Ik denk dat het een opstartfoutje is. De al verzonden pakjes zullen dat icoontje waarschijnlijk nog niet hebben. Op die foto in de instructie ontbreekt dat icoontje namelijk ook nog. Die pakjes die ik vandaag gescand heb hadden wel een code die ik nog niet eerder bij ons gezien had.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:49 schreef gelestipjes het volgende:
In het nieuwsbericht stond duidelijk dat het ging om pakjes met zo'n scanicoontje. Dus als die er niet op staat hoef je ook niet te scannen.
Klinkt logisch alle aliexpress meuk hier kreeg vorige week ineens een LX code. Instructie is gewoon niet geheel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:41 schreef V__L_N het volgende:
Ik had er hier wel een met zo'n raar icoontje. Gescanned, maar de code begon met LX... Dat was dan weer niet wat in de instructie stond. (Maar bij twijfel scan ik alles)
Wel voldoende slapen jijquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:00 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier op de 2e wijk ook nog een half uur boven op de zomerdaltijd. Bezig geweest van 13.00 tot 18.30, net als vorige zaterdag. Hopelijk is het volgende week zaterdag toch echt rustiger, want anders ben ik weer tot half 7 bezig.
Ook de eerste piekdag met de activity tracker
[ afbeelding ]
Nog wel met de standaard goals![]()
Vraag me wel af of het aantal actieve minuten klopt. is nog wel een stukje minder dan de gewerkte tijd. Dat kan natuurlijk, want je staat ook stil. Maar ik ben ook van huis naar het depot gegaan, heb daar nog heen en weer lopen sjouwen, op de weg terug naar huis naar de winkel geweest. Nuja, het is alsnog wel geinig om eea een beetje bij te houden![]()
Edit again: Vaag, heb eea opgezocht, maar onder active minutes verstaan ze activiteit die zwaarder is dan gewoon normaal rustig lopen. Ok dan
Oh oh, laat de baas niet meelezen: gij zult wel meer dan normaal actief doen tijdens het bezorgenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:00 schreef VixenFromHell het volgende:
Edit again: Vaag, heb eea opgezocht, maar onder active minutes verstaan ze activiteit die zwaarder is dan gewoon normaal rustig lopen. Ok dan
Hier ook behoorlijk veel, ik deed er zelfs langer over dan de officiële basistijden. Niet veel, maar toch. Dit kwam ook deels door de nieuwe manier van voorbereiden die hier sinds een paar maanden gehanteerd wordt, het zgn. "doorbundelen". Dat houdt in dat voorbereiders bundels moeten maken van exact 10 cm, niet minder en niet meer. In de praktijk komt dat erop neer dat er stukken straat bij elkaar in 1 bundel worden gestopt, die helemaal niet bij elkaar horen. Dan is bijv. de eerste bundel de complete straat A, plus de oneven kant van straat B. En de tweede bundel is de even kant van straat B, plus straat C (klein straatje), plus de eerste 10 huizen van straat D. Gevolg is dat je op straat niet langer meer handig je rondjes bij elkaar kunt pakken, maar je bundels uit elkaar moet gaan trekken en weer samenbundelen met andere stukken. Op daldagen is het prima, dat doorbundelen, maar op piekdagen is het een kutsysteem. Laat ze lekker per vakje afbundelen! Waarom ze het zo doen is niet duidelijk, misschien willen ze elastiekjes uitsparen of zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Er was meer dan verwacht, maar het was niet zo dat de zomerdaltijden niet haalbaar waren.
Logisch, dus je bent ten eerste meer tijd kwijt om post uit twee bundels te pakken en ten tweede moet je uit nog meer bundels graaien om een fatsoenlijk rondje bij elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:00 schreef V__L_N het volgende:
Heeft te maken met het invoeren van de dubbele bundels, dan is dat beleid. Hier doen ze het al maanden, vreet tijd en enorm klote met kerstkaartjes en tijdschriften bv in een bundel.
Screenshot van mijn resultaten vandaag:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:00 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier op de 2e wijk ook nog een half uur boven op de zomerdaltijd. Bezig geweest van 13.00 tot 18.30, net als vorige zaterdag. Hopelijk is het volgende week zaterdag toch echt rustiger, want anders ben ik weer tot half 7 bezig.
Ook de eerste piekdag met de activity tracker
[ afbeelding ]
Nog wel met de standaard goals![]()
Vraag me wel af of het aantal actieve minuten klopt. is nog wel een stukje minder dan de gewerkte tijd. Dat kan natuurlijk, want je staat ook stil. Maar ik ben ook van huis naar het depot gegaan, heb daar nog heen en weer lopen sjouwen, op de weg terug naar huis naar de winkel geweest. Nuja, het is alsnog wel geinig om eea een beetje bij te houden![]()
Moeten die calorieen in die screenshot niet eigenlijk kilocalorieen zijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:15 schreef Rafierafie het volgende:
Screenshot van mijn resultaten vandaag:
[ afbeelding ]
Dit is normaal geworden op de zaterdag voor mij. Komt ook omdat de hond ook nog wel eens uitgelaten moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |