Er is echt helemaal niets comfortabel aan hoe zij leven. 10m2 per gezinslid. Sterker nog, dat is exact waarom die koters tot midden in de nacht op straat ronddwalen.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heerlijk genieten van het leven - en daar hoort een comfortabele auto voor hen bij. En dat kunnen ze ook prima betalen. Dat is iets wat jij niet eens kan, die keuze heb je niet, omdat je vast zit in de uitkeringsindustrie. Dat doet wat met je zelfbeeld.
Sport is te duur? Ik heb een eigen fitnesskamer.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar wel de hele dag tijd om...ja wat eigenlijk. Sport is te duur en spullen in zijn algemeenheid ook.
Ho ho, ik ben geen homo, maar wel loonsverhoging ontvangen.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het gaat de Nederlandse homo's wel voor de wind.
Jij bent inmiddels autochtoon, en hetero. Dus dat is niet zo wonderbaarlijk.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben geen homo, maar wel loonsverhoging ontvangen.
Heul niet. Formeel nog altijd tweede generatie allochtoon.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels autochtoon, en hetero. Dus dat is niet zo wonderbaarlijk.
Haha. Best een chille grap. Complimenten.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die zal wel eindelijk comfortabel kunnen lopen nu?
Curieuze woordkeuze.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het gaat de Nederlandse homo's wel voor de wind.
Normaal ben ik helemaal niet zo, en het zou best kunnen dat die inmiddels iets heeft gevonden om de tijd mee dood te slaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Best een chille grap. Complimenten.
Leuk, lekker in je eentje mets at gewichten rommelen en op de hometrainer staan.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sport is te duur? Ik heb een eigen fitnesskamer.
Fitness doe je niet voor de leukigheid maar om je voor te bereiden op de aanstaande burgeroorlog.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuk, lekker in je eentje mets at gewichten rommelen en op de hometrainer staan.
Wie is die man? Nooit eerder gezien.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:27 schreef skysherrif het volgende:
Oke dit is natuurlijk hier al langs gekomen, waar wat de fak joh
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/881503147168071680
Ik vind het eigenlijk ook niet heel geslaagd, ik mis de john cena.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie is die man? Nooit eerder gezien.
Gay.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:32 schreef LelijKnap het volgende:
RECORD: VIDEO THIERRY BAUDET TWEE MILJOEN KEER BEKEKEN![]()
quote:Op zondag 2 juli 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]; Friek en remlof hadden het niet beter (lomper) kunnen zeggen.
De anususers.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:34 schreef Kaas- het volgende:
En welke twee users moeten samen lachen om de post van Muttie? Precies.
[..]
Het waarderen van deze vorm van humor indiceert latente homofilie, immers.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:34 schreef Kaas- het volgende:
En welke twee users moeten samen lachen om de post van Muttie? Precies.
[..]
Elke dag denk je dat die man niet verder kan zakken, maar dan toch.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:27 schreef skysherrif het volgende:
Ook nog eens dezelfde voornaam - dit kan geen toeval meer zijn!quote:Op zondag 2 juli 2017 18:37 schreef Kaas- het volgende:
Niet geheel toevallig hebben deze twee users ook exact hetzelfde uiterlijk; kale kop met een pratende kut. Hoort er allemaal bij.
Hehe oh ja.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ook nog eens dezelfde voornaam - dit kan geen toeval meer zijn!
Je kende dit filmpje nog niet?quote:Op zondag 2 juli 2017 18:27 schreef skysherrif het volgende:
Ja tuurlijk wel, maar heb je al gezien dat donald trump dit zelf tweet, nu hij president is...quote:
Ja natuurlijk, het was 10 jaar geleden toen hij aan die Wrestlemania meedeed al een kleuter, maar nu hij dat filmpje zo heeft laten bewerken en twittert is het een nog veel grotere kleuter.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar heb je al gezien dat donald trump dit zelf tweet, nu hij president is...
De enige juiste vraag, voor hoeveel volgt daarna, toch wel verassend dat een zeeuw dat niet als eerste vraagtquote:
Spulletjes die ik wil. In het bijzonder een nieuwe cap.quote:
Een Zeeuw leent per definitie geen geld uit nee, maar was gewoon benieuwd wat ze met mien geld mot.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De enige juiste vraag, voor hoeveel volgt daarna, toch wel verassend dat een zeeuw dat niet als eerste vraagt
"Mogelijk gemaakt door Skysherif van FOK"quote:Op zondag 2 juli 2017 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spulletjes die ik wil. In het bijzonder een nieuwe cap.
Ik heb wel eens redelijk wat geld gekregen dmv crowdfunding, om 2 maanden later geblesseerd te raken voor 2 jaarquote:Op zondag 2 juli 2017 20:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
"Mogelijk gemaakt door Skysherif van FOK"
Da's wel triest.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb wel eens redelijk wat geld gekregen dmv crowdfunding, om 2 maanden later geblesseerd te raken voor 2 jaar
Ik had het niet over uitlenen.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een Zeeuw leent per definitie geen geld uit nee, maar was gewoon benieuwd wat ze met mien geld mot.
Hmmm... Eigenlijk zoek ik gewoon een sugardaddy.quote:
Nou, die wat ik zou willen uiteraard veelquote:
Daar zijn websites voor, Samzzquote:Op zondag 2 juli 2017 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Eigenlijk zoek ik gewoon een sugardaddy.
quote:Op zondag 2 juli 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb wel eens redelijk wat geld gekregen dmv crowdfunding, om 2 maanden later geblesseerd te raken voor 2 jaar
Nee. Wel standrijden. Ik word echt debiel veel gefotografeerd.quote:
Even Tem dm'en.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 2 juli 2017 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]joeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh katsquote:Op zondag 2 juli 2017 20:36 schreef Tijger_m het volgende:
En jawel hoor:
http://www.lookingforasugardaddy.org/
quote:Op zondag 2 juli 2017 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]Dat is idd wel veel.... maar ik wil wel een plantenplaatje van je kopen voor 5% van dat bedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoef je er nog maar 20 (plaatjes that is).
Plantenplaatjequote:Op zondag 2 juli 2017 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd wel veel.... maar ik wil wel een plantenplaatje van je kopen voor 5% van dat bedrag.
Dan hoef je er nog maar 20.
Ook aan jou is gedacht, sky:quote:Op zondag 2 juli 2017 20:38 schreef skysherrif het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook wel een sugarmommy trouwens.
Daddy is ook wel goed voor het juiste bedrag en het douwe bob is.
Oh, ik doe niks in opdracht. Ik heb wel angry birds.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar een leuke, ik hou van paars enzo.
Nee, maar die ene met paars die je toen had heb je dus verkocht?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik doe niks in opdracht. Ik heb wel angry birds.
Ga sowieso niet sponsoren, daar niet van.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey,niet klagen, jouw naam was de eerste die bij hem opkwam
Die vergeet-me-nietjes bedoel je? Of de magnolia (die rood/roze zijn)quote:Op zondag 2 juli 2017 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar die ene met paars die je toen had heb je dus verkocht?
Hoeft niet in opdracht, maar als je wat leuks gemaakt heb met paars dan geef je maar een gil.
Ik kan ook wat storten en dat je dan zelf iets maakt wat je denkt dat ik leuk vind, dat vind ik eigenlijk nog veel leuker, als ik het nog niet gezien heb
Daar zijn de mannen hier nog te jong voor.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben subtiel?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was zijn subtiele manier van zeggen dat hij de hele dag aan je denkt.
Waar vind ik die?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zijn de mannen hier nog te jong voor.
Moet je zoeken in reeksen met meer mannelijke 50-plussers.
De vrouwen helaas nietquote:Op zondag 2 juli 2017 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zijn de mannen hier nog te jong voor.
Moet je zoeken in reeksen met meer mannelijke 50-plussers.
Ik denk dat het vergeet-me-nietjes waren, maar het maakt me niet zoveel uit, iets met paars erin vind ik al snel mooi, digitalis is ook fraai, maar een viooltje kan ook mooi zijn.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vergeet-me-nietjes bedoel je? Of de magnolia (die rood/roze zijn)?
Tweakers.netquote:
Magnolia heb ik ook niet meer. Heb die cadeau gedaan aan iemand die altijd veel voor me doetquote:Op zondag 2 juli 2017 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het vergeet-me-nietjes waren, maar het maakt me niet zoveel uit, iets met paars erin vind ik al snel mooi, digitalis is ook fraai, maar een viooltje kan ook mooi zijn.
En magnolia is prachtig, maar die heb ik niet van je gezien.
Maar jij bent al een sugar baby.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, nou, het is maar goed dat ik weer 49 wordt dan over een paar weken
Ik heb geen haast hè.... laat maar gewoon weten als je denkt dat je wat leuks voor me hebt.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Magnolia heb ik ook niet meer. Heb die cadeau gedaan aan iemand die altijd veel voor me doet.
Die kleine blauw/paarse bloemetjes. Dat zijn vergeet-me-nietjes.
Kwam je van terug met een laptop vol spyware, waarschijnlijk.quote:
Will do.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hè.... laat maar gewoon weten als je denkt dat je wat leuks voor me hebt.
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uhh...moet je daar niet jonger voor zijn dan de vrouw in kwestie?
Brandt het lichtje van mijn cam daarom steedsquote:Op zondag 2 juli 2017 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwam je van terug met een laptop vol spyware, waarschijnlijk.
Al die gasten je webcam proberen te hacken.
Ja.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brandt het lichtje van mijn cam daarom steeds!?
Was die van mij maar rijk.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijger doet het met een rijke jongere vrouw. Best wel een goed verhaal eigenlijk.
Dit is al heel wat, hier tussen de maagden en flikkers.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijger doet het met een rijke jongere vrouw.
Doet voorlopig niemand mij na hierquote:Op zondag 2 juli 2017 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijger doet het met een rijke jongere vrouw. Best wel een goed verhaal eigenlijk.
Dat jaren geleden bij de goodies bij een IT-congres al een stickertje voor je cam zat.... dan weet je genoegquote:Op zondag 2 juli 2017 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jazeker. We zijn allemaal lid van het livestreamkanaal.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ikquote:
En die ketting werkt ook wat belemmerend.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was die van mij maar rijk.
Maar dat wordt je niet als je de keuken niet uit mag, he? Tenminste, niet met haar kookkunsten.
Bevalt het?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jazeker. We zijn allemaal lid van het livestreamkanaal.
Grappig wel dat ze die dan precies geven aan de doelgroep die zich absoluut geen zorgen hoeft te maken dat iemand ze naakt wil zienquote:Op zondag 2 juli 2017 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat jaren geleden bij de goodies bij een IT-congres al een stickertje voor je cam zat.... dan weet je genoeg
Ik zeg ook altijd al tegen mijn wijf dat ik haar ga verlaten voor een tien jaar jonger exemplaar. Tot die legaal is zit mevrouw dus nog aan me vast.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros zou de wet overtreden als ze je na zouden doen
Misschien moet ik een niche zoeken waar het een pre is.quote:
Ik heb vrijdag naar een hippe zonnebril gekeken, ze gaan kijken of ze die kunnen leveren... kan niet wachtenquote:Op zondag 2 juli 2017 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb net gisteren mijn contant gespaarde centjes aan twee nieuwe brillen uitgegeven.
Enorm. Doe je elastiekje eens uit?quote:
Fysieke leeftijd, he, niet mentale leeftijdquote:Op zondag 2 juli 2017 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros zou de wet overtreden als ze je na zouden doen
Fotoquote:Op zondag 2 juli 2017 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag naar een hippe zonnebril gekeken, ze gaan kijken of ze die kunnen leveren... kan niet wachten
Die zitten sowieso niet naakt achter de laptop.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig wel dat ze die dan precies geven aan de doelgroep die zich absoluut geen zorgen hoeft te maken dat iemand ze naakt wil zien
Nou....quote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zitten sowieso niet naakt achter de laptop.
Ik ga niet verhuizenquote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunnen we verandering in brengen, beste Samzz.
Veel beter.quote:
Oh gelukkigquote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuh, sky is single, ketchup ook, LK is single...zijn er vast nog meer
Wordt warm hoor, zo'n zolderkamertje met drie blazende servers en een paar overgeklokte hobbyprojectjes.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zitten sowieso niet naakt achter de laptop.
LK lijkt me een goede catchquote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, hij hoeft tenminste geen belasting te betalen. Scheelt ook weer zorgen.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb m'n vriend er daarentegen speciaal op uitgezocht dat 'ie z'n hele leven lang geen pegel zal verdienen.
Maar goed, je weet wat ze zeggen: als ze maar goed kunnen zuigen. Tenminste, dat zeggen ze toch..?
Mooi rijtjequote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze? Geen idee, ze hebben de hele tijd een leuter in hun mond. Kan er geen woord van verstaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb m'n vriend er daarentegen speciaal op uitgezocht dat 'ie z'n hele leven lang geen pegel zal verdienen.
Maar goed, je weet wat ze zeggen: als ze maar goed kunnen zuigen. Tenminste, dat zeggen ze toch..?
Ja, je hoeft toch niet te verhuizen, dat kost 'm namelijk z'n uitkering.quote:
Ik moet snel even een fiscaal partnerschap fixen. Heb ik daar tenminste nog iets aan.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, hij hoeft tenminste geen belasting te betalen. Scheelt ook weer zorgen.
Gewoon aanmelden bij het ABP als partner voor je pensioen. Ben je automagisch fiscale partners.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet snel even een fiscaal partnerschap fixen. Heb ik daar tenminste nog iets aan.
Lijkt me bovendien fascinerend om samen met hem z'n familie te bezoeken en de dynamiek tussen enerzijds het productieve deel van die familie en anderzijds LK te observeren. Heb daar wel een paar dates voor over.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Komt uit een rijke familie dus zit je aardig safe.
Wow, flashy!quote:Op zondag 2 juli 2017 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil deze en dan op personaliseer klikken en dan met magenta flash glazen.
Gewoon een Persol.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag naar een hippe zonnebril gekeken, ze gaan kijken of ze die kunnen leveren... kan niet wachten
Samz heeft ook iets met haar benen, zo meen ik me te herinneren.quote:
Wat danquote:Op zondag 2 juli 2017 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Samz heeft ook iets met haar benen, zo meen ik me te herinneren.
Gaat dat zo eenvoudig ja? Ik nam aan een samenlevingscontract oid nodig te hebben, maar heb me hier natuurlijk nog nooit in verdiept.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden bij het ABP als partner voor je pensioen. Ben je automagisch fiscale partners.
Kromgetrokken door die E-cups die erboven hangen?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Samz heeft ook iets met haar benen, zo meen ik me te herinneren.
Stalpoten, toch?quote:
Zo'n vader die geen woord wil wisselen maar de aanwezigheid gewoon gedoogt omdat mams het zo graag wil.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me bovendien fascinerend om samen met hem z'n familie te bezoeken en de dynamiek tussen enerzijds het productieve deel van die familie en anderzijds LK te observeren. Heb daar wel een paar dates voor over.
Meneer eindelijk zover gekregen 020 achter zich te laten?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat dat zo eenvoudig ja? Ik nam aan een samenlevingscontract oid nodig te hebben, maar heb me hier natuurlijk nog nooit in verdiept.
Hij zat hier vanmorgen nog te patsen over zijn nieuwe horlogequote:
hehequote:Op zondag 2 juli 2017 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo'n vader die geen woord wil wisselen maar de aanwezigheid gewoon gedoogt omdat mams het zo graag wil.
quote:Op zondag 2 juli 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat dat zo eenvoudig ja? Ik nam aan een samenlevingscontract oid nodig te hebben, maar heb me hier natuurlijk nog nooit in verdiept.
Samenlevingscontract is niet nodig.quote:U bent fiscale partners met een huisgenoot als u aan 1 van de volgende voorwaarden voldoet:
U bent allebei meerderjarig en hebt samen een notarieel samenlevingscontract afgesloten.
U hebt samen een kind.
1 van u heeft een kind van de ander erkend.
U bent bij een pensioenfonds aangemeld als pensioenpartners.
U bent samen eigenaar van een eigen woning waarin u allebei woont.
U bent allebei meerderjarig en op uw adres staat ook een minderjarig kind van 1 van u beiden ingeschreven (samengesteld gezin).
Ach, dit beantwoord ik hier elke dag al honderdmiljoen keer.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meneer eindelijk zover gekregen 020 achter zich te laten?
Hysterische ma die om de vijf minuten de stilte probeert te doorbreken door "wat hebben we het toch gezellig met z'n allen" uit te slaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo'n vader die geen woord wil wisselen maar de aanwezigheid gewoon gedoogt omdat mams het zo graag wil.
Chill.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Samenlevingscontract is niet nodig.
Als ze samen even weglopen hoor je gemoffeld geruzie waarna je moeders nog net hoort zeggen "maar hij blijft wel onze zoon!"quote:Op zondag 2 juli 2017 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Welk horloge...?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij zat hier vanmorgen nog te patsen over zijn nieuwe horloge
Ja nogal hè.... toevallig kwam mijn oudste zoon nog even iets langsbrengen wat nog bij hem thuis lag, dus die mocht helpen kiezen tussen mat goud en glanzend goud voor het montuurquote:
Zenuwtrekje aan het linkerooglid.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hysterische ma die om de vijf minuten de stilte probeert te doorbreken door "wat hebben we het toch gezellig met z'n allen" uit te slaan.
Nou excuses dat ik geen abonnement heb op de FOK!-privé, meneer Bekende FOK!er.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, dit beantwoord ik hier elke dag al honderdmiljoen keer.
Jij kan lekker de tyfus krijgen.
Reya is wel rijk. Gok ik.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij zat hier vanmorgen nog te patsen over zijn nieuwe horloge
Hehe.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou excuses dat ik geen abonnement heb op de FOK!-privé, meneer Bekende FOK!er.
Krijg jij de Kaas- nieuwsbrief niet?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou excuses dat ik geen abonnement heb op de FOK!-privé, meneer Bekende FOK!er.
quote:Op zondag 2 juli 2017 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nogal hè.... toevallig kwam mijn oudste zoon nog even iets langsbrengen wat nog bij hem thuis lag, dus die mocht helpen kiezen tussen mat goud en glanzend goud voor het montuur
Het verbaasde me vooral dat hij de kleur van de glazen geen enkel probleem leek te vinden
Zus die thuiskomt met een Marokkaan om LK en z'n pa op te naaien.quote:
Eén sneer van vader naar zoon verwijderd van een huiluitbarsting.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hysterische ma die om de vijf minuten de stilte probeert te doorbreken door "wat hebben we het toch gezellig met z'n allen" uit te slaan.
Ik kan zijn hobby wordenquote:Op zondag 2 juli 2017 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Reya is wel rijk. Gok ik.
Middle-manager en nauwelijks hobbies, dan staat er wel wat op de bank.
Z'n schouders kunnen dienst doen als bijzettafeltje waar je borsten op kunnen rusten.quote:
Als je van Disney houdt.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Nou Reya, ga d'rvoor. Samzz is wel een goede catch.
Insinueer je nu dat ik hangtieten heb?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Z'n schouders kunnen dienst doen als bijzettafeltje waar je borsten op kunnen rusten.
Dan is er vast voor mij nog wel een rolletje weggelegd als toyboy van samzz.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Dat woordje 'wel' maakt dan weer zo meh.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb op de cam nog geen tegenbewijs gezien.quote:
Perfecte leeftijd voor jou Erik.quote:
Het leven is geen wedstrijdquote:Op zondag 2 juli 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Perfecte leeftijd voor jou Erik.
Wij schelen ook maar 1 of 2 jaar of zo he. Zou je bijna vergeten doordat jij al honderd jaar werkt en ik al die tijd een beetje in de kroeg stond.
Jij moest je zware jeugd overwinnen door allerlei malle drugs te proberen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Perfecte leeftijd voor jou Erik.
Wij schelen ook maar 1 of 2 jaar of zo he. Zou je bijna vergeten doordat jij al honderd jaar werkt en ik al die tijd een beetje in de kroeg stond.
Heb jij eigenlijk wel een beetje genoten van je studietijd? Waar vond je uitwisselingssemester plaats?quote:
Is Samzz Albanees?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Heb altijd in 020 gezeten.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel een beetje genoten van je studietijd? Waar vond je uitwisselingssemester plaats?
Soort vrouwelijke Voorschrift dus.quote:
Nee. Dat drink ik niet.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soort vrouwelijke Voorschrift dus.
Bestel je in de kroeg ook een cooooooooola?
Ken wel een van de oprichters.quote:
5/10.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Lid worden is toch wel een beetje discutabel daar.
Glanerbrug.quote:
Brussel, alweer een jaar of zes.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glanerbrug.
Waar woon je nu? Ik hoorde iets over Notre Dame?
Hahahaquote:Op zondag 2 juli 2017 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glanerbrug.
Waar woon je nu? Ik hoorde iets over Notre Dame?
Dat ook. Maar ook waardeloos. De reis naar de terminals is haast groter dan de vlucht.quote:
Ondertussen verdiep ik me nog even goed in de verschillen tussen de between- en de within-effects estimator en de first-difference estimator. Waarschijnlijk helemaal jouw ding. Laatste tentamenweekje ooit.quote:
Ik geloof wel dat het klopt idd.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ten opzichte van de rest van de FOK!sters wel waarschijnlijk
Godverdomme.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:17 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Reya puur op uiterlijk gemeten wel een van de lelijkste mensen is die ik ooit heb gezien
Gesprongen? Lijkt me optimistisch.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:19 schreef Reya het volgende:
Als jullie voortaan niets meer van me horen, dan weten jullie dat ik voor een trein gesprongen ben
Welnee, Samzz vindt je aandoenlijk. Je kan het slechter treffen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:19 schreef Reya het volgende:
Als jullie voortaan niets meer van me horen, dan weten jullie dat ik voor een trein gesprongen ben
Kun je springen?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:19 schreef Reya het volgende:
Die houten voet bleef hangen in het spoor.quote:
Ik begin te twijfelen aan de geaardheid van Erik, dit is toch wel Gordon op de valsenichtenschaal.quote:
Ja hoor, is er net een leuke vrouw beschikbaar, zit jij weer met je faalangst.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:19 schreef Reya het volgende:
Ik ben manager, ik houd me daar totaal niet meer mee bezig. Beetje de hele dag vergaderen en verzoeken goedkeuren.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ondertussen verdiep ik me nog even goed in de verschillen tussen de between- en de within-effects estimator en de first-difference estimator. Waarschijnlijk helemaal jouw ding. Laatste tentamenweekje ooit.
quote:Op zondag 2 juli 2017 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, is er net een leuke vrouw beschikbaar, zit jij weer met je faalangst.
Loop idd maar weer weg, kun je ook niet falen
Compliment voor mijquote:Op zondag 2 juli 2017 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom je nog naar de meet?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:23 schreef Reya het volgende:
Weinig respect voor gehandicapten hier. Tegenvallertje.
Wees blij dat we u uw Melkertbaan gunnen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:23 schreef Reya het volgende:
Ga jij me ook nog even afzeiken? Ik had oprecht beter verwacht, Leandra.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. En dan nog: hij is leuk.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:17 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Reya puur op uiterlijk gemeten wel een van de lelijkste mensen is die ik ooit heb gezien
Jij bent anders ook niet bepaald liefquote:
Dit is wel de doodsklap, Disana.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. En dan nog: hij is leuk.
Ik ben nu eenmaal een zelfhatende cynicus.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet bepaald lief. Doet Quasimodo toch beter.
Je vervult de rol met verve.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een zelfhatende cynicus.
Ging ineens niet meer over mij.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, hij moet ook weer de gehandicapte uithangen hoor.... krijg je weer niet genoeg aandacht?
Je discrimineert gehandicapten, Samzz.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vervult de rol met verve.
Ik zoek wel verder.
Nee. Ik moet niks van botte horken hebben.quote:
Moet je niet om hem lachen? Ik moet altijd om zijn opmerkingen lachen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vervult de rol met verve.
Ik zoek wel verder.
Haha, ik vind Reya hilarischquote:Op zondag 2 juli 2017 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je niet om hem lachen? Ik moet altijd om zijn opmerkingen lachen.
U riep?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik moet niks van botte horken hebben.
Nee, vervelend is dat joh.... en dan ging ook nog over een kreupele, die kun je met goed fatsoen niet van de aandachtsstoel schoppen.quote:
Hehe, valse nicht ben je ook.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:29 schreef Kaas- het volgende:
Reya is wel een van de users om wie ik kan lachen ja. Hij is niet Friek, met andere woorden.
Hoe gaat dat nou op werk? Ik vermoed toch:quote:Op zondag 2 juli 2017 21:23 schreef Reya het volgende:
Best veel mensen hebben medelijden met mij. Dat is niet altijd nadelig.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nou op werk? Ik vermoed toch:
"Nee Lowie, ik kan uw verlofaanvraag niet goedkeuren"
"Klep dicht"
Guido. Jip141, tegenwoordig.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
Over nichten gesproken. Ik ben nog op zoek naar iemand (bij voorkeur homo) bij wie ik mijn kledingkeuzes kan voorleggen voor eerlijk advies.
Bij Euribob of Paper_Tiger.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
Over nichten gesproken. Ik ben nog op zoek naar iemand (bij voorkeur homo) bij wie ik mijn kledingkeuzes kan voorleggen voor eerlijk advies.
Goed punt. Zo kun je een slechtnieuwsbericht wel snel relativeren: ik ben dan wel ontslagen, maar gelukkig geen Reya.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Best veel mensen hebben medelijden met mij. Dat is niet altijd nadelig.
Zara, de winkel? Daar weet ik ook wel het e.e.a. van.quote:
Ik heb daar geen verstand van. Heb alle homo-gen-eigenschappen gek genoeg niet echt meegekregen, op het aanstampen van mannen na dan.quote:
Heb daar een winterjas van. Wilde graag dezelfde jas als Pechtold.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zara, de winkel? Daar weet ik ook wel het e.e.a. van.
Je kan een boerenlul wel uit Groningen halen, maar dat maakt 'm nog geen Maik de Boer.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van. Heb alle homo-gen-eigenschappen gek genoeg niet echt meegekregen, op het aanstampen van mannen na dan.
Kaas heeft net zoveel smaak als een dood paard.quote:
Kom je thuis met een trui met roodborstjes of andere vogeltjes.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:36 schreef Kaas- het volgende:
Kledingadvies van Euribob is wel het allermooiste advies overigens. Haha.
Whyquote:Op zondag 2 juli 2017 21:36 schreef Kaas- het volgende:
Kledingadvies van Euribob is wel het allermooiste advies overigens. Haha.
Zondequote:Op zondag 2 juli 2017 21:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van. Heb alle homo-gen-eigenschappen gek genoeg niet echt meegekregen, op het aanstampen van mannen na dan.
Loopt hij in van die billige troep?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb daar een winterjas van. Wilde graag dezelfde jas als Pechtold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |