Eerlijk gezegd trekt dat streamen en Discord alleen maar een hoop strontvliegen aan. Een stream kan ook leuk zijn maar elke dag 3 keer ofzo gaat toch ook wat vervelen?quote:Op zondag 2 juli 2017 10:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eens wel, maar ik ben helaas niet zo productief de laatste tijdLivestreams en Discord vind ik wel leuk. Maar ik vind het vloggen toch wel stiekem wat leuker (En het is voor mezelf beter om gewoon te vloggen want dan kan ik er shit uit editen enz)
Ja, was ook wel ff prettig dat ik gisteren wat te doen had (En vandaag ook wat te doen heb) Ga toch proberen om wat meer te vloggen, want 1x per 2 weken een vlog is wel erg karig natuurlijkquote:Op zondag 2 juli 2017 10:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd trekt dat streamen en Discord alleen maar een hoop strontvliegen aan. Een stream kan ook leuk zijn maar elke dag 3 keer ofzo gaat toch ook wat vervelen?
Hoezo ging het niet door?quote:Op zondag 2 juli 2017 10:48 schreef Braddie het volgende:
Jammer dat het optreden gisteren niet doorging, dan had ik daar wel een toffe vlog over kunnen maken en kunnen combineren met die van vandaag.
Het was gecancelled door de organisatie vanwege het slechte weer, maar rond de tijd dat we zouden spelen was het hier echt kurkdroog en scheen de zonquote:
Ik zei gisteravond ook al tegen je dat dat ook komt omdat je een nat grasveld helemaal naar de tering loopt met een mensenmassa en dat vinden boeren niet zo tof.quote:Op zondag 2 juli 2017 10:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was gecancelled door de organisatie vanwege het slechte weer, maar rond de tijd dat we zouden spelen was het hier echt kurkdroog en scheen de zon![]()
quote:Op zondag 2 juli 2017 09:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat Discord is wel leuk, maar daardoor loopt het posten ook wel terug denk ik.
Gister zaten ook nauwelijks mensen op Discord hoor, mensen hadden gewoon een leven op zaterdagavondquote:
Discord is gewoon kutquote:Op zondag 2 juli 2017 12:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Gister zaten ook nauwelijks mensen op Discord hoor, mensen hadden gewoon een leven op zaterdagavond
Microfoon kan het juist versterken en klink je weer luid.quote:Op zondag 2 juli 2017 09:20 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik vind het op de een of andere manier ongemakkelijk om door zo'n microfoon te praten. Ik heb best een zachte stem en ben daardoor slecht verstaanbaar.
Dat valt best tegen, voornamelijk beelden van het evenement zelfquote:Op zondag 2 juli 2017 18:06 schreef Rectum het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat we mooie beelden van het pittoreske Vreeland te zien krijgen.
Heb je wel nog wat pussy gescoord in Vreeland na het optreden?quote:Op zondag 2 juli 2017 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Over het optreden wat wij hadden in Vreeland vanmiddag.
Was het maar zo`n optredenquote:Op zondag 2 juli 2017 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel nog wat pussy gescoord in Vreeland na het optreden?
Gemiste kans wel. In Vreeland waren ze (4/5 jaar geleden althans) vrij makkelijk te regelen.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2017 18:06 schreef Rectum het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat we mooie beelden van het pittoreske Vreeland te zien krijgen.
Respect voor die onderkin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |