Nee bedankt, hoeft niet. Het is eigenlijk beter als de lapo niet meeteltquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:21 schreef bondage het volgende:
Het kan verschil verklaren. Willen jullie dit nog aangepast hebben? Het lijkt me niet lastig, moet even éénmalig de lapo van het vorige topic uit de reeks ophalen en daar beginnen met tellen.
Prima, laat ik het zoals het is.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:53 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Nee bedankt, hoeft niet. Het is eigenlijk beter als de lapo niet meetelt.
Als het weinig moeite is, graag. Nu moeten we nog de scores van de verschillende topics bij elkaar optellen, dus dat zou weer wat werk schelenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik tel niets op, dit script laat zoals het nu is enkel per topic zien. Uiteraard kan ik het zo over alle topics laten tellen maar ik weet nog niet of dat iets is wat gewenst is. Magnetronkoffie gaf aan het zo prima te vinden. Ik vraag hem nog wel even via DM.
Een soort scouting?quote:Op zondag 2 juli 2017 11:54 schreef bondage het volgende:
Is het ook. Gewoon gezellig met verschillende mensen knopen en elkaar dingen leren.
Ik vind zaterdag relaxterquote:Op zondag 2 juli 2017 10:52 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zondag mooiste dag van de week
lekker relaxt
Luilak, ik ben toch al zeker een half uur uit de veren.quote:Op zondag 2 juli 2017 12:04 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahahahabijna in mijn bed gepist! Ja ik ga maar eens uit bed..
Ah, zoiets als de padvindersquote:Op zondag 2 juli 2017 11:54 schreef bondage het volgende:
Is het ook. Gewoon gezellig met verschillende mensen knopen en elkaar dingen leren.
Vroege vogel ben jequote:Op zondag 2 juli 2017 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Luilak, ik ben toch al zeker een half uur uit de veren.
Ik mag morgen weer vroeg op, vind het best vandaag.quote:Op zondag 2 juli 2017 12:24 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Vroege vogel ben jeik heb de hele nacht gewerkt, ben nu nog gaar
Nee 1.quote:
Ik moet morgen ook weer aan de bak, nu oordopjes in en ik ga nog even terug mijn bed in.quote:Op zondag 2 juli 2017 12:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer vroeg op, vind het best vandaag.Wel laatste week tot de vakantie.
Tja schoolvakantie, negen weken dit jaar.quote:Op zondag 2 juli 2017 12:40 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook weer aan de bak, nu oordopjes in en ik ga nog even terug mijn bed in.
Hmm lekker vroeg vakantie jijik over 3 weken pas (23juli) 2 weken weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |