SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag er jongen achter mijn naam?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:50 schreef twist02 het volgende:
Voor aanpassingen in de OP graag even een quote/PM/DM!
Iemand die nog het geslacht toegevoegd wil hebben?
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:53 schreef Sara82 het volgende:
Hatsjoe!Wow! Dat is rap! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:53 schreef Sara82 het volgende:
Hatsjoe!Wow Sara, gefeliciteerd! En wat heb je een goede namen smaak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Punt is dat ik de zijkant van de trap wil laten schilderen, en dat lukt echt niet meer ervoor (cq heb ik geen zin meer in), en ik weet niet hoe onverstandig het is om eerst het bekleden te doen en dan het schilderen. Als het kaartje af is, zou ik me daar eens in kunnen verdiepen...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:00 schreef FlyingFish het volgende:
De trap laten bekleden is een ochtendje werk Lemijn! Heb ik ook tijdens m'n verlof laten doen, op zo'n dag dat het 30 graden was, en het was de trap naar de snikhete bovenverdieping. Die arme man...En hoewel ik de trap sindsdien amper gebruikt heb (man haalt alles op die verdieping dat ik nodig heb) ben ik wel erg blij dat het gedaan is! Ziet er zoveel beter uit!
Hier kwam de laatste proefdruk de ochtend na de bevalling binnen, goede timing vond ik wel! Ik had er pas na de verhuizing ruimte voor in mijn hoofd dus ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:08 schreef Lemijn het volgende:
Dat er opeens weer een juli-baby tevoorschijn kwam heeft me eindelijk aangezet tot werken aan het geboortekaartjeBeter laat dan nooit, toch?
En ik keek nog eens in de spiegel, en probeerde te bevatten dat die buik écht een voldragen baby bevat, van zo'n 3 kilo, die de komende maand tevoorschijn komt. Dat gaat nog net, maar dat diezelfde baby dan bij me blijft? Dat geloof ik pas als het gebeurt, denk ik.
Uhhuh! T is gestald bij oom, moeder is geïnstalleerd bij de traplegmeneer, (en poetst ongetwijfeld de rest van de keet ondertussen met dettol) en man crost langs de afspraken. Smooooth!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:24 schreef Lemijn het volgende:
Hee Sara, nu je toch niet thuis bent, kan je man dan gewoon die hele serie afspraken uitvoeren? Zodat je straks over de mooie nieuwe trap omhoog kan?
rammeldebammel!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:23 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Uhhuh! T is gestald bij oom, moeder is geïnstalleerd bij de traplegmeneer, (en poetst ongetwijfeld de rest van de keet ondertussen met dettol) en man crost langs de afspraken. Smooooth!
T is ook al langsgeweest. Hij heeft de "pepie" ff goed in zijn gezicht geprikt, en is tot de conclusie gekomen dat hij een oor heeft. En een oog. De pepie kreeg ook een kus. Smelt!
Oeeeeh, wat liefquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:23 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Uhhuh! T is gestald bij oom, moeder is geïnstalleerd bij de traplegmeneer, (en poetst ongetwijfeld de rest van de keet ondertussen met dettol) en man crost langs de afspraken. Smooooth!
T is ook al langsgeweest. Hij heeft de "pepie" ff goed in zijn gezicht geprikt, en is tot de conclusie gekomen dat hij een oor heeft. En een oog. De pepie kreeg ook een kus. Smelt!
Whoah! Jij weer hier terug! Wat geweldig spannend en fijn!!quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:09 schreef Kimpossible het volgende:
Woah die stekende smerige buikpijn he, die was ik echt alweer vergeten
Ik vind deze fase zo ongrijpbaar en spannend en ik ben zó slecht in geheimen (leuke en van mezelf haha)!
Gefeliciteerd met pepie! Wat een prachtige planning, hij luistert voorbeeldig!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:23 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Fijn dat het in ieder geval nog even goed nagekeken wordt. Hoe ver ben je nu?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:03 schreef elliebell het volgende:
Ik ben inmiddels bij huisarts geweest voor mijn aanhoudende lichte bloedverlies (inmiddels vooral bruine afscheiding). Voorlopige diagnose was fors ectropion (baarmoederslijmvlies buiten de baarmoeder, in de baarmoedermond). Toch doorgestuurd naar ziekenhuis, waar ik maandag heen mag, om dit nog even te laten checken. Waarschijnlijk kunnen/doen ze er niet zoveel mee en is het ook niet ernstig, maar dat is wel de verklaring voor het bloedverlies. Ben benieuwd wat ze daar maandag gaan zeggen...
Meisje erachter. Kan dat nog?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:50 schreef twist02 het volgende:
Yes, you did it!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd.
quote:
Haha ja dat is wel ontzettend luxequote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:40 schreef Limone het volgende:
[..]Van harte! ik moest vanochtend aan je denken omdat het mij tof leek om zwanger te zijn en dan alles uit eigen winkel te pakken
![]()
Ja ik had de bus mentholpoeder al opgezocht idd. Ik wacht wel ff tot de uitslag wat minder gevoelig is, want anders brand het vast als de helquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:48 schreef kazy het volgende:
Bloesem een knipper
LDG: irritant zeg, zou mentholgel/zalf/poeder kunnen helpen? Dat helpt als het goed is tegen jeuk. (Geen idee of dat ook kan als je uitslag hebt. Het wordt wel gebruikt met de waterpokken.) Fijn weekend in ieder geval!
Echt ja? Ik ben inderdaad nu 29 weken. Momenteel vraag ik me af hoe ik t moet volhouden tot mijn verlof, terwijl ik eerder ondanks alles het juist nog heel prettig vond om de deur uit te gaan en bezig te zijn. Ik hoop dus maar dat t inderdaad een tijdelijke dip is. Zwanger zijn is echt veel zwaarder dan ik vantevoren dacht.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 06:43 schreef Krisvc het volgende:
Nanuk, je zit rond de dertig weken toch? Buiten dat de hele situatie gewoon rot is, merkten een boel dames rond mijn zwangerschap echt een mentale dip rond de dertig weken.
Gooi het er lekker uit. Komt wel goed sgratje.![]()
Klinkt herkenbaar! Zorg dat je je rust pakt wanneer het kan. En vraag om hulp wanneer het nodig is. Mensen vinden het fijn om te kunnen helpen maar weten vaak zelf niet wat ze aan zouden kunnen bieden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:17 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Echt ja? Ik ben inderdaad nu 29 weken. Momenteel vraag ik me af hoe ik t moet volhouden tot mijn verlof, terwijl ik eerder ondanks alles het juist nog heel prettig vond om de deur uit te gaan en bezig te zijn. Ik hoop dus maar dat t inderdaad een tijdelijke dip is. Zwanger zijn is echt veel zwaarder dan ik vantevoren dacht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your own kind of music.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 09:59 schreef CassElliot het volgende:
NanukeDat dacht ik dus ook, denk hoe meer je het op probeert te houden hoe voller de spreekwoordelijke emmer wordt. Is er iemand waar je mee kunt praten, nanuke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Hoi Twist02.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:50 schreef twist02 het volgende:
Staat erbij!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:55 schreef Waterdruppel het volgende:
[..]
Hoi Twist02.
Mag er bij mij en Norther een jongen achter?
Ik lees elke dag maar reageren blijft achterquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 09:52 schreef Nanuke het volgende:
Ldg, je beschrijft idd hoe het hier nu is. Gewoon doorgaan, afspraak na afspraak, werken en vrijwilligerswerk en tussendoor nog proberen om wat sociale dingen erin te proppen. Er is naast al die dingen nergens ruimte voor, alle energie is weg en ik vergeet vanalles. Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik dus nog niet eens naar kinderopvang gekeken heb voor na mijn verlof. En dat ik voor de katten 3 weken geleden weer medicijnen had moeten bestellen, etc, etc.
Miss_C, Ik wil wel om hulp vragen, ik heb alleen geen idee waarmee. Mijn mam komt af en toe al in huis helpen met opruimen/schoonmaken, en verder weet ik niet wat een ander zou kunnen doen.Dat je bang bent voor een terugval zodra je op de rem trapt is begrijpelijk, maar het hoeft niet te gebeuren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het is goed dat je je ervan bewust bent, dat daar n valkuil is maar dat bewustzijn zorgt er ook voor dat je kleine singalen die er mogelijk op wijzen kunt opvangen en ombuigen. Alsjeblieft neem tijd voor jezelf, dat je gewoon even n middagje op de bank kan liggen, met je handen op je buik en even in t moment kunt zijn. Juist nu je die tijd voor jezelf nog wel kunt maken. Je kunt niet altijd blijven rennen en over een tijdje wordt het alleen maar drukker, dus dit is het moment voor de rem
. Geloof me, ik weet als geen ander hoe kut het is en hoe zwak je je kan voelen om het toe te moeten geven, maar beter nu even afremmen dan helemaal niet en straks als de kleine er is helemaal opbranden
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |