ja ik zei maar watquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ze hadden het goede woord niet geraden...een drankje beginnend met F en 9 letters
Ik raadde niet hequote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand anders voor jou had 't laatste leven al verspeeld
Het was niet jouw atoombom![]()
Te laat....ik kan moeilijk de atoomexplosiewolk weer terug in die 5 atoombommen doenquote:
Heel het forum, voor de stats en Mycroft.quote:
Graag gedaan. Stats moeten zo betrouwbaar mogelijk zijn natuurlijk dus als er iets gecorrigeerd moet worden doe ik dat.quote:
Per topic kan wel in realtime. Ik heb alle benodigde data, ook welke reeks een topic onder valt dus dat gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat mij betreft kan de berekening per topic apart.
En tis alleen voor deze reeks nodig, maar weet niet in hoeverre dit mogelijk is.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb plastic folie gehaald.
Goed om leuke dames mee te mummificeren
We zouden je erg dankbaar zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:39 schreef bondage het volgende:
Hebben jullie overigens nog een script nodig wat de punten automatisch berekend? Zo ja; wat zijn de voorwaarden? Is het simpelweg een kwestie van het aantal volle minuten berekenen tussen de posts?
Zo'n scriptje lijkt me niet zo heel moeilijk te fabriceren (ik indexeer immers al) maar ik moet wel een cache inbouwen zodat de berekening niet steeds over alle topics hoeft. Ik wil dit best doen maar ik wil wel zeker weten dat het gewenst is en gebruikt gaat worden.
En dan een pagina met een overzicht van de topics die weer linken naar het aantal punten per user voor dat topic?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:59 schreef Pg_up het volgende:
[..]
We zouden je erg dankbaar zijn.
De uitleg in de OP:
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. 1 minuut en 59 seconden telt nog steeds als 1 minuut en dus 1 punt.
Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
De OP telt ook mee als post.
Dus ja, volle minuten, en dan per user.
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:02 schreef bondage het volgende:
[..]
En dan een pagina met een overzicht van de topics die weer linken naar het aantal punten per user voor dat topic?
Top!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Vast wel. Als ik wat heb laat ik dat hier weten
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:41 schreef Pg_up het volgende:
Eigenlijk zou ik de aantal score/post-ratio uit moeten rekenen, lijkt me wel geinig om te zien wie op de juiste tijdstippen post en wie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |