En Trudeau. Soort van.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:01 schreef Jip141 het volgende:
Lekkere politici lijken niet te bestaan.
Voor nu scoort Macron hoog wmb.
Ik vind Macron knapper. Snap de Trudeau hype niet. Goed beleid verder, daar niet van.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En Trudeau. Soort van.
Iets knapper dan Macron, maar Macron is charmanter.
De Obama's voor de Trumps zijn het.quote:
Zie dat er online wel veel gespeculeerd wordt over deze 'bromance'.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:06 schreef Jip141 het volgende:
Zouden er al mensen zijn die Trudeau + Macron fanfiction schrijven?
Nieuwe schoenen voor Trudeau.quote:
Trudeau en Melania was ook al iets.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zie dat er online wel veel gespeculeerd wordt over deze 'bromance'.
Je valt op kleine mannetjes dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:04 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik vind Macron knapper. Snap de Trudeau hype niet. Goed beleid verder, daar niet van.
Nee, ik vind m wel klein op de foto nu. Lekker misleidend weer hoor die TV-beelden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je valt op kleine mannetjes dus.
Dat is dan weer een pluspunt. Misschien ook van die lawaaiige onderbroeken.quote:
Je kan wel een beetje met alle winden meewaaien, maar werkelijk leven doe je dan ook niet. De ene dag Bon Jovi, de andere dag U2, en dan maar weer Guns N' Roses.. om zo maar binnen de lijntjes te blijven tekenen en iedereen het naar zijn zin te maken. Maar de onbekende afslag durven te nemen naar The Cure, The Smiths, Joy Division, Echo & the Bunnymen of zelfs Gang of Four of The Sisters of Mercy - niet wetende waar je precies zal eindigen. Dat is toch wat anders.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, je kan je wel overal te goed voor voelen Friek, maar dan is de kans toch groot dat je halverwege de dertig met een uitkering thuis zit. Dan maar mainstream.
Bon Joviquote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kan wel een beetje met alle winden meewaaien, maar werkelijk leven doe je dan ook niet. De ene dag Bon Jovi, de andere dag U2, en dan maar weer Guns N' Roses.. om zo maar binnen de lijntjes te blijven tekenen en iedereen het naar zijn zin te maken. Maar de onbekende afslag durven te nemen naar The Cure, The Smiths, Joy Division, Echo & the Bunnymen of zelfs Gang of Four of The Sisters of Mercy - niet wetende waar je precies zal eindigen. Dat is toch wat anders.
Lekker elkaar lieve Franse woordjes toefluisteren.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zie dat er online wel veel gespeculeerd wordt over deze 'bromance'.
Had toch meer een reactie verwacht in de trant van: "Met een uitkering zou ik ook naar Joy Division gaan luisteren."quote:
Neuh. Joy Division is oke. Vooral die cover van Paul Young van Love Will Tear Us Apart.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Had toch meer een reactie verwacht in de trant van: "Met een uitkering zou ik ook naar Joy Division gaan luisteren."
Ging Canada niet naar de tyfus? En dan kijk ik even met een schuin oog richting de hier aanwezige sjamanen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:04 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik vind Macron knapper. Snap de Trudeau hype niet. Goed beleid verder, daar niet van.
Ze hebben geen Euro, dus dan zal het volgens Drugshond wel meevallen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ging Canada niet naar de tyfus? En dan kijk ik even met een schuin oog richting de hier aanwezige sjamanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |