abonnement Unibet Coolblue
pi_172082858


Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

pi_172085011
Om het nieuwe topic goed te beginnen, tattoeage is inmiddels af! Foto is deel 2 versgezet:


Gek? kan je dat eten?
pi_172086260
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:10 schreef quickstepster het volgende:
Om het nieuwe topic goed te beginnen, tattoeage is inmiddels af! Foto is deel 2 versgezet:


[ afbeelding ]
_O_ Het is niet mijn stijl, maar ik vind hem er toch wel erg top uit zien
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 2 juli 2017 @ 08:44:59 #4
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_172106267
Ziet er echt netjes uit zeg ^O^ .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_172131048
Thanks! :D nogmaals props voor Eva van Desperado tattoo!

[ Bericht 17% gewijzigd door quickstepster op 03-07-2017 06:52:06 ]
Gek? kan je dat eten?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 08:36:45 #6
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_172405878
Joeh, ik ben op zoek naar een tatoeëerder in omgeving Rotterdam die goed is in Traditional. Iemand ervaring of kennis van zo iemand? Wil graag een idee uitwerken voor een tattoeage op mijn kuit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_172406490
In november heb ik een afspraak om een enkelband te tattooeren. Ik ben op de hoogte dat dit een pijnlijke plek is.

Mijn tattooerder heeft mij geadviseerd om een natuurlijke spierverslapper te nemen zodat de eventuele pijntjes verminderd zijn. Iemand hier ervaring mee?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 juli 2017 @ 09:42:51 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172406706
Heeft iemand ervaring met 'handschrift tatoeages'? Dus dat je een tekst laat tatoeëren die ooit door een familielid (of andere geliefde) op papier is geschreven? Moet je daarbij nog op andere dingen letten dan bij een 'normale' tatoeage?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_172407067
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:29 schreef Grace_Marks het volgende:
In november heb ik een afspraak om een enkelband te tattooeren. Ik ben op de hoogte dat dit een pijnlijke plek is.

Mijn tattooerder heeft mij geadviseerd om een natuurlijke spierverslapper te nemen zodat de eventuele pijntjes verminderd zijn. Iemand hier ervaring mee?
Bizar advies, is mijn eerste gedachte... Normaal gesproken wordt altijd juist gezegd dat je geen medicijnen of wat dan ook moet gebruiken voordat je je tattoo laat zetten. Het doet nou eenmaal een beetje pijn, doorbijten is eigenlijk het enige wat je er tegen kunt doen :s).
pi_172407457
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:04 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Bizar advies, is mijn eerste gedachte... Normaal gesproken wordt altijd juist gezegd dat je geen medicijnen of wat dan ook moet gebruiken voordat je je tattoo laat zetten. Het doet nou eenmaal een beetje pijn, doorbijten is eigenlijk het enige wat je er tegen kunt doen :s).
True daarom zei ze ook natuurlijk middel hiervoor. En dit was alleen omdat het bij de enkel de pijngehalte vrij heftig (vaak) is.
pi_172407995
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 08:36 schreef Happel het volgende:
Joeh, ik ben op zoek naar een tatoeëerder in omgeving Rotterdam die goed is in Traditional. Iemand ervaring of kennis van zo iemand? Wil graag een idee uitwerken voor een tattoeage op mijn kuit.
Stay Classy (Schiedam) en 25 to Life (centrum) al gecheckt?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 11:39:56 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_172408955
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:52 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Stay Classy (Schiedam) en 25 to Life (centrum) al gecheckt?
De tweede kende ik al wel van naam. Nog niet gecheckt. Ik ga het even bekijken, dank.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 14 juli 2017 @ 15:39:43 #13
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_172414841
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand ervaring met 'handschrift tatoeages'? Dus dat je een tekst laat tatoeëren die ooit door een familielid (of andere geliefde) op papier is geschreven? Moet je daarbij nog op andere dingen letten dan bij een 'normale' tatoeage?
Collega van mij heeft de handtekening van haar oma. Enige vereiste is dat het goed scherp is, Ook afhankelijk van hoe ver je het wil vergroten, maar is niet anders dan een andere tatoeage.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  zondag 16 juli 2017 @ 17:27:41 #14
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_172463631
Gisteren mijn eerste tattoo gezet op de binnenkant van mijn onderarm. De pijn valt best wel mee, het is even wennen en daarna voel je het af en toe als ie op bepaalde plekken inkt.
De tattoo is nog wel gevoelig en de binnenkant is nog best rood. Hoelang blijft dit ongeveer?
Ik ben ook bang om te slapen, want ik wil niet dat er viezigheid op mijn tattoo komt. Mijn huid is gevoelig, dus het irriteert best snel.
pi_172464829
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:27 schreef Nystiq het volgende:
Gisteren mijn eerste tattoo gezet op de binnenkant van mijn onderarm. De pijn valt best wel mee, het is even wennen en daarna voel je het af en toe als ie op bepaalde plekken inkt.
De tattoo is nog wel gevoelig en de binnenkant is nog best rood. Hoelang blijft dit ongeveer?
Ik ben ook bang om te slapen, want ik wil niet dat er viezigheid op mijn tattoo komt. Mijn huid is gevoelig, dus het irriteert best snel.
Verschilt bij iedereen, hier was na een week het ergste voorbij. Na een dag of twee andere drie begon het langzaam te vervellen.
Vooral goed blijven smeren, zorg dat de huid niet uit droogt.
Ik kreeg van mijn artiest de aanbeveling om 's nachts vershoudfolie eromheen te doen. Eerst even met water wassen ervoor, dan insmeren en inpakken. Na een dag of drie was het al niet meer nodig hier.

Heb zelf twee weken geleden ook weer een sessie gehad. Zal er straks even een foto van maken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 16 juli 2017 @ 18:14:01 #16
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_172465126
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:27 schreef Nystiq het volgende:
Gisteren mijn eerste tattoo gezet op de binnenkant van mijn onderarm. De pijn valt best wel mee, het is even wennen en daarna voel je het af en toe als ie op bepaalde plekken inkt.
De tattoo is nog wel gevoelig en de binnenkant is nog best rood. Hoelang blijft dit ongeveer?
Ik ben ook bang om te slapen, want ik wil niet dat er viezigheid op mijn tattoo komt. Mijn huid is gevoelig, dus het irriteert best snel.
Ik heb toen geslapen met een oversized shirt met wijde mouwen en heb in de boord van het shirt die normaal om je pols gaan, een gat geknipt waar ik mijn duim door heb gestoken. Zo kon de mouw niet opstropen tijdens mijn slaap. Werkte voor mij prima!
Don't come closer, I might hurt you
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 18:27:29 #17
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_172465450
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:39 schreef Happel het volgende:

[..]

De tweede kende ik al wel van naam. Nog niet gecheckt. Ik ga het even bekijken, dank.
die eerste is geweldig.

Kom er regelmatig over de vloer tegenwoordig, leuke mensen, leuke zaak en zeer kundig en goed met zetten.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 16 juli 2017 @ 19:07:03 #18
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_172466254
Thanks voor de tips :)
  zondag 16 juli 2017 @ 19:27:39 #19
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_172466969
Ik krijg vrijdag de 29ste mijn tweede tattoo!!
Het wordt een tattoo van Sku Plux, een artiest uit Buenos Aires die als guest artist naar NL komt.

De tattoo wordt er eentje in deze stijl:



Ik weet niet welke skyline dit is, maar die van mij wordt de skyline van Las Vegas. De foto hierboven is van diezelfde artiest.

Ik heb er super veel zin in! Ben zo benieuwd hoe ie wordt :D
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 16 juli 2017 @ 22:42:00 #20
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172473072
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:23 schreef Grace_Marks het volgende:

[..]

True daarom zei ze ook natuurlijk middel hiervoor. En dit was alleen omdat het bij de enkel de pijngehalte vrij heftig (vaak) is.
Volgens mij moet je alleen geen medicatie nemen waarvan je bloed dunner wordt. Hierdoor ga je meer bloeden waardoor het moeilijker tattoeren wordt..

Een enkelband is gezet in 1 a 2 uurtjes? Afhankelijk van je ontwerp.. komop man daar hoef je toch niks voor te nemen?
pi_172474367
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik krijg vrijdag de 29ste mijn tweede tattoo!!
Het wordt een tattoo van Sku Plux, een artiest uit Buenos Aires die als guest artist naar NL komt.

De tattoo wordt er eentje in deze stijl:

[ afbeelding ]

Ik weet niet welke skyline dit is, maar die van mij wordt de skyline van Las Vegas. De foto hierboven is van diezelfde artiest.

Ik heb er super veel zin in! Ben zo benieuwd hoe ie wordt :D
Wat mooi O+ Ik ben ook benieuwd!
Ik ben er ook enorm benieuwd naar hoe het er over een jaar of vijf uitziet. Van een vriend gehoord dat hij van zijn tattoo boer weer had gehoord dat kleine fijne tatoeages over een paar jaar slechts vage vormen zijn -O-
Tap tap tap
  maandag 17 juli 2017 @ 01:12:51 #22
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_172475922
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat mooi O+ Ik ben ook benieuwd!
Ik ben er ook enorm benieuwd naar hoe het er over een jaar of vijf uitziet. Van een vriend gehoord dat hij van zijn tattoo boer weer had gehoord dat kleine fijne tatoeages over een paar jaar slechts vage vormen zijn -O-
Ik ga heel hard hopen dat dat niet zo gaat zijn! Maar ik moet zeggen dat ik zelf ook wel heel benieuwd ben hoe hij het gaat houden.
Ik post hier uiteraard pics als hij gezet is en als hij genezen is ^O^
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 17 juli 2017 @ 01:38:51 #23
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172476120
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand ervaring met 'handschrift tatoeages'? Dus dat je een tekst laat tatoeëren die ooit door een familielid (of andere geliefde) op papier is geschreven? Moet je daarbij nog op andere dingen letten dan bij een 'normale' tatoeage?
Ik heb toevallig vorige week een tattoo laten zetten met tekst erbij die door een vriendin van me geschreven is ( gewoon omdat ik haar handschrift zo tof vind ), is hetzelfde idee als gewone prent , als het maar groot genoeg is.
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:27 schreef Nystiq het volgende:
Gisteren mijn eerste tattoo gezet op de binnenkant van mijn onderarm. De pijn valt best wel mee, het is even wennen en daarna voel je het af en toe als ie op bepaalde plekken inkt.
De tattoo is nog wel gevoelig en de binnenkant is nog best rood. Hoelang blijft dit ongeveer?
Ik ben ook bang om te slapen, want ik wil niet dat er viezigheid op mijn tattoo komt. Mijn huid is gevoelig, dus het irriteert best snel.
Hier zit die verse van mij ook ( ik liet er twee zetten, ook een op mijn enkel ) , hij is nu 9 dagen oud en zo goed als genezen , gaat echt snel. Ik deed er een afgeknipte sok omheen de eerste paar dagen, wel een hele dunne en gladde sok zonder pluisjes en zo. Met folie kon ik niet slapen :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 17 juli 2017 @ 06:00:40 #24
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_172476718
Is iemand wellicht bekend met een goede tattooshop in Vlaardingen?
Ik ga na jaren peinzen de knoop doorhakken en wil het logo van My Dying Bride op m'n arm vereeuwigen.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  maandag 17 juli 2017 @ 06:04:34 #25
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_172476723
Word m'n eerste tattoo btw.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_172477019
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:04 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Bizar advies, is mijn eerste gedachte... Normaal gesproken wordt altijd juist gezegd dat je geen medicijnen of wat dan ook moet gebruiken voordat je je tattoo laat zetten. Het doet nou eenmaal een beetje pijn, doorbijten is eigenlijk het enige wat je er tegen kunt doen :s).
dat

Ik heb er 1 op mijn voet en kan je zeggen dat dat verdomd zeer deed..

Maar pijn hoort bij een tattoo hoor 😉😉
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 juli 2017 @ 09:05:32 #27
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_172477911
quote:
Hier zit die verse van mij ook ( ik liet er twee zetten, ook een op mijn enkel ) , hij is nu 9 dagen oud en zo goed als genezen , gaat echt snel. Ik deed er een afgeknipte sok omheen de eerste paar dagen, wel een hele dunne en gladde sok zonder pluisjes en zo. Met folie kon ik niet slapen :')
Veel mensen raden het af om folie te gebruiken tijdens het slapen, omdat de kans groter is dat je een infectie krijgt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 17 juli 2017 @ 09:31:42 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172478280
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Collega van mij heeft de handtekening van haar oma. Enige vereiste is dat het goed scherp is, Ook afhankelijk van hoe ver je het wil vergroten, maar is niet anders dan een andere tatoeage.
Ok, top! Thanks.
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 01:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb toevallig vorige week een tattoo laten zetten met tekst erbij die door een vriendin van me geschreven is ( gewoon omdat ik haar handschrift zo tof vind ), is hetzelfde idee als gewone prent , als het maar groot genoeg is.
Ik hoop dat het inderdaad groot genoeg is, :o. Maar het is gewoon normaal geschreven en in blokletters. Dus echt een klein handschrift is het niet.

Beetje domme vraag misschien :@ maar hoe doen ze dat precies? De lijnen van het handschrift overtrekken op het juiste papier etc.?

Waar (op je lichaam) hebben jullie het laten zetten? Ik heb al een idee waar ik de mijne wil maar ik zal hem dan niet zelf kunnen zien, maar het gaat me ook meer om het idee dát ik hem heb.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_172478553
Als het op papier staat, inscannen, evt spiegelen en helderheid ed aanpassen, of ze trekken het over op stencilpapier
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 17 juli 2017 @ 09:47:54 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172478562
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Als het op papier staat, inscannen, evt spiegelen en helderheid ed aanpassen, of ze trekken het over op stencilpapier
Ok dankje :@.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_172478697
En bij inscannen kunnen ze natuurlijk ook nog iets vergroten indien nodig, als het te klein is, zie je anders over een paar jaar een zwarte streep /vlek en dat wil je ook niet.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 17 juli 2017 @ 10:01:33 #32
95752 crew  Chell
Kluns
pi_172478743
Ik bedacht me net dat ik mijn nieuwste tattoo hier helemaal nog niet gepost had! Oorspronkelijk wilde ik een uitbreiding op de tattoo op m'n rug, maar in de voorbereiding besloot ik toch mijn been op te offeren voor een 'losse' tattoo van Elske ;)
Ik vind haar werk zo gaaf en ik was bang dat het in combinatie met het al bestaande toch niet goed zou werken. Bovenstaande foto is gemaakt direct na het zetten. Hij is later nog een keer iets bijgewerkt.



Ik ben er zooo blij mee *O* *O* *O*
Oh, hij is handpoked trouwens. Super relaxed vond ik dat. Niet dat getril tijdens het zetten en qua genezing appeltje eitje.
  maandag 17 juli 2017 @ 10:49:50 #33
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_172479534
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

die eerste is geweldig.

Kom er regelmatig over de vloer tegenwoordig, leuke mensen, leuke zaak en zeer kundig en goed met zetten.
Top, thanks. Maar eens langs dan...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 17 juli 2017 @ 16:01:10 #34
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_172485165
Dit is de 2e dag en hij ziet er nu zo uit.


Volgens mij heelt de tattoo best goed, ookal is mijn huid super gevoelig.

[ Bericht 17% gewijzigd door Nystiq op 17-07-2017 16:06:46 ]
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 16:06:05 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_172485262
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Top, thanks. Maar eens langs dan...
Zou naar hans vragen als je traditional wilt

die gast is daar geweldig in _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 17 juli 2017 @ 16:14:25 #36
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172485431
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:01 schreef Chell het volgende:
Ik bedacht me net dat ik mijn nieuwste tattoo hier helemaal nog niet gepost had! Oorspronkelijk wilde ik een uitbreiding op de tattoo op m'n rug, maar in de voorbereiding besloot ik toch mijn been op te offeren voor een 'losse' tattoo van Elske ;)
Ik vind haar werk zo gaaf en ik was bang dat het in combinatie met het al bestaande toch niet goed zou werken. Bovenstaande foto is gemaakt direct na het zetten. Hij is later nog een keer iets bijgewerkt.

[ afbeelding ]

Ik ben er zooo blij mee *O* *O* *O*
Oh, hij is handpoked trouwens. Super relaxed vond ik dat. Niet dat getril tijdens het zetten en qua genezing appeltje eitje.
Cool! Handpoked is toch ook wel een bijzonder stijltje :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172485914
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:01 schreef Chell het volgende:
Ik bedacht me net dat ik mijn nieuwste tattoo hier helemaal nog niet gepost had! Oorspronkelijk wilde ik een uitbreiding op de tattoo op m'n rug, maar in de voorbereiding besloot ik toch mijn been op te offeren voor een 'losse' tattoo van Elske ;)
Ik vind haar werk zo gaaf en ik was bang dat het in combinatie met het al bestaande toch niet goed zou werken. Bovenstaande foto is gemaakt direct na het zetten. Hij is later nog een keer iets bijgewerkt.

[ afbeelding ]

Ik ben er zooo blij mee *O* *O* *O*
Oh, hij is handpoked trouwens. Super relaxed vond ik dat. Niet dat getril tijdens het zetten en qua genezing appeltje eitje.
Mooi! Hand poked lijkt me erg fijn ja.

Ik aas ook op een plekje bij The Ink Society. Echt gave dingen maken ze daar O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Hoofdredactie Fotografie maandag 17 juli 2017 @ 16:42:22 #38
95752 crew  Chell
Kluns
pi_172486032
The Ink Society is ook echt een hele fijne shop! Ik vond het gewoon jammer toen het bijwerken klaar was en ik naar buiten liep dat ik er niet meer terug zou komen (voorlopig in ieder geval ;))
  maandag 17 juli 2017 @ 16:47:50 #39
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172486122
Heel erg tof Chell!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172486392
Ik vond handpoked minder prettig dan machinaal, het zetten dan, veel scherpere pijn. Wel nog goed te doen verder. Helen was fantastisch _O_
  woensdag 19 juli 2017 @ 16:30:05 #41
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172529634
Heb een afspraak staan voor m'n eerste tattoo *O*
Zaterdag de 29ste, ben benieuwd :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172529680
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:30 schreef KaBuf het volgende:
Heb een afspraak staan voor m'n eerste tattoo *O*
Zaterdag de 29ste, ben benieuwd :)
Op je bil? :9
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 19 juli 2017 @ 16:33:07 #43
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_172529696
Ik heb gisteravond echt moeten lachen over hoe druk ik me over de pijn heb zitten maken :')
Overal las ik dat de enkel zo pijnlijk is om te tatoeëren en andere mensen die zeggen "enkel?? Jij bent gek".. En uiteindelijk viel het echt reuze mee.. Nou was het ook maar een kleine tattoo van een kwartiertje werk, maar het stelde echt weinig voor.
pi_172530216
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:33 schreef Nikooos het volgende:
Ik heb gisteravond echt moeten lachen over hoe druk ik me over de pijn heb zitten maken :')
Overal las ik dat de enkel zo pijnlijk is om te tatoeëren en andere mensen die zeggen "enkel?? Jij bent gek".. En uiteindelijk viel het echt reuze mee.. Nou was het ook maar een kleine tattoo van een kwartiertje werk, maar het stelde echt weinig voor.
Ik begon het meestal pas echt te voelen na het 3e uur. Zo teringblij als hij dan uiteindelijk zei, ok we zijn klaar. :')
BFF met GGMM
  donderdag 20 juli 2017 @ 08:44:05 #45
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_172543480
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik begon het meestal pas echt te voelen na het 3e uur. Zo teringblij als hij dan uiteindelijk zei, ok we zijn klaar. :')
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Dan wordt het natuurlijk ook een groter vlak, terwijl ik nu alleen wat kleine lijntjes heb. Maar goed, ik ben er alleen maar blij mee ;)
  vrijdag 21 juli 2017 @ 00:52:51 #46
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_172566153
Moet je nogsteeds zalf gebruiken tijdens het vervellen van de tattoo.
pi_172567345
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:52 schreef Nystiq het volgende:
Moet je nogsteeds zalf gebruiken tijdens het vervellen van de tattoo.
ik deed het wel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_172588012
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:42 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Volgens mij moet je alleen geen medicatie nemen waarvan je bloed dunner wordt. Hierdoor ga je meer bloeden waardoor het moeilijker tattoeren wordt..

Een enkelband is gezet in 1 a 2 uurtjes? Afhankelijk van je ontwerp.. komop man daar hoef je toch niks voor te nemen?
Daar ben ik normaal ook niet van! Dit is zeker niet mijn eerste, voor mijn bovenarm heb ik 3,5uur gezeten en achter mijn oor was het ook peace of cake.

Maar het werd aangeraden door dame van InkSociety. En duur van tattooeren wordt 4uur geschat 🙃

Vandaar dat ik gewoon advies aan het inwinnen ben hierover.
pi_172589462
Hoi,

Ik heb vorige week donderdag mijn eerste tattoo gezet. Een vrij kleine op de zijkant van m'n pols.
Ik heb van de tatoeerder het advies gekregen om er zo min mogelijk mee te doen wat betreft verzorgen etc. Gewoon de huid het laten oplossen zoals ook zou gebeuren bij een schaafwond.
Ik ben inmiddels dus een week verder en ik heb korsten gekregen die inmiddels los beginnen te laten. Ik kom er verder ook niet aan maar het lijkt alsof de inkt onder de korsten die loskomen blauw/grijs is en ik ben erg bang dat dit wellicht niet meer bij trekt.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes
pi_172591316
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:32 schreef DvW28 het volgende:
Hoi,

Ik heb vorige week donderdag mijn eerste tattoo gezet. Een vrij kleine op de zijkant van m'n pols.
Ik heb van de tatoeerder het advies gekregen om er zo min mogelijk mee te doen wat betreft verzorgen etc. Gewoon de huid het laten oplossen zoals ook zou gebeuren bij een schaafwond.
Ik ben inmiddels dus een week verder en ik heb korsten gekregen die inmiddels los beginnen te laten. Ik kom er verder ook niet aan maar het lijkt alsof de inkt onder de korsten die loskomen blauw/grijs is en ik ben erg bang dat dit wellicht niet meer bij trekt.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes
Ja. Dat is normaal. :*
Mon 'en!
  zaterdag 22 juli 2017 @ 10:34:57 #51
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172591820
Gisteren afspraak gemaakt voor nieuwe tattoo, moet nog even wachten tot februari. Nog tijd genoeg om na te denken hoe ik hem precies wil hebben :D *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:13:09 #52
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172596463
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:57 schreef Grace_Marks het volgende:

[..]

Daar ben ik normaal ook niet van! Dit is zeker niet mijn eerste, voor mijn bovenarm heb ik 3,5uur gezeten en achter mijn oor was het ook peace of cake.

Maar het werd aangeraden door dame van InkSociety. En duur van tattooeren wordt 4uur geschat 🙃

Vandaar dat ik gewoon advies aan het inwinnen ben hierover.
Hmm oké, blijft vreemd advies indd..

Beetje in 'de zone' proberen te komen scheelt veel. Alhoewel het laatste uurtje op me buik ook echt wel tegen viel :)
pi_172601710
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:13 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Hmm oké, blijft vreemd advies indd..

Beetje in 'de zone' proberen te komen scheelt veel. Alhoewel het laatste uurtje op me buik ook echt wel tegen viel :)
Hoelang heb je op jouw buik moeten liggen? 😬

En ik denk dat ik idd in de zone moet proberen te komen. En mocht het echt niet te harden zijn, even een rust momentje en weer doorgaan 😝
pi_172607458
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 08:36 schreef Happel het volgende:
Joeh, ik ben op zoek naar een tatoeëerder in omgeving Rotterdam die goed is in Traditional. Iemand ervaring of kennis van zo iemand? Wil graag een idee uitwerken voor een tattoeage op mijn kuit.
inkstitution ^O^
pi_172611558
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:34 schreef TaMieke het volgende:
Gisteren afspraak gemaakt voor nieuwe tattoo, moet nog even wachten tot februari. Nog tijd genoeg om na te denken hoe ik hem precies wil hebben :D *O*
Ik ga als het goed is in september naar Spanje om weer een tattoo te laten zetten *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 23 juli 2017 @ 08:46:23 #56
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172613871
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ga als het goed is in september naar Spanje om weer een tattoo te laten zetten *O*
Naar Spanje nog wel?! Cool! :D

Ik wilde in eerste instantie een kleintje. Dacht dat ik dan zo aan de beurt zou zijn, iig dit jaar nog. Maar toen veranderde mijn plannen, wordt het een grotere tattoo en moet ik wachten tot volgende jaar. Tis nog even omschakelen... :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 24 juli 2017 @ 15:17:36 #57
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172644032
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 19:09 schreef Grace_Marks het volgende:

[..]

Hoelang heb je op jouw buik moeten liggen? 😬

En ik denk dat ik idd in de zone moet proberen te komen. En mocht het echt niet te harden zijn, even een rust momentje en weer doorgaan 😝
Nou, ik heb op me rug gelegen om een deel van me buik te tattoëren.. ;) heb ongeveer 3 uurtjes moeten liggen.

Het ergste vindt ik, is als ze zeggen.. oké ik ben bijna klaar met de lijnen en dan hebben we even pauze. Vervolgens na iedere keer dat hij stopt om inkt te pakken, denken dat het pauze is..Lig je zoooo niet lekker op je gemak |:(
  maandag 24 juli 2017 @ 15:18:36 #58
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172644044
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

inkstitution ^O^
Daar werkt Errol toch Ink Masters?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:45:21 #59
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_172749032


Vegas!!
Gedaan door Sku Plux, een guest artist uit Buenos Aires. Ik ben er helemaal blij mee :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_172749922
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

Vegas!!
Gedaan door Sku Plux, een guest artist uit Buenos Aires. Ik ben er helemaal blij mee :D
Hee bij Bobson Ink! Heel gaaf :)
  zaterdag 29 juli 2017 @ 13:41:55 #61
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_172758370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 23:19 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Hee bij Bobson Ink! Heel gaaf :)
Ja, inderdaad!
Dankjewel :s)
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 29 juli 2017 @ 18:24:01 #62
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172764621


M'n eerste tattoo is vandaag gezet *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:09:45 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_172765694
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:24 schreef KaBuf het volgende:
[ afbeelding ]

M'n eerste tattoo is vandaag gezet *O*
Lachen, dat was ook mijn eerste tattoo! :D
soooo, da's mooi!
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:10:22 #64
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172765703
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Lachen, dat was ook mijn eerste tattoo! :D
Hahaha nice :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172765740
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:24 schreef KaBuf het volgende:
[ afbeelding ]

M'n eerste tattoo is vandaag gezet *O*
Ben je Italiaans?
U MAD?
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:19:26 #66
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172765922
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ben je Italiaans?
Nee, maar in / dankzij Rome heb ik de beste beslissing van m'n leven (tot nu toe :P ) genomen, dus vond dat een mooie trigger als eerste tattoo.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172766183
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:19 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nee, maar in / dankzij Rome heb ik de beste beslissing van m'n leven (tot nu toe :P ) genomen, dus vond dat een mooie trigger als eerste tattoo.
:D ^O^
U MAD?
  Forum Admin zaterdag 29 juli 2017 @ 19:56:44 #68
58651 crew  murp
murp
pi_172767076
Ik wil ook eem tattoo, alleen heb geen idee welke og wat voor of waar :')
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 21:56:14 #69
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_172769920
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

inkstitution ^O^
je bennie goed ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 21:58:13 #70
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_172769978
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:56 schreef murp het volgende:
Ik wil ook eem tattoo, alleen heb geen idee welke og wat voor of waar :')
laat je ava tattooeeren
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 30 juli 2017 @ 00:12:07 #71
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_172773152
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:56 schreef murp het volgende:
Ik wil ook eem tattoo, alleen heb geen idee welke og wat voor of waar :')
Dat heb ik ook 16 jaar lang gehad :P . En nu heb ik er een waar ik nooit aan gedacht had op een plek die ik nooit gedacht had :D . Altijd denken aan aan schouder/arm (sleeve oid) en heb nu een redelijk kleine op mijn pols :P . Nu afwachten wanneer ik de ingeving heb voor de volgende en waar/wat ;) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Forum Admin zondag 30 juli 2017 @ 09:44:56 #72
58651 crew  murp
murp
pi_172777118
quote:
99s.gif Op zondag 30 juli 2017 00:12 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat heb ik ook 16 jaar lang gehad :P . En nu heb ik er een waar ik nooit aan gedacht had op een plek die ik nooit gedacht had :D . Altijd denken aan aan schouder/arm (sleeve oid) en heb nu een redelijk kleine op mijn pols :P . Nu afwachten wanneer ik de ingeving heb voor de volgende en waar/wat ;) .
Maar hoe kom je dan tot ingeving om dat te laten zetten waar het nu zit? Ik wil een niet te grote tattoo, maar geen tekst, maar dan kom je weer uit mp een klein plaatje...
pi_172777218
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 09:44 schreef murp het volgende:

[..]

Maar hoe kom je dan tot ingeving om dat te laten zetten waar het nu zit? Ik wil een niet te grote tattoo, maar geen tekst, maar dan kom je weer uit mp een klein plaatje...
Zo begon ik ook, met het idee een beleefde tattoo op m'n schouder te zetten. Ook jaren over gedaan voor ik echt wist wat het moest worden. Uiteindelijk na veel ideeën uitgewerkt te hebben met m'n tattoo artiest vult hij straks m'n bovenarm en borst O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Forum Admin zondag 30 juli 2017 @ 09:56:25 #74
58651 crew  murp
murp
pi_172777290
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 09:51 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Zo begon ik ook, met het idee een beleefde tattoo op m'n schouder te zetten. Ook jaren over gedaan voor ik echt wist wat het moest worden. Uiteindelijk na veel ideeën uitgewerkt te hebben met m'n tattoo artiest vult hij straks m'n bovenarm en borst O-)
Ik heb echt geen idee wat ik wil. Ik zie op internet niet echt iets wat ik echt supermooi vind. Het is allemaal veel ste groot en vind heel veel dingen niet bij mij passen ( ik heb namelijk het idee dat je alleen als super fitness chape een tatoeage kan nemen) :')
pi_172780449
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 09:56 schreef murp het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee wat ik wil. Ik zie op internet niet echt iets wat ik echt supermooi vind. Het is allemaal veel ste groot en vind heel veel dingen niet bij mij passen ( ik heb namelijk het idee dat je alleen als super fitness chape een tatoeage kan nemen) :')
Je kan gewoon een keer ergens binnen stappen, en kijken of zij met leuke ideeën komen.
Duurde hier ook heel erg lang voordat ik een keuze kon maken. Twijfelde heel lang tussen een Polynesisch design, of een japanse stijl.
Uiteindelijk is het de japanse stijl geworden. Een phoenix op m'n schouder als een soort eerbetoon/herdenken van m'n beste vriend die vorig jaar plots overleed. En op m'n borst een draak die strijd levert met de phoenix, met het idee dat de phoenix en draak symbool staan voor yin en yang.
Gaan nog wel een paar sessies overheen voor het af is vrees ik.


Foto van de phoenix net na het plaatsen:
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 31 juli 2017 @ 00:00:28 #76
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_172797675
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 09:56 schreef murp het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee wat ik wil. Ik zie op internet niet echt iets wat ik echt supermooi vind. Het is allemaal veel ste groot en vind heel veel dingen niet bij mij passen ( ik heb namelijk het idee dat je alleen als super fitness chape een tatoeage kan nemen) :')
Ik kwam toevallig een plaatje tegen van een kompas op de binnenkant van een pols. En zo een heb ik nu dus :) . Ook nog een beetje symbolisch omdat ik op dat moment juist in de goede richting ging om uit een depressie te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had wel vaker ideetjes, maar telkens mezelf een tijdje laten wachten ofdat ik het na een tijd nog iets zou vinden. En dat was dus altijd toch niet. Een jaar of 18 heeft het daardoor geduurd. Deze heb ik trouwens behoorlijk snel WEL laten zetten.

[ Bericht 8% gewijzigd door DaMook op 31-07-2017 00:08:10 ]
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 00:56:37 #77
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_172798474
al die symbolische tattoo's ;(

zet gewoon iets omdat je t tof vind, klaar.
gemeuk altijd :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 31 juli 2017 @ 02:43:39 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172799507
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:56 schreef Jimbo het volgende:
al die symbolische tattoo's ;(

zet gewoon iets omdat je t tof vind, klaar.
gemeuk altijd :')
Want symboliek valt niet tof te vinden :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172803366
Mijn eerste van zeven tattoos staat op mijn onderarm. Het is er eentje met betekenis en ik zou 'm zo weer laten zetten, maar hij heeft me al best veel potentiële banen gekost. Dus ik zou anderen aanraden om niet onder de elleboog te gaan, zeker niet als je verder nog 'leeg' bent.
Mon 'en!
pi_172806102
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:34 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn eerste van zeven tattoos staat op mijn onderarm. Het is er eentje met betekenis en ik zou 'm zo weer laten zetten, maar hij heeft me al best veel potentiële banen gekost. Dus ik zou anderen aanraden om niet onder de elleboog te gaan, zeker niet als je verder nog 'leeg' bent.
onderarm is toch te bedekken door iets met lange mouwen aan te doen? Of was je verplicht een tshirt te dragen op de werkvloer bij die werkgevers?
pi_172806211
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:46 schreef DuW2 het volgende:

[..]

onderarm is toch te bedekken door iets met lange mouwen aan te doen? Of was je verplicht een tshirt te dragen op de werkvloer bij die werkgevers?
Dat dacht ik ook. Maar meerdere werkgevers (de spoelkeuken in de Efteling, bijvoorbeeld -ik was student en zocht een bijbaan-) vinden dat toch een probleem.
Mon 'en!
pi_172806317
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:52 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar meerdere werkgevers (de spoelkeuken in de Efteling, bijvoorbeeld -ik was student en zocht een bijbaan-) vinden dat toch een probleem.
_O- alleen je collega's in de keuken zien dan toch je tattoo (als je iets met korte mouwen aan hebt). Beetje vreemd maarja.

Ik heb mn eerste, en tot nu toe enige, tattoo ook op mn onderarm staan (wel de binnenkant). Als ik afspraken heb voor mn werk zorg ik dat ik iets aan doe met lange mouwen en dan is er niemand die m ziet. Geen afspraken = korte mouwen.
pi_172806468
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:59 schreef DuW2 het volgende:

[..]

_O- alleen je collega's in de keuken zien dan toch je tattoo (als je iets met korte mouwen aan hebt). Beetje vreemd maarja.

Ik heb mn eerste, en tot nu toe enige, tattoo ook op mn onderarm staan (wel de binnenkant). Als ik afspraken heb voor mn werk zorg ik dat ik iets aan doe met lange mouwen en dan is er niemand die m ziet. Geen afspraken = korte mouwen.
Beetje heel vreemd. Het uniform had ook lange mouwen, die heel licht doorschijnend waren. Maar 'voor het geval dat je een keer buiten de keuken moet zijn' was het niet toegestaan en zelfs 'aanstootgevend'.

Needless to say: ik heb vriendelijk bedankt en heb een andere bijbaan gezocht. :)
Mon 'en!
pi_172821467
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:10 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Beetje heel vreemd. Het uniform had ook lange mouwen, die heel licht doorschijnend waren. Maar 'voor het geval dat je een keer buiten de keuken moet zijn' was het niet toegestaan en zelfs 'aanstootgevend'.

Needless to say: ik heb vriendelijk bedankt en heb een andere bijbaan gezocht. :)
Zij hebben jou toch bedankt? ;)
BFF met GGMM
pi_172823880
Hier ben ik van plan om mn gehele onderarm vol te zetten. Nu werk ik al 10 jaar bij dezelfde baas; en hij weet onderhand dat ik een grote tattoo op mn rug heb. Kan mij niet voorstellen dat hij er moeite mee zou hebben en ik zit praktisch de hele dag op kantoor.
Áls ik dan eens naar een klant ga; zullen het inderdaad lange mouwen worden. Maar ik merk toch meer en meer dat tattoos op de werkvloer gewoon aanvaard worden (gelukkig maar).

That being said: Mail gehad van The Ink Society dat Mara's agenda weer open is en ik m'n ontwerp mag indienen. Nu ben ik al 2 dagen aan het twijfelen hoe ik mn idee/ontwerp het beste kan overbrengen zodat ze het ook interessant genoeg/leuk genoeg zal vinden om mij in te boeken... :X Naja ik weet sowieso dat de kans nihil is met de extreem vele aanmeldingen; dus tjah dan wordt het maar het volgend kwartaal of volgend jaar zelfs. Maar ik wil het nuuuu... :') :7 O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_172824125
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:09 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ben ik van plan om mn gehele onderarm vol te zetten. Nu werk ik al 10 jaar bij dezelfde baas; en hij weet onderhand dat ik een grote tattoo op mn rug heb. Kan mij niet voorstellen dat hij er moeite mee zou hebben en ik zit praktisch de hele dag op kantoor.
Áls ik dan eens naar een klant ga; zullen het inderdaad lange mouwen worden. Maar ik merk toch meer en meer dat tattoos op de werkvloer gewoon aanvaard worden (gelukkig maar).
Maar het is nog maar de vraag of het geaccepteerd gaat worden in 't dorp :D.

Ik merk trouwens nog niet echt dat het op de werkvloer meer geaccepteerd wordt. Wanneer ik op kom dagen met een shirt met korte mouwen vinden sommige collega's het wel heel raar en spannend allemaal. En ik heb ook wel eens zo'n (net niet subtiel genoeg) signaal gehad op m'n werk dat het eigenlijk toch niet helemaal de bedoeling is. Maar dat kan ook mijn perceptie zijn geweest.

Maar, boeiend. Gewoon doen allemaal! :s).
pi_172824328
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:29 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Maar het is nog maar de vraag of het geaccepteerd gaat worden in 't dorp :D.

Ik merk trouwens nog niet echt dat het op de werkvloer meer geaccepteerd wordt. Wanneer ik op kom dagen met een shirt met korte mouwen vinden sommige collega's het wel heel raar en spannend allemaal. En ik heb ook wel eens zo'n (net niet subtiel genoeg) signaal gehad op m'n werk dat het eigenlijk toch niet helemaal de bedoeling is. Maar dat kan ook mijn perceptie zijn geweest.

Maar, boeiend. Gewoon doen allemaal! :s).
haha o ja... grote schande in het dorp idd :o Krapuuuul 8-)

Ja het scheelt natuurlijk wel dat ik in een klein bedrijfje werk en ik support op afstand doe O-)
Ik denk dat ik meer commentaar zal krijgen van m'n eigen moeder vooral haha :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:00:54 #88
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_172835966
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:43 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

haha o ja... grote schande in het dorp idd :o Krapuuuul 8-)

Ja het scheelt natuurlijk wel dat ik in een klein bedrijfje werk en ik support op afstand doe O-)
Ik denk dat ik meer commentaar zal krijgen van m'n eigen moeder vooral haha :')
Krapuul, dat blijft een mooi woord. Je hoort het tegenwoordig te weinig.
soooo, da's mooi!
pi_172836129
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:43 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

haha o ja... grote schande in het dorp idd :o Krapuuuul 8-)

Ja het scheelt natuurlijk wel dat ik in een klein bedrijfje werk en ik support op afstand doe O-)
Ik denk dat ik meer commentaar zal krijgen van m'n eigen moeder vooral haha :')
Wel mooi spul wat die Mara ontwerpt. Heel benieuwd naar wat ze uiteindelijk gaat zetten bij je :s).
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:34:23 #90
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172838034
Ik snap de mensen niet die een tattoo willen omdat ze een tattoo willen maar geen idee hebben wat ze dan willen?
Ik wil er echt pas een als ik iets in mijn hoofd heb wat ik wil hebben, je gaat toch geen random dingen op je lijf zetten gewoon omdat je iets wil?

Qua werkvloer denk ik dat het tegenwoordig echt geen bal meer uitmaakt. Ik ken advocaten met sleeves en artsen en zo :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172838092
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap de mensen niet die een tattoo willen omdat ze een tattoo willen maar geen idee hebben wat ze dan willen?
Ik wil er echt pas een als ik iets in mijn hoofd heb wat ik wil hebben, je gaat toch geen random dingen op je lijf zetten gewoon omdat je iets wil?

Qua werkvloer denk ik dat het tegenwoordig echt geen bal meer uitmaakt. Ik ken advocaten met sleeves en artsen en zo :D
Hangt wel van je werkplek af natuurlijk. Op de ziekenhuisafdeling waar ik nu werk word ik al gek aangekeken als ik op sneakers loop :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:39:16 #92
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172838126
Hier in mijn woonplaats?
Volgens mij zit dat in je hoofd dan :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172838141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Hier in mijn woonplaats?
Volgens mij zit dat in je hoofd dan :D
Dat niet, ze hebben me gedetacheerd.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:48:57 #94
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172838376
Zeker naar Heerlen, die leven nog in een andere eeuw, daar wil je ook niet dood gevonden worden :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172838465
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Zeker naar Heerlen, die leven nog in een andere eeuw, daar wil je ook niet dood gevonden worden :D
:D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172842576
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:52 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar meerdere werkgevers (de spoelkeuken in de Efteling, bijvoorbeeld -ik was student en zocht een bijbaan-) vinden dat toch een probleem.
Djeez, die leven nog in hun oprichtingsperiode zeg. In de professionele keuken hebben veel koks hun armen vol staan, da's doodnormaal.
pi_172842657
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap de mensen niet die een tattoo willen omdat ze een tattoo willen maar geen idee hebben wat ze dan willen?
Ik wil er echt pas een als ik iets in mijn hoofd heb wat ik wil hebben, je gaat toch geen random dingen op je lijf zetten gewoon omdat je iets wil?
Soms gaat het snel. Ik was voor mijn arm nog heel aan het zoeken naar wat ik wilde. 3 maanden later stond er een eik op mijn onderarm, bijgewerkt en wel.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:37:46 #98
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172843490
Ik wilde al een hele poos een Prince tattoo maar niet alleen dat teken, duurde nog een jaar voor ik hem liet zetten :D En die andere die ik drie weken geleden liet zetten had ik al jaren liggen, is eigen tekeningetje, heel simpel maar die wilde ik wel graag.
Ze zijn alleen nog niet mooi genoeg genezen om een foto te plaatsen, duurt altijd lang bij mij }:|
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172844117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 21:56 schreef Jimbo het volgende:

[..]

je bennie goed ;(
:?
pi_172844135
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:18 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Daar werkt Errol toch Ink Masters?
yes
  woensdag 2 augustus 2017 @ 04:01:26 #101
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_172845353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap de mensen niet die een tattoo willen omdat ze een tattoo willen maar geen idee hebben wat ze dan willen?
Ik wil er echt pas een als ik iets in mijn hoofd heb wat ik wil hebben, je gaat toch geen random dingen op je lijf zetten gewoon omdat je iets wil?
Daarom heeft het zo lang geduurd bij mij. Ik wilde er een omdat ik het mooi vind, maar wist niet wat. En toen ik eindelijk iets zag wat ik wilde ging het ook snel. Nog geen dag spijt van en de volgende komt nog dit jaar denk ik.
quote:
Qua werkvloer denk ik dat het tegenwoordig echt geen bal meer uitmaakt. Ik ken advocaten met sleeves en artsen en zo :D
Dat idee heb ik ook. Er zijn nog bedrijven die er moeite mee hebben hoor ik weleens, maar denk ook dat het erg snel minder aan het worden is.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_172847341
quote:
99s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 04:01 schreef DaMook het volgende:

[..]

Daarom heeft het zo lang geduurd bij mij. Ik wilde er een omdat ik het mooi vind, maar wist niet wat. En toen ik eindelijk iets zag wat ik wilde ging het ook snel. Nog geen dag spijt van en de volgende komt nog dit jaar denk ik.

[..]

Dat idee heb ik ook. Er zijn nog bedrijven die er moeite mee hebben hoor ik weleens, maar denk ook dat het erg snel minder aan het worden is.
Mijn baas is er zelf geen groot voorstander van, maar in de huisregels staan alleen dat het niet aanstootgevend dient te zijn.

Ik werk met kinderen van 4jr tot 12jr en ik heb het ook met de kinderen over. Juist om de bewustzijn van hoe zoiets verloopt. Ze wisten vorig jaar al maanden voor het zetten wat ik wilde en toen het zo ver was, kreeg ik veel vragen over het zetten (sommige wilden het ook voelen haha). Van ouders alleen maar positieve reacties gehad
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 14:54:30 #103
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_172854048
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 02:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want symboliek valt niet tof te vinden :')
vind het gewoon z'n gemeut... houd ik niet van
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_172899133
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Krapuul, dat blijft een mooi woord. Je hoort het tegenwoordig te weinig.
Lol ja wel he O-) Krapuul en snoodaard blijven 2 van mijn favo non-insulting woorden.

quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:06 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Wel mooi spul wat die Mara ontwerpt. Heel benieuwd naar wat ze uiteindelijk gaat zetten bij je :s).
Ik ook ! Lol... Heb voornamelijk duidelijk gemaakt dat ik gewoon 3 onderwerpen heb; en de rest moet zij verder maar invullen/aanvullen hoe zij het wil. Ik vind de stijl erg gaaf en zij is de artiest; dus laat me verder graag verrassen O-)
Nog tot eind augustus wachten voor ik te horen krijg of ik ingeboekt ga worden. En ik weet donders goed dat ik niet te veel hoop mag hebben; maar toch................. :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:35:06 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172906890
Ik heb m'n eerste net laten zetten. De artist gaf aan dat het plastic (of hoe het heet) na 2 uurtjes wel af mocht. Dat heb ik dus ook gedaan.

Iedereen behandelt het anders geloof ik, maar heb wel Bepathen zalf gekocht maar ben vergeten te vragen hoe vaak je dat ongeveer moet smeren en voor hoe lang :{.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_172907091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb m'n eerste net laten zetten. De artist gaf aan dat het plastic (of hoe het heet) na 2 uurtjes wel af mocht. Dat heb ik dus ook gedaan.

Iedereen behandelt het anders geloof ik, maar heb wel Bepathen zalf gekocht maar ben vergeten te vragen hoe vaak je dat ongeveer moet smeren en voor hoe lang :{.
2 a 3 keer per dag een dun laagje is meestal voldoende, als het heel droog voelt smeer je 'n keer vaker, en liever te dun en 'n keertje extra smeren dan te dik smeren. Meestal is een weekje smeren voldoende en zijn meeste korstjes weg. Na de eerste week smeer ik met 'n neutrale bodylotion (blauwe nivea fles bijv).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:01:32 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172907346
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

2 a 3 keer per dag een dun laagje is meestal voldoende, als het heel droog voelt smeer je 'n keer vaker, en liever te dun en 'n keertje extra smeren dan te dik smeren. Meestal is een weekje smeren voldoende en zijn meeste korstjes weg. Na de eerste week smeer ik met 'n neutrale bodylotion (blauwe nivea fles bijv).
Gracias! O+ Komt vast goed dan. Het deed overigens niet pijn ofzo!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:08:36 #108
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172907440
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gracias! O+ Komt vast goed dan. Het deed overigens niet pijn ofzo!
Foto? :@ :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172907526
Oja en sowieso na 't schoonmaken insmeren, 2x per dag wassen met unicura oid, zachtjes met de vlakke hand, dan leg ik er altijd 'n keukenpapiertje op, aandrukken en eraf halen om het zo te drogen, want niet eroverheen wrijven natuurlijk. Dan de bepanthen op de rug van je (schone) hand doen en van daaruit smeren, blijft de tube schoon en overdoseer je niet :)


Waar zit de tattoo? Ik vond de tatoeages die ik heb ook niet pijnlijk.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:48:46 #110
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_172908243
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:37 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Lol ja wel he O-) Krapuul en snoodaard blijven 2 van mijn favo non-insulting woorden.

Snoodaard? Je weet ze wel weer uit te zoeken! :D
soooo, da's mooi!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:34:16 #111
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172932575
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:08 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Foto? :@ :D
Nu nog niet, :@. Hij is erg persoonlijk en ook heel weinig mensen (slechts drie ofzo) weten dat ik 'm heb en wat ik heb. Komt vanzelf nog wel denk ik. Maar het is een handschrift van iemand, :).

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja en sowieso na 't schoonmaken insmeren, 2x per dag wassen met unicura oid, zachtjes met de vlakke hand, dan leg ik er altijd 'n keukenpapiertje op, aandrukken en eraf halen om het zo te drogen, want niet eroverheen wrijven natuurlijk. Dan de bepanthen op de rug van je (schone) hand doen en van daaruit smeren, blijft de tube schoon en overdoseer je niet :)

Waar zit de tattoo? Ik vond de tatoeages die ik heb ook niet pijnlijk.
In m'n nek, :+. Maar thanks voor de info. Vandaag unicura gekocht ook. Bepathen had ik al. Hoe maak jij het precies schoon? Gewoon onder de douche en dan met die zeep even?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 6 augustus 2017 @ 22:15:44 #112
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_172958455
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:37 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik ook ! Lol... Heb voornamelijk duidelijk gemaakt dat ik gewoon 3 onderwerpen heb; en de rest moet zij verder maar invullen/aanvullen hoe zij het wil. Ik vind de stijl erg gaaf en zij is de artiest; dus laat me verder graag verrassen O-)
Nog tot eind augustus wachten voor ik te horen krijg of ik ingeboekt ga worden. En ik weet donders goed dat ik niet te veel hoop mag hebben; maar toch................. :')
Ik ga zo hard hopen dat je snel aan de beurt bent!!
En dan ga ik jaloers zijn en op je arm kwijlen O+
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 6 augustus 2017 @ 22:16:53 #113
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_172958487
Mijn tattoo zit er nu een ruime week op en ik voel er al helemaal niks meer van, als in: de huid voelt al helemaal glad :D
Ik wist niet dat hij zo snel kon genezen zeg, wauw!
Don't come closer, I might hurt you
pi_172961071
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nu nog niet, :@. Hij is erg persoonlijk en ook heel weinig mensen (slechts drie ofzo) weten dat ik 'm heb en wat ik heb. Komt vanzelf nog wel denk ik. Maar het is een handschrift van iemand, :).

[..]

In m'n nek, :+. Maar thanks voor de info. Vandaag unicura gekocht ook. Bepathen had ik al. Hoe maak jij het precies schoon? Gewoon onder de douche en dan met die zeep even?
gewoon onder de douche, unicura opschuimen in m'n handen en dan voorzichtig met vlakke hand zachtjes over de tattoo heen gaan en dan goed spoelen met water.
pi_172963885
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ook ! Lol... Heb voornamelijk duidelijk gemaakt dat ik gewoon 3 onderwerpen heb; en de rest moet zij verder maar invullen/aanvullen hoe zij het wil. Ik vind de stijl erg gaaf en zij is de artiest; dus laat me verder graag verrassen O-)
Nog tot eind augustus wachten voor ik te horen krijg of ik ingeboekt ga worden. En ik weet donders goed dat ik niet te veel hoop mag hebben; maar toch................. :')
Spannend! :)

Al dat gepraat hier over tattoo's heeft bij mij ook weer enthousiast gemaakt dus ik heb een paar dagen terug m'n go to tattoo dudeje maar weer eens gemaild om een afspraak te maken :').
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:46:27 #116
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_172992283
Weet iemand misschien een Nederlandse artist die een vergelijkbare stijl als dit heeft (of zou kunnen):

https://www.facebook.com/scarlathlouysetattoo/
pi_173102644
Ik zit al een hele lange tijd te twijfelen om een tattoo te nemen en ik denk dat het dan tóch dit jaar gaat gebeurenn. Wat denken jullie wat de rechter tattoo ongeveer zou gaan kosten op mijn onderarm?

  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 augustus 2017 @ 12:45:01 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_173133403
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

2 a 3 keer per dag een dun laagje is meestal voldoende, als het heel droog voelt smeer je 'n keer vaker, en liever te dun en 'n keertje extra smeren dan te dik smeren. Meestal is een weekje smeren voldoende en zijn meeste korstjes weg. Na de eerste week smeer ik met 'n neutrale bodylotion (blauwe nivea fles bijv).
Deze? Ik heb geprobeerd niet te dik te smeren en smeerde meestal 2x per dag met bepanthen. Ik heb 2 a 3 rode bultjes rondom/op/bij mijn tattoo en wat Googlewerk levert op dat dat waarschijnlijk komt omdat mijn huid niet kan ademen door de bepanthen, dus ga nu ook over naar iets lichters. Die lotion is dus wel ok?

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_173140689
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:10 schreef Marmal het volgende:
Ik zit al een hele lange tijd te twijfelen om een tattoo te nemen en ik denk dat het dan tóch dit jaar gaat gebeurenn. Wat denken jullie wat de rechter tattoo ongeveer zou gaan kosten op mijn onderarm?

[ afbeelding ]
800 euro.
Vind het niet geweldige kwaliteit eerlijk gezegd
pi_173142078
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:53 schreef ledzeppelin het volgende:

[..]

800 euro.
Vind het niet geweldige kwaliteit eerlijk gezegd
Ik vind het ook niet heel mooi. :N
Mon 'en!
pi_173165538
Guys, waarschijnlijk is dit al 100x gevraagd maar ik vraag het gewoon opnieuw. Ik zou best een tattoo op m'n arm willen, maar ik ben vrij dun (1.85m/65kg). Nu vraag ik me af, mocht ik ooit zwaarder worden en mijn arm wordt groter, wat gebeurt er dan met de tattoo?
pi_173165691
quote:
5s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Deze? Ik heb geprobeerd niet te dik te smeren en smeerde meestal 2x per dag met bepanthen. Ik heb 2 a 3 rode bultjes rondom/op/bij mijn tattoo en wat Googlewerk levert op dat dat waarschijnlijk komt omdat mijn huid niet kan ademen door de bepanthen, dus ga nu ook over naar iets lichters. Die lotion is dus wel ok?

[ afbeelding ]
yes, die gebruik ik altijd als de korstjes eraf zijn/na een week. Tot nu toe steeds complimenten gehad van de artist over hoe m'n tattoos er genezen uitzien iig.
pi_173166810
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:09 schreef XSbig het volgende:
Guys, waarschijnlijk is dit al 100x gevraagd maar ik vraag het gewoon opnieuw. Ik zou best een tattoo op m'n arm willen, maar ik ben vrij dun (1.85m/65kg). Nu vraag ik me af, mocht ik ooit zwaarder worden en mijn arm wordt groter, wat gebeurt er dan met de tattoo?
Dan wordt 'ie uitgerekt. Simpels :)
Mon 'en!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:15:38 #124
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_173167272
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:14 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

yes, die gebruik ik altijd als de korstjes eraf zijn/na een week. Tot nu toe steeds complimenten gehad van de artist over hoe m'n tattoos er genezen uitzien iig.
Ik heb nu pas wat korstjes! :o Sinds gisteren ofzo. Maar komt wel goed denk ik.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_173167496
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb nu pas wat korstjes! :o Sinds gisteren ofzo. Maar komt wel goed denk ik.
komt zeker wel goed, niet krabben iig :p en sommige tattoos had ik geen korstjes alleen later velletjes, ligt ook aan hoe het gezet is, een zet dieper en ruiger dan de ander.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 15-08-2017 20:28:02 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:23:47 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_173167525
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

komt zeker wel goed, nu er krabben iig :p en sommige tattoos had ik geen korstjes alleen later velletjes, ligt ook aan hoe het gezet is, een zet dieper en ruiger dan de ander.
Ja, ik kan het ook lastig checken want het zit natuurlijk op de achterkant van m'n nek, :+. Maar soms maak ik picca's in de spiegel en het ziet er (nog) wel OK uit.

Ben er wel zo blij mee, *; O+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_173177947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:09 schreef XSbig het volgende:
Guys, waarschijnlijk is dit al 100x gevraagd maar ik vraag het gewoon opnieuw. Ik zou best een tattoo op m'n arm willen, maar ik ben vrij dun (1.85m/65kg). Nu vraag ik me af, mocht ik ooit zwaarder worden en mijn arm wordt groter, wat gebeurt er dan met de tattoo?
Een DBB'er :)

https://www.bodybuilding.(...)os-and-training.html
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_173216690
quote:
Thanks pik
pi_173342359
-

[ Bericht 52% gewijzigd door Blistering op 24-08-2017 18:21:57 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_173634483
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:58 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Spannend! :)

Al dat gepraat hier over tattoo's heeft bij mij ook weer enthousiast gemaakt dus ik heb een paar dagen terug m'n go to tattoo dudeje maar weer eens gemaild om een afspraak te maken :').
Tof ! O+ Datum al geprikt? hehe.. geprikt................... :')

Helaas mail gekregen dat ik niet uitgekozen ben voor Mara... Mocht me wel aanmelden voor het volgende kwartaal maar daar zou ik nog over gemaild worden. Ik vermoed dat het nu op de lange termijn wordt geschoven helaas.. Maar goed; ik heb zekerheid en komende anderhalf jaar dan maar geen prentjes op mn arm. Hij komt er nog wel O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_173894482
Hee allemaal! Ik wil mijn eerste tattoo laten zetten in deze stijl:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur het stijltje dus, niet de dino zelf :P . Kennen jullie artiesten die deze stijl kunnen zetten? Als ik google kom ik niets tegen, alleen buitenlandse artiesten.
pi_173898382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:08 schreef Alcatranz. het volgende:
Hee allemaal! Ik wil mijn eerste tattoo laten zetten in deze stijl:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur het stijltje dus, niet de dino zelf :P . Kennen jullie artiesten die deze stijl kunnen zetten? Als ik google kom ik niets tegen, alleen buitenlandse artiesten.
Ik zou eens kijken op de site van Monster Ink in Venray, is binnenkort weer. Misschien heeft iemand daar nog een plekje die zich in die stijl specialiseert.
pi_173908501
Toch maar op vakantie naar Polen :)

Het is van deze artiest, volg ik toevallig op IG: https://www.instagram.com/ineepine/
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_173917042
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:39 schreef Webby het volgende:
Toch maar op vakantie naar Polen :)

Het is van deze artiest, volg ik toevallig op IG: https://www.instagram.com/ineepine/
Ja, ik ken haar en volg haar ook al een lange tijd. Maar was benieuwd of er hier in Nederland ook een artiest zit die deze stijl kan zetten. :)
  donderdag 21 september 2017 @ 20:14:26 #135
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173917141
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:08 schreef Alcatranz. het volgende:
Hee allemaal! Ik wil mijn eerste tattoo laten zetten in deze stijl:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur het stijltje dus, niet de dino zelf :P . Kennen jullie artiesten die deze stijl kunnen zetten? Als ik google kom ik niets tegen, alleen buitenlandse artiesten.
Thomas van Acid Tattoo

http://acidtattoo.nl/thomas7.html
_O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173918583
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Thomas van Acid Tattoo

http://acidtattoo.nl/thomas7.html
_O_
Dank!
pi_173942835
Mijn shop had een actie gister. Voor 25 euro mag je een ontwerp uit een kauwgumballen automaat kopen en laten zetten. Was gister te druk dus vandaag poging twee!
pi_173946976
Haha, heb een uitknop
pi_173947610
Aanraders, wat echt goede (kleuren) tatoeëerders (en ontwerpers) zijn in Nederland? En dan bedoel ik ook echt goed.
pi_173947643
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:01 schreef Chell het volgende:
Ik bedacht me net dat ik mijn nieuwste tattoo hier helemaal nog niet gepost had! Oorspronkelijk wilde ik een uitbreiding op de tattoo op m'n rug, maar in de voorbereiding besloot ik toch mijn been op te offeren voor een 'losse' tattoo van Elske ;)
Ik vind haar werk zo gaaf en ik was bang dat het in combinatie met het al bestaande toch niet goed zou werken. Bovenstaande foto is gemaakt direct na het zetten. Hij is later nog een keer iets bijgewerkt.

[ afbeelding ]

Ik ben er zooo blij mee *O* *O* *O*
Oh, hij is handpoked trouwens. Super relaxed vond ik dat. Niet dat getril tijdens het zetten en qua genezing appeltje eitje.
Ben benieuwd hoe lang deze tattoo mooi blijft.
pi_173947694
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:08 schreef Alcatranz. het volgende:
Hee allemaal! Ik wil mijn eerste tattoo laten zetten in deze stijl:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur het stijltje dus, niet de dino zelf :P . Kennen jullie artiesten die deze stijl kunnen zetten? Als ik google kom ik niets tegen, alleen buitenlandse artiesten.
Deze dino is overigens wel erg tof.
  zaterdag 23 september 2017 @ 22:14:00 #142
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_173955312
Ik wil er ook weer een bij :D . Komende week maar eens bedenken waar :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 september 2017 @ 09:06:20 #143
95752 crew  Chell
Kluns
pi_174001516
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 15:25 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe lang deze tattoo mooi blijft.
Net zo lang als elke andere tattoo denk ik :p En misschien zelfs langer, want ik heb het idee dat lijnen sneller uit gaan lopen dan dotwork.
  dinsdag 26 september 2017 @ 17:13:44 #144
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_174010469
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:14 schreef DaMook het volgende:
Ik wil er ook weer een bij :D . Komende week maar eens bedenken waar :P .
Zie net dat de tattoo artist die mijn eerste (en enige) vorig jaar op mijn verjaardag heeft gezet komende maand weer in Eindhoven zit. En ik ben komende maand weer jarig, dus ik zie een goed moment aankomen :D . Heb wel wat ideetjes voor wat kleins, maar nog niet zeker wat of waar.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Forum Admin vrijdag 29 september 2017 @ 12:45:03 #145
58651 crew  murp
murp
pi_174071260
Ik weet al waar ik mn tattoo wil laten zetten,

Aan de binnenkant van mijn onderarm en het liefst iets met een boom en misschien iets met een beetje fantasy ( Medieval ) mooie dagger, armor, een ridder geen idee..

Zijn er nog tatoeëerders die het bekijken waard zijn?
pi_174075689
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:45 schreef murp het volgende:
Ik weet al waar ik mn tattoo wil laten zetten,

Aan de binnenkant van mijn onderarm en het liefst iets met een boom en misschien iets met een beetje fantasy ( Medieval ) mooie dagger, armor, een ridder geen idee..

Zijn er nog tatoeëerders die het bekijken waard zijn?
Ik weet niet of Noordse mythologie in dat straatje past, maar misschien is Drakkar een optie.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:54:50 #147
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_174153327
Hadden jullie ook dat het na de eerste tattoo al snel ging kriebelen voor een tweede?
Die van mij is eind juli gezet, maar mijn tattoo artist had gave ideeen voor een uitbreiding. En nu wil ik eigenlijk al een nieuwe afspraak maken :X :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_174154540
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef KaBuf het volgende:
Hadden jullie ook dat het na de eerste tattoo al snel ging kriebelen voor een tweede?
Die van mij is eind juli gezet, maar mijn tattoo artist had gave ideeen voor een uitbreiding. En nu wil ik eigenlijk al een nieuwe afspraak maken :X :D
1 april 2015 de eerste laten zetten en nu staan er ondertussen 4 op, en de volgende twee staan alweer in de startblokken. Het kriebelt altijd :')
pi_174154699
.

[ Bericht 25% gewijzigd door 8777 op 03-10-2017 04:03:54 ]
pi_174156844
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef KaBuf het volgende:
Hadden jullie ook dat het na de eerste tattoo al snel ging kriebelen voor een tweede?
Die van mij is eind juli gezet, maar mijn tattoo artist had gave ideeen voor een uitbreiding. En nu wil ik eigenlijk al een nieuwe afspraak maken :X :D
Het kriebelt altijd, maar ik ben een arme student enzo.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_174157058
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:54 schreef KaBuf het volgende:
Hadden jullie ook dat het na de eerste tattoo al snel ging kriebelen voor een tweede?
Die van mij is eind juli gezet, maar mijn tattoo artist had gave ideeen voor een uitbreiding. En nu wil ik eigenlijk al een nieuwe afspraak maken :X :D
De laatste keer had ik zo'n pijn en ellende en alles na het zetten (een kleine 6 uur) dat ik zeker wist dat ik noooooit meer wat zou laten zetten. En de dag erna was ik alweer aan het nadenken voor nieuwe ontwerpjes :').

Ook bij een eerdere tattoo die werd gezet was ik tijdens het zetten met die kerel plannen aan het maken/bedenken voor de volgende :').

Dus, ja, het blijft kriebelen :P. Maar dure hobby joh!
  Forum Admin dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:06:45 #152
58651 crew  murp
murp
pi_174161709
Maar gebruiken jullie altijd eigen werk of zoeken jullie gewoon iets moois wat al bestaat?
pi_174162360
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:06 schreef murp het volgende:
Maar gebruiken jullie altijd eigen werk of zoeken jullie gewoon iets moois wat al bestaat?
Ik ben nu al drie keer naar dezelfde kerel geweest. Ik heb dan een idee in m'n hoofd zitten wat ik met hem bespreek, en hij maakt er vervolgens een ontwerp van.
Puur omdat ik zijn stijl zo vet vind vertrouw ik er op dat er dan ook iets uitkomt wat ik ongeveer in m'n hoofd had zitten. En dat is elke keer nog zo geweest :).

Iets kiezen wat al bestaat zou ik zelf nooit doen.
pi_174162831
Na mijn eerste tattoo zat er 10 jaar tussen vooraleer mijn 2de kwam O-)
Ik was er echter wel al jaren mee bezig en het zou geen 'kleintje' worden waardoor ik wel de tijd nam om ontwerp in mijn hoofd te hebben én de goeie artiest er voor te kiezen.
Nu 2.5 jaar later heb ik wederom een nieuw ontwerp in mijn hoofd; maar artiest nog niet gevonden en momenteel op laag pitje omdat ik twijfel over onderarm ontwerp of over sleeve. Dusjah het gaat weer om groot als er nog 1 komt (en dus ook velen geld :X )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174164077
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
Na mijn eerste tattoo zat er 10 jaar tussen vooraleer mijn 2de kwam O-)
Ik was er echter wel al jaren mee bezig en het zou geen 'kleintje' worden waardoor ik wel de tijd nam om ontwerp in mijn hoofd te hebben én de goeie artiest er voor te kiezen.
Nu 2.5 jaar later heb ik wederom een nieuw ontwerp in mijn hoofd; maar artiest nog niet gevonden en momenteel op laag pitje omdat ik twijfel over onderarm ontwerp of over sleeve. Dusjah het gaat weer om groot als er nog 1 komt (en dus ook velen geld :X )
Oh ja, het was niet gelukt om een afspraak te maken bij dat ene dametje in Utrecht (?) hè? Damn! :{.
Maar er zijn toch zeker wel meer mensen in Nederland die die stijl beheersen?
pi_174183454
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:36 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Oh ja, het was niet gelukt om een afspraak te maken bij dat ene dametje in Utrecht (?) hè? Damn! :{.
Maar er zijn toch zeker wel meer mensen in Nederland die die stijl beheersen?
Nee ik was niet uitgekozen voor het komende kwartaal; maar zou het volgende kwartaal mij opnieuw kunnen inschrijven.
Ja ik ben niet meer bewust aan het zoeken; gezien we nu andere prioriteiten hebben en een tattoo dan toch niet gezet kan worden O-) Vandaar dus nu even op laag pitje.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174183558
quote:
2s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:07 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Nee ik was niet uitgekozen voor het komende kwartaal; maar zou het volgende kwartaal mij opnieuw kunnen inschrijven.
Ja ik ben niet meer bewust aan het zoeken; gezien we nu andere prioriteiten hebben en een tattoo dan toch niet gezet kan worden O-) Vandaar dus nu even op laag pitje.
Wat een elitair tattoo snobje eigenlijk dan zeg... "Oh mag ik alsjeblieeeeft heeeel erg veel geld aan jou betalen??"

Maar, inderdaad, ik snap dat de focus even verlegd is ;). Exciting! *O*.
pi_174183727
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:12 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Wat een elitair tattoo snobje eigenlijk dan zeg... "Oh mag ik alsjeblieeeeft heeeel erg veel geld aan jou betalen??"

Maar, inderdaad, ik snap dat de focus even verlegd is ;). Exciting! *O*.
Hehe ja zo kun je het eigenlijk wel stellen ja :D :P

Ahja no problem; misschien over x aantal jaar vind ik een andere artiest wat mij meer boeit. Ik heb ook nog steeds Jules bloomen in mn achterhoofd zitten. Maar goed; zorgen voor later :7

En thx ;) *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174222935
Heeft er iemand een adresje waar ik lettering en strakke, dunne lijnen kan laten zetten in maximaal een half uur rijden van Maastricht en zonder wachtlijst van een half jaar?
pi_174224228
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:23 schreef Franknfurter het volgende:
Heeft er iemand een adresje waar ik lettering en strakke, dunne lijnen kan laten zetten in maximaal een half uur rijden van Maastricht en zonder wachtlijst van een half jaar?
Uurtje. Gold tattoo Eindhoven, dickie de wit
pi_174227734
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:01 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Uurtje. Gold tattoo Eindhoven, dickie de wit
Da's toch geen half uur rijden van Maastricht.
pi_174227908
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 08:03 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Da's toch geen half uur rijden van Maastricht.
Nee, daarom zeg ik aan het begin van de post uurtje. Hij is het wel waard.
pi_174229372
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:23 schreef Franknfurter het volgende:
Heeft er iemand een adresje waar ik lettering en strakke, dunne lijnen kan laten zetten in maximaal een half uur rijden van Maastricht en zonder wachtlijst van een half jaar?
Ladyluck in Weert? Geen idee hoe het tegenwoordig met hun wachtlijsten zit.
pi_174231818
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:01 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Uurtje. Gold tattoo Eindhoven, dickie de wit
Dickie de Wit vind ik niks, maar heb wel een andere artiest gevonden bij die zaak die me aanspreekt.
pi_174231832
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:07 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Ladyluck in Weert? Geen idee hoe het tegenwoordig met hun wachtlijsten zit.
Daar heb ik mijn eerste laten zetten, kon toen nog in 2 weken ingepland worden. Nu moet je op 1 dag langskomen om ergens in het komende halfjaar te worden ingepland.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:27:12 #166
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_174232163
zou zelf graag zoiets willen aan de binnenkant van Mn onderarm van Mn arm, iemand hier enig idee wat ik hiervoor zou moeten betalen

Edit: plaatje gaat niet helemaal goed
Hier de link
https://nl.pinterest.com/pin/539869074070976787/

Alvast bedankt
pi_174232230
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 08:24 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik aan het begin van de post uurtje. Hij is het wel waard.
OH JA! Helemaal overheen gekeken zeg :s).

Ik weet het niet met dat gold tattoo. Is het eigenlijk allemaal nét niet of zo...
pi_174232846
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:27 schreef jigggy het volgende:
[ afbeelding ] zou zelf graag zoiets willen aan de binnenkant van Mn onderarm van Mn arm, iemand hier enig idee wat ik hiervoor zou moeten betalen

Edit: plaatje gaat niet helemaal goed
Hier de link
https://nl.pinterest.com/pin/539869074070976787/

Alvast bedankt
Ligt eraan hoe gedetailleerd je hem wil natuurlijk, maar reken maar op een paar honderd euro.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:01:30 #169
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_174232863
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:00 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe gedetailleerd je hem wil natuurlijk, maar reken maar op een paar honderd euro.
paar honderd? 300-400? Dankje trouwens!
pi_174233017
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:01 schreef jigggy het volgende:

[..]

paar honderd? 300-400? Dankje trouwens!
Zoiets zal het wel worden ja. Ik heb voor mijn vos zo'n 6 uur gezeten en daar betaalde ik 600 euro voor.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:17:48 #171
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_174233151
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:09 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel worden ja. Ik heb voor mijn vos zo'n 6 uur gezeten en daar betaalde ik 600 euro voor.
gaaf! Bedankt!
pi_174234011
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:11 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Daar heb ik mijn eerste laten zetten, kon toen nog in 2 weken ingepland worden. Nu moet je op 1 dag langskomen om ergens in het komende halfjaar te worden ingepland.
Dat is alleen voor Mayke en Naomi volgens mij, er werken daar meer mensen die rechte lijnen kunnen zetten.
pi_174284230
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:19 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik zou eens kijken op de site van Monster Ink in Venray, is binnenkort weer. Misschien heeft iemand daar nog een plekje die zich in die stijl specialiseert.
Vandaag geweest, leuk om daar eens rond te lopen. Nog meer mensen geweest?
pi_174285154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:23 schreef Franknfurter het volgende:
Heeft er iemand een adresje waar ik lettering en strakke, dunne lijnen kan laten zetten in maximaal een half uur rijden van Maastricht en zonder wachtlijst van een half jaar?
Playersclub in Maastricht geen optie?
pi_174285613
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:50 schreef Questular het volgende:

[..]

Playersclub in Maastricht geen optie?
Die vind ik niet strak genoeg werken eerlijk gezegd.
pi_174420802
Weet iemand wat er meestal geadviseerd wordt m.b.t. tatoeëren na een zwangerschap? Als in: hoe lang kun je het beste wachten voordat je er eentje laat zetten?
Plaats is op m'n arm en ik wil uiteraard sowieso wachten tot ik me goed genoeg voel :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:54:34 #177
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174514489
*terug naar de tekentafel, bedankt oplettende Fok!ker!* O+

Deze komt er met een beetje mazzel na het weekend.
Simpel, I know, maar heb een 50 euro waardebon gewonnen en hij is voor mijn anti-tattoo mama die er zelf mee kwam :D .
Meer voor de leuk dus *O* _O_ O+

[ Bericht 18% gewijzigd door houdjemond op 20-10-2017 11:35:14 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174539036
Ik ben net gebeld of ik canvas wil worden bij Inkmaster....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:39:08 #179
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174539084
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben net gebeld of ik canvas wil worden bij Inkmaster....
Jaaaaaaa! *O* *O* *O* *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:22:08 #180
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_174539843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben net gebeld of ik canvas wil worden bij Inkmaster....
Gaaf :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_174540321
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben net gebeld of ik canvas wil worden bij Inkmaster....
Cool :)
Mon 'en!
pi_174540513
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben net gebeld of ik canvas wil worden bij Inkmaster....
Weet je al meer? Welke ronde etc?
Ik hoop voor je wat verder in het seizoen :+
pi_174540608
Dat lijkt me nou echt niks... Want je kiest niet je eigen artiest toch? Je moet je idee opgeven en iemand 'kiest' jouw ontwerp ofzo? :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:07:18 #184
74056 crew  ToT
pi_174540735
Ooit in een eerder deel een foto gepost van toen de tattoo net nieuw was, maar ik heb 'm onderhand al 17 jaar.



van:

  vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:50:04 #185
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_174544619
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben net gebeld of ik canvas wil worden bij Inkmaster....
😯 ik heb daar nog geen mooie tattoo gezet zien worden! Ga je het doen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:55:16 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174545953
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben net gebeld of ik canvas wil worden bij Inkmaster....
Oh wow! Ga je het doen?

Ik ben aan het sparen voor mijn allereerste tattoo, ik hoop dat ik het geld snel bij elkaar heb O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174552663
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 19:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

😯 ik heb daar nog geen mooie tattoo gezet zien worden! Ga je het doen?
Jules heeft toch een paar prima dingen neergezet daar.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:58:51 #188
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_174553679
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:00 schreef twist02 het volgende:
Weet iemand wat er meestal geadviseerd wordt m.b.t. tatoeëren na een zwangerschap? Als in: hoe lang kun je het beste wachten voordat je er eentje laat zetten?
Plaats is op m'n arm en ik wil uiteraard sowieso wachten tot ik me goed genoeg voel :)
Geen idee, maar ik ben een maandje terug gegaan, 4 mnd na de bevalling.. Beetje gewacht tot ik ongeveer op pre-zwangerschapsgewicht zat :s)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_174601906
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 19:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

😯 ik heb daar nog geen mooie tattoo gezet zien worden! Ga je het doen?
Hoewel ik wel een paar mooie gezien heb durf ik het toch niet aan.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 23 oktober 2017 @ 13:06:16 #190
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_174601942
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 19:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

😯 ik heb daar nog geen mooie tattoo gezet zien worden! Ga je het doen?

kijk deze dan wow gewoon wow
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_174602779
quote:
Ik denk niet dat Karrel canvas zou worden bij de Amerikaanse InkMaster... ;)
De Lage Landen-editie was eerh... minder goed.
Mon 'en!
pi_174602973
quote:
Is echt een compleet ander niveau dan de lage landen editie.
  maandag 23 oktober 2017 @ 19:41:41 #193
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174611226
quote:
Kruseman _O_

Amerikaanse Ink Master is wel een heel stuk vetter.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:18:42 #194
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174612143
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D morgen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:48:08 #195
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174680044
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:49:45 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174680093
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:48 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* O+
Hij is echt gaaf geworden! O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:52:55 #197
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_174680191
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:48 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* O+
Heb je suiker? Dat is nml glucose :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 22:04:46 #198
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174680588
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:52 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Heb je suiker? Dat is nml glucose :o
Mijn moeder is geen fan van tattoo's, ik won een cadeaubon en toen zei ze voor de grap
"als je nog een tattoo moet zet je nu maar eens wat voor je moeder".

Ze heeft een heel complex type diabetes, ik kreeg tijdelijke suikerziekte van mijn Prednisolon-kuur, dus beetje voor mama en beetje als aandenken aan mijn eerste MS-avontuur.

Oh en het lettertype is van the Nightmare before Christmas, een favoriet hier O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174790089
Aiiii. Ik zeg net een foto op fb van iemand die ik vaag ken. Ze heeft: de 2 geboortedatums van haar oma's die overleden zijn met daarboven de tekst: Your free
...
En iedereen ook wat geweldig! Prachtig! Mooi! :') :') Welke pipo heeft die tattoo gemaakt joh.
pi_174790198
Zeggen dat er nog een woord ontbreekt.
Tap tap tap
pi_174790211
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aiiii. Ik zeg net een foto op fb van iemand die ik vaag ken. Ze heeft: de 2 geboortedatums van haar oma's die overleden zijn met daarboven de tekst: Your free
...
En iedereen ook wat geweldig! Prachtig! Mooi! :') :') Welke pipo heeft die tattoo gemaakt joh.
Wauw, das mooi kut.
pi_174790316
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:06 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Wauw, das mooi kut.
Ze heeft het zelf niet eens door denk ik. Ze is al niet de snuggerste :D Ik vind het lullig dat ik haar blijdschap verpest, dus ik hou wijselijk mijn mond.
  Spellchecker woensdag 8 november 2017 @ 15:10:53 #203
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174942503


Voor veel mensen gaat een tatoeage in het gezicht al veel te ver, maar de Vlaamse Belle Atrix draait daar haar hand niet voor om. De tatoeëerster heeft maar één doel: haar hele lichaam bedekken met inkt.
Op de helft van haar gezicht prijkt een Tibetaanse tekst, maar dat is niets vergeleken bij de rest van haar lichaam. Een groot deel van haar ene arm en beide benen zijn al bijna helemaal zwart ingekleurd.

De Vlaamse noemt haar tattoo-sessies in een video op de website van de Belgische krant Het Nieuwsblad ’therapie’. “Heel krachtige sessie vandaag met betekenissen die te ruste gelegd zijn onder een zwart deken. Ik voel me buitenaards”, schrijft ze onder een van haar foto’s die ze post op sociale media.

’Racistisch’
Compleet zwarte tatoeages staan in de tattoo-wereld bekend als ’blackwork’. Ze worden door liefhebbers bewonderd vanwege de pijn die iemand moet ondergaan om dergelijke tatoeages te krijgen. Belle kan overigens lang niet alleen rekenen op positieve reacties. “Ik zeg niet dat het racistisch is, maar als ze het in haar gezicht ook gaat doen, dan zal het dat wel zijn”, zegt iemand.

bron

:|W
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 november 2017 @ 10:55:02 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_175255662
Hola!

Ik weet dat de meningen erover verdeelt zijn en dat er feitelijk weinig van overblijft uiteindelijk, maar ik zou het liefst wel wat as verwerkt willen in een tattoo.

Weet iemand toevallig shops in of rondom Groningen die dit doen? Ik moet zo naar werk tot 's avonds laat, dus ik heb nu zelf geen tijd dit uit te zoeken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_175265611
quote:
11s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hola!

Ik weet dat de meningen erover verdeelt zijn en dat er feitelijk weinig van overblijft uiteindelijk, maar ik zou het liefst wel wat as verwerkt willen in een tattoo.

Weet iemand toevallig shops in of rondom Groningen die dit doen? Ik moet zo naar werk tot 's avonds laat, dus ik heb nu zelf geen tijd dit uit te zoeken.
Officieel mag t helemaal niet vanwege hygiëne enzo. Denk dat een rondje bellen het handigste is!
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 23 november 2017 @ 20:07:41 #206
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_175265971
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:04 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Mijn moeder is geen fan van tattoo's, ik won een cadeaubon en toen zei ze voor de grap
"als je nog een tattoo moet zet je nu maar eens wat voor je moeder".

Ze heeft een heel complex type diabetes, ik kreeg tijdelijke suikerziekte van mijn Prednisolon-kuur, dus beetje voor mama en beetje als aandenken aan mijn eerste MS-avontuur.

Oh en het lettertype is van the Nightmare before Christmas, een favoriet hier O+
Oh nice :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 november 2017 @ 22:52:04 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_175269840
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:51 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Officieel mag t helemaal niet vanwege hygiëne enzo. Denk dat een rondje bellen het handigste is!
Ik weet dat Moose Rotterdam het wel doet, maar dan maken ze de as (een) dag(en) vtv nog sterieler e.d.

Binnenkort maar eens een beetje bellen inderdaad.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_175401595


Heb deze in april laten zetten. Ik ben toen afgestudeerd na een hele zware periode. Hij is ook echt gezet op de datum dat ik ben afgestudeerd en het is het teken voor Hakuna Matata :).

Qua techniek: het is 100% dotart. Er zit dus geen getrokken lijntje in.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 7 december 2017 @ 00:12:21 #209
370431 drakin
vurig typje
pi_175541302
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:45 schreef superkimmi het volgende:
[ afbeelding ]

Heb deze in april laten zetten. Ik ben toen afgestudeerd na een hele zware periode. Hij is ook echt gezet op de datum dat ik ben afgestudeerd en het is het teken voor Hakuna Matata :).

Qua techniek: het is 100% dotart. Er zit dus geen getrokken lijntje in.
Bij wie heb je deze laten zetten? Is erg mooi geworden, ik heb zelf 3 handpoked tattoos
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_175549163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:12 schreef drakin het volgende:

[..]

Bij wie heb je deze laten zetten? Is erg mooi geworden, ik heb zelf 3 handpoked tattoos
Thanks! Gold Tattoo Eindhoven, bij Jerome Dubbeld. Ik heb nog een tattoo van hem, toen zat hij nog in Breda bij Bunker en woonde ik in Roosendaal. Was daar zo tevreden over dat ik nu van Vlaardingen (waar ik nu woon) naar Eindhoven ben gereisd :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 8 december 2017 @ 01:55:48 #211
370431 drakin
vurig typje
pi_175567055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:34 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Thanks! Gold Tattoo Eindhoven, bij Jerome Dubbeld. Ik heb nog een tattoo van hem, toen zat hij nog in Breda bij Bunker en woonde ik in Roosendaal. Was daar zo tevreden over dat ik nu van Vlaardingen (waar ik nu woon) naar Eindhoven ben gereisd :)
O die ken ik niet, ken een paar handpoke artiesten in NL. Meeste zitten bij een tattooeerder in.
Hier in de stad is de eerste handpoke tattoo shop van NL, Drakkar Tattoo, daar heb ik al 2 vandaan.

Eerste handpoke is ws te diep gezet en die zou iemand in Rotterdam voor me bijkleuren, maar dan moet ik helaas nog heel erg lang gaan sparen nu, andars was dit dit jaar al gedaan.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 8 december 2017 @ 01:58:24 #212
370431 drakin
vurig typje
pi_175567074
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_175666739
Weet iemand een goed adresje voor een (realistische) Pin Up tattoo in de omgeving Rotterdam?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 12 december 2017 @ 12:20:01 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_175667355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Weet iemand een goed adresje voor een (realistische) Pin Up tattoo in de omgeving Rotterdam?
Inkstitution?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_175670349
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Inkstitution?
Thx, handige locatie wel voor mij, dus zal er eens keertje naar binnen huppelen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:28:01 #216
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_175671539
Hoi, ik heb een kleine tattoo op m'n bovenbeen laten zetten, maar nu vroeg ik me af wat jullie dan zouden dragen? Ik draag namelijk alleen rokjes en jurkjes (dus panty's en maillots eronder) en de tatoeëerder zei dat ik de katoenen maillot die ik die dag droeg, wel aan kan trekken voor de komende dagen. Wat droegen jullie toen?
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_176081539
Hoi, iemand ervaring met een inner lip tattoo?
  donderdag 28 december 2017 @ 20:40:42 #218
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_176085219
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
Hoi, ik heb een kleine tattoo op m'n bovenbeen laten zetten, maar nu vroeg ik me af wat jullie dan zouden dragen? Ik draag namelijk alleen rokjes en jurkjes (dus panty's en maillots eronder) en de tatoeëerder zei dat ik de katoenen maillot die ik die dag droeg, wel aan kan trekken voor de komende dagen. Wat droegen jullie toen?
Joggingbroek de eerste paar dagen, Daarna gewoon m'n spijkerbroek weer :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2017 @ 19:52:05 #219
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_176160017
Vanmiddag laten zetten O+

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_176160096
O+ O+
Tap tap tap
  zaterdag 30 december 2017 @ 21:17:25 #221
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_176164622
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:52 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag laten zetten O+

[ afbeelding ]
Mooi lettertype ook O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 1 januari 2018 @ 13:40:45 #222
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_176213573
Dit jaar mag ik eindelijk ook hoop ik. O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 1 januari 2018 @ 14:17:38 #223
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_176214309
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:40 schreef LPFAN het volgende:
Dit jaar mag ik eindelijk ook hoop ik. O+
Ik wil ook een nieuwe erbij dit jaar :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 1 januari 2018 @ 14:23:06 #224
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_176214453
quote:
99s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:17 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik wil ook een nieuwe erbij dit jaar :D .
Het gaat mijn eerste worden! Spannend dus. moet eerst toestemming hebben van mijn arts of het mag, heb daar de 18e een afspraak mee, als ze ja zegt maak ik gelijk een afspraak :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 1 januari 2018 @ 14:51:05 #225
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_176215113
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het gaat mijn eerste worden! Spannend dus. moet eerst toestemming hebben van mijn arts of het mag, heb daar de 18e een afspraak mee, als ze ja zegt maak ik gelijk een afspraak :P
*O* Hoop dat je arts je een ok geeft :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 1 januari 2018 @ 14:55:13 #226
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_176215207
quote:
99s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:51 schreef DaMook het volgende:

[..]

*O* Hoop dat je arts je een ok geeft :D .
Ik hoop het ook!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_176215465
Mijn vriend wil graag een tattoo om een overleden dierbare te eren. Iedereen om hem heen heeft tattoos die ik echt niet mooi vind. Ogen ietwat simpel en goedkoop zeg maar.

Ik vind dat je echt een artiest moet zoeken die kunstwerkjes van de tattoos maakt, hoeveel duurder het ook is, dan maar doorsparen of het in fases doen. Hij is het wel met me eens, maar geen idee hoe je nou een artiest vindt die bij je past en je dat vorm kan geven.

Wat volgens mij ideaal zou zijn voor hem: een artiest selecteren. Wensen bespreken en financiele mogelijkheden en beperkingen, schets uitwerken, bepalen wat de kosten voor de def. Tattoo zullen zijn en dat bij elkaar sparen / opdelen in delen.

Hij weet namelijk vrij weinig zeker alleen dat het een eerbetoon is aan die persoon. Plaats, formaat, stijl kan nog alle kanten op geloof ik.

Hoe zoiets aan te vliegen? Hoe kies je een artiest en is het mogelijk zoiets te faseren ivm kosten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176215955
Als het een groot stuk is dan kan het sowieso niet in 1 keer gezet worden. Maar hij heeft dus totaal geen idee wat hij wil? Want daar kan een artiest lijkt mij ook niet veel mee.

Misschien moet hij via Pinterest, Facebook en Instagram kijken wat hij mooi vindt, of daar een bepaalde lijn of stijl in te zien is en dan op zoek naar een goede artiest binnen die stijl. Niet iedereen is goed in alles.
pi_176221411
Hi allemaal!,

Ben benieuwd aan welke artiest in NL jullie moeten denken bij het zien van dit design... Wie in NL zou zoiets als dit ook kunnen ontwerpen en zetten?

Wachtlijst of afstand is geen enkel probleem!

https://mir-s3-cdn-cf.beh(...)19.560a28a41a61c.jpg
pi_176340109
Eerste tatoeage: iemand meenemen of niet?

Ik vermoed dat het allemaal wel mee zal vallen (redelijk kleine en simpele tattoo op m'n onderarm, geen naaldenangst ofzo en denk dat ik wel een redelijk hoge pijngrens heb :) ), maar tegelijkertijd weet ik natuurlijk nog niet hoe ik/mijn lijf erop ga(at) reageren...
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_176340147
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:15 schreef twist02 het volgende:
Eerste tatoeage: iemand meenemen of niet?

Ik vermoed dat het allemaal wel mee zal vallen (redelijk kleine en simpele tattoo op m'n onderarm, geen naaldenangst ofzo en denk dat ik wel een redelijk hoge pijngrens heb :) ), maar tegelijkertijd weet ik natuurlijk nog niet hoe ik/mijn lijf erop ga(at) reageren...
Als je al iemand meeneemt, is het de vraag of diegene überhaupt naast je kan en mag zitten tijdens het tatoeëren . Veel shops hebben daar niet eens de ruimte voor, dus ik zou lekker alleen gaan. De artist weet echt wel hoe te handelen als je er niet goed op zou reageren ;) die zijn daar altijd wel op voorbereid. Enne het valt allemaal best mee :)
pi_176340197
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vriend wil graag een tattoo om een overleden dierbare te eren. Iedereen om hem heen heeft tattoos die ik echt niet mooi vind. Ogen ietwat simpel en goedkoop zeg maar.

Ik vind dat je echt een artiest moet zoeken die kunstwerkjes van de tattoos maakt, hoeveel duurder het ook is, dan maar doorsparen of het in fases doen. Hij is het wel met me eens, maar geen idee hoe je nou een artiest vindt die bij je past en je dat vorm kan geven.

Wat volgens mij ideaal zou zijn voor hem: een artiest selecteren. Wensen bespreken en financiele mogelijkheden en beperkingen, schets uitwerken, bepalen wat de kosten voor de def. Tattoo zullen zijn en dat bij elkaar sparen / opdelen in delen.

Hij weet namelijk vrij weinig zeker alleen dat het een eerbetoon is aan die persoon. Plaats, formaat, stijl kan nog alle kanten op geloof ik.

Hoe zoiets aan te vliegen? Hoe kies je een artiest en is het mogelijk zoiets te faseren ivm kosten?
artist selecteren: lang leve social media, instagram, facebook etc, dat zijn tegenwoordig online portfolio's voor de meeste artists. Het zou wel helpen in ieder geval een stijl in gedachten te hebben, dat maakt het speurwerk al een stuk beter te behappen. En vanuit de ene artist kom je zo weer bij een volgende uit etc etc.
pi_176341234
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Als je al iemand meeneemt, is het de vraag of diegene überhaupt naast je kan en mag zitten tijdens het tatoeëren . Veel shops hebben daar niet eens de ruimte voor, dus ik zou lekker alleen gaan. De artist weet echt wel hoe te handelen als je er niet goed op zou reageren ;) die zijn daar altijd wel op voorbereid. Enne het valt allemaal best mee :)
Goed punt, had ik eigenlijk niet eens bij stil gestaan!
Schatting is max een uurtje werk, dus dat zal inderdaad wel meevallen; ik ga gewoon lekker alleen :Y
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_176345264
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:36 schreef n0a het volgende:
Als het een groot stuk is dan kan het sowieso niet in 1 keer gezet worden. Maar hij heeft dus totaal geen idee wat hij wil? Want daar kan een artiest lijkt mij ook niet veel mee.

Misschien moet hij via Pinterest, Facebook en Instagram kijken wat hij mooi vindt, of daar een bepaalde lijn of stijl in te zien is en dan op zoek naar een goede artiest binnen die stijl. Niet iedereen is goed in alles.
Jawel wel een globaal idee, bepaalde onderdelen moeten er in terugkomen. Ik probeer hem een iets kunstigere richting uit te krijgen, dan een random zetter die wel een redelijk prijsje wil maken. Gewoon een goede artiest die mooi werk levert en die dus ook een schets kan maken (evt betaald) van zijn wensen en dat vervolgens ook uitvoert. Een mooi aandenken, maar ook wel echt een mooie tattoo.

Iedereen die hij kent heeft tattoos, maar het gros is om te janken. Niet van die tenenkrommende voorbeelden die hier wel eens voorbij komen, maar gewoon generiek en nietszeggend. Obv dit topic heb ik hem een paar stijlen laten zien en dat kende hij niet ineens.

Dus van vind ik dat je meer onderzoek moet doen voor je iets nagenoeg permanents op je lichaam laat zetten :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176345333
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:22 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

artist selecteren: lang leve social media, instagram, facebook etc, dat zijn tegenwoordig online portfolio's voor de meeste artists. Het zou wel helpen in ieder geval een stijl in gedachten te hebben, dat maakt het speurwerk al een stuk beter te behappen. En vanuit de ene artist kom je zo weer bij een volgende uit etc etc.
Ik vind bijvoorbeeld dotwerk en dat hele grafische supermooi. Daar liet ik hem ook wat dingen van zien op insta en daar was hij van onder de indruk. Maar goed hij moet niet obv mijn voorselectie verder selecteren. Hij moet er zelf in duiken en helemaal zelf bij iets uitkomen waar hij achter staat.

(Btw als hij zelf kiest voor een mindere artiest omdat het hem puur om de nagedachtenis gaat vind ik het uiteindelijk ook prima hoor, dan slaap ik wel steeds op mn andere zij ofzo :D Maar ik zou er zelf wel geld voor over hebben om dan tegen een kunstwerkje aan te kijken O+ Maar goed, het blijft zijn verlies en hij moet er dan ook 100% achterstaan)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176345376
Er zou gewoon een soort kieswijzer moeten zijn voor mensen die niet de tattoeleef leven, maar wel graag iets moois op hun lichaam willen zetten om wat voor reden dan ook :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176347953
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:05 schreef Keeejos het volgende:
Hi allemaal!,

Ben benieuwd aan welke artiest in NL jullie moeten denken bij het zien van dit design... Wie in NL zou zoiets als dit ook kunnen ontwerpen en zetten?

Wachtlijst of afstand is geen enkel probleem!

https://mir-s3-cdn-cf.beh(...)19.560a28a41a61c.jpg
Tattoo Joey in Geldrop.
pi_176348058
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jawel wel een globaal idee, bepaalde onderdelen moeten er in terugkomen. Ik probeer hem een iets kunstigere richting uit te krijgen, dan een random zetter die wel een redelijk prijsje wil maken. Gewoon een goede artiest die mooi werk levert en die dus ook een schets kan maken (evt betaald) van zijn wensen en dat vervolgens ook uitvoert. Een mooi aandenken, maar ook wel echt een mooie tattoo.

Iedereen die hij kent heeft tattoos, maar het gros is om te janken. Niet van die tenenkrommende voorbeelden die hier wel eens voorbij komen, maar gewoon generiek en nietszeggend. Obv dit topic heb ik hem een paar stijlen laten zien en dat kende hij niet ineens.

Dus van vind ik dat je meer onderzoek moet doen voor je iets nagenoeg permanents op je lichaam laat zetten :@
Toen ik echt serieus op zoek ging naar een artiest kwam ik ook veel stijlen tegen die ik niet kende. Jammer dat het tattoo forum niet meer bestaat. Daar kwam ik veel tegen, maar inderdaad heb je nu nog veel meer inspiratie bronnen. Veel kijken/volgen op social media en door klikken en je komt veel tegen. Moet hij er wel een beetje werk van maken :).
  maandag 8 januari 2018 @ 08:54:07 #239
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_176359819
Ik heb helaas een paar weken terug een snee opgelopen door een stuk vliegend glas, door de tattoo uiteraard. Valt mee, maar toch is ie licht beschadigd (cirkel niet meer perfect rond en lidteken in de pijl van paar mm). Maar ja kan gebeuren en zeker op deze plek als je veel met glas werkt.

The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_176362951
´
pi_176366137
Na 3 sessies is mijn sleave ook bijjjjna af :)







Ik ben er erg blij mee.
Shop: www.downtowntattoo.nl
pi_176366192
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:05 schreef Keeejos het volgende:
Hi allemaal!,

Ben benieuwd aan welke artiest in NL jullie moeten denken bij het zien van dit design... Wie in NL zou zoiets als dit ook kunnen ontwerpen en zetten?

Wachtlijst of afstand is geen enkel probleem!

https://mir-s3-cdn-cf.beh(...)19.560a28a41a61c.jpg
Tattoo Joey in geldrop. :)
pi_176383265
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:53 schreef rkd het volgende:

[..]

Tattoo Joey in geldrop. :)
Zei ik ook al :s).
pi_176383498
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:20 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Zei ik ook al :s).
Ah sorry niet gezien. Guus mandigers is ook enorm goed.
https://www.facebook.com/guusmandigerstattoos/?rc=p

Of Andrea Frencken van Monnikenwerk
https://www.facebook.com/Monnikenwerktattooparlour/?pnref=story
  woensdag 10 januari 2018 @ 04:23:27 #245
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_176404741
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:05 schreef Keeejos het volgende:
Hi allemaal!,

Ben benieuwd aan welke artiest in NL jullie moeten denken bij het zien van dit design... Wie in NL zou zoiets als dit ook kunnen ontwerpen en zetten?

Wachtlijst of afstand is geen enkel probleem!

https://mir-s3-cdn-cf.beh(...)19.560a28a41a61c.jpg
https://www.instagram.com/p/BbICJDjAEGq/

Zij misschien?
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:17:42 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176410044
Ok, vraag, half topic gerelateerd, want door het bijlezen hier ging ik dus kijken naar werk van Mara van The Ink Society maar toen kwam ik deze foto tegen en mijn hersens gaan er op stuk:



Heeft iemand enig idee waar ik precies naar kijk? Ik zie een tepel met piercing maar dan daarachter? Een extreem harige borst? Gezien de positie en de vorm kan het toch geen arm zijn?

(Prachtige tattoo-stijl, dat wel, om nog een soort van on-topic te blijven. ;) )
***
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:20:11 #247
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_176410092
Gewoon op de zij, met arm omhoog ;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_176410114
Mijn gok is een armstompje van een amputee. Maar het is een vreemde foto inderdaad - wel een prachtige tatoeage. :@ O+
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:35:47 #249
56471 pinquit
oh my lama!
pi_176410431
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:21 schreef Sarasi het volgende:
Mijn gok is een armstompje van een amputee. Maar het is een vreemde foto inderdaad - wel een prachtige tatoeage. :@ O+
Als dit zo is verklaart dat wellicht de tattoo ook wel!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 10 januari 2018 @ 14:48:27 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176411835
Ah ja, nu zie ik het. Wellicht misschien ook wel softenon oid ipv geamputeerd.
Ik heb echt een hele tijd zitten kijken daarstraks.
***
  woensdag 10 januari 2018 @ 14:50:54 #251
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_176411897
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:21 schreef Sarasi het volgende:
Mijn gok is een armstompje van een amputee. Maar het is een vreemde foto inderdaad - wel een prachtige tatoeage. :@ O+
Dat kan niet, want bij de opening van de broek is de hand zichtbaar. Ik kom er verder ook niet uit.
pi_176412210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:50 schreef Jannuk2.0 het volgende:

[..]

Dat kan niet, want bij de opening van de broek is de hand zichtbaar. Ik kom er verder ook niet uit.
Hm. :{
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:42:13 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176412880
-O-
***
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:47:07 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_176412969
Het is wel een borst, maar dan van een man.
Zo moeilijk is die toch niet?
disclaimer
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:57:31 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176413172
Srsly? Hoe dan? Met een implantaat ofzo? Ik heb echt het idee dat ik iets mis.

(Ik vond de buik er uit zien als die van iemand die een maand of 2-3 zwanger is, dus mijn brein doet sws rare dingen met deze foto. :@ )
***
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:00:35 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_176413214
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Srsly? Hoe dan? Met een implantaat ofzo? Ik heb echt het idee dat ik iets mis.

(Ik vond de buik er uit zien als die van iemand die een maand of 2-3 zwanger is, dus mijn brein doet sws rare dingen met deze foto. :@ )
nee. De persoon staat met zijn rechterarm omhoog naar links geheld zodat de rechterkant van het lichaam zo vlak mogelijk is om de tattoo mooi op de foto te krijgen. De rechterhelft wordt dus uitgrrekt en de linkerhelft gecomprimeerd. Dat oogt een beetje uit balans idd ;)
disclaimer
pi_176437259
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:51 schreef rkd het volgende:
Na 3 sessies is mijn sleave ook bijjjjna af :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben er erg blij mee.
Shop: www.downtowntattoo.nl
Dat ziet er wel tof uit.
pi_176437561
En wat staat er op die tatoeage? Ik hoopte dat dat ook beantwoord werd.
pi_176437610
Ik zie er een hand en een stukje arm in.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 18 januari 2018 @ 18:48:46 #260
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_176593829
Vraagje.

Ik heb groen licht van mijn arts om een tattoo te laten zetten. Nu is er volgens haar wel een klein risico dat het lelijk gaat worden door de medicijnen die ik slik tegen afstoting van een transplantatie. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 18 januari 2018 @ 19:51:12 #261
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176595402
Half sleeve de 28e , wish me luck :D
pi_176596227
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 19:51 schreef jigggy het volgende:
Half sleeve de 28e , wish me luck :D
Welke stijl en wie gaat hem zetten?
  Moderator donderdag 18 januari 2018 @ 22:24:56 #263
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176599172
quote:
5s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, vraag, half topic gerelateerd, want door het bijlezen hier ging ik dus kijken naar werk van Mara van The Ink Society maar toen kwam ik deze foto tegen en mijn hersens gaan er op stuk:

[ afbeelding ]

Heeft iemand enig idee waar ik precies naar kijk? Ik zie een tepel met piercing maar dan daarachter? Een extreem harige borst? Gezien de positie en de vorm kan het toch geen arm zijn?

(Prachtige tattoo-stijl, dat wel, om nog een soort van on-topic te blijven. ;) )
ben ik de enige die het net vind lijken of er een lelijke piemol getattooeerd is ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176600011
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 22:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ben ik de enige die het net vind lijken of er een lelijke piemol getattooeerd is ?
Yup. Dat is gewoon een hand.
Mon 'en!
pi_176755291
Ik heb morgen een afspraak om een tattoo te zetten op mijn onderarm om 18u.

Kan ik vanavond uitgaan en drinken?
pi_176755408
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:56 schreef MrRoll het volgende:
Ik heb morgen een afspraak om een tattoo te zetten op mijn onderarm om 18u.

Kan ik vanavond uitgaan en drinken?
Nee,ik zou geen alcohol drinken want je bloed is dan dunner ;) Is vervelend voor de tatoeëerder en je hebt meer kans dat daardoor dat de inkt zich mengt met bloed en dat het niet goed blijft zitten.
pi_176756376
Vanmiddag de naam van mijn dochter laten zetten in het handschrift van mijn vriendin!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_176757155
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 11:03 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nee,ik zou geen alcohol drinken want je bloed is dan dunner ;) Is vervelend voor de tatoeëerder en je hebt meer kans dat daardoor dat de inkt zich mengt met bloed en dat het niet goed blijft zitten.
Zelfs 14uur nadat ik mijn laatste glaasje heb geconsumeerd?
pi_176757451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 12:37 schreef MrRoll het volgende:

[..]

Zelfs 14uur nadat ik mijn laatste glaasje heb geconsumeerd?
Over het algemeen raden ze 24 uur ervoor alcohol af (erna is ook niet goed trouwens) ;)
Ik zou het iig niet doen! Je wilt toch dat het mooi wordt en ook blijft?

https://authoritytattoo.com/tattoos-and-drinking-alcohol/
  vrijdag 26 januari 2018 @ 13:06:48 #270
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176757647
Je overleeft het vast wel maar snugger is anders.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 26 januari 2018 @ 20:18:44 #271
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_176765471
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 12:56 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Over het algemeen raden ze 24 uur ervoor alcohol af (erna is ook niet goed trouwens) ;)
Ik zou het iig niet doen! Je wilt toch dat het mooi wordt en ook blijft?

https://authoritytattoo.com/tattoos-and-drinking-alcohol/
Ik heb de avond voor mijn tattoo flink gedronken en na het zetten 's avonds ook weer (was mijn verjaardag). Lijntjes zijn zo netjes als ze moeten zijn.

Dat het voor de tatoeerder lastiger is kan ik me wel voorstellen met dunner bloed.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Forum Admin vrijdag 26 januari 2018 @ 20:36:24 #272
58651 crew  murp
murp
pi_176765852
Weet nog steeds niet wat voor tattoo ik wil ;(
pi_176767109
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 20:36 schreef murp het volgende:
Weet nog steeds niet wat voor tattoo ik wil ;(
Ik denk het steeds te weten en dan zie ik weer wat anders moois ;( Ik vind alleen die fijne lijnen heel mooi en vraag me dan af hoe dat er over een paar jaar uitziet. Het ziet er leuk uit op een plaatje, maar is het wel realistisch?
Tap tap tap
pi_176770195
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 20:18 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik heb de avond voor mijn tattoo flink gedronken en na het zetten 's avonds ook weer (was mijn verjaardag). Lijntjes zijn zo netjes als ze moeten zijn.

Dat het voor de tatoeerder lastiger is kan ik me wel voorstellen met dunner bloed.
Ik bedoel ook niet dat het 100% fout gaat als je toch drinkt ;) Maar je kan de risico's wel beperken toch. Je moet er wel nog de rest van je leven mee rondlopen ^O^

Zelf drink ik iig niks van te voren :)
  vrijdag 26 januari 2018 @ 23:47:21 #275
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_176770600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 23:27 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet dat het 100% fout gaat als je toch drinkt ;) Maar je kan de risico's wel beperken toch. Je moet er wel nog de rest van je leven mee rondlopen ^O^

Zelf drink ik iig niks van te voren :)
Ja ok, dat snap ik.

Ik had een beetje gelezen en je moest niet dronken zijn, dat was ik niet. En ik wist wat ik wilde dus ook niet dronken iets uitgezocht. Nog steeds tevreden, jammer van het litteken dat er nu doorheen zit. Cirkel is niet meer helemaal rond.

Is het tattooen van een litteken trouwens pijnlijk. Wil deze tattoo bij een nieuwe tattoo laten bijwerken over het litteken.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_176770856


Het einde is inzicht....
pi_176771360
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 23:47 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ja ok, dat snap ik.

Ik had een beetje gelezen en je moest niet dronken zijn, dat was ik niet. En ik wist wat ik wilde dus ook niet dronken iets uitgezocht. Nog steeds tevreden, jammer van het litteken dat er nu doorheen zit. Cirkel is niet meer helemaal rond.

Is het tattooen van een litteken trouwens pijnlijk. Wil deze tattoo bij een nieuwe tattoo laten bijwerken over het litteken.
Ook al ben je niet dronken meer maar de alcohol kan nog wel in je bloed zitten :P

Hoe komt het dan dat er een litteken door heen zit? En valt het ook echt op of denk je zelf dat het opvalt?

Geen ervaring met het laten tattoeëren over een litteken verder. Heb het wel eens gevraagd omdat ik zelf een "spoorrails- litteken"op mijn scheenbeen heb,maar daar begonnen ze liever niet aan ;)
  zaterdag 27 januari 2018 @ 00:32:53 #278
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_176771588
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 00:22 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ook al ben je niet dronken meer maar de alcohol kan nog wel in je bloed zitten :P

Hoe komt het dan dat er een litteken door heen zit? En valt het ook echt op of denk je zelf dat het opvalt?

Geen ervaring met het laten tattoeëren over een litteken verder. Heb het wel eens gevraagd omdat ik zelf een "spoorrails- litteken"op mijn scheenbeen heb,maar daar begonnen ze liever niet aan ;)
Stuk glas dat rondvloog op mijn werk.



Dat wondje is nu een litteken en de cirkel is niet meer rond. Gelukkig was het al een "verouderd/versleten kompas :) ) .

Enige wat ik ook bijgewerkt wil hebben is dat de pijl weer heel is. Echt maar een klein stukje dus.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_176771677
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 00:32 schreef DaMook het volgende:

[..]

Stuk glas dat rondvloog op mijn werk.

[ afbeelding ]

Dat wondje is nu een litteken en de cirkel is niet meer rond. Gelukkig was het al een "verouderd/versleten kompas :) ) .

Enige wat ik ook bijgewerkt wil hebben is dat de pijl weer heel is. Echt maar een klein stukje dus.
Lijkt mij niet echt een heel groot probleem,mits het geen dik litteken is? Maar ja ik ben geen expert :P Vraag anders eens bij diegene waar je het hebt laten zetten?
pi_176771718
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 23:58 schreef robskem het volgende:
[ afbeelding ]

Het einde is inzicht....
Gaaf! :D ^O^
Maar wat moet er nog gedaan worden dan want het lijkt wel al best wel af ;)
pi_176772006
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:58 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Wow die vind ik echt mooi O+
  zaterdag 27 januari 2018 @ 00:59:51 #282
370431 drakin
vurig typje
pi_176772153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 00:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wow die vind ik echt mooi O+
Dankjewel, het is een afbeelding gemaakt naar een hanger gevonden in een terp in Friesland, die hanger komt uit de 6e of 7e eeuw. De tattoo is op middeleeuwse wijze getatoeerd, oftewel handpoke. Voel je niks van. Op deze plek, mijn andere handpokes waren ietsjes gevoeliger.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:11:06 #283
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176831278
Chest en arm stukkie.

Arm richting oksel moet nog steeds afgemaakt worden maar hij zit nu in het buitenland ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176832055
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:11 schreef denattedweil het volgende:
Chest en arm stukkie.

Arm richting oksel moet nog steeds afgemaakt worden maar hij zit nu in het buitenland ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! En +1 voor de sexy foto :D
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:33:47 #285
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176842133
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 23:58 schreef robskem het volgende:
[ afbeelding ]

Het einde is inzicht....
Heel gaaf man!
pi_176843984
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 23:58 schreef robskem het volgende:
[ afbeelding ]

Het einde is inzicht....
Echt zo gaaf.
  Forum Admin dinsdag 30 januari 2018 @ 19:15:44 #287
58651 crew  murp
murp
pi_176844055
Zijn er tatoeëerders die de moeite waard zijn om te volgen op Facebook?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 19:20:30 #288
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176844161
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:15 schreef murp het volgende:
Zijn er tatoeëerders die de moeite waard zijn om te volgen op Facebook?
Ik zou voor Insta kiezen.. zijn er zat! Net wat voor soort artiesten je zoekt..
  Forum Admin dinsdag 30 januari 2018 @ 19:21:50 #289
58651 crew  murp
murp
pi_176844189
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:20 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Ik zou voor Insta kiezen.. zijn er zat! Net wat voor soort artiesten je zoekt..
ook goed.. ik wil een mooie en niet al te grote tattoo, maar geen idee welke style of iets dergelijks
  dinsdag 30 januari 2018 @ 19:26:07 #290
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176844289
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:21 schreef murp het volgende:

[..]

ook goed.. ik wil een mooie en niet al te grote tattoo, maar geen idee welke style of iets dergelijks
Ik zou eerst de stylen bepalen die je mooi vindt.. en daar de geschikte artist bij zoeken.

Ik volg bv. Adetameda, Jeroen franken, florencio rojas, alipate_fetuli, Thomas Goossens (zit hier in de buurt). en nog plenty andere..

Heb ook goede ervaring met om.karma.tattoo, voor fijn en strak lijnwerk
  † In Memoriam † woensdag 31 januari 2018 @ 19:25:15 #291
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_176867793
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Mooi lettertype ook O+
Dankjewel :), is mijn eigen handschrift :D.
Vanmorgen heeft de artiest een touch up gedaan ^O^
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_176868057

Voodoo meisje
  Forum Admin woensdag 31 januari 2018 @ 20:06:01 #293
58651 crew  murp
murp
pi_176868921
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:26 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Ik zou eerst de stylen bepalen die je mooi vindt.. en daar de geschikte artist bij zoeken.

Ik volg bv. Adetameda, Jeroen franken, florencio rojas, alipate_fetuli, Thomas Goossens (zit hier in de buurt). en nog plenty andere..

Heb ook goede ervaring met om.karma.tattoo, voor fijn en strak lijnwerk
ik heb ze toegevoegd, zitten leuke tussen 14.gif
pi_176948288
Over 2 weken eindelijk m'n eerste tatoeage laten zetten *G*

Hij komt op m'n onderarm; wat is handig qua kleding dan? Heb normaal vaak truitjes met redelijk strakke mouwen aan, of is dat niet aan te raden?
(Korte mouwen is niet echt een optie in februari zeg maar ;) )

En qua verzorging voor de eerste weken, is het nodig om daar iets speciaals voor in huis te halen (zeep of andere douchegel o.i.d.)?

Ik vraag het uiteraard ook aan m'n tattoeerder ;) maar was benieuwd
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 4 februari 2018 @ 15:11:33 #295
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176948492
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:04 schreef twist02 het volgende:
Over 2 weken eindelijk m'n eerste tatoeage laten zetten *G*

Hij komt op m'n onderarm; wat is handig qua kleding dan? Heb normaal vaak truitjes met redelijk strakke mouwen aan, of is dat niet aan te raden?
(Korte mouwen is niet echt een optie in februari zeg maar ;) )

En qua verzorging voor de eerste weken, is het nodig om daar iets speciaals voor in huis te halen (zeep of andere douchegel o.i.d.)?

Ik vraag het uiteraard ook aan m'n tattoeerder ;) maar was benieuwd
Cool! Ben benieuwd of het bij ééntje blijft..

Trek gewoon een hemd aan met vest. Je zit binnen neem ik aan?

Verder hoef je niets in huis te halen, op wat huishoudfolie na. Meestal kreeg ik mijn nazorgproducten mee maar anders bepanthen halen.
  zondag 4 februari 2018 @ 15:30:29 #296
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_176948997
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:04 schreef twist02 het volgende:
Over 2 weken eindelijk m'n eerste tatoeage laten zetten *G*

Hij komt op m'n onderarm; wat is handig qua kleding dan? Heb normaal vaak truitjes met redelijk strakke mouwen aan, of is dat niet aan te raden?
(Korte mouwen is niet echt een optie in februari zeg maar ;) )

En qua verzorging voor de eerste weken, is het nodig om daar iets speciaals voor in huis te halen (zeep of andere douchegel o.i.d.)?

Ik vraag het uiteraard ook aan m'n tattoeerder ;) maar was benieuwd
Unicura-zeep, de paarse, en bepanthen baby-zalf O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_176949709
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:11 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Cool! Ben benieuwd of het bij ééntje blijft..

Trek gewoon een hemd aan met vest. Je zit binnen neem ik aan?

Verder hoef je niets in huis te halen, op wat huishoudfolie na. Meestal kreeg ik mijn nazorgproducten mee maar anders bepanthen halen.
Voorlopig alleen plannen voor deze ene, maar ben ook wel benieuwd ja! :D

Qua kleding bedoelde ik eigenlijk voor de dagen (en nachten) na het zetten ;)

Bepanthen baby hebben we al liggen, dus dat komt mooi uit! En die Unicura is evt zo gehaald :Y
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 4 februari 2018 @ 17:09:34 #298
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176951662
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:59 schreef twist02 het volgende:

[..]

Voorlopig alleen plannen voor deze ene, maar ben ook wel benieuwd ja! :D

Qua kleding bedoelde ik eigenlijk voor de dagen (en nachten) na het zetten ;)

Bepanthen baby hebben we al liggen, dus dat komt mooi uit! En die Unicura is evt zo gehaald :Y
Haha, in dat geval zou ik losse kleding dragen. Strakke kleding gaat schuren. Ik zou ook niet je beste shirtjes aantrekken de dagen erna.

Ohja en nog een tip. Zorg voor voldoende schoon beddengoed ;)
pi_176951896
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:09 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Haha, in dat geval zou ik losse kleding dragen. Strakke kleding gaat schuren. Ik zou ook niet je beste shirtjes aantrekken de dagen erna.

Ohja en nog een tip. Zorg voor voldoende schoon beddengoed ;)
Trek ook geen witte shirts aan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_176951932
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:59 schreef twist02 het volgende:

[..]

Voorlopig alleen plannen voor deze ene, maar ben ook wel benieuwd ja! :D

Qua kleding bedoelde ik eigenlijk voor de dagen (en nachten) na het zetten ;)

Bepanthen baby hebben we al liggen, dus dat komt mooi uit! En die Unicura is evt zo gehaald :Y
Voor de 1e nacht: oude kleding. Kan wat afgeven namelijk.

Zelf hou ik m'n tat de 1e paar nachten ingepakt in huishoudfolie, zodat hij niet uitdroogt. Verder niks aan doen dat er veel overheen schuurt.

Qua aftercare zweer ik hier bij:
https://yayofamilia.uk/co(...)ariant=5142639509535 *;
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 4 februari 2018 @ 17:41:46 #301
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176952624
quote:
12s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Trek ook geen witte shirts aan.
Géén shirt is het beste ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')