Maar... Wie is het dan wel?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn bipsje bekend is daar.
Luie flikker dan.quote:
Ang3l kan al die kontjes niet meer uit elkaar houden.quote:
Klopt. Ben geen konten man, dus kan me geen reet schelenquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l kan al die kontjes niet meer uit elkaar houden.
Ik vind normaal het bovenlijf ook interessanter, maar zie inmiddels wel of iemand een mooi kontje heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Ben geen konten man, dus kan me geen reet schelen
Als t maar niet een dikke flubberige met pukkels is.
Ja dat wel. Dat registreer ik. Maar t is geen turn on of zo. Een hele lelijke is wellicht wel een turn off.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind normaal het bovenlijf ook interessanter, maar zie inmiddels wel of iemand een mooi kontje heeft.
ja las het in xtc topicquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]was echt even nodig
Was weer technofeestje gegaan Mortie en beetje slaaptekort sindsdien
Weet je al welke? Ik denk ik eentje in Grunn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja las het in xtc topic
Ga in augustus wss festivalletje doen
Neighbours festivalquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet je al welke? Ik denk ik eentje in Grunn.
Bipsjes!quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:44 schreef G-Pier het volgende:
Yo Ang3l, ga je die Life is Strange-prequel spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:55 schreef G-Pier het volgende:
Groetjes,AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Before the stormquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:45 schreef G-Pier het volgende:
31 augustus komt er een Life is Strange-prequel uit. Geen tijdreizen dit keer.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:55 schreef G-Pier het volgende:
Groetjes,*knijp in wang*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Whahaha, ik had echt exact dezelfde neiging!quote:
Welk danquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet je al welke? Ik denk ik eentje in Grunn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |