Niet het modepopje als 'ie z'n pak uitdoet.quote:
Op de gezamenlijke meet zal hij wel weer een colbertje dragen.quote:
Blijft geen gezicht, zo'n gestyled mannetje met een Bart de Graaff-hoofd en oren.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
Op de gezamenlijke meet zal hij wel weer een colbertje dragen.
Al hoop ik dat hij gewoon all-out Euribob gestyled gaat met veel roze en veel vogeltjes.
Pechtold en Koolmees die als hommels over het binnenhof liepen, dat was wel grappig.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:39 schreef Kaas- het volgende:
Mijn TT was "Friek is niet grappig", dus hij heeft het wel goed gedaan door hem te stelen eigenlijk.
Niet dat ik deze TT grappig vind overigens.
Gaat het weer over mij?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft geen gezicht, zo'n gestyled mannetje met een Bart de Graaff-hoofd en oren.
Ik had het over Pechtold.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al hoop ik dat hij gewoon all-out Euribob gestyled gaat met veel roze en veel vogeltjes.
Daar zit een verhaal achter, zo beeld ik me in.quote:
Was ook de cover van het nieuwste Parteiledenblad dat op de deurmat viel.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Pechtold en Koolmees die als hommels over het binnenhof liepen, dat was wel grappig.
Met een verwassen T-shirt eronder.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, niet het lijdend voorwerp van deze reeks, maar de mod.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |