quote:Op maandag 10 juli 2017 22:57 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaar aan het werk tijdens studiereis.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leuk hoor
Ik vond de techno op m'n festivalletje eigenlijk net iets te obscuur maar gelukkig wel weer weet ik hoeveel mensen geknuffeld en (op het voorhoofd en de wangen) gekust
Ellendig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaar aan het werk tijdens studiereis.Huh!?
Hmmm klote, jammer voor je. Wij staan je bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaar aan het werk tijdens studiereis.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Getverdemme strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaar aan het werk tijdens studiereis.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
He bah, wat vervelend lijkt me datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaar aan het werk tijdens studiereis.
EDIT
De kat heeft weer een super logische plaats gevonden om te chillen
[ Bericht 18% gewijzigd door J.Appleseed op 11-07-2017 10:59:20 ]
Och verrek, dat zie ik nu pasquote:
LEGO games!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 10:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
He bah, wat vervelend lijkt me dat
EDIT
[ afbeelding ]
Ahw! Poesje!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 10:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
EDIT
[ afbeelding ]
Watch Cats 2quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:36 schreef Peter het volgende:
Cards against
En de kat ligt boven Watch Dogs 2
Haha zie nu pas dat je erop staatquote:Op dinsdag 11 juli 2017 10:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
EDIT
[ afbeelding ]
mja. Wisselwerkingquote:Op woensdag 12 juli 2017 03:09 schreef Kaas- het volgende:
Best veel van m'n favoriete fokkers posten niet echt meerwordt wel btje minder gezellig forumhangen zo
Nja vakantietijd ook natuurlijk
Ik ben er al ik ben er al!quote:Op woensdag 12 juli 2017 03:09 schreef Kaas- het volgende:
Best veel van m'n favoriete fokkers posten niet echt meerwordt wel btje minder gezellig forumhangen zo
Nja vakantietijd ook natuurlijk
Ik ga al weg ik ga al weg!quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben er al ik ben er al!
Het topic is te klein voor onze ego's samen?quote:
Neh, ik schuif wel wat op op m'n troonquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het topic is te klein voor onze ego's samen?
Hoe weet jij dat ik een klein bipsje heb?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, ik schuif wel wat op op m'n troon
*tikt op zitting* Kom maar met je bipsje!
Honey. De hele gayscene weet dat!quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een klein bipsje heb?
Hoe komen die foto's daar dan?!quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar maak ik helemaal geen deel van uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |