Heb je de tijd tussen lapo en OP ook meegeteld? Dat doet mijn script (nog) niet namelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het handmatige telwerk () levert bijna dezelfde scores op; er zijn kleine afwijkingen...
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:12 schreef devzero het volgende:
AI/Machine learning is nog niet zover, maar over een "tijdje" kunnen computer programma's zelf leren te programmeren.
Magnetronkoffie heeft een aantal lapo's gehad, maar het verschil tussen het script en handmatig is maar 1 punt bij hem. Lijkt me dat ze het verschil tussen lapo en OP niet heeft meegeteld.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je de tijd tussen lapo en OP ook meegeteld? Dat doet mijn script (nog) niet namelijk.
Misschien telt jou script de seconden ook, en handmatig alleen de minuten?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:21 schreef bondage het volgende:
Het kan verschil verklaren. Willen jullie dit nog aangepast hebben? Het lijkt me niet lastig, moet even éénmalig de lapo van het vorige topic uit de reeks ophalen en daar beginnen met tellen.
Ik doe het in PHP, veel makkelijkerquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:22 schreef devzero het volgende:
Maar goed, het enige wat ik kan bedenken wat er fout zou zijn in het script is hou het tijden zou aftrekken. Maar ik neem aan dat dat gewoon standard sql queries zijn, dus het zou gewoon goed moeten werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De data wordt wel opgehaald middels een query maar dat wijst zichzelf.Nee, wordt naar beneden afgerond middels de floor functie.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:23 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Misschien telt jou script de seconden ook, en handmatig alleen de minuten?Maakt de lekkerste wraps :9
| 1 | $time_minutes = floor(($row['post_timestamp'] - $before_post['timestamp']) / 60); |
Uit de OP:quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:27 schreef Martin_marvellous het volgende:
Bij handmatig tellen rond je namelijk niet af.
quote:Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. 1 minuut en 59 seconden telt nog steeds als 1 minuut en dus 1 punt.
Dat is de code voor 1 topic. Roep je deze functie aan voor ieder topic en tel je dan de resultaten op?quote:
Ik tel niets op, dit script laat zoals het nu is enkel per topic zien. Uiteraard kan ik het zo over alle topics laten tellen maar ik weet nog niet of dat iets is wat gewenst is. Magnetronkoffie gaf aan het zo prima te vinden. Ik vraag hem nog wel even via DM.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is de code voor 1 topic. Roep je deze functie aan voor ieder topic en tel je dan de resultaten op?
Als er nog wensen zijn hoor ik het welquote:
Zo gaat datquote:Op zondag 2 juli 2017 00:16 schreef Homijn het volgende:
Het is trouwens wel grappig dat bondage hier alleen maar komt om te helpen met het script, maar zelf intussen ook al tientallen punten heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |