Meer een kwestie van dat ik instemde zonder mijn persoonlijke agenda te checken.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een PA nodig die reken houdt met jouw sociale leven
Stel je moet een republikein kiezen als favo kandidaat, wie koos je danquote:Op zondag 2 juli 2017 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen mag trouwen.
Geen enkele. Er zit er werkelijk geen een bij die het woord integriteit zelfs maar begrijpt.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je moet een republikein kiezen als favo kandidaat, wie koos je dan
Welke is pro-wapenbezit, pro economische vrijheid (inclusief internationale handel), en pro-privacy?quote:Op zondag 2 juli 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je moet een republikein kiezen als favo kandidaat, wie koos je dan
Pick one, cant have more.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Welke is pro-wapenbezit, pro economische vrijheid (inclusief internationale handel), en pro-privacy?
Allicht weet de gemeente het ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
Gisteren de nieuwe buren van ons wijkje ontmoet en iedereen blijkt met dezelfde vraag te zitten, de gemeente verordonneerd dat de erfafscheidingen "Groen vriendelijk" moeten zijn zonder erbij aan te geven wat dat concreet betekent. Man, man
Dat is waar wij voor vrezen.quote:
Ik ken alleen Ron Paul. Maar daar krijg je altijd een hoop gezeik mee als je die noemt in deze SC.quote:
Die is niet pro privacy en bijna dood.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ken alleen Ron Paul. Maar daar krijg je altijd een hoop gezeik mee als je die noemt in deze SC.
ITS HAPPENINGquote:Op zondag 2 juli 2017 00:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ken alleen Ron Paul. Maar daar krijg je altijd een hoop gezeik mee als je die noemt in deze SC.
Gewoon een heg ofzo? Ziet er naar mijn smaak ook gewoon altijd het beste uit.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is waar wij voor vrezen.
Ik vermoed dat kunststof schrootjes wel afgekeurd worden
Groen onvriendelijk ken ik wel.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
Gisteren de nieuwe buren van ons wijkje ontmoet en iedereen blijkt met dezelfde vraag te zitten, de gemeente verordonneerd dat de erfafscheidingen "Groen vriendelijk" moeten zijn zonder erbij aan te geven wat dat concreet betekent. Man, man
Ja, leuk, een heg...dan zijn de honden er dus binnen 30 seconden doorheen. Dat gaat niet werken. En heggen komen volledig volgroeid uit de grond, dat helpt ook.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon een heg ofzo? Ziet er naar mijn smaak ook gewoon altijd het beste uit.
Wel tegen de Patriot Act gestemd, voor zover ik mij dat kan herinneren. En hij is ook voor financiële privacy (lees: bankgeheim).quote:Op zondag 2 juli 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die is niet pro privacy en bijna dood.
Ja, maar tegen privacy als het om abortus gaat. Gewoon dus een Republikein met wat rare economische ideeen.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel tegen de Patriot Act gestemd, voor zover ik mij dat kan herinneren. En hij is ook voor financiële privacy (lees: bankgeheim).
In een heg kan je prima een hek verbergen.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, leuk, een heg...dan zijn de honden er dus binnen 30 seconden doorheen. Dat gaat niet werken. En heggen komen volledig volgroeid uit de grond, dat helpt ook.
*zucht* ja..persoonlijk heb ik toch liever een mooi houten hek, maar goed..quote:Op zondag 2 juli 2017 01:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In een heg kan je prima een hek verbergen.
En als je er 1 mocht kiezen van de 18(?) kandidaten vorig jaar, amerikaan zijnde.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*zucht* ja..persoonlijk heb ik toch liever een mooi houten hek, maar goed..
Die is schattig onvriendelijk.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Groen onvriendelijk ken ik wel.
[ afbeelding ]
Dat vind ik meer iets voor VINEX-wijken enzo.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*zucht* ja..persoonlijk heb ik toch liever een mooi houten hek, maar goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |