Dat lijkt me wel erg gecompliceerd. Het voorkomt wel een hoop slowchat.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:18 schreef Pg_up het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De score/posts-ratio. Hoe hoger het getal, hoe meer punten (minuten) je posts gemiddeld waard zijn. Zolderkamer kiest dus de juiste tijden uit om te posten. Ik heb alleen de top 20 (qua scores, niet qua aantal posts of qua deze ratio) genomen trouwens.
Dit is verder irrelevant, maar wel leuk om te zien.
Dit was iets eenmaligs, gewoon voor de gein.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg gecompliceerd. Het voorkomt wel een hoop slowchat.
Wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:40 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Dit was iets eenmaligs, gewoon voor de gein.
Ik had dit een paar uur terug al berekendquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:18 schreef Pg_up het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De score/posts-ratio. Hoe hoger het getal, hoe meer punten (minuten) je posts gemiddeld waard zijn. Zolderkamer kiest dus de juiste tijden uit om te posten. Ik heb alleen de top 20 (qua scores, niet qua aantal posts of qua deze ratio) genomen trouwens.
Dit is verder irrelevant, maar wel leuk om te zien.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had dit een paar uur terug al berekenddacht, leek me wel leuk
Lukte me alleen niet om in excel te doen, maar ik ben een noob met dat soort programma's
Topquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel het forum, voor de stats en Mycroft.
[..]
Graag gedaan. Stats moeten zo betrouwbaar mogelijk zijn natuurlijk dus als er iets gecorrigeerd moet worden doe ik dat.
Hebben jullie overigens nog een script nodig wat de punten automatisch berekend? Zo ja; wat zijn de voorwaarden? Is het simpelweg een kwestie van het aantal volle minuten berekenen tussen de posts?
Zo'n scriptje lijkt me niet zo heel moeilijk te fabriceren (ik indexeer immers al) maar ik moet wel een cache inbouwen zodat de berekening niet steeds over alle topics hoeft. Ik wil dit best doen maar ik wil wel zeker weten dat het gewenst is en gebruikt gaat worden.
Das wel kut ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:15 schreef devzero het volgende:
Ze doen hier bijna alles in spreadsheets. Bijna hele budgets (:N) worden in excel gedaan. En dan krijg je spreadsheets opgestuurd per email met links naar files op iemands desktop. Alsof ik daar iets mee kan doen. Maar goed, KLB is om de hoek.
Fok! zal vast wel iets als een RSS feed hebben die hij leest en opslaat in een database.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Top![]()
Ik heb nog steeds geen idee hoe zo iets werkt, maar het gaat sneller dan op deze manier
Je zou ook de laatste scores die je hebt kunnen geven, dat wij 't dan nog even zelf handmatig narekenen...desnoods met de berekeningen van 3 users ofzo?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:42 schreef bondage het volgende:
Heeft iemand scores van het vorige topic? Ik heb iets en wil de uitkomst verifiėren.
Dit is wat ik heb van topic #13quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou ook de laatste scores die je hebt kunnen geven, dat wij 't dan nog even zelf handmatig narekenen...desnoods met de berekeningen van 3 users ofzo?
Voor Aloa heb ik 151 (net ffsnel uitgerekend), dus hij -lijkt- wel te kloppen!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb van topic #13
aloa / 151
KoningPils / 108
devzero / 107
racerdkb / 60
magnetronkoffie / 32
LurkJeRot / 26
Firewarrior / 23
PierreTT / 22
Homijn / 21
LLgetikt / 20
Tassendief / 11
Sparkle_Bunny / 5
Martin_marvellous / 4
Rodgrod / 1
Pg_up / 0
Geerd / 0
FlippingCoin / 0
Fylax / 0
Geen idee of er iets van klopt. Ik ben nu stoned een script aan het schrijven en het is maar de vraag of het correct functioneert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |