fawakaquote:
Oh weer wat geleerd, ik was altijd m'n handen maar dat is blijkbaar niet nodig. Cool.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:08 schreef corehype het volgende:
Bij Hollanders is het altijd normaal om te plassen en dan weg te lopen
quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:10 schreef Geralt het volgende:
OT: ik was altijd mijn handen na een toiletbezoek. ALTIJD.
Dit zou best kunnen kloppen. Ik plas regelmatig en ben Hollander, dus...quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is typisch Hollands ook om te plassen, las ik net
smegma bro...wij nederlanders hebben dat niet omdat we douche..quote:
Sinds wanneer hebben jullie internet?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:39 schreef Cultuur058 het volgende:
Ik woon in Friesland en ben dus geen hollander.
Verder kan ik met moeite achterhalen wat TS hier mee wil zeggen.
Ik tap het af vanuit Groningen hoor, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:39 schreef halfway het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie internet?
Ik kan geen racist zijn want ben zelf Hollanderquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:31 schreef Cinemaniak het volgende:
Ik veeg mijn handen altijd af aan een willekeurige immigrant die ik op straat tegenkom. Daarom zijn ze ook zo bruin.
Corehype: Verkapt racistisch topicje.
Gedraag je dan ook zo, prutserquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik kan geen racist zijn want ben zelf Hollander
TS heeft door dat zijn klachten soberso onterecht worden verklaard.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:04 schreef Sigaartje het volgende:
Sinds wanneer beoordeelt de TS zelf of de klacht terecht is of niet? Dan doen wij toch altijd?
kleine lul gespotquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:58 schreef LXIV het volgende:
Waarom je handen wassen na het plassen? Je hebt je piemel vastgepakt (met duim en wijsvinger).
Zoals De Jeugd van tegenwoordig al zei.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Je handen niet al wassen tijdens het plassen..
Waarom zou je dit na het plassen doen?quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]
Zo smerig om te zien hoe mannen in openbare toiletten poepen/plassen en daarna zonder hun handen te wassen weglopen.
Als ik voor je sta, mijn hand in m'n broek steek en vervolgens daarmee jouw hand wil schudden, zou jij daar dan geen problemen mee hebben?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:25 schreef Silven het volgende:
[..]
Waarom zou je dit na het plassen doen?
En dan nog alleen als ze per ongeluk die gleuf zijn ingeschoten bij het af vegen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:27 schreef Myrr het volgende:
Vrouwen evengoed. Of alleen even twee vingers onder water.
Dit, TS is een bitch zonder weestand.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:58 schreef LXIV het volgende:
Waarom je handen wassen na het plassen? Je hebt je piemel vastgepakt (met duim en wijsvinger). Dat is van de buitenkant gewoon huid, net als bijvoorbeeld je arm. Je wast je handen toch niet als je je arm hebt aangeraakt?
Veel wassen is slecht. Je huidvet lost op, bacteriën kunnen zo naar binnen en hebben vrij spel. Dan wordt je juist ziek!
Amen. Dit zijn van die mensen waarbij antibiotica niet meer werkt omdat ze dat na iedere scheet innemen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:58 schreef LXIV het volgende:
Waarom je handen wassen na het plassen? Je hebt je piemel vastgepakt (met duim en wijsvinger). Dat is van de buitenkant gewoon huid, net als bijvoorbeeld je arm. Je wast je handen toch niet als je je arm hebt aangeraakt?
Veel wassen is slecht. Je huidvet lost op, bacteriën kunnen zo naar binnen en hebben vrij spel. Dan wordt je juist ziek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |