Deze keer niet, ben gister alleen in de buurt van het bunkerpad geweest en niks gesloopt, vandaag nog niks aangevallen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat schiet op. Had jij mij uit de gym gezet?
quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Die horen dan toch automatisch bij de 30+ groep?![]()
Doen ze een keer aardig mbt leeftijd.....
quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:14 schreef Blobje het volgende:
http://pokemongolive.com/en/post/birthday2017
Een Pikachu met pet van Ash en korting in de shop. Geen dubbel XP, candy, stardust of wat dan ook. Valt een beetje tegen deze one-year anniversary, alhoewel die Pikachu met pet wel leuk is.
Ok, dan was het iemand anders. Had iig 50 coins.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Deze keer niet, ben gister alleen in de buurt van het bunkerpad geweest en niks gesloopt, vandaag nog niks aangevallen.
Het is geen flat earth hequote:Op donderdag 6 juli 2017 18:27 schreef Lothiriel het volgende:
En wanneer komt dat event(je) dan? Het is vandaag toch 6 juli
Oke oke, zal nog beetje geduld hebbenquote:
Moeilijk te zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmm heb een winkelcentrum gevonden in de buurt van me werk (4 minuten met auto)....dat wordt iedere pauze naar het winkelcentrum. Leverde toch 28 ballen op.
ik heb te weinig ruimte in mijn rugzak. Wat zijn de dingen die ik echt moet houden en welke dingen kan ik er een paar van lozen?
Okay....ja gyms doe ik nog niet omdat ik geen sterke pokemons heb. Voeden is sowieso dus niet nodig....zal straks eens kijken wat ik nog meer kan lozen...die rode ballen heb ik juist nodig hahahaquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.
Ik loos momenteel enkel rode ballen.
Maar heb ook 250+ ballen in totaal.
Als je geen gyms voedert kun je nanaberrie lozen , verder raspberry onder de 20 houden, pineberry vaak gebruiken
Voor voeden heb je geen sterke pokemon nodig, je kunt pokemon van teamgenoten voeren. Dat levert je xp op, dust en bxp.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay....ja gyms doe ik nog niet omdat ik geen sterke pokemons heb. Voeden is sowieso dus niet nodig....zal straks eens kijken wat ik nog meer kan lozen...die rode ballen heb ik juist nodig hahaha
ooooh...ja dan ga ik die wel voedenquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor voeden heb je geen sterke pokemon nodig, je kunt pokemon van teamgenoten voeren. Dat levert je xp op, dust en bxp.
Hoe meer bxp je hebt bij een gym, des te meer xp je krijgt bij draaien van fotodisc van gym..
Dus je kunt overwegen om zo je berries te lozen.
Verder kun je de paarse potions wel missen als je geen gymfights doet.
Alles valt tegen zolang we geen nieuwe pokémon krijgen...Gen 3 mag komen!quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:29 schreef Vlicious87 het volgende:
Helaas wat die pikachu van dr net zonder petje.. verder vind ik het zwaar tegenvallen voor zo een mijlpaal.
Je hoeft tegenwoordig geen sterke pokemon meer te hebben voor gyms, een leeg plekje (minder dan 6 pokies in een gym) is genoeg.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay....ja gyms doe ik nog niet omdat ik geen sterke pokemons heb. Voeden is sowieso dus niet nodig....zal straks eens kijken wat ik nog meer kan lozen...die rode ballen heb ik juist nodig hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |