Is die Rosanne Hertzberger geen (micro)bioloog?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:37 schreef Friek_ het volgende:
Ben benieuwd wie de wetenschapper/schrijver van het stel gaat worden.
Groot lettertype dan wel, zoveel tekst staat er volgens mij niet in het Proces.quote:
Nu je het zegt, inderdaad. Kan haar alleen als zo'n lekker betweterige, zeurende columnist.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is die Rosanne Hertzberger geen (micro)bioloog?
Ja, en rechtse tante.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, en columnist.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Spuit elfquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)r-youtube-stunt.html
Darwin-awardje.
Ja ik zit inderdaad niet hele dagen deze reeks te volgen om te kijken wat er allemaal al wel en niet besproken is. Excuses.quote:
Is dat zo? Ik ken eigenlijk alleen haar kritiek op de voedselparanoia van stereotype PvdD / GL stemmers en haar aanvaring met GeenStijl.quote:
twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Das wel een type Janneke ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken eigenlijk alleen haar kritiek op de voedselparanoia van stereotype PvdD / GL stemmers en haar aanvaring met GeenStijl.
Is gewoon het plan van de PvdA; Asscher strijdend ten onder zodat Gijsje van Dijk de boel over kan nemenquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Asscher heeft de heren boos gemaakt en nu krijgt hij straf.twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Asscher moet nog even leren dat hij klein is en zij groot zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Asscher heeft de heren boos gemaakt en nu krijgt hij straf.twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Daar is het helaas te laat voor, #1 is er al en #2 is onderweg....quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)r-youtube-stunt.html
Darwin-awardje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |