SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Symphonic wilde graag iets van OMD horenquote:
ik hoopte op dezequote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Symphonic wilde graag iets van OMD horen
Als -voor "middeloud" had gekozen, had ik "Dream Of Me" gedraaid. Als -ie voor "fonkelnieuw" had gekozen, was de keuze gevallen op het nummer Isotype, dat net uit is.
Kan-ie niet, gezien de titel!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:42 schreef Paul het volgende:
Kan je draaien: Sydney Youngblood, if only i could
hear hearquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ook, maar ik kan dit ook heel erg waarderen, en sowieso tof dat iedereen heel veel energie steekt in de shows, en dan maakt de uitvoering niet zoveel uit.
Dit is te moeilijk voor mij. Wij zitten al aan het bier, he.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Enola Gay vertraging had gehad, had Little Boy dan geld terug kunnen eisen? *rare kronkels*
Verzoekje: Pat McCurdy - Sex and beerquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:46 schreef livelink het volgende:
Dit is te moeilijk voor mij. Wij zitten al aan het bier, he.
sodeknetter...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Enola Gay vertraging had gehad, had Little Boy dan geld terug kunnen eisen? *rare kronkels*
Vla stilt de trek niet. Daarom: shoarma.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
Door dat bier begin weer trek te krijgen ...
Wat zou ik doen bakje vanille vla gaan eten of een eitje bakken?
Bij bier? Eitje bakken!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ja maar dat heb ik niet in huisquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vla stilt de trek niet. Daarom: shoarma.
gebakken eitjesquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vla stilt de trek niet. Daarom: shoarma.
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet in huis
Geeft niks. Mijn kronkels zijn zo raar dat ik ze meestal zelf niet snap.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
En in het kader van deze: de nieuwe Rick Astley
Ik ga kijken...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:54 schreef ToT het volgende:
Farley Jackmaster Funk ft. Darryl Pandy- Love can't turn around!
Ehhh... ?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
En in het kader van deze: de nieuwe Rick Astley
Zouden de kreten van jou beter klinken?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Van mij mogen ze wel gewoon zingen ipv deze kreten.
Die gooi ik toch ook niet op R49? Sommige dingen moeten privé blijven.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zouden de kreten van jou beter klinken?
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zouden de kreten van jou beter klinken?
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Dan zal ik een oordeel proberen te vellenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Die gooi ik toch ook niet op R49? Sommige dingen moeten privé blijven.
Haha! Nou voor de Gupdate plaats had gevonden had ik veel van dit soort nummers aangevraagd hoor!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:01 schreef DJ11 het volgende:
En zo leert het Radio 49-topic een kant van ToT kennen die we nog niet kenden...
Had ik nou maar niks gezegdquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Dan zal ik een oordeel proberen te vellen
Lekkere track hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha! Nou voor de Gupdate plaats had gevonden had ik veel van dit soort nummers aangevraagd hoor!En ik heb ook wel soms shows gehad met '70s en '80s muziek!
Haha, grapje hoor, kus op het puntje van je neus.quote:
Ook maar een eitje bakken dan?quote:
booking.comquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, grapje hoor, kus op het puntje van je neus.
Echt wel he!quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haha, grapje hoor, kus op het puntje van je neus.
Zullen we nu weer braafjes lief doen?
Eitje('s) zijn al gebakken zit het vrolijk te eten als ik dit typquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook maar een eitje bakken dan?
Oh track. Niet trek.
Mijn eerste herinnering aan muziekquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel he!
Als nog 2 verzoekjes kunnen, dan graag:
Scott Fitzgerald & Yvonne Keeley - If I Had Words
PH.D - I Won't Let You Down
En ik zit een wortel te knagen bij m'n bier!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Eitje('s) zijn al gebakken zit het vrolijk te eten als ik dit typ
Haha, jeuj!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:05 schreef DJ11 het volgende:
De volgende is weer speciaal voor CindieY....
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Eitje('s) zijn al gebakken zit het vrolijk te eten als ik dit typ
Eet dan niksquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik zit een wortel te knagen bij m'n bier!
Wortelquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Wáárom?!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee we doen nu gewoon heel lief tegen elkaar.quote:
quote:
Beetje gezond doen. Compenseren, zeg maar!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wortel, is niks mis mee maar beetje vreemde combinatie bij bier?
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel he!
Als nog 2 verzoekjes kunnen, dan graag:
Scott Fitzgerald & Yvonne Keeley - If I Had Words
PH.D - I Won't Let You Down
Mijn kloon knaagt ook graag wortels.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
bleekselderij is heerlijk maar niet als snack bij een biertjequote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Beetje gezond doen. Compenseren, zeg maar!
En dan begin ik nu aan een steel bleekselderij!
(Serieus!)
Vitamientjes en die shit, maar ook om het op te krijgen!quote:
Juh. Ik ben als kind verwend met een grote tuin. Alles versquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb vandaag ook wortel gegeten. Maar die was vers uit de tuin van moeders.
Wel echt lekkerder dan die meuk uit de super
Met een dipsausje erbij kan het nog wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bleekselderij is heerlijk maar niet als snack bij een biertje
Er zijn niet gek veel dingen die ik niet bij bier kan vreten!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bleekselderij is heerlijk maar niet als snack bij een biertje
Je loopt al 3 nummers achter hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:12 schreef livelink het volgende:
Duurt dit nummer zo lang of heb ik een overgang naar een nieuw nummer gemist?
Niet dat het erg is hoor.
Het is de lange versie; duurt 8 minuten. Er is ook een radio-edit van, maar ik had zin in dezequote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:12 schreef livelink het volgende:
Duurt dit nummer zo lang of heb ik een overgang naar een nieuw nummer gemist?
Niet dat het erg is hoor.
Te veel afgeleid door de wortel van ToTquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je loopt al 3 nummers achter hoor
Zeg ik heb al een vriendin hoor!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Te veel afgeleid door de wortel van ToT
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:15 schreef DJ11 het volgende:
Het is een grove schande dat het tot de 86e uitzending heeft moeten duren voordat ik deze plaat draai. En dan ook nog als verzoekje.
Draai je ook nog iets voor jezelf?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:15 schreef DJ11 het volgende:
Het is een grove schande dat het tot de 86e uitzending heeft moeten duren voordat ik deze plaat draai. En dan ook nog als verzoekje.
dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een dipsausje erbij kan het nog wel.
Nooit aan gedacht...quote:
Heb je ook nog iets van Ayla? Liebe bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik draai genoeg voor mezelf hoorquote:
Ik ga kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets van Ayla? Liebe bijvoorbeeld?
ik heb ooit een show gedaan met muziek die emotioneel voor me is om de meest uiteenlopende redenen...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:15 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ooit een show gedaan met muziek die emotioneel voor me is om de meest uiteenlopende redenen...
Ik stierf duizend doden, maar het was wel gaaf om een stuk van mezelf te laten zien...
Ik word er niet bepaald warm van. Ken 'beurequote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Zo ga ik jullie hierna vervelen met een track van het langverwachte debuutalbum van Klyne, gisteren verschenen. Een Nederlands duo met internationale potentie (vind ik).
Had je erbij gezegd dat het muziek was die voor jou een emotionele lading had?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ooit een show gedaan met muziek die emotioneel voor me is om de meest uiteenlopende redenen...
Ik stierf duizend doden, maar het was wel gaaf om een stuk van mezelf te laten zien...
Kan ik me voorstellen. Erg leuk om te zien. Ik schiet soms ook wel eens vol hoor, tijdens de showquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ook waaromquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je erbij gezegd dat het muziek was die voor jou een emotionele lading had?
had je mij mee moeten maken toen ik een show had over mijn levenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Erg leuk om te zien. Ik schiet soms ook wel eens vol hoor, tijdens de show
Dat zou ik denk ik inderdaad nooit durven. Bijzonder hoor!quote:
Pak dan ook het nummer Closer mee. Staat helaas niet op hun debuutalbum, maar is eigenlijk hun beste track (vind ik dan)quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:21 schreef CindieY het volgende:
Ik hou hier wel van. Nog nooit gehoord van Klyne, dus staat genoteerd in Spotify.
Ik kan niet stil zitten nuquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dit niet, maar het klinkt oké hoor
heeeequote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
had je mij mee moeten maken toen ik een show had over mijn leven
ik ken alleen codoquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nu ik deze track hoor heb ik ook nog een verzoekje,
DöF - Love me
familie de deur uitquote:
Dan ben ik week bezig.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat was leuk!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mij een uur lang stilte. Niks gebeurd.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:23 schreef just me het volgende:
Ik " moest" het binnen 20 nummers doenquote:
jij hebt toch ook vast herinneringen aan je reizen !quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij mij een uur lang stilte. Niks gebeurd.
Kabouter 1.0 had een tekening en een mooie ketting van maconi gemaakt en kabouter 2.0 had ook een mooie tekening (zijn 1e !!!!) gemaaktquote:
Ik werd vanmiddag door jou op het idee gebrachtquote:
Ik heb zoveel muziek hier gehoord waar ik nog nooit van gehoord hadquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:28 schreef livelink het volgende:
Jullie zijn echt wel op een ander niveau bezig met muziek dan ik merk ik.
veel muziek is emotie....quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:28 schreef livelink het volgende:
Jullie zijn echt wel op een ander niveau bezig met muziek dan ik merk ik.
vertel mij watquote:
Is precies mijn doel.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb zoveel muziek hier gehoord waar ik nog nooit van gehoord had
Agreed. Soms wel dusdanig dat ik bepaalde dingen een tijdje niet eens kan horenquote:
Ja, dat ben ik met je eens. Maar ik koppel muziek niet blijvend aan momenten en emoties in mijn eigen leven. Ik kan soms heel emotioneel worden van een nummer en een dag later doet het me bijvoorbeeld ongeveer niets.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
vertel mij watvandaag gingen de sluizen open
dat is ook zo.. ik heb een hoop nummers die absoluut wel gekoppeld zijn, maar er zijn veel nummers die wisselend binnenkomenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Maar ik koppel muziek niet blijvend aan momenten en emoties in mijn eigen leven. Ik kan soms heel emotioneel worden van een nummer en een dag later doet het me bijvoorbeeld ongeveer niets.
Wat gaafquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter 1.0 had een tekening en een mooie ketting van maconi gemaakt en kabouter 2.0 had ook een mooie tekening (zijn 1e !!!!) gemaakt
brace met haarquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:33 schreef ToT het volgende:
Ik dacht altijd dat de zanger er ongeveer zo uit zou zien!
[ afbeelding ]
aha!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van wie is Yvonne Keeley ook alweer het zusje?
Inkijkje in het brein van DJ11quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er tena'squote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat gaaf
Mijn neefje en nichtje waren bij Oma en Opa, maar opa moest op de bank door rugpijn. Neefje liep er heen en vroeg of hij een knuffel wou en toen kreeg opa zijn knuffel.
De schat deed dat zo lief. Dat zijn momenten dat ik kan smelten.
maar het klopt niet, tenzij Patricia slecht kan tekenenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
mooi hequote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter 1.0 had een tekening en een mooie ketting van maconi gemaakt en kabouter 2.0 had ook een mooie tekening (zijn 1e !!!!) gemaakt
Die zijn voor de lady's hahaquote:
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze ken ik gewoon niet, maar wat gaaf
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze ken ik gewoon niet, maar wat gaaf
Kinderen zijn gewoon eerlijk, open, geen oordeel, gewoon gevoelquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die zijn voor de lady's haha
Maar zo tof dat dat ventje naar opa loopt die pijn heeft en zijn knuffelbeer geeft.
Zo lief
Hou ik nog wel volquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Zal ik er nog een half uur tot uur aan vastknopen zo?
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren. Trustenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de heerlijke muziek DJ11
Ik moet echt gaan slapen
Iets later liep hij weer naar buiten, maar opa was zo blij. Dat zie je alleen maar als buitenstaanderquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Kinderen zijn gewoon eerlijk, open, geen oordeel, gewoon gevoel
Zijn er ook voor mannen:quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die zijn voor de lady's haha
Maar zo tof dat dat ventje naar opa loopt die pijn heeft en zijn knuffelbeer geeft.
Zo lief
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet echt gaan slapen
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet echt gaan slapen
De eerste tracks van Clean Bandit, van voor hun grote doorbraak, zijn dat ook. Met name A+E en Dust Clears zijn echt het beluisteren waardquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet echt gaan slapen
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zijn er ook voor mannen:
[ afbeelding ]
Dan pis ik wel in de tuin van de burenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zijn er ook voor mannen:
[ afbeelding ]
Moet kunnenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan pis ik wel in de tuin van de buren
Zolang je niet tegen muren ofzo gaat kan het geen kwaad geloof ikquote:
plantjes vinden het volgens mij ook niet zo leuk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang je niet tegen muren ofzo gaat kan het geen kwaad geloof ik
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Hierna iets heerlijk onbekends dat ik door mijn N-shows heb ontdekt. Daarna een verzoekje van Theo Thee.
N-shows? (Nederlandse?)quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Hierna iets heerlijk onbekends dat ik door mijn N-shows heb ontdekt. Daarna een verzoekje van Theo Thee.
Ah daar staat de N dus voor : Noorwegen. Bedankt voor de ophelderingquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een serie van liefst drie shows gedaan met alleen maar muziek uit Noorwegen.
Inmiddels zou ik al een heel eind zijn om een vierde show te vullen. Er blijft maar goede muziek vandaan komen. Als muziek het enige was dat telt in het leven, emigreerde ik vandaag nog.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah daar staat de N dus voor : Noorwegen. Bedankt voor de opheldering
Wanneer jij de bloem in mijn leven was,quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
plantjes vinden het volgens mij ook niet zo leuk.
Ik heb hierna nog een nieuwe track, die wellicht ook wel bij jou in de smaak valt. Synthpop, beetje aan de donkere kant. Knokkels zou het met z'n voorkeur voor VNV Nation ook wel oké vinden, denk ik.quote:
dan zou ik naar isreal gaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inmiddels zou ik al een heel eind zijn om een vierde show te vullen. Er blijft maar goede muziek vandaan komen. Als muziek het enige was dat telt in het leven, emigreerde ik vandaag nog.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb hierna nog een nieuwe track, die wellicht ook wel bij jou in de smaak valt. Synthpop, beetje aan de donkere kant. Knokkels zou het met z'n voorkeur voor VNV Nation ook wel oké vinden, denk ik.
mh ik heb geen oortjes mee:(quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb hierna nog een nieuwe track, die wellicht ook wel bij jou in de smaak valt. Synthpop, beetje aan de donkere kant. Knokkels zou het met z'n voorkeur voor VNV Nation ook wel oké vinden, denk ik.
oh hij komt wel weer binnenwaaien als de wind gunstig staatquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is (helaas) wel vaker spontaan een paar weken / maanden afwezig.
idd!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
oh hij komt wel weer binnenwaaien als de wind gunstig staat
zijn laatste nog welquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wanneer jij de bloem in mijn leven was,
Mijn roos waar ik dus op zou mikken,
Tegenover een alt mijn lieve bas
Waar het eenmaligecht zou klikken
Dan beloof ik jou omtrent mijn zeiken.
Nooit zal dit jou worteltjes bereiken
Tig posts geleden alquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je nou al bedacht wat je zélf graag wilt horen dan?
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:06 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat de buren om 23.00 aan het timmeren waren, maar het zit in dit nummer
Ik vind het altijd lastig om muzikale labeltjes te plakken, maar vind het eigenlijk gewoon moderne synthpop, neigend naar dance.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
Onder welk genre valt het huidige nummer eigenlijk?
Ik heb iets klaarstaan, hopelijk van het album dat je bedoelt...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tig posts geleden alMaar in de herhaling: iets van Sbtrkt van het eerste album.
Het is in ieder geval en stijl die ik nog niet echt heel veel eerder heb gehoord, daarom vroeg ik hetquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig om muzikale labeltjes te plakken, maar vind het eigenlijk gewoon moderne synthpop, neigend naar dance.
Maar als iemand een beter labeltje weet...
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb iets klaarstaan, hopelijk van het album dat je bedoelt...
zeg je nou dat je lockpicking bent aan het leren om geld te stelenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:09 schreef tailfox het volgende:
even kleine mededeling.
heeft iemand nog een slot over? voor mijn hobby lockpicking zoek ik wat meer oefen matriaal.
[me=tailfox]heeft zijn geld meer nodig voor nieuwe koptelefoon
[/me]
Ik probeer je vraag te begrijpen, maar ik begrijp 'm nietquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:09 schreef tailfox het volgende:
even kleine mededeling.
heeft iemand nog een slot over? voor mijn hobby lockpicking zoek ik wat meer oefen matriaal.
[me=tailfox]heeft zijn geld meer nodig voor nieuwe koptelefoon
[/me]
Wat een onmogelijk bandnaam trouwens.quote:
Of je even een tijdslot voor hem wil inroosteren.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik probeer je vraag te begrijpen, maar ik begrijp 'm niet
Uit te spreken als Subtrak(c)tquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een onmogelijk bandnaam trouwens.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je even een tijdslot voor hem wil inroosteren.
Hij wil draaien met z'n nieuwe koptelefoon...
WIl leren inbreken voor geld voor een nieuwe koptelefoon.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik probeer je vraag te begrijpen, maar ik begrijp 'm niet
Zo had ik hem ook geinterpreteerd. En of wij hem dan sloten konden leveren waar hij op kon oefenen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
WIl leren inbreken voor geld voor een nieuwe koptelefoon.
Dat dus ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo had ik hem ook geinterpreteerd. En of wij hem dan sloten konden leveren waar hij op kon oefenen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als of iemand een gratis slot voor hem over heeft, omdat hij zijn geld moet investeren in een koptelefoon.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo had ik hem ook geinterpreteerd. En of wij hem dan sloten konden leveren waar hij op kon oefenen.
Ik proef een generatiekloof. Maar dat strookt dan weer niet met MadMaster, die het kennelijk wél snapt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, jij denkt veel te normaal voor R49. Maar bij nader inzien heb je vast gelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als of iemand een gratis slot voor hem over heeft, omdat hij zijn geld moet investeren in een koptelefoon.
Dat zal het eerder zijn, ja!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als of iemand een gratis slot voor hem over heeft, omdat hij zijn geld moet investeren in een koptelefoon.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. We begrepen je gewoon nietquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:16 schreef tailfox het volgende:
nee mensen ik ben aan het leren lockpicking want leuk.
maar sloten om op te oefenen zijn echt te duur en heb er nu even geen geld voor over.
sorry voor de verwarring
Ik heb alleen zo'n goedkoop kettingslot over van de Action voor de fiets waar ik het sleuteltje van kwijt benquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:16 schreef tailfox het volgende:
maar sloten om op te oefenen zijn echt te duur en heb er nu even geen geld voor over.
sorry voor de verwarring
Weet niet of ik mag linken maar op ali express zijn best wel goedkoop (doorzichtbare) oefensloten te bestellen, misschien heb je daar wat aanquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:16 schreef tailfox het volgende:
sorry voor de verwarring
Misschien heeft Tail daar wel geld voor overquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n goedkoop kettingslot over van de Action voor de fiets waar ik het sleuteltje van kwijt ben
Hee een Tailvertaller.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
ik zit al boven dat :pquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Weet niet of ik mag linken maar op ali express zijn best wel goedkoop (doorzichtbare) oefensloten te bestellen, misschien heb je daar wat aan
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hee een Tailvertaller.
Als ik je een tagje kon geven deed ik het
Nee, want dat geld moet ie investeren in een nieuwe koptelefoon.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien heeft Tail daar wel geld voor over
sloten zijn echt te duur.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, want dat geld moet ie investeren in een nieuwe koptelefoon.
En vertailerquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hee een Tailvertaller.
Als ik je een tagje kon geven deed ik het
ÉCHT goede sloten zijn idd idioot duur, ja. Hondertje of twee per stuk enzo.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
sloten zijn echt te duur.
en arme student etc.
Nou, ik ben regelmatig fietssleutels kwijt dusquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
en arme student etc.
Ik zou bijna medelijden met je krijgenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
en arme student etc.
Elvis Costello - I want you.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog wel ruimte voor een paar verzoekjes, dus jullie ideeën blijven welkom
Yeasayer - o.n.equote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog wel ruimte voor een paar verzoekjes, dus jullie ideeën blijven welkom
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
en arme student etc.
dan graag iets van just jackquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:22 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
11, bedankt voor de show dat moet ik zeggen.
Ik loop zo naar boven om me zelf plat te leggen
Er liggen daar een aantal pillen
Die erg graag naar binnen willen
En CindieY laat je door Tailfox niet taggen.
(Die wil meer van je dan ik mag zeggen)
Ja, kom maar halen...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
he grote kans dat iemand nog wat heeft liggen
gratis of mot ie ervoor betalen ?quote:
tagquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
Gelukkig ben ik er zelf ook nog bij, grote meid enzoquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
Bedankt voor het meeluisteren, het was gezelligquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe groot?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er zelf ook nog bij, grote meid enzo![]()
Trusten
Alvast welterusten dan maarquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
ik weet de code :pquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #244 - Volendam (MadMaster)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |