quote:Pouleindeling
A
Portugal
Mexico
New Zealand
Russia
B
Germany
Cameroon
Australia
Chile
Speelschema
17 June 2017
17:00 Russia v New Zealand 2-0
18 June 2017
17:00 Portugal v Mexico 2-2
20:00 Cameroon v Chile 0-2
19 June 2017
17:00 Australia v Germany 2-3
21 June 2017
17:00 Russia v Portugal 0-1
20:00 Mexico v New Zealand
22 June 2017
17:00 Cameroon v Australia
20:00 Germany v Chile
24 June 2017
17:00 Mexico v Russia
17:00 New Zealand v Portugal
25 June 2017
17:00 Germany v Cameroon
17:00 Chile v Australia
28 June 2017
20:00 A1 v B2
29 June 2017
20:00 B1 v A2
2 July 2017
14:00 Losers 28/29 June
20:00 Final
Systeem is prima, dat die scheids hier geen rood voor geeft is toch echt zijn foutquote:
Dit is de beslissing van Mazic zelfquote:Op zondag 2 juli 2017 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, hadden jullie een fatsoenlijke beslissing van Turpin verwacht dan?
Wat is de beslissing van Turpijn dan?quote:
Volgens mij zegt Turpijn alleen dat Mazic even naar het scherm moet gaan koekeloeren, ofzoquote:Op zondag 2 juli 2017 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de beslissing van Turpijn dan?
TUrpin heeft toch alleen een adviserende rol in deze. Mazic is degene die eindverantwoordelijk isquote:Op zondag 2 juli 2017 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, hadden jullie een fatsoenlijke beslissing van Turpin verwacht dan?
Dat mag. Maar ik dacht dat videoref alleen mocht ingrijpen als het in principe rood waard is. Kennelijk vindt Mazic dit niet.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:25 schreef Caland het volgende:
Mag je eigenlijk wel geel geven na het kijken van videobeelden? Lijkt me een beetje vreemd
Nijhuis.gifquote:Op zondag 2 juli 2017 21:26 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk is alleen de doellijntechnologie zeer waardevol gebleken
Gelukkig heeft de FIFA gewoon schijt en zien ze geen aanleiding om de videoref stop te zetten.quote:
Luuk de Jong is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:26 schreef Caland het volgende:
Ditquote:Op zondag 2 juli 2017 21:24 schreef Bos81 het volgende:
De scheidsrechters doen er echt alles aan om dit te laten mislukken..
quote:Op zondag 2 juli 2017 21:26 schreef Caland het volgende:
Die vind ik ook nogal zuur.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:26 schreef Caland het volgende:
Dat wij ooit nog blij zouden zijn dat de FIFA een vooruitstrevende organisatie isquote:Op zondag 2 juli 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de FIFA gewoon schijt en zien ze geen aanleiding om de videoref stop te zetten.
Wat ik begrepen heb, was de Videoref alleen voor Doelpunten wel niet, Penaltys en Rode kaarten. Dus hier had hij volgens mij ook geen geel mogen gevenquote:Op zondag 2 juli 2017 21:25 schreef Caland het volgende:
Mag je eigenlijk wel geel geven na het kijken van videobeelden? Lijkt me een beetje vreemd
Zo kan je het idd ook zien..quote:Op zondag 2 juli 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Systeem is prima, dat die scheids hier geen rood voor geeft is toch echt zijn fout
Met name bij de UEFA kun je op basis van één goed potje/seizoen jarenlang in de top blijven fluitenquote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd om laffe scheidsrechters eruit te sturen en degene die wel rood durven te geven op basis van videobeelden te promoveren naar elitegroep
Ja,het is dat de belg het niet uitzendquote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Is er nog iemand die echt een schijthekel heeft aan deze commentator?
Vind ik ook ja. Dat vind ik een efficienter systeem dan dit.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef Haringkop het volgende:
Videoref is niks mis mee maar vul het dan anders in. Er kan toch ook iemand de beelden beoordelen en zijn beslissing doorgeven aan de scheids op het veld..
Sowieso lachwekkend dat er, uit mijn hoofd, minimaal 3 Spaanse scheidsrechters in elitegroep zitten. Die kunnen er helemaal niks vanquote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met name bij de UEFA kun je op basis van één goed potje/seizoen jarenlang in de top blijven fluiten
Het bezwaar wat ik daar nog wel eens over lees is dat dan de scheids zelf niet meer de baas zou zijn. Valt op zich wel wat voor te zeggen maar ik vind ik het ook niet zo relevantquote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef Haringkop het volgende:
Videoref is niks mis mee maar vul het dan anders in. Er kan toch ook iemand de beelden beoordelen en zijn beslissing doorgeven aan de scheids op het veld..
Ja lekker de finale vervroegd dood maken.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd om laffe scheidsrechters eruit te sturen en degene die wel rood durven te geven op basis van videobeelden te promoveren naar elitegroep
Die lijken er internationaal wel ietsje minder een gigantisch potje van te maken. Maargoed in verhouding tot het niveau van de competitie heb je in Spanje de minste scheidsrechters jaquote:Op zondag 2 juli 2017 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso lachwekkend dat er, uit mijn hoofd, minimaal 3 Spaanse scheidsrechters in elitegroep zitten. Die kunnen er helemaal niks van
De videoref moet gewoon onderdeel van het scheidsrechtersteam worden, dus ieder scheidsrechterteam heeft zijn eigen videoref. Als het doorgevoerd wordt.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het bezwaar wat ik daar nog wel eens over lees is dat dan de scheids zelf niet meer de baas zou zijn. Valt op zich wel wat voor te zeggen maar ik vind ik het ook niet zo relevant
Dat zou Jara in dit geval toch echt zelf hebben gedaanquote:
Opzich wel een vreemd argument. Nu gaat vaak de scheids ook al mee met een beoordeling van de assistent zonder het zelf waargenomen te hebben.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het bezwaar wat ik daar nog wel eens over lees is dat dan de scheids zelf niet meer de baas zou zijn. Valt op zich wel wat voor te zeggen maar ik vind ik het ook niet zo relevant
Als ik even naar Nederland kijk zit je dan wellicht wel met een capaciteitsprobleempje. Hoewel, je kunt tuurlijk best op zaterdagavond even videoref zijn en zondagmiddag op het veld staan ofzoquote:Op zondag 2 juli 2017 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De videoref moet gewoon onderdeel van het scheidsrechtersteam worden, dus ieder scheidsrechterteam heeft zijn eigen videoref. Als het doorgevoerd wordt.
Is ookquote:Op zondag 2 juli 2017 21:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Opzich wel een vreemd argument. Nu gaat vaak de scheids ook al mee met een beoordeling van de assistent zonder het zelf waargenomen te hebben.
Ja, maar dat is dan ook op lange termijn ipv korte termijn.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik even naar Nederland kijk zit je dan wellicht wel met een capaciteitsprobleempje. Hoewel, je kunt tuurlijk best op zaterdagavond even videoref zijn en zondagmiddag op het veld staan ofzo
Als je het echt goed inricht, kan je een assistent zelfs opofferen. Dan neemt de vidoeref ook buitenspel waar.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik even naar Nederland kijk zit je dan wellicht wel met een capaciteitsprobleempje. Hoewel, je kunt tuurlijk best op zaterdagavond even videoref zijn en zondagmiddag op het veld staan ofzo
Dat zou op de lange termijn wellicht iets kunnen zijn. Anderzijds zie je wel dat zo'n beslissing veel tijd kostquote:Op zondag 2 juli 2017 21:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je het echt goed inricht, kan je een assistent zelfs opofferen. Dan neemt de vidoeref ook buitenspel waar.
Ja, maar wel geel krijgen voor gezeurquote:Op zondag 2 juli 2017 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]ja die schold lekker.
En zeuren werkt wel dus.
Ja erg fout ditquote:Op zondag 2 juli 2017 21:34 schreef Tagliano het volgende:
MAZIC
Eerst geel geven omdat iemand een penalty wil en dan zelf naar de beelden kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |