk best vet als vrouw zijnde om een zelf gemaakte jurk aan te trekken naar een bruiloft of zo en dan complimentjes te krijgen en begeerlijke blikken...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Het gaat vervelen die complimentjes en je krijgt ze op een gegeven moment ook niet meer.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meen je dat? Lijkt me namelijk best vet als vrouw zijnde om een zelf gemaakte jurk aan te trekken naar een bruiloft of zo en dan complimentjes te krijgen en begeerlijke blikkenTrotste mama van Ambar
Het patroon overnemen, frankensteinen etc is leuk, want bezig met ontwerpen. Het eigenlijke maken vind ik minder.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel leuk, tenzij het mislukt.
Het is een soort puzzel en het eindresultaat is vaak erg...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hoe kunnen complimenten nu ooit gaan vervelen?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het gaat vervelen die complimentjes en je krijgt ze op een gegeven moment ook niet meer.![]()
![]()
Ik vind het overnemen en uitknippen niet leuk, en het maken juist weer welquote:Op maandag 3 juli 2017 11:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het patroon overnemen, frankensteinen etc is leuk, want bezig met ontwerpen. Het eigenlijke maken vind ik minder.
Trotste mama van Ambar
Ik compliment jou toch ook niet elke dag met ademhalen omdat zo van zelf sprekend is voor jou?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kunnen complimenten nu ooit gaan vervelen?Trotste mama van Ambar
Oke, overnemen niet, zelf veranderen etc wel.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het overnemen en uitknippen niet leuk, en het maken juist weer wel
Dat vind ik ook fantastischquote:Op maandag 3 juli 2017 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meen je dat? Lijkt me namelijk best vet als vrouw zijnde om een zelf gemaakte jurk aan te trekken naar een bruiloft of zo en dan complimentjes te krijgen en begeerlijke blikken
Dat hoef ik vaak niet of het is heel gerelateerd aan het model en kan ik het pas als ik hem gemaakt heb.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, overnemen niet, zelf veranderen etc wel.Trotste mama van Ambar
Dat vind ik echt leuk ja!quote:Op maandag 3 juli 2017 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, overnemen niet, zelf veranderen etc wel.
Dingen tweaken zodat het ineens veel beter valt
En nu weet ik wel dat de sirenes werken hoor
Trotste mama van Ambar
Zelfvertrouwen muchquote:Op maandag 3 juli 2017 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik compliment jou toch ook niet elke dag met ademhalen omdat zo van zelf sprekend is voor jou?![]()
![]()
Ik vind zelden een model precies wat ik wil. Dan wil ik kraag anders of coupe naden anders, plooien net wat anders gepositioneerd etc.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat hoef ik vaak niet of het is heel gerelateerd aan het model en kan ik het pas als ik hem gemaakt heb....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja. Ik heb best wel zelfvertrouwen jaquote:Trotste mama van Ambar
beautygloss heeft een tuin waar welgeteld twee bloembakken in staan.
ze kan blijkbaar zelf geen onkruid wieden want ze heeft hovenier.
voor deze twee bakken dus:
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2017 12:07:51 ]![]()
Ze moet de hovenier ontslaan, ik zie onkruid tussen de tegels.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:06 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
Ik zou nog eens met een stralende prachtige vrouw in een zelfgemaakte baljurk willen dansen in het Mariinsky Theater te Sint Petersburg in vol ornaat en met alle bijbehorende decorum![]()
#gaatergensopdebucketlist![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 12:06 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ja die komt dat donderdag doen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze moet de hovenier ontslaan, ik zie onkruid tussen de tegels.
ik snap niet dat ze dat niet even zelf doet maar goed.![]()
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou nog eens met een stralende prachtige vrouw in een zelfgemaakte baljurk willen dansen in het Mariinsky Theater te Sint Petersburg in vol ornaat en met alle bijbehorende decorum![]()
#gaatergensopdebucketlist![]()
Als je geld hebt, moet je andere mensen aan het werk zetten.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:11 schreef isax het volgende:
[..]
ja die komt dat donderdag doen.
ik snap niet dat ze dat niet even zelf doet maar goed.Trotste mama van Ambar
Wellicht heeft ze geen armen of benen?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:11 schreef isax het volgende:
[..]
ja die komt dat donderdag doen.
ik snap niet dat ze dat niet even zelf doet maar goed.![]()
![]()
Daar mankeert niets aan.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze geen armen of benen?Trotste mama van Ambar
Niet zo oud dat ik dat eigenlijk mooi zou moeten vinden maar ik heb een zwak voor historische settings met grandeur en romantiekquote:![]()
![]()
Joos, ben jij het?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo oud dat ik dat eigenlijk mooi zou moeten vinden maar ik heb een zwak voor historische settings met grandeur en romantiekI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
als youtube in elkaar stort en al die mensen hun tijdperk voorbij is, krijg je allemaal van die berichten op rtl boulevard van blablabla is falliet.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je geld hebt, moet je andere mensen aan het werk zetten.
volgens mij houd er geen een rekening mee dat dit niet voor altijd is.![]()
Het leukstequote:Op maandag 3 juli 2017 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat vind ik echt leuk ja!
Dingen tweaken zodat het ineens veel beter valt
en hoe oud is dat?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo oud dat ik dat eigenlijk mooi zou moeten vinden maar ik heb een zwak voor historische settings met grandeur en romantiek![]()
Hij zit ergens in de 40 als ik dat gisteren goed had gelezen.quote:Trotste mama van Ambar
Ik ken anders genoeg mensen die tientallen mensen dik aan de vreet houden maar je hebt een punt, als degene met veel geld wegvalt ontstaat er wel een probleem voor al die mensenquote:Op maandag 3 juli 2017 12:15 schreef isax het volgende:
[..]
als youtube in elkaar stort en al die mensen hun tijdperk voorbij is, krijg je allemaal van die berichten op rtl boulevard van blablabla is falliet.
volgens mij houd er geen een rekening mee dat dit niet voor altijd is.![]()
Ja maar eens beginnen aan die schoonmaak.Trotste mama van Ambar
Doe meteen even mijn kamer.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar eens beginnen aan die schoonmaak.![]()
#teambejaardquote:
Het zou bijzonder zijn als hij 23 blijktquote:
Die kunnen altijd nog aanhakenquote:Op maandag 3 juli 2017 12:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We missen Koen, Crv, Cat en GF nog wel daarvoor.
Ik ben #teamkuiken hier denk ikquote:
Nou.... weet je wel hoe oud ik ben?quote:
Nee?quote:
Ik had je moeder kunnen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
27quote:Op maandag 3 juli 2017 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent toch iets van 28 of niet?
quote:Op maandag 3 juli 2017 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had je moeder kunnen zijn
Valt reuze mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de manier waarop je reageerde op #teambejaard dacht ik dat je ouder zou zijnquote:
Hehehequote:Op maandag 3 juli 2017 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op de manier waarop je reageerde op #teambejaard dacht ik dat je ouder zou zijnIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Och, zolang ik nog vier weken het gas kan optrekken op een roadtrip door Japan en de gekste avonturen aan me blijven kleven voel ik me een jonge adonis![]()
Wel rugpijn nu van vier weken op een vreemde motor en economy class vliegen![]()
![]()
Ik mis een optie in Spotify waar je de artiesten kunt aanklikken waar je naar wilt luisteren en dat hij dan afspeellijst maakt van die artiesten met af en toe liedjes van andere artiesten die er ook in thuis horen.
En ga nou niet zeggen dat Daily mixes er op lijkt, want dat lijkt er niet op.Trotste mama van Ambar
Ga je hier een reisverslag van maken? Lijkt me tof om te lezenquote:Op maandag 3 juli 2017 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Och, zolang ik nog vier weken het gas kan optrekken op een roadtrip door Japan en de gekste avonturen aan me blijven kleven voel ik me een jonge adonis![]()
Wel rugpijn nu van vier weken op een vreemde motor en economy class vliegen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Start radio?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis een optie in Spotify waar je de artiesten kunt aanklikken waar je naar wilt luisteren en dat hij dan afspeellijst maakt van die artiesten met af en toe liedjes van andere artiesten die er ook in thuis horen.
En ga nou niet zeggen dat Daily mixes er op lijkt, want dat lijkt er niet op.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 3 juli 2017 12:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We missen Koen, Crv, Cat en GF nog wel daarvoor.Alsof je het over de duivel hebtquote:![]()
Nee is ook niet hetzelfde. Kun je maar 1 artiest selecteren.quote:Trotste mama van Ambar
Ja wilden we eigenlijk al meteen terplekke doen maar het hele vriendenclubje was compleet bekaf en naar de tering iedere avond en nachtquote:Op maandag 3 juli 2017 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je hier een reisverslag van maken? Lijkt me tof om te lezen![]()
![]()
Bestaat die optie dan?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
En ga nou niet zeggen dat Daily mixes er op lijkt, want dat lijkt er niet op.
Het is beter dan de dagelijkse mix in ieder geval.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee is ook niet hetzelfde. Kun je maar 1 artiest selecteren.I'm surrounded by morons!
Maar nu heb je de tijd?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wilden we eigenlijk al meteen terplekke doen maar het hele vriendenclubje was compleet bekaf en naar de tering iedere avond en nachtI'm surrounded by morons!
Het punt is dat ik graag artiesten bij elkaar zet die spotify niet bij elkaar zet, maar waarvan ik wel vind dat ze bij elkaar passen.Trotste mama van Ambar
Ja maar kun je m nie vinden en is ie er wel of is dit iets wat je net zelf bedacht hebt?quote:
Ik vind het namelijk erg goed bedacht![]()
Misschien begin ik er vanavond wel aan, maar ik ben nu al dingen aan het opschuiven die ik eigenlijk in de ochtend had willen doenquote:![]()
![]()
Ik heb het zelf bedacht.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar kun je m nie vinden en is ie er wel of is dit iets wat je net zelf bedacht hebt?
Ik vind het namelijk erg goed bedacht![]()
Dus eigenlijk een radiostation gebaseerd. op meerdere artiesten ipv maar 1.Trotste mama van Ambar
Top ideequote:Op maandag 3 juli 2017 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het zelf bedacht.
Dus eigenlijk een radiostation gebaseerd. op meerdere artiesten ipv maar 1.Stel ff voor bij Spotify
Klinkt als de verzamelcd's uit tijden van weleerquote:Op maandag 3 juli 2017 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het punt is dat ik graag artiesten bij elkaar zet die spotify niet bij elkaar zet, maar waarvan ik wel vind dat ze bij elkaar passen.![]()
![]()
Iemand heeft dit idee al geopperd in 2012
Trotste mama van Ambar
Minder hier posten en meer in TRV [in de vorm van een verslag]quote:Op maandag 3 juli 2017 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien begin ik er vanavond wel aan, maar ik ben nu al dingen aan het opschuiven die ik eigenlijk in de ochtend had willen doen
I'm surrounded by morons!
Waarom is die optie er nog niet danquote:Op maandag 3 juli 2017 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand heeft dit idee al geopperd in 2012
Spotify is wel de beste uitvinding ooit
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: