abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172225843
Heb nu 20 van alles gehouden en weer 50 ruimte...heb alleen wel 77 great balls...Maar die gebruik ik nog niet
Vici, Vidi, Veni!
pi_172225896
En niks evolven tot je eigenlijk lvl20 bent.. liefst 25 maar dat duurt wel lang.
Die pokedex komt wel maar anders ben je een hoop stardust en candy kwijt aan power-up's en later in het spel vang je sowieso al sterkere pokemon.
Alleen de ultra-rare pokemon zoals Blissey zou ik evolven, die krijg je zo weinig dat het ook zonde is om de hele tijd met een Blissey rond te lopen terwijl er maar geen betere komt.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:56:39 #203
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_172225912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:54 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb nu 20 van alles gehouden en weer 50 ruimte...heb alleen wel 77 great balls...Maar die gebruik ik nog niet
Nooit great balls weggooien terwijl je nog rode hebt om weg te smijten in ieder geval :P
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_172225952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:56 schreef SiGNe het volgende:
En niks evolven tot je eigenlijk lvl20 bent.. liefst 25 maar dat duurt wel lang.
Die pokedex komt wel maar anders ben je een hoop stardust en candy kwijt aan power-up's en later in het spel vang je sowieso al sterkere pokemon.
Alleen de ultra-rare pokemon zoals Blissey zou ik evolven, die krijg je zo weinig dat het ook zonde is om de hele tijd met een Blissey rond te lopen terwijl er maar geen betere komt.
Ooh maar dat is wel haaks op de evolven met lucky egg strategy...of bedoel je die wel evolven maar niet de hogere, minder voorkomende?
Vici, Vidi, Veni!
pi_172225967
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:56 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nooit great balls weggooien terwijl je nog rode hebt om weg te smijten in ieder geval :P
Nee die blauwe gooi ik sowieso niet weg :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_172226276
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ooh maar dat is wel haaks op de evolven met lucky egg strategy...of bedoel je die wel evolven maar niet de hogere, minder voorkomende?
Als je gaat evolven en je hebt een hoop pokemon om te evolven dan kan je dat 't best met een lucky egg erbij doen inderdaad, dubbele XP.
Maar ik zou de boel eerst opsparen tot een hoger level, dan heeft die lucky egg ook meer zin want tegen die tijd heb je ook meer XP nodig om een level hoger te komen.

Nu vang je bijv maar 200CP slowpokes en uit je eieren zijn die ook niet zo sterk, evolven zou je een Slowbro van 1000CP opleveren bij wijze van spreken.
Later zijn de slowpokes die je vangt 600cp en worden bij evolven 1800CP (fictieve nummers)
Maar om een slowpoke van 1000CP naar 1800CP te krijgen ben je wel een hoop stardust en candy kwijt.
pi_172226281
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

niks evolven behalve pidgey, rattata, weedle, caterpie, sentret, spinarak, hoothoot, deze kun je makkelijk evolven met de lucky egg stragy, de rest nog even laten totdat je zeker weet dat het de juiste is om te evolven (IV, level etc)
pi_172226368
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:07 schreef Rijpie het volgende:

[..]

niks evolven behalve pidgey, rattata, weedle, caterpie, sentret, spinarak, hoothoot, deze kun je makkelijk evolven met de lucky egg stragy, de rest nog even laten totdat je zeker weet dat het de juiste is om te evolven (IV, level etc)
Die wegwerppokemon kunnen inderdaad wel prima gebruikt worden voor de lucky egg strategie, zelfs die met lage IV en CP, evolven en weggooien...

Zelf gooi ik overigens alle betere pokemon met IV onder de 80% weg, daar heb je toch niks aan in gyms.
Alleen als ik er maar 1 van heb bewaar ik ze, alhoewel dat ook onzin is eigenlijk.. daar heb je ook de pokedex al voor.
pi_172226455
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:07 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Ja precies,die ben ik aan het vangen...de rest doe ik niets mee...ik vang alleen de anderen die ik nog niet heb...maar voor de rest alleen die je net noemde.
Vici, Vidi, Veni!
pi_172226621
Heb een Abra gevangen. Aprraised met ATK en Def als goede punten. Maar als ik deze invul in de IV site, dan vindt ie niks....iemand enig idee?

CP 299, 23 HP, 1000 stardust en ATK+DEF worden appraised
Vici, Vidi, Veni!
pi_172226860
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb een Abra gevangen. Aprraised met ATK en Def als goede punten. Maar als ik deze invul in de IV site, dan vindt ie niks....iemand enig idee?

CP 299, 23 HP, 1000 stardust en ATK+DEF worden appraised
Volgens mij 71-73% met strong pkemon en excellent stats..
Voor mij zou 't kattevoer zijn.

De Abra's die ik nu krijg met lvl30 zijn CP630 dus dat scheelt nogal.. vandaar dus ook pas later evolven.
pi_172226989
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:23 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Volgens mij 71-73% met strong pkemon en excellent stats..
Voor mij zou 't kattevoer zijn.

De Abra's die ik nu krijg met lvl30 zijn CP630 dus dat scheelt nogal.. vandaar dus ook pas later evolven.
Haha ja ik snap ook wel dat ze zwak zijn maar vind het gewoon leuk ze in te voeren :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_172227154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha ja ik snap ook wel dat ze zwak zijn maar vind het gewoon leuk ze in te voeren :P
Oh ja, dat ken ik, ik wil ook altijd de IV weten van m'n pokemon.
Die IV schrijf ik ook achter de naam van de pokemon zodat ik weet hoe sterk die is.
Omdat handmatig te doen met veel pokemon is me alleen teveel werk en zoals met die Abra die je net hebt gevangen is de IV niet altijd helemaal 100% duidelijk, dan kijk ik dus op https://www.pgnexus.gg/u/1.
pi_172227322
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:30 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Oh ja, dat ken ik, ik wil ook altijd de IV weten van m'n pokemon.
Die IV schrijf ik ook achter de naam van de pokemon zodat ik weet hoe sterk die is.
Omdat handmatig te doen met veel pokemon is me alleen teveel werk en zoals met die Abra die je net hebt gevangen is de IV niet altijd helemaal 100% duidelijk, dan kijk ik dus op https://www.pgnexus.gg/u/1.
Wat is dat dan? ik moet inloggen ofzo?
Vici, Vidi, Veni!
pi_172227585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Wat is dat dan? ik moet inloggen ofzo?
Daar kan je inloggen maar hoeft niet perse, je kan ook handmatig pokemon invoeren.
Maar met inloggen (is wel met je PTC of google account) hoef je alleen nog op refresh te klikken en al je pokemon staan erin.
Dit zijn bijv al mijne : https://www.pgnexus.gg/profile/signeyep

Was ook wel nice trouwens, weer eens een Porygon uit een ei vandaag ^O^
pi_172227646
Let wel, inloggen op pgnexus is tegen de TOS van pokemon go, dus wel 'illegaal',
pi_172227679
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:43 schreef Rijpie het volgende:
Let wel, inloggen op pgnexus is tegen de TOS van pokemon go, dus wel 'illegaal',
Lees: een compleet valide reden om je account te verwijderen.
Al lijkt dat heel erg prima los te lopen.
pi_172227721
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:44 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Lees: een compleet valide reden om je account te verwijderen.
Al lijkt dat heel erg prima los te lopen.
ikzelf gebruik het ook nog zo nu en dan, maar een gewaarschuwd mens...
pi_172227741
quote:
Jups, dat wel.. al is er verder nog niemand bekend die voor het gebruik van PGNexus een shadowban heeft gekregen.
Wel mensen die naast PGNexus ook apps op hun mobiel draaiden om de IV te checken die een ban kregen maar dat lijkt meer aan die app te liggen (die kijkt na elke vangst wat de IV is).
Ik kijk zelf zo'n 1 keer per dag op PGNexus, als ik terugkom van de hunt.
pi_172227744
quote:
ja dat wilde ik net vragen...haha ik ga het risico niet lopen...kan ik weer opnieuw beginnen haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_172228637
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:46 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Jups, dat wel.. al is er verder nog niemand bekend die voor het gebruik van PGNexus een shadowban heeft gekregen.
Wel mensen die naast PGNexus ook apps op hun mobiel draaiden om de IV te checken die een ban kregen maar dat lijkt meer aan die app te liggen (die kijkt na elke vangst wat de IV is).
Ik kijk zelf zo'n 1 keer per dag op PGNexus, als ik terugkom van de hunt.
IVFly en IVGo waren inderdaad flagged omdat ze die accounts ook gebruikten om te scannen zonder dat de gebruikers daarvan af wisten, PGNexus vertrouw ik wat meer, helaas wordt deze niet meer verder ontwikkeld (https://www.reddit.com/r/(...)j/pgnexus_situation/)
pi_172228750
Wauw een anniversarybox voor 1200 muntjes.. ze pakken groots uit :')
pi_172228977
Keuzes, keuzes...
Donder, bliksem en slagregens - maar wel 3 gyms met ruimte op de nearby...

Wat te doen ?
pi_172228986
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:19 schreef Vlicious87 het volgende:
Wauw een anniversarybox voor 1200 muntjes.. ze pakken groots uit :')
6 incubators, 6 max revives, 2 premium raid passes en 20 ultra balls.

Wie koopt dat nou voor 1200 coins. _O-
  donderdag 6 juli 2017 @ 22:28:27 #225
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_172229040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Blobje het volgende:

[..]

6 incubators, 6 max revives, 2 premium raid passes en 20 ultra balls.

Wie koopt dat nou voor 1200 coins. _O-
Is dat zelfs voordeliger dan die dingen apart kopen?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')